Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

skorpionimiehen ja härkänaisen suhde

Härkänainen29

n. 3 vuotta seurustelua takana skorpparimiehen kanssa ja yhä olo on kuin vastarakastuneella.. mulla on komein ja ihanin mies :) mutta...

...välillä räiskyy pahasti ja muutaman päivän mykkäkouluja (mitä en voi ymmärtää)..Pelkään vaan että jossain vaiheessa sattuu ja pahasti.. mies kun tuntuu välillä todella piikikkäältä ja kylmältä. ei oikeen tunnu avautuvan asioista niin paljon kuin haluaisin...ja hellyyttä ei oikeen heru kuin seksin muodossa ;)

Onkohan muilla härkänaisilla samoja kokemuksia..

2

972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen härkän

      Heippa, mulla on itsellä nyt 2,5 v. avoliittoa skorpparimiehen kans takana (ollaan parikymppisiä), ja voin todeta et meillä oikeestaan räiskähtelen enemmän minä, koska olen pirun herkkä :P En aina ymmärrä skorpionien vitsejä, ja sit taas kummatkin ollaan hyvin jääräpäisiä. Meidän riidat on hyvin pieniä ja lyhytkestoisia ja ne aina liittyy toisen sanomiseen tai tekemiseen, ei koskaan esim. maitopurkkeihin tai muuhun järjettömään :D Meillä mulla on ollut selkeesti hankalampaa, koska mies ei ole tottunut antamaan fyysisiä huomionosoituksia ja mä taas olen tottunut siihen että halaillaan ja pussaillaan. En tiedä liittyykö skorppariluontoon yleensä, vai ihan vaan miehen rankkaan menneisyyteen ensin äidin, sitten exän kanssa.

      Mut kyl meilläkin saan huomiota sitten todella mukavasti sängyn puolella, ja musta on ihan totta kun sanotaan että skorpparin kanssa vietetyn illan muistaa aina ;) Hän on joskus (kännissä) tunnustanut, ettei niin tiedä miten hän muuten tunteiden näyttämisessä/sanomisessa pärjää, mutta hän toivoo että ne kuitenkin just sänkypuolella näkyy. Ei ole kauhean hyvä tunteistaan puhumaankaan, mutta kännissä usein avautuu enemmän, on kai oikeasti kauhean ujo mies, mutta peittelee sitä kovalla kuorella. Ja ne sanat on olleet mulle kultaakin kalliimpaa

    • rauha.honkanen

      Täällä kans kirjottelee härkänainen joka seukkaa skorpionimiehen kanssa. Alkuhuuma tosin ei ole vielä haihtunut, emme kai ole vielä paljastaneet todellisia miniämme. Vähän yli vuosi ollaan oltu kihloissa ja kaikki sujuu kuin ruusuilla tanssi.. toistaiseksi. *koputtaa puuta* Mieheni on intohimoisin mies, mitä olen tavannut, omistautunut minulle ja hyvinvoinnilleni ja arvot ovat todella ne perinteiset: avioliitto ja elämänmitta yhdessä. Koen viimeinkin saaneeni rinnalleni miehen, jolla karisma on sitä luokkaa, ettei koskaan voi tulla mieleenkään vaihtaa toiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe