Mitä mieltä te ootte silikonirinnoista sellaisesta niinkuin esim: Johanna Tukiaisella, Pamela Andersonilla tai Jordanilla? tai sellaisista kotetuista huulista? must ne on hienoja ja haluaisin sellaset itekki toivon et olisin jo siin iäs et saisin jo sellaset koska oon vast 14vuotta jordan on jo ollu mun idoli monta vuotta niiku andressonkin sitte johanna tukiaisen huulet on ihanat ja sitte myös bb hennan nykyiset huule
mitä mieltä te olette?
purrhaaawwuuuh
1
250
Vastaukset
- miäsh
Ei millään pahalla, mutta täytyy olla todella idiootti joka ottaa silikoonit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613051Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433047- 422407
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa891932- 311883
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251739- 481596
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä811337- 391270
- 791100