Kolmas kerta vakiosta putkeen kun tulee rahaa. Nettona ensin 0,10€, sitten 0,30€ ja nyt hurjat 4,60€.
Voi tätä rahan määrää ;)
Putki
3
1301
Vastaukset
- John Greyghton
- Vakioputkaaja
No ny se keleen putki katkesi ja uusi alkoi. Neljä vakioa ja jokaisessa seitsemän oikein. Tappiota tullut hirvittävät 16€. Elikkäs tän vuoden saldo on pakkasella -11,40€. Täytyyköhän lähtä keräämään pulloja jottanotta saisi rusinoita, makkaroita ja muita mereneläviä leivän päälle. Ja silliäkin pitäisi saada mut tytöt ei oikein tykkää musta... Ei ole helppoa tämä vakioveikkaajan elämä.
- Emeritus Vakioputka
Ryökäle. Taas kerran erehdyin vakioa pelaamaan ja hävisin järisyttävät 4€. Viime vuoden alusta on siis hävitty tuohon kirotun monopolin pyörittämään täysin turhanpäiväiseen potaskaan melkein 16€. Hyi minua. Ikinä ei pitäisi tukea jotain tekopyhää järjestelmää joka loppujen lopuksi on pelkkää kusetusta.
Veikkauksen sloganiksi kävis tuon nykyisen (Suomalainen voittaa aina) tilalle vaikkapa: Suomalaista voi kusettaa aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690