isot vai pienet nännit

jennifer

Jos saisitte valita niin pienet vai isot nännit? Mulla on pienet, ja rinnat on 75 b....

36

10332

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heikki

      pienet ja tummapintaiset sellaiset saa täydet pisteet.nännien pitää erottua rinnoista värinsä puolesta

    • Minä vaan

      Aivan sama!
      Kyllä se on vähän muut asiat mitkä näissä asioissa ratkaisee. Pidä pimmpi hyvässä kunnossa niin se riittää!

    • Jorma

      Pari viikkoa sitten tapasin kapakasssa naisen jolla oli suuret rinnat. Mieluisin yllätys oli kuitenkin myöhemmin kämpillä liivejä riisuessani kun näin, että nännin nipukat olivat aivan valtavat tummat murkulat. lähes viinipullon korkin kokoiset lievästi liioiteltuna.
      muuten nänni oli normaali tuollaiseen isoon e-cup hinkkiin, Imin ja hyväilin niitä hullun lailla aamuun saakka hmmmmmmm ... kiihottaa pelkkä ajatuskin.

      • Meijeri

        Kerro mitä teit niille, imitkö syvään, mitä muuta.... Mä rakastan tollasta käsittelyä ja mullaon isot tissit, mutta oma mies ei ime niitä paljon koskaan joten joudun itse niitä puristeleen


      • Jorma
        Meijeri kirjoitti:

        Kerro mitä teit niille, imitkö syvään, mitä muuta.... Mä rakastan tollasta käsittelyä ja mullaon isot tissit, mutta oma mies ei ime niitä paljon koskaan joten joudun itse niitä puristeleen

        Joo imeä lutkutin kaikissa mahd. asennoissa. nänni miltei täytti suuni. Parasta on kun nainen oli vatsani päällä ja makaan itse alla, nainen heiluttili rintojaan aivan naamani päällä ja välillä saan lipaistua kielellä, nainen piti käsistäni kiinni etten voisi koskea niihin, sitten hän painoi välillä painavat rintansa naamalleni ja "hukutti" minut niiden väliin. Mahtavaa vaikken voinut hengittää. Sitten hän halusi leikkiä kalullani, peruutti alemmas ja sääntö oli että makaan enkä koske käsilläni mihinkään, Hän pyöritteli terskaani noiden suurten nipukoiden ympärillä ja välillä ohjasi kaluni rintojen väliin puristaen ne tiukasti kaluni ympärille. Jos yritin koskea tai tehdä jotain, hän lopetti... olin aivan kiihdyksissä ja hän nautti siitä. Kiihotettiin toisisamme äärimmilleen ja taidettiin me lopulta yhtyäkkin :)Liian pitkä stoori tässä kerrottavaksi


      • Anonyymi

        Olisin halunnut olla tos käsittelys, kiihotun jo ku luen noita juttuja. Välillä pitää hiplata rintoja ku luen ja kirjoitan. Nautin ihan sikana rintojen ja nännien käsittelystä. Mitä vanhemmaksi tulen nautinto vain paranee Aaaah. Odottelen et joku tulis imemään pitkään ja hartaasti nännejäni!!! Imemistä rakastava


    • Jussi

      Pienet ovat nätimmät mutta tunnen joskus eläimellistä vetoa pienitissisiin naisiin joilla on nännit kuin pikkutillit ja roikkuvat alaspäin??? Oidipus kompleksiko?

    • Kata

      Minulla on kyllä suurehkot rinnat, c-kuppi, mutta todella pienet nännit ja nännipihat. Lisäksi nännini ovat todella vaaleat myös, eli eivät erotu kovin selvästi.

      Mitä mieltä olette tällaisista nänneistä?

      • Jeppe

        Just tollaiset on parhaat tissit niitäkun pääsis imemään!!!!!!!!!!!


      • mieskin

        just tollaset on ällöttävät; isot roikkurinnat, vaaleat pienet nännit. Tulee mieleen joku isoäiti tms.

        Täydellinen nänni on tumma, tosi pitkä ja kohtalaisen iso, ei kuitenkaan jätti. Nänninpihan kuuluu olla kohtalaisen pieni, n.30 mm. Sen alla kun on vielä suuri (D-) ja ryhdikäs pystyrinta, niin alkaa olla asiat mallillaan. Rinnanympärys pitää olla mahdollisimman pieni.
        Siitä alaspäin kuuluu vartalon kaventua tosipaljon vyötärölle, ja sitten leventyä aivan pikkusen lantiolta ja takapuolen kohdasta.
        Alaspäin: jalan kuuluu olla hoikka ja tasapaksu, ei kartion mallinen. Pohkeessa saa sitten olla jo hiukan pyöreää muotoakin. Kokonaisuutena jalan kuuluu olla mahdollisimmman pitkä.

        Oho, taisin vähän innostua...


      • a-kuppi
        mieskin kirjoitti:

        just tollaset on ällöttävät; isot roikkurinnat, vaaleat pienet nännit. Tulee mieleen joku isoäiti tms.

        Täydellinen nänni on tumma, tosi pitkä ja kohtalaisen iso, ei kuitenkaan jätti. Nänninpihan kuuluu olla kohtalaisen pieni, n.30 mm. Sen alla kun on vielä suuri (D-) ja ryhdikäs pystyrinta, niin alkaa olla asiat mallillaan. Rinnanympärys pitää olla mahdollisimman pieni.
        Siitä alaspäin kuuluu vartalon kaventua tosipaljon vyötärölle, ja sitten leventyä aivan pikkusen lantiolta ja takapuolen kohdasta.
        Alaspäin: jalan kuuluu olla hoikka ja tasapaksu, ei kartion mallinen. Pohkeessa saa sitten olla jo hiukan pyöreää muotoakin. Kokonaisuutena jalan kuuluu olla mahdollisimmman pitkä.

        Oho, taisin vähän innostua...

        joo, no tollasia naisia on kyl aika harvassa. mistä ajattelit löytää naisen jolla on d-kupin "ryhdikkäät" rinnat? sen kokoiset tissit roikkuvat pakostakin, elleivät ole silikonit. tollanen ois tosiaan täydellinen kroppa (rinnat kyl liian isot) mut nou, nou, poika kulta, aika kauan saat etsiä ja sit vielä yrittää omaksi saada.. huh... ärsyttää noin vaativat miehet, vaikka uskon kyl et sulle kelpaa varmasti joku "huonompiki" nainen, ku siihen ihastut :)


      • a rules ok
        a-kuppi kirjoitti:

        joo, no tollasia naisia on kyl aika harvassa. mistä ajattelit löytää naisen jolla on d-kupin "ryhdikkäät" rinnat? sen kokoiset tissit roikkuvat pakostakin, elleivät ole silikonit. tollanen ois tosiaan täydellinen kroppa (rinnat kyl liian isot) mut nou, nou, poika kulta, aika kauan saat etsiä ja sit vielä yrittää omaksi saada.. huh... ärsyttää noin vaativat miehet, vaikka uskon kyl et sulle kelpaa varmasti joku "huonompiki" nainen, ku siihen ihastut :)

        minä olen heikkona ihaniin pienikokoisiin naisiin, jolla on ihanat pienet rinnat! a-kuppi on paras! itse olen isokokoinen ja komea mies.


      • Kata
        mieskin kirjoitti:

        just tollaset on ällöttävät; isot roikkurinnat, vaaleat pienet nännit. Tulee mieleen joku isoäiti tms.

        Täydellinen nänni on tumma, tosi pitkä ja kohtalaisen iso, ei kuitenkaan jätti. Nänninpihan kuuluu olla kohtalaisen pieni, n.30 mm. Sen alla kun on vielä suuri (D-) ja ryhdikäs pystyrinta, niin alkaa olla asiat mallillaan. Rinnanympärys pitää olla mahdollisimman pieni.
        Siitä alaspäin kuuluu vartalon kaventua tosipaljon vyötärölle, ja sitten leventyä aivan pikkusen lantiolta ja takapuolen kohdasta.
        Alaspäin: jalan kuuluu olla hoikka ja tasapaksu, ei kartion mallinen. Pohkeessa saa sitten olla jo hiukan pyöreää muotoakin. Kokonaisuutena jalan kuuluu olla mahdollisimmman pitkä.

        Oho, taisin vähän innostua...

        No ei minun rintani kyllä mitkään roikkurinnat ole. Pyöreät kylläkin mutta olen yrittänyt pitää ne ryhdikkäinä, työtä se kyllä vaatii. Nännini ovat yläviistossa, joten sekin hieman korostaa niiden ryhdikkyyttä.

        Nännipihani ei kyllä varmaankaan ole edes 10 mm:ä ja tiedän kyllä etten todellakaan pärjäisi märkä t-paita kisassa niiden vaaleudenkaan takia, mutta toivottavasti rintani nyt eivät sentään ihan ällöttävät ole...? Ainakin tähän asti miehet ovat ihan tykänneet tai sitten eivät vain ole sanoneet ihan noin suoraan. Kateellinen minäkin olen niille joilla on tummat ja isot nännit.


      • a-kuppi
        a rules ok kirjoitti:

        minä olen heikkona ihaniin pienikokoisiin naisiin, jolla on ihanat pienet rinnat! a-kuppi on paras! itse olen isokokoinen ja komea mies.

        mistä päin oot? oon pieni ja pienirintainen (ja heikkona ihaniin isokokoisiin komeisiin miehiin) ;)


      • Anonyymi

        ne on monesti myös paljon herkemmät joku nainen saanut orkun kun pieniä imeskellään hellästi


      • Anonyymi
        a-kuppi kirjoitti:

        joo, no tollasia naisia on kyl aika harvassa. mistä ajattelit löytää naisen jolla on d-kupin "ryhdikkäät" rinnat? sen kokoiset tissit roikkuvat pakostakin, elleivät ole silikonit. tollanen ois tosiaan täydellinen kroppa (rinnat kyl liian isot) mut nou, nou, poika kulta, aika kauan saat etsiä ja sit vielä yrittää omaksi saada.. huh... ärsyttää noin vaativat miehet, vaikka uskon kyl et sulle kelpaa varmasti joku "huonompiki" nainen, ku siihen ihastut :)

        joo ei d-kuppi oo enää ryhdissä a tai b jopa nuoret c-kupit on kauniit jos nainen kantaa itse rakastaen ei häveten


      • Anonyymi
        Kata kirjoitti:

        No ei minun rintani kyllä mitkään roikkurinnat ole. Pyöreät kylläkin mutta olen yrittänyt pitää ne ryhdikkäinä, työtä se kyllä vaatii. Nännini ovat yläviistossa, joten sekin hieman korostaa niiden ryhdikkyyttä.

        Nännipihani ei kyllä varmaankaan ole edes 10 mm:ä ja tiedän kyllä etten todellakaan pärjäisi märkä t-paita kisassa niiden vaaleudenkaan takia, mutta toivottavasti rintani nyt eivät sentään ihan ällöttävät ole...? Ainakin tähän asti miehet ovat ihan tykänneet tai sitten eivät vain ole sanoneet ihan noin suoraan. Kateellinen minäkin olen niille joilla on tummat ja isot nännit.

        älä turhaan ole vaan ylpeä omistasi


    • sellaiset

      että ne näpöttävät terhakkaasti kun niitä imee tai hieroo..

    • Kalu

      Paras on suuret nännit, pienillä nännipihoilla.
      Pahin on pienet nännit, suurilla nännipihoilla.

      • Nainen

        pienet nännit ja suuret nännipihat. Kyllä ne ovat tähän asti kelvanneet.


      • Joe
        Nainen kirjoitti:

        pienet nännit ja suuret nännipihat. Kyllä ne ovat tähän asti kelvanneet.

        Eli ehdottomasti seksikkäimmät ovat suuret (4-5cm halk.) terhakat (suipot) nännipihat b-c-kupin rinnoissa.
        Taidetaankin näitä rintoja kutsua ns.banaani rinnoiksi, kun niiden sivuprofiili on suippomainen...

        Eli isot pulleat nännit!!!


      • Ben Dover
        Joe kirjoitti:

        Eli ehdottomasti seksikkäimmät ovat suuret (4-5cm halk.) terhakat (suipot) nännipihat b-c-kupin rinnoissa.
        Taidetaankin näitä rintoja kutsua ns.banaani rinnoiksi, kun niiden sivuprofiili on suippomainen...

        Eli isot pulleat nännit!!!

        Niitä on mukava imuttaa.


      • tanya19

        on pienet rinnat, suuret nännit pienillä nännipihoilla. olen täysin tyytyväinen vaikka rinnat aika pienet ovatkin mutta kehuja olen saanut suurista nänneistä.


      • nännäri
        tanya19 kirjoitti:

        on pienet rinnat, suuret nännit pienillä nännipihoilla. olen täysin tyytyväinen vaikka rinnat aika pienet ovatkin mutta kehuja olen saanut suurista nänneistä.

        ne olis juuri meikäläisen mieleen!


      • mies
        Nainen kirjoitti:

        pienet nännit ja suuret nännipihat. Kyllä ne ovat tähän asti kelvanneet.

        HH silikonit vähintään pitää olla


      • Anonyymi
        tanya19 kirjoitti:

        on pienet rinnat, suuret nännit pienillä nännipihoilla. olen täysin tyytyväinen vaikka rinnat aika pienet ovatkin mutta kehuja olen saanut suurista nänneistä.

        ole ylpeä kehostasi sama mitä muut sanovat


    • Pihaton

      ..ihmettelen.. mitkä ihmeen pihat?? Kun hyväilen rintoja niin a-kokoiset rintani sisältävät vain terhakan nännin joka tuntuu kovalta ja melkeinpä tuntuu siltä että se irtoaa. Epänormaalia??

    • Anonyymi

      rinnat on just oikeen kokoiset jos nännit pienet voit kesällä olla ilman liivejä miehet voi arvailla mitä paidan alta löytyy

    • Anonyymi

      Monen vuoden jälkeen.. Piti tämäkin..
      Ei paljua kiinnosta.
      Riittää kun on tissit.
      Toki toivottavaa olis että ne ovat naisella ja edes osapuilleen etupuolella.
      Paitsi että saavathan ne myös olla esim maatessa selällään kainaloissakin, jos tarpeeksi isot ja roikkuvat ovat .
      Jotenka, paskaaks niistä nunnannänneistä.

    • Anonyymi

      Pienet on paremmaat😘

    • Anonyymi

      Isot, ihan ehdottomasti, sellaiset helposti kovettuvat, tummat ja isot nännit. Äidillä on sellaiset, ja niitä on aika vaikeaa kätkeä puseron alle, ainakin silloin kun äiti on kiihottunut. Ne sopii hyvin huulten väliin ja niitä on upeaa imeä, se tekee äidin aina ihan villiksi kiimasta.

    • Anonyymi

      75F isot pyöreät ja kiinteät, kauniit rinnat, vaaleat nännipihat, pienet nännit.

    • Anonyymi

      Pienet kiinteät rinnat ja tosi isot herkät nännit, joita imemällä nainen saa orkut, suurilla nystykkäillä nänni pihoilla...siinä mun mielestä parhaat ( )( )

    • Anonyymi

      Isot rinnat sellaisilla kirsikan kokoisilla nänneillä. Jos nyt jostain syystä pitäisi leikkiä pikkutisseillä, niin ehkä niihin sopisi paremmin pienet nännit.

    • Pienet 😍 Tykkään

    • Anonyymi

      Hei! Om­­­a str­­­eam. Sisää­­­nkäynti k­­aikille, jotk­a haluavat pi­­tää ha­uskaa 👉 http://9190000.com/H/s8Xi 👈

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe