Kuinka monta taistelukalaa voi pistää 60-80 L akvaarioon ?

akvaarion-omistaja

Olisin kiinnostunut tällaisesta kysymyksestä.Oon luultavasti toivomassa akvaariota synttärilahjaksi.
Ja toinen kysymys ; minkä tason päälle 60-80 l akvaario pitää/saa sijoittaa ? En ole ottamassa siis mitään muita kaloja,kuin taistelukaloja ja naaraita. Oletteko te nähneet monia eri värivaihtoehtoja taistelukaloissa ?
Oranssi/Punainen taitaa olla yleisin.

5

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fish KING

      Vain yksi koiras akvaarioon, muutaman naaraan seuraksi/ahdingoksi ;)

      Kyllä tuon kokoinen akva voisi olla vaikka koulupöydällä.

      Värivariaatioita on monia, valkoisia, sinisiä, sekavärisiä, mainitsemiasi... googlaas betta splendes kuvista.

      Kun oot akvan saanut .. http://www.jrjones.suntuubi.com/fi/Akvaario/Kalaton kypsyttäminen/ .. tutustu akvaarion KALATTOMAAN/kasvittomaan kypsyttämiseen.

      • kongo81

        Itse en laittaisi tuon kokoiseen kuin sen yhden koiraan tai sitten vaihtoehtoisesti pari naarasta. Niin pieni purkki että akat eivät pääse ukkoa tarpeeksi karkuun, vaikka piiloja/kasveja olisikin paljon. Toki niissä ukoissakin on eroja, mutta jos kunnon perkale osuu kohdalle niin pahaa jälkeä saattaa tulla. Itselläni oli aikanaan 180 litraisessa lauhkea äijä ja kolme naarasta, mutta tuon pienempään en kyllä pistäisi moista joukkoa.


      • hoitsukki

    • tuon kokoinen akvaario painaa hiekkoineen lähemmäs 100 kg, joten ihan perus koulupöydän päälle en sitä laittaisi. Tason pitää olla tasainen(=akvaario on sen päällä ns. vatupassissa, eikä se saa vääntyä akvaarion painon alla).

    • TyynePred

      Oivallinen syntärilahja :) Taistelu kalalle käy hyvin 60-80 litran akvaario. Sinne voi ottaa max 3. Mieluiten yksi.
      Jos haluat ruveta viljelmään taistelu kaloja, sinun pitää ostaa 3 naarasta ja yksi uros. Sinun pitää myös koko akvaario laittaa kasveja täytteen. Koska muuten uros ahdistelee naaraat henki viemäriin. Yksi miinus hommassa on, jos nyt haluat ryhtyä viljelemään. Et nää mitään, kuin kasveja. Välillä ehkä näät vilauksen taistosta.
      Mutta jos haluat sen "koristeeksi", niin suosittelisin ostamaan sinne vain yhden taistelukalan. Mieluiten uroksen. Koska uroksella on pitkä ihana pysrtö, ja on paljon värikkäämpi kuin naaras.
      Taistelukaloista on tehny monia eri värimuunnoksia. Yleisimmät ovat, vihreä, sininen, punainen. Olen nähnyt myös puna/sinisiä. Voit kysellä eri lemmikki kaupoista, mitä he voivat tarjota sinulle.
      Akvaarion pitää olla poissa aurinkon paisteelta, ja ovien läheltä. Jos haluat sen omaan huoneeseen, valitse rauhaisa paikka akvaariolle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe