Mitä mieltä te ootte silikonirinnoista sellaisesta niinkuin esim: Johanna Tukiaisella, Pamela Andersonilla tai Jordanilla? tai sellaisista kotetuista huulista? must ne on hienoja ja haluaisin sellaset itekki toivon et olisin jo siin iäs et saisin jo sellaset koska oon vast 14vuotta jordan on jo ollu mun idoli monta vuotta niiku andressonkin sitte johanna tukiaisen huulet on ihanat ja sitte myös bb hennan nykyiset huule
mitä mieltä te olette?
purrhaaawwuuuh
1
243
Vastaukset
- miäsh
Ei millään pahalla, mutta täytyy olla todella idiootti joka ottaa silikoonit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194913Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5262537Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1462117Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.182069- 191705
- 821624
- 1461515
- 1131121
- 127894
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869