Kuinka paljon teidän mielestänne maksaa peruskiltti ja koulutettu(HeA-HeB) vuonis tamma/ruuna? Iältään n. 12-14 vuotta. Joka ei ole sairatellut. Pikkuvikainen ja joka myydään varusteineen.
KIIRE!
Paöjonko maksaa norjanvuonohevonen?
vuoniksenhinta
5
5258
Vastaukset
- mirkku887
Uskoisin että lähelle tai jopa yli 5000 e.
Niin hyvin koulutettu (helppo a-b)maksaa kyllä...
Mutta pikkuvika voi hintaa alentaa..
Itse ostin 5v vuoniksen 3800e eikä sitä oltu
vielä edes sisäänratsastettu!- nimimerkki..
tuollainen mitä halusit niin maksaa varmasti aika paljon ! ehkä n. 8000e riippuu myyjästäkin
- Nilla rakas
No riippuu suvusta ja kuinka hyvin on pärjännyt kisoissa mutt keskimäärin 2000e-5000e (Ainakin minun mielestäni)
- Anonyymi
En tiiä
- Anonyymi
No yleensä sellaset 6.000-12.00. Nykyään ei se hinta oo tärkein ku ei niitä oikee löydykään mistään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....568730Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3066584Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995907- 1523800
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283193Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623109- 1541894
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171756- 321448
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191196