OP Visa credit/debit

visahaku

Olen 20-vuotias. Aloitin työni ensimmäisessä "virallisessa" ja vakituisessa työpaikassani reilu kuukausi sitten. Onko näin ollen mahdollista saada luottokorttia, kun olen ollut vasta näin vähän aikaa työssäni? Muuten luottotietoni yms. muut jutut pitäisi olla täysin kunnossa.

Niin, ja miksi hakemuksessa kysytään työnantajan puhelinnumeroa? Onko tavallista että työnantajalle soitetaan ja varmistetaan luottoa hakeneen työtiedot oikeaksi?

Kiitos!

7

1011

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Jos nyt ihan tuntemattomasta pankista lähdet korttia hakemaan, niin tuskin ne sellaista myöntävät vielä parin kuukauden työsuhteen perusteella. Omasta pankista saatat hyvällä tuurilla saada jos aloitat pyytämällä luototonta maksuaikakorttia, tai jonkun tutun kodinkonekaupan kautta pienen ostoksen verran.

Saattavat ne hyvinkin soittaa keskukseen ja tarkistaa että henkilö on edes olemassa, ettei nyt aivan keksityillä henkilötiedoilla korttia haeta... Mitään työtodistustahan tuohon hakemukseenhan ei kuitenkaan pyydetä.

• JokoTai5

Vietämme kaikki aikamme täällä suoli48-palvelussa paapomassa Teitä nuoria?

• oon hakenu 3 kertaa plussamastercardia ja siinä on kanssa kysytty työnantajaa, mutta eipä ole kyllä soitellu töihin.. ja en oo kyllä saanu korttia vieläkään 22v.

• Op pohjola on ...

Itse olen vakituisesa työssä ja olen saanut Aktiivirahan Mastercard kortin, Stocmaniin Mastercard kortin (Nordea rahoitus), sekä S-Pankin Visan. Mutta kun ajattelin ostaa Sotkasta huonekaluja korottomalla maksuajalla ja päätin hankkia K Masterrcardin, niin tulikin päätös että teille ei voida myöntää kyseistä korttia :) :) :) Ihme pulju tää OP pohjola pankki. Luotto tiedoissa ei ole koskaan ollut mitään hämminkiä.

• Mastercard
        Op pohjola on ... kirjoitti:

Itse olen vakituisesa työssä ja olen saanut Aktiivirahan Mastercard kortin, Stocmaniin Mastercard kortin (Nordea rahoitus), sekä S-Pankin Visan. Mutta kun ajattelin ostaa Sotkasta huonekaluja korottomalla maksuajalla ja päätin hankkia K Masterrcardin, niin tulikin päätös että teille ei voida myöntää kyseistä korttia :) :) :) Ihme pulju tää OP pohjola pankki. Luotto tiedoissa ei ole koskaan ollut mitään hämminkiä.

liittyy OP Pohjolaan jollakin tavalla??? Eikös K Mastercard ole K-kaupan juttuja? Ihme puljuja nuo K-kaupat ;)

• Mastercard
        Mastercard kirjoitti:

liittyy OP Pohjolaan jollakin tavalla??? Eikös K Mastercard ole K-kaupan juttuja? Ihme puljuja nuo K-kaupat ;)

Näyttäähän se liittyvän- En ole ko. OP:n enkä K-kauppojen asiakas joten tuli vähän sekoiltua :(

• korttikort

Hei, valitettavasti uuden Op-Visan myöntämisen ikäraja taitaa olla 23-vuotta. Lisäksi työsuhteen kestoa tosiaan katsotaan. Jos olet vielä mies, kuulut "riskiryhmään", jonka on todella vaikea saada korttia pankista kuin pankista.

Tietysti riittävillä tuloilla ja hyvällä pankkisuhteella on aina vaikutusta asiaan. Pankki voi tehdä myös poikkeamapäätöksen ohi normaalin luottopäätösmenettelyn, mutta tämä vain hyvin erityistapauksissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2348
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2263
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1574
    4. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1555
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1447
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1103
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      984
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      118
      963
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      334
      897
    Aihe