Eli käykö kukaan muu Tarjan tallilla? Mä käyn ja tosi hyvä paikka on! Suosittelen:)
Tarjan talli (Varpaisjärvi)
7
926
Vastaukset
- unelmoiva ratsastaja
ja hieno (yksäri)talli on :) Oot takuulla onnekas ku löysit näin hienon tallin jossa voit ratsastaa rauhas...voisinpa mäki joskus koklata mut se ei onnistu tääl kaupungis :/
tarjantalli.webs.com (en mee takuuseen toimiiko linkki) - Amma-Maisa
Ihana paras talli! hyppäsin 70cm okserin siellä! opettaja tietty on mukava :D
itse olen tuttu xD mutta paras paikka - Amma-Maisa
Paraspaikka! sika hyvä kun 70cm hyppään noin puolenvuoden kunnolla olen hyppinyt! ja hiekkakenttä
- JetteriFani
Tarjan talli on tosi kiva talli! Siellä on 2 suokkia ja molemmat on ihania! Mutta Jetteri on erityisen ihana
- Josina10
Siellä oli harjoitusestekilpailut (28.6.2011) ja mä en päässy :((( Kertokaa ihmeessä (jotka olitte siellä) minkälaiset kisat oli ja miten ne etenivät ym. (:
- Amma-Maisa
joo minä olin sielä :D menin 50cm ja 70cm empulla:D kolmanneksi 50cm ja 2 70cm :D rata oli helppo ja aika lyhkänen mutta eihän niin pienelle kentälle isoa rataa mahdu. oli syötävää juotavaa jne. oli kivaa :D
- Jette-98
Tarjan talli on tosi kiva pikkutalli! :)Siellä saa olla rauhassa toisin kuin isoilla ratsastuskouluilla...Opettaja on kiva,hevoset kivoja ja ihania
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1246399Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604082Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503355Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4872883Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2801889Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341576- 871436
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741379Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141363