S-etukortti

vekseli-voitto

Näemmä pystyy ylittämään tilinsä vaikka siinä ei ole luotto-ominaisuutta.Onpa hyvä tietää että2-3pv ennen palkkaa tällä voi höylätä kaupoissa,ravintoloissa.Saakohan käteistä kapakan kassalta vai vaan kaljaa?

10

1287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .-.

Jos se on pelkkä magneettijuovallinen debit-kortti (ei siis sirua) niin senhän kyllä pystyy ylittämään, kuten minkä tahansa muunkin pankin magneettijuovallisen kortin.. Sirumaksupäätteellä se varmentaa sirullisen kortin sitten taas aina. Ja niihin ne kaikki siirtyykin.

• e

jos ei ole määritellyt että tarkistetaan aina saldo, pystyy joka kortilal ylittämään.

sen voi itse määritellä.

• ässpee

S-pankin korteilla s-ryhmän kaupoissa tehtyjen ostosten vähentäminen tililtä voi kestää niin kauan? Kyllä muiden pankkien korteilla tehdyt ostokset on vähennetty huomattavasti nopeammin tililtä. Ihme ns. pankki kyllä muutenkin toiminnaltaan. Tieto-taitotaso vähän sitä ja tätä.

• järkee järkee

Ns. pankkikortilla voi laittaa tilin miinukselle, ei siihen mitään luotto-ominaisuutta tarvita. Mutta et ehkä ymmärrä, että se ei sitten tosiaankaan ole luottokortti. Jos maksu ehtiikin mennä ennenkuin sinulle tulee rahaa tillle, niin siitä tulee sankitoita. Usein ostos voidaan veloittaa jo seuraavana päivänä, joten tuohon 2-3 päivään ei missään nimessä kannata luottaa. Ja jos ylität tilisi tarpeeksi monta kertaa tai yhden kerran liian isolla summalla, pankki ottaa sinulta kortin pois.

• tarkkaeuro

ilman sirua voi mennä yli-älä huoli korko lasku kyllä tulee perässä!!!
      sinäänsä keljua kun ei kaikki itse edes tiedä,että elää yli kortilla olevien varojen.
      Tosin nyt mulla se sirukortti ja sitten hälytys sähköpostiin/kännyyn milloin kortilla on vain esim 50e rahaa.

ikävä ylläri oli se korkolasku...

• 20

Kysymys s- kortista: minulla on ssästötili ja bonustili s-panklissa. Käytän s-kauppaa aika vähän.
      S-korttini uusiittin äskettäin. Uudessa ei näytä olevan sirua, vain debit maininta. Kysyessäni minulle vastattiin, että se on ihan entisen kaltainen käyttötavoiltaan.

Miksi sirua ei tarvitaI

• .-.

Se entinen "bonustili" eli s-tili on sama kuin se sun nykyinen debit. Ja se siksi, että se on nykyään s-pankki, eli se on periaatteessa pankkikortti :) Ja sinne kerääntyy sun bonukset. Vai oliko se kortti sun säästötiliisi?

• +????
        .-. kirjoitti:

Se entinen "bonustili" eli s-tili on sama kuin se sun nykyinen debit. Ja se siksi, että se on nykyään s-pankki, eli se on periaatteessa pankkikortti :) Ja sinne kerääntyy sun bonukset. Vai oliko se kortti sun säästötiliisi?

Jos olet sitä mieltä,että uudessa kortissasi ei ole sirua,mutta vanhassa oli,sinulla on varmaan vanhan mallinen magneettijuovallinen debit-kortti.Monet erehtyi luulemaan vanhan kortin hologrammikuvaa siruksi.On erehdyttävän paljon saman näköinen,mutta vain pelkkä koriste.

• Ht Genuis

ei riitä sirulliselle systeemille, se mitataa aina kun haetaan sirua. Eli yli 70 pitää olla.

• enpä usko
        Ht Genuis kirjoitti:

ei riitä sirulliselle systeemille, se mitataa aina kun haetaan sirua. Eli yli 70 pitää olla.

Eiköhän juttu ole niin, että pelkällä S-etukortilla ei voi maksaa mitään eikä sillä siis voi ylittää tiliä.

Pitää olla debitkortti, jolloin voi valita joko sellaisen ominaisuuden, että joka kerta tarkistetaan onko tilillä rahaa tai sitten itse pidät huolta, että tilillä on rahaa.
        Kreditkortti on sitten se luottokortti, jolla ostat velaksi ja laitat itsesi kierteeseen.
        Vekseli-voiton tilinylitykset saattavat tulla kalliiksi. Kannattaa olla selvillä oman kortin ominaisuuksista, jotka itse on saanut tietoisesti valita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      63
      5608
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4237
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2916
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      155
      2193
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1926
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      128
      1760
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      988
    Aihe