ÄÄnestämään 17.04.2011, ja

Annetaan "valtapuoluelle" kenkää, tai ainakin
toinen kenkä, vaikka useat suomalaiset joutuvat
niitäkin anomaan. Eläkeläisille myös mitä kuuluu valuuttana
rintamaveteraaneja koskaan unohtamatta, kuten on viime
vuosina päästetty käymään. Perussuomalaisille se, mikä meille
kuuluu, yksityisyrittäjiä unohtamatta.....

12

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äänestän Jormaa

      Ja muistetaan ylläpitää ihmisten tietoutta oman paikkakunnan ehdokkaista. Näyttää olevan liikkeellä sellaisiakin huhuja, ettei perussuomalaisilla olisi ehdokkaita joita äänestäisi.

      Rohkeasti kampanjoimaan vaan kaikki perussuomalaiset ympäri Suomen! Ei tätä Suomea muuten pelasteta.

      • Ehdokkaita perussuomalaisissa lähes joka puolella Suomea.
        Minä en suinkaan ole kuin äänestäjä, mutta eiköhän me
        suomalaiset asu kuitenkin täällä, ja se assunto on jokaisen
        suomalaisen oikeus myöskin!!


      • äänestän Jormaa
        Jartsa-70 kirjoitti:

        Ehdokkaita perussuomalaisissa lähes joka puolella Suomea.
        Minä en suinkaan ole kuin äänestäjä, mutta eiköhän me
        suomalaiset asu kuitenkin täällä, ja se assunto on jokaisen
        suomalaisen oikeus myöskin!!

        Pääasia on, että äänestät. ..äänestät sitten ketä tahansa.


      • Jartsa70
        äänestän Jormaa kirjoitti:

        Pääasia on, että äänestät. ..äänestät sitten ketä tahansa.

        Ajatuksista on useinkin vaikeaa saada kiinni,
        koska ne eivät ole materiaalisesti kytkettynä
        kaupanhyllyihin, vaikkapa vaaleissa aikamoista
        vääntöä tullaan käymäänkin. Totta pääasia on,
        että käy äänestämässä, ja mieluiten perussuomalaisia,
        joten voimme ehkä muuttaa tiettyjä asioita suomalaisittain.


    • 17

      mutta en uskovaisia enkä muslimeista sekä hinteistä tykkääviä elikkä en persuja jotka tätä tekee.

      Muutos 2011 taikka sitten vapauspuolue.

      • niin no joo

        ei sulla taida olla äänioikeuttakaan vielä pitkiin aikoihin.


      • 18
        niin no joo kirjoitti:

        ei sulla taida olla äänioikeuttakaan vielä pitkiin aikoihin.

        piere verta kun soini ei saa mitään aikaan, itke sitä äitis tissiä vasten.
        En muuten tiennytkään että 33 vuotiaat ei ole riittävän vanhoja äänestämään.


      • ihmisten puolue

      • Yrjänäkin

        ruikuttaja mitä haluat, mutta älä vittuile vaalien
        jälkeen mistään homopuolueesta.


    • peppi64

      ja lujaa

      • tuupa-ukko

        Heittäkää vaikka tyhjä lappu uurnaan, sillä se kaikkein parhaiten kuvaa näiden nykyisten poliitikkojen lupausten täyttymistä ja heidän intoaan ajaa asioita vähävaraisten vinkkelistä. Sillä merkitsee se sekin jotain kun on niin paljon hylättyjä ääniä, jos mikään taho niitä uskaltaa julkaista jälkeenpäin. Sillä kukapa se tietää näistä edustajaehdokkaista kellä on oman kontin suu lähempänä, kuin sen jota pitäisi edustaa, senhän näkee sitten eduskunnan pöytäkirjoista jälkeenpäin. Niin nytkin kun seuraa noita pöytäkirjoja niin monen edustajan jäljet minun kohdaltani haisevat pahasti, jopa äänestämäni edustajan teot osittain.


      • Yritä itse
        tuupa-ukko kirjoitti:

        Heittäkää vaikka tyhjä lappu uurnaan, sillä se kaikkein parhaiten kuvaa näiden nykyisten poliitikkojen lupausten täyttymistä ja heidän intoaan ajaa asioita vähävaraisten vinkkelistä. Sillä merkitsee se sekin jotain kun on niin paljon hylättyjä ääniä, jos mikään taho niitä uskaltaa julkaista jälkeenpäin. Sillä kukapa se tietää näistä edustajaehdokkaista kellä on oman kontin suu lähempänä, kuin sen jota pitäisi edustaa, senhän näkee sitten eduskunnan pöytäkirjoista jälkeenpäin. Niin nytkin kun seuraa noita pöytäkirjoja niin monen edustajan jäljet minun kohdaltani haisevat pahasti, jopa äänestämäni edustajan teot osittain.

        johtuu etteivät persut saaneet kuitenkaan
        riittävää vaalivoittoa viimeksi, joten pellet hyppivät
        hallituksessa edelleen. Pistä sinä se tyhjä/poissa lappu,
        niin kuin sinun äänestämäsi "kansanedustajatkin" tekevät
        joka päivä, paitsi pitkillä lomillaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe