Tästä on jo paljon maailmalla tutkimustietoa. Lääkitys on paikallaan ns. vakavasti otettavissa mielen häiriötiloissa.
Etenkin masennukselle etsitään tälläkin palstalla tukea monenmoisista 'beckin' masetesteistä. Eikö nuo liene psykofarmakoita valmistavien yritysten täkyjä hankkia lisää asiakkaita.
Depressiokierre on raunioittanut oman elämäni. Lopetin silti mielialalääkkeiden käytön kun pääsin työtapaturman takia eläkkeelle 46v.
Päätökseni johti kyllä pian vaikeuksiin. Pääsin kylähullun kirjoihin omituisen käyttäytymiseni vuoksi. Olin romahtamassa yhteisöni painostuksen takia.
Tähän saumaan saamani asperger diagnoosi auttoi ilman lääkäreissä juoksemista, viina- ja lääkekierrettä vapautumaan liian suurista paineista.
Kerroin julkisesti autismistani. Se lopetti yhteisöpainostuksen mm. Yle-radion aluetoimituksen välityksellä.
Ei ihmisten käyttämistä kaheli, kylähullu, homo, sosio-psykopaattinimityksissä sinänsä mitään pahaa ole niin kauan kuin viranomaiset antavat kulkea vapaalla jalalla.
Monet mielialalääkkeet vahingollisia!
1
302
Vastaukset
- johnu
Jollainhan se masennus on pakko testata, mutta olen samaa mieltä että liian monelle määrätään pienistäkin syistä lääkkeitä. Itsellä vakava masennus useaan otteeseen ja kun siitä pääsin keskivaikeaan masennukseen itseni nostettua niin pidin jo elämääni täysin normaalina enkä sen onnellisempi koskaan olekaan. Joten jos tuohon tilaan lääkkeet pitää saada, niin ongelmat on kyllä jossain muualla kuin välittäjäaineissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996592KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3666166Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603043Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112514Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082165- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341315- 731237