meni minun mielestä päin v....a siinä mielessä kuten aikaisemmin tps-hifk osiossa kirjotin tps tarvitsee kovuutta aitioon ja reeneihin. penkille pelaajat jotka vaan syö muita. oli muuten ESSI KESKINEN samoilla linjoilla peliuutisissa. aikas sisäpiirin neppailua koko touhu. hoh hoijaa. toivotaan parasta pelätään pahinta!!
Valmentaja valinta
titov13
1
172
Vastaukset
- vuosia.kavereista
pidetään huolta.viimeiset 10 vuotta niin ollaan menty tepsissä.viime kausi olikin poikkeus silloin ei penkin takana ollutkaan kaveri vaan kunnon äijjä valmentamassa.saas nähdä kuka on seuraava 1.2.3 valmentaja.
mun mielestä nyt (A) pitäisi soittaa juhani tammiselle pyytää sitä apuun.(B) ainakin viidelle pelaajalle potkut.(C) sitten maalivahti ja muutama kunnon halon hakkaajaa ja junnuja kehiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294