Suomalainen päihdepolitiikka on selvästikin kieroutunut ja lukkiutunut ääriasentoon ja keskustelu vaatii välillä ronskia rasvausta. Olen kiertänyt maakuntia tekemässä arvokasta työtä kansan parissa ja nyt näyttää siltä, että vihdoinkin kansan syvistä riveistä nousee vastalausetta. Olen mielistynyt tähän tilanteeseen:
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1214398/johanna-tukiaisen-jymy-yllatys-olen-raskaana
Lisää vettä myllyyn
Pajatso palaa
3
295
Vastaukset
- KHFCRB
OTA MASENNUSLÄÄKKEESI JA MENE ESIM. ULOS KÄVELYLLE RAUHOITTUMAAN. :))
- Comodo Est
Sulla on kivan epätoivoista vääntöä esittää noita sun omia juttujasi joita lähetät tolla toisen nimimerkillä niin Mikken juttuina.
- bnsrthsrthtr
Comodo Est kirjoitti:
Sulla on kivan epätoivoista vääntöä esittää noita sun omia juttujasi joita lähetät tolla toisen nimimerkillä niin Mikken juttuina.
sinä se Mikke taidat itse olla kivan epätoivoinen, kun lähetät i omiin viesteihisi kommentteja ja sitten epätoivoisesti väität jonkun muun niitä lähettäneen nimimerkilläsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 74904
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 55725
- 43694
- 49654
- 44640
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50570
- 38516