VISTAPRINT on huijari!!!!!

blazero

Vistaprint firma joka myy suurella otsikolla täällä netissäkin käyntikortteja ,huijaa ihmisiä.Tilasin sieltä kortteja ym.ja maksoin tilille tietyn summan .Ikinäpä en niitä saanut ja kun kyselin niin tuli viesti ,emme ole saaneet rahojasi.Lähetin sinne useita kertoja todistuksen maksetusta summasta ja tiliotteen ja pankkikin selvitteli asiaa.Aina vain tuli englanninkielinen automaattinenviesti tai jotain.Sinne ei voi ottaa yhteyttä soittamallakaan mihinkään eli ihan tekaistu juttu! Luulisi sieltä otettavan yhteyttä jos viestejä tulee samalta ihmiseltä kymmeniä.HUIJATUKSI TULIN!!!!!!!!
ÄLKÄÄ OSTAKO VISTAPRINTILTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!ettei käy sama kohtalo että menetätte vain rahanne ja hermot

266

52512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kölklökö

      Itse olen sieltä tilannut pari kertaa ja perille on tulleet. Mitäs tilauksen seuranta näyttää tilauksen tilaksi? Itse sain ainakin jokaisesta tilauksen vaiheesta sähköpostin, oletko ilmoittanut sähköpostiosoitteesi tilatessa oikein? On sieltä saamissani sähköposteissa ollut joku suomalainen yhteyshenkilö puhelinnumeroineen.

      Mutta noissa mainoksissa luvattiin jossain vaiheessa 500 korttia toimituskulujen hinnalla, mutta kun meni tilaamaan, ei saanutkaan kun 250 kpl.

      • Frustrated regards

        yhteyttä ei firmaan saa kuin englanniksi viestittämällä. Vistaprint fi sivullakin sanotaan, että otathan yhteyttä englanniksi kun meillä ei puhuta suomea.
        Numeroa ei tuonne ole olemassakaan.
        Vahvistus viestissä oli naisen nimi yhteys tiedoissa "asiakaspalvelija nti. virtanen" johon ei saa yhteyttä millään, ei numeroa mihin soittaa ja kun sähköpostitkin menee vistaprintin englanninkieliseen palaute boxiin. Lienetkö olemassakaan neiti virtasta. suomeksi sinne on turha sönköttää ja viesteihiin vastaavat kun jaksavat ylimalkaen ja vastauksissakin menee 2- 5 päivää!!
        "Thanks for contacting Vistaprint, where it's easy to make an impression for less.

        Products are billed monthly.

        We hope you find this information helpful. Please feel free to contact us if you have any additional questions.

        Thank you for choosing Vistaprint.

        Sincerely,
        joku normann
        Vistaprint Customer Service

        Niin tiedustelin, että miksi minulta on laskutettu tilaamani tuotteet kahdesti... sinne meni nekin rahat...
        Muut viestit samaa luokkaa, ei mitään tekemistä asian kanssa. ympäripyöreetä kuhan on muka vastattu vaikkei sinnepäinkään.. ei pelais suomessa tämmönen...


      • Huijattu

        hei! tilasin sieltä mutta en saanut mitään puhelinnumeroa. Onko sinulla yhteyshenkilön numeroa tallessa vielä?


      • ÄLÄ OSTA

        Minulla on sama kokemus. Lähettivät huonoa laatua, tein kirjallisen valituksen, johon en ole saanut vastausta. Nyt lähettävät jatkuvasti sähköpostiin mainoksiaan. Olen kieltänyt sen, mutta ei vaikutusta.

        En suosittele tilamaan Vistaprintiltä mitään, koska jos saat huonoa tavaraa, ei toisessa päässä ole ketään ( joku ulkomainen osoite, valitukset englanniksi), joka aisaa käsittelee.


      • 56ak66
        Huijattu kirjoitti:

        hei! tilasin sieltä mutta en saanut mitään puhelinnumeroa. Onko sinulla yhteyshenkilön numeroa tallessa vielä?

        terve kyllä vistprint on puhelin numero 0800-773859 ja arkena pitää sit soittaa jo meinaat saada tilatut tuotteet???


      • vastasivat!!
        Frustrated regards kirjoitti:

        yhteyttä ei firmaan saa kuin englanniksi viestittämällä. Vistaprint fi sivullakin sanotaan, että otathan yhteyttä englanniksi kun meillä ei puhuta suomea.
        Numeroa ei tuonne ole olemassakaan.
        Vahvistus viestissä oli naisen nimi yhteys tiedoissa "asiakaspalvelija nti. virtanen" johon ei saa yhteyttä millään, ei numeroa mihin soittaa ja kun sähköpostitkin menee vistaprintin englanninkieliseen palaute boxiin. Lienetkö olemassakaan neiti virtasta. suomeksi sinne on turha sönköttää ja viesteihiin vastaavat kun jaksavat ylimalkaen ja vastauksissakin menee 2- 5 päivää!!
        "Thanks for contacting Vistaprint, where it's easy to make an impression for less.

        Products are billed monthly.

        We hope you find this information helpful. Please feel free to contact us if you have any additional questions.

        Thank you for choosing Vistaprint.

        Sincerely,
        joku normann
        Vistaprint Customer Service

        Niin tiedustelin, että miksi minulta on laskutettu tilaamani tuotteet kahdesti... sinne meni nekin rahat...
        Muut viestit samaa luokkaa, ei mitään tekemistä asian kanssa. ympäripyöreetä kuhan on muka vastattu vaikkei sinnepäinkään.. ei pelais suomessa tämmönen...

        kyllä aivan SUOMEKSI NO 0800-773859 JA YSTÄVÄLLISESTI VASTASIVATKIN (aivan REHELLINEN VERKKOKKOKAUPPA) saapi jopa itse suunnittelemasa tuotteet virheettömästi tehtyinä useamman tuotteen olen tilannut ja olivat juuri sellaiseksi miksi suunnittelin ps. minnehhän numeroon sää soittelet kun et saa yhteyttä


    • olinko vain onnekas?

      ...vistaprintilta, painatuksella. Hyvin meni tilaus, maksoin luottokortilla, ja paita tuli n. viikossa kotiin (Saksasta, tilasin Saksan vistaprintista.)

    • Nähty on

      Noh noh, kyllä sieltä tulee käyntikortit, vaikka ajan kanssa. Tilasi itse suunnittelemani kortit, joiden piti mielestäni olla ilmaisia. Ja näin se meni:

      - Haluatko ilmaiset kortit tästä valikoimasta, vai maksatko muunlaisista eri hintaan? Totta munassa haluan muunlaiset.
      - Haluatko nämä vai painatuksen takapuolelle eri hintaan? Tämä riittää, kiitos.
      - Haluatko lisätavaroita? Tämä riittää, kiitos.
      - Haluatko nämä pikana, normaalina vai ylihitaana kolmen viikon toimituksena? Kolmen viikon toimitus tuli alkuperäiseen hintaa, valitsin sen.

      Ja kortit tulivat. Vahingosta viisastuneena kehoitan heti varautumaan pitkään toimitusaikaan ja valitsemaan mattapintaisen kortin. Kiiltävä on inhan nahkea.

      • AtroN

        Minäkin kerran tilasin vanhemmalleni käyntikortteja. Pieniä vaikeuksia tuotti tilausmaksun saajan pankkitilinumero, mutta se selvisi päättelyllä.


    • Olen Vistalta tilannut käyntikortit ja leimasimen, ei mitään ongelmia. Molemmat tilaukset tuli perille niinkuin oli sovittu.

      Laitoithan viestisi englanniksi?

      • Anonyymi

        Minä myös olen sieltä tilannut useitakin kertoja yritykseeni. Ensimmäisen kerran yli 10v sitten, mm käyntikortteja,tarranauhaa, useita eri kokoja , leimasin kuului johonkin kaupan päälle ja kaikki on tullut perille . Heillä on monipuolinen materiaali ja valikoima.Kun itse valitsee verkkokaupasta tuotteen värin- mallin- laadun- määrän ... ym. niin pitää tarkasti lukea ja katsoa ettet valitse epähuomiossa väärin useista eri vaihtoehdoista, se on silloin oma vika. Toissa vuonna tilasin paikalliselta lehti/ printiltä kalentereita, ja tein heille siihen yläreunaan tekstin/ kuva mallin. He kuitenkin olivat muokanneet sitä uudestaan . Kun noudin tuotteet niin ei ollutkaan sellainen kuin itse halusin. Tuli mieleen että näin saivat laskuttaa hieman enemmän.


      • Anonyymi

        Minä olen myös tilannut useamman kerran itse suunnittelemiani käyntikortteja, kiitos-kortteja, leimasimen, tarroja, T-paita, pikeepaita, lippis, autotarra.... Olen ollut tyytyväinen. Paidan pituus naiselle lyhyt, mutta on tainnut kutistua pestessäni liian kuumalla eli oma vika. Ulkomailta kun tilaa mitä tahansa, niin kannattaa tilata ajoissa. Itselleni ei ole mitään estettä tilata Vistaprintiltä; aina on tullut oikeat tuotteet ja sellaiset kuin olen halunnut.


    • sojlfhzöä

      just, uskomatonta touhua! rupesin tutkimaan asiaa, kun kaverille oli käyny samalla tavalla, että teki tilauksen eikä oo kuulunu eikä näkyny tilattuaj tuotteita!! no hujiari mikä huijari näköjään.. sillon tällön lähettää jollekki jotakii ettei tulis epäilyjä.

      • Anonyymi

        Olen tilannut yhteensä 6 kertaa, kahdeksan tuotetta, käyntikortteja, leimasimen, lahjakortteja, panderollinkin, ja kaikki on toiminut erittäin hyvin.


    • Myy(ty)87

      kaikki ihan just niinki pitikin. tilattiin kalenteri n. kk sitten ja otettiin kahen viikon toimituksella.. maksettiin siis heti ja nyt tilattiin 30kpl joulukortteja ja ne maksettiin myös heti otettiin pika toimitus eli 3:n pvn sisällä olis kotona ja lähetti toi ovelle kahdessa päivässä.. :)

      • Viimeinen kerta!

        Hei...Minä tilasin kalenterin 2.12 - ei ole tullut vielläkään!! Saa nähdä ehtiikö lahja jouluksi 2011!


      • minä vain
        Viimeinen kerta! kirjoitti:

        Hei...Minä tilasin kalenterin 2.12 - ei ole tullut vielläkään!! Saa nähdä ehtiikö lahja jouluksi 2011!

        Minä tilasin joulukortit ja kuoret 9.12. Ei vieläkään kuulu eli rahat meni hukkaan. Toimituksen viivästymisen syynä lukee että epänormaalit sääolosuhteet, koskee maata suomi. Että enpä toista kertaa tuolta tilaa...


      • ärsyttävää
        minä vain kirjoitti:

        Minä tilasin joulukortit ja kuoret 9.12. Ei vieläkään kuulu eli rahat meni hukkaan. Toimituksen viivästymisen syynä lukee että epänormaalit sääolosuhteet, koskee maata suomi. Että enpä toista kertaa tuolta tilaa...

        Tilasin marraskuun puolella. Viestissä mainittiin että tilaus lähetetty 1.12. Juu, eipä ole vieläkään tullut eikä joululahjaksi tarkoitetut kalenterit ennättänyt pukinkontiin. Viesteihin ei vastata. Eli odotellaan :S


      • warppa
        Viimeinen kerta! kirjoitti:

        Hei...Minä tilasin kalenterin 2.12 - ei ole tullut vielläkään!! Saa nähdä ehtiikö lahja jouluksi 2011!

        Mulla sama homma odottelen viime vuonna tilaamaani kalenteria ym vieläkin.. rahat kyllä kelpas. No kuluttaja-asiamieheltä tuli tietoa että vaativat suomenkielistä asiakaspalvelua, valituksia niin paljon firmasta


      • TanTanj
        warppa kirjoitti:

        Mulla sama homma odottelen viime vuonna tilaamaani kalenteria ym vieläkin.. rahat kyllä kelpas. No kuluttaja-asiamieheltä tuli tietoa että vaativat suomenkielistä asiakaspalvelua, valituksia niin paljon firmasta

        Meinasin just äsken tilata sieltä, kun näin mainoksen: Oma kalenteri ilmaiseksi! No, hinta olisi kuitenkin ollut jotain 20 - 30 e siinä vaiheessa kun olin suunnitellut kalenterin ja menossa kassalle.. Päätin kuitenkin vielä katsoa millaisia keskusteluja kyseisestä firmasta on käyty, koska en ennen ole sieltä mitään tilannut. Ja onneksi luin...Jääpä tilaamatta kalenteri, teetän lahjan jossain muualla!


      • tepa.t3
        minä vain kirjoitti:

        Minä tilasin joulukortit ja kuoret 9.12. Ei vieläkään kuulu eli rahat meni hukkaan. Toimituksen viivästymisen syynä lukee että epänormaalit sääolosuhteet, koskee maata suomi. Että enpä toista kertaa tuolta tilaa...

        sama juttu täällä rahat ottivat eivät muka voi palauttaa.kuukausi sitten maksoin tulevat kutsukortit ja rupesin jo kyselemään missä ne ovat ,vastaus oli että ei ole tullut maksuja mutta kun kerroin että kuitti on nenän edessä.sitten keksivät että viitenumeron oli väärä mutta eipä ollutkaan seuraavaksi tilausnumero on väärä mutta eipä ollutkaan elipä rahat menevät ihan muun firman tileille ja kuulemma ne tarkistetaan 10 päivän välein ja kuinka ollakkaan rupesi tulemaan postia että olisivat valmiit 26 .4 . noh eipä oikein homma ollut hanskassa kun juhlat olisi 27.4 ja ilmoittaneet olisivat viimeistään 6. 4 .soitin taas ja sitten sanottiin että 10.4 olisivat perillä.ja 6.4 ei voisi enää muuttaa muka koska ne olivat jo ne painaneet.sanoin peruttavani kaikki tilaukset mutta rahoja ei palauteta.TÄYSI HUIPUTUS TAAS TOSI PASKA "firma.


      • TOVERIT??
        tepa.t3 kirjoitti:

        sama juttu täällä rahat ottivat eivät muka voi palauttaa.kuukausi sitten maksoin tulevat kutsukortit ja rupesin jo kyselemään missä ne ovat ,vastaus oli että ei ole tullut maksuja mutta kun kerroin että kuitti on nenän edessä.sitten keksivät että viitenumeron oli väärä mutta eipä ollutkaan seuraavaksi tilausnumero on väärä mutta eipä ollutkaan elipä rahat menevät ihan muun firman tileille ja kuulemma ne tarkistetaan 10 päivän välein ja kuinka ollakkaan rupesi tulemaan postia että olisivat valmiit 26 .4 . noh eipä oikein homma ollut hanskassa kun juhlat olisi 27.4 ja ilmoittaneet olisivat viimeistään 6. 4 .soitin taas ja sitten sanottiin että 10.4 olisivat perillä.ja 6.4 ei voisi enää muuttaa muka koska ne olivat jo ne painaneet.sanoin peruttavani kaikki tilaukset mutta rahoja ei palauteta.TÄYSI HUIPUTUS TAAS TOSI PASKA "firma.

        KUUNNELKAAS NY PUHUN kokemuksen syvällä RINTAÄÄNELLÄ että mitä itse olen ollut k.o as kaikki toiminu upeesti tuotteet& painatukset huippuluokkaa"LOPETTAKAA JO SE MOLLAAMINEN" luotettavampi,paremmat tuotteet kuin monella muulla verkkokaupalla tietääkseni toista vastaavaa verkkokauppaa ei ole jossa voit itse suunnitella tuotteet mitä te pakkaannutte tilaamaan niitä mikäli noin negatiivisia olette(itsellä taas maksettu tuote tulossa ilmoittivat jo pvm koska tulee osaa olla kotona) TÄMMÖNEN TAPPAAS TÄLLÄ KERTOO" enkä ole mikään firman kätyri miksi kehuisin sitä vaan asiakas"


      • Aivottomat

        Hei
        Suomi nousuun VISTAPRINTILLÄ. Ei oo ihme että suomessa on paljon joutilaita työttömiä ku kaikki tilataan tänne ulkomailta. Muuttakaa nauttimaan ulkomaiden eduista siellä kaikki on PAAAALJOOON HALVEMpaa ja paljoon parempaa!!!!


      • Anonyymi
        minä vain kirjoitti:

        Minä tilasin joulukortit ja kuoret 9.12. Ei vieläkään kuulu eli rahat meni hukkaan. Toimituksen viivästymisen syynä lukee että epänormaalit sääolosuhteet, koskee maata suomi. Että enpä toista kertaa tuolta tilaa...

        No maksoitko ennen tilausta?


    • Myös petetty

      Tilasin Visaprintiltä käyntikortteja. Olivat aivan erivärisiä kuin mallissa. Puhelimella ei saa yhteyttä. Lähetin kirjeitse englanninkielisen reklammtion. Ei mitään vastausta. Pitänee ottaa yhteyttä kuluttjasuojaviranomaiseen. en suosittele ostamaan sieltä mitään, koska jos tulee ongelmia, niitä on vaikea selvittää ko firman kanssa.

      • Huijattu

        Tilasin 4.12 kalentereita omilla kuvilla. Viesti tuli 11.12 että tuotteet on lähetetty vaan eipä näy täällä. Samassa viestissä luvataan vielä että tuotteet on perillä 16.12 tällaista tämä nettikauppa sitten on näköjään tämän kaupan osalta.....


      • Menee hermot
        Huijattu kirjoitti:

        Tilasin 4.12 kalentereita omilla kuvilla. Viesti tuli 11.12 että tuotteet on lähetetty vaan eipä näy täällä. Samassa viestissä luvataan vielä että tuotteet on perillä 16.12 tällaista tämä nettikauppa sitten on näköjään tämän kaupan osalta.....

        VISTAPRINT ON HUIJARIIII!!!!!

        Minäkin tilasin sieltä t-paidan,ja sitä ei oleee vielkääään tulluutt!!

        Miten voisin ottaa heihin yhteyttä : onko vista printilla sähköpostia tai joku puhelin numeroo?> olen etsinytt muttaaa ei ole missäännn!!


      • kerran ja karkuun
        Menee hermot kirjoitti:

        VISTAPRINT ON HUIJARIIII!!!!!

        Minäkin tilasin sieltä t-paidan,ja sitä ei oleee vielkääään tulluutt!!

        Miten voisin ottaa heihin yhteyttä : onko vista printilla sähköpostia tai joku puhelin numeroo?> olen etsinytt muttaaa ei ole missäännn!!

        Jep - tilasian ilmaisia käyntikortteja - ja
        muistilappu kuution firman yhteystiedoilla -
        maksu oli hulppea, niinkuin pakettikin. Kuutio osoittautui
        käytännöss n. 10 arkkiseksi vihkoseksi - kenellekkähän riitäisi siitä
        jaella?
        Säästän muistona kenties - olemme varmaan ikuisesti yhdessä -
        koskapa en ymmärtänyt ensin luoda ihan tätä varten uutta
        s.postiosoitetta.
        Nyt vistan viestejä tulee kerran päivässä - parhaana kaksi ! Perhana!
        Vista on visvaa!


    • Pekkopoika_77

      Olen tilannut paljon tavaraa, ja aina tullut perille... Ylihitaana kannattaa tilata vaikka lähemmäx kuukautta toimitus kestääkin! Ei noiden s-posti mainostus ollut mitenkään häiritsevää... Ja ihan suomeksi olen komminikoidut s-postille heille! :)

    • !!!!

      Miten voi lähettäää tai millä s-posti osoitteellaa````???

    • Tilannut kahdesti

      Tilasin Vistaprintiltä marraskuussa lasten kummeille monet mukit ja kalenterit. Valitsin hitaimman toimituksen - taisi olla 3 viikkoa - koska jouluun oli vielä aikaa. Tuotteet tulivatkin aikaisemmin ja kotiinkuljetettuna. Kaikki oli mukana, ja hyvin pakattuina.
      Toisen kerran tilasin 2 kuukautta sitten kun facebookissa oli mainos että t-paita omalla kuvalla posteineen 5€. Loppusumma oli kuitenkin vähän päälle 6 euroa verojen takia, mutta eipä sekään kallis ollut. Tähänkin otin hitaimman postituksen (joka siis kuului tuohon hintaan, nopeimmista postituksista olisi pitänyt maksaa lisää). Ja sekin tuli sitten sellaisena kuin piti, kotiin kannettuna ja vieläpä reilu viikon kuluessa tilaamisestani.
      Eli minun kohdallani käynyt säkä kun olen saanut tuotteeni? Enpä usko. Aion tilata taas jos tulee hyvä tarjous ja/tai tarvetta tuotteille.

      • DesignMuru

        Joku järjestö tai isompi kertatilaus, ni tottakai ovat varovaisia ja tekevät vimpan päälle..


    • Lepaa

      outoo, tilasin pari t-paitaa, ne kyllä tuli ihan niinkuin oli sovittukin

    • VITTU! En osta enään mitään netistä enkä puhelinmyyjiltä. Meni onneksi vain 13 euroa. Lyön luurin jokaiselle myyjälle tästä ees. Kusetusta koko

    • MAITOKANNU

      olen itse tilannut samalta toimittajalta 22.6 ja piti olla perillä 7 pv kuluessa, ei ole kuulunut pakettia vaikka maksu on jo 22.6 maksettuna.
      ETTÄ OLKAA VAROVAISIA KYSEISEN TOIMITTAJAN KANSSA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      t.MATLEE

    • grrrrr

      Perhana...kaksi kertaa tuli kyllä toimitus perille. Viimeksi tosin piti olla ilmaiset postikulut kun tilasi samana päivänä mainoksen kolahdettua sähköpostiin. Maksoi kuitenkin 16 €. Nyt tilasin kolmannen kerran ja tuli sähköposti, että heidän hinnoista puuttui alvit. Ei hitot. Kuulun sellaisiin asiakkaisiin, joiden hinnoista puuttui alvit. Tosi kusetusta. En varmaan pulita. Mitähän tässäkin pitäis oikeen nyt tehdä.

    • petyin

      Olin juuri tilannut mainoksen perusteella 250 käyntikorttia 5 euroa ja sen jälkeen ,kun siirryin ostoskoriin ,oli maksettavaksi summaksi 77 euroa. En kuitenkin maksanut ja sattumalta löysin kirjoituksesi, blazero. Kiitos sinulle, en tila enkä maksaa tätä rahaa.Huiausta koko mainos.

    • Assukka

      Aika paha tuuri sinulla ollut, koska olen tilannut sekä mukit että tervehdyskortit ja vielä hidas tilaus eli piti kestää noin 3- 4 viikko ennen kun olisimme saanut niitä ja yllätys yllätys se tulikin kahdessa viikossa. Rahan kanssakin ei tullut mitään ongelmia.

    • Pulmana: Vistaprint

      Hei! Vistaprintillä on tuommonen tarjous, että saisi mukin ilmaiseksi! Onko kenelläkään kokemusta toimiiko se?

      • hölmöpersoona

        minulle tuli tarjous että muki ilmaiseksi joten retkahdin siihen. suunnittelin mukin ja tilasimpa muutakin, yllätys, ei ollut muki ilmainen eikä muutkaan ja vielä vero lisättiin, tosin tavarat pitäisi olla nyt tulossa, odotan innolla koska maksoin ne kuitenkin koska olin tyhmä...


    • Tintti A

      Tilasin mukin lapsenlapsen kuvalla ja piti antaa synttärilahjaksi, maksoin jo aikoja sitten, mutta mukia en ole saanut. Kuvakalenteri kyllä tuli ajallaan. Olen ottanut yhtehyttä, mutta kaikki toimii englannin kielellä, ei minulle kylläkää ongelma..mutta pyytävät ottamaan yhteyttä pankkiin, siis..no ehkä sitten mihin ne rahat sitten ovat menneet..tilinumero sivuilla on vieläkin sama..

    • Kosto elää!!! >:(

      Siis todella paska huijari!!! Tilasin ja maksoin yhteensä 12 t-paitaa, toimitti yhden ja sitten sanoi ettei ole saanut koko muuta tilausta ja nyt ei ole kuulunut mitään muutamaan päivään. Älkää ihmeessä tilatko!!!

    • KauppiasMAsa

      niin siis ihmiset täällä puhuu henkilöstä ja yksikössä. Vaikka kyseessä on multi-kansallinen jätti yritys joka hallitsee markkinoinnin mutta ei ole ikinä kuullut palvelusta tai asiakkaiden pitämisestä. He tekevät rahat vain uusilla asiakkailla.

      Ei kannata tarjoutua noihin yli halpohin, ne säästää nimenomaan palvelussa ja tehokkuudessa. Itellä on kokemusta myös huonoista kaupoista nimenomaan kaikista halvimmississa puljuissa. BtoB kaupassa vain kukaan puolusta sua.

      MUTTA älkää huoliko.

      http://www.ecc.fi/
      On Euroopan kuluttaja-keskus joka hoitaa näitä rajojen ylittäviä kauppoja.

      Paskempi homma jos olet yrityksenä ostanut, sitten turvaudut suoraan asianajajaan myyjän valtiossa tai hommaat tälläsen EU lakimiehen.

    • MaisaO

      Tietääkö kukaan miten saa poistettua vistaprintin tilin? En löytänyt mistään ohjeita siihen.

      • yhteystiedo

        Siellä on oltava vähintään sähköposti ja tai numero jos ovat yritys/yhtiö joka myy jotain.

        Lähetä viesti sinne ja käske poistamaan tilit ja omat tiedot välittömästi.

        Nykypäivänä kannattaa kysyä etukäteen kaupasta kaikki mahdolliset tiedot ennen kuin tilaa jotain.esim juuri yhteystiedot ja varmistaa kysymällä.

        Nettiin on helppo pistää kauppa huijaustarkoituksessa pystyyn.Ja kun se toimii ulkomailla rahojen saaminen takaisin on käytännössä mahdotonta.

        Henkilökohtaisesti en käyttäisi vistaprinttiä ollenkaan.Enkä ole käyttänyt


      • Taattanen

        mäkin haluaisin tietää.


    • teepee for bungholio

      Ei ole ollut ongelmia ko firman kanssa, t-paidat tuli suht sukkelasti

    • Fundeeraaja

      Firman toimi kohdallanin kuin kello. Käyntikorttien jälki oli loistava. Hinta todella edullinen, postimaksuineen. Me happy ja tilaan banderollitkin tuolta.

    • koetilaaja?

      perseestä koko touhu...en minäkään saa tiliä poistettua. olisin tilannut kokeeksi paidan, mutta näytti tulevan sille ilmaiselle paidalle kovasti ylimääräistä hintaa. ei ollutkaan pelkät postikulut, vaan ihan jotain muuta! siinäpä olokoot. kusettaa vaan ihmisiä ://

    • joku100

      Olen tilannut 4 t-paitaa, kaksi satsia käyntikortteja, leimasimen. KAIKKI ILMAISEKSI.
      Koskaan ei ole ollut ongelmia.

    • jin2

      Vaikka olisi ilmaiseksi. Maksat kuitenkin älyttömät lähetyskulut.

    • T-1969

      3 tilausta ilman ongelmia.

    • oma kokemus

      Tilaan säännöllisesti ko. firmasta tuotteita, laatu on aina ollut todella hyvä ja toimitus tullut nopeammin, kuin piti.. Kertaakaan en ole joutunut kyselemään perään, tai pettymään!!

    • ljdkjdkjd

      Surkeeta tavaraa, käyntikortit aivan ohutta paperia. Onkohan oikea paikka säästää, kun saat kunnon kortteja noin 20 e/100 kpl.

      Itselle kerta riitti

    • Vaihda firmaa
    • petetty vistaprintti

      Kokeilin tilata vistaprintistä ja netistä ensimmäisen kerran eikä ole mitään näkynyt kahteen kuukauteen, että se vistaprintistä. Ja nettitilaamisesta.

      • TopiKale

        Pitäisi jokaisen vähänkin omilla aivoillaan ajattelevan tajuta se tosiasia, ettei jollain
        viidellä eurolla tuoteta kannattavasti yhtään mitään, ei edes 250kpl käyntikortteja.
        Vistaprintin bisnes perustuu logistiigasta otettavaan katteeseen ja siihen muuhun
        mihin asiakas sattuu rastin panemaan. Firman perusbisnes on rahanpesu , huumerahat ym.


    • jp1972

      Olen tilannut useita kertoja, samoin ystäväni ja aina on tullut se mitä tilattukin. Itse kyllä en allekirjoittaisi tuota huijari nimikettä..

    • Vistraprint suuucks

      Kyllä vähän harmitti, kun laitoin omat yhteytietoni heille; nyt sieltä soitetaan koko ajan, päivässä pari kolme kertaa plus lähettävät mainoksia s.postitse.. ughh!! Kerran kun sanoin että ei kiitos niin tämä laittoi heti luurin kiinni - tämäkö on hyvä asiakaspalvelu?

      Ja tosiaankin jos joku osaa neuvoa, miten saisi poistettua tilin sieltä, olisin kiitollinen!

    • Jösses

      Mua hämää nyt vähän kun sain sähköpostiin laskun tilaamistani tuotteista,jotka jo kuitenkin maksoin heti tilausen yhteydessä, ja sain s'hköpostiin maksuvahvistuksenkin.
      Jätänkö nyt siis viestin huomioimatta vai otanko yhteyttä asiakaspalveluun?
      Sivuilla luki,että tilaukseni on lähetetty ja hehän eivät lähetä ennenkuin on maksettu... Weard........

      • Jösses

        Hehee... Nyt tajusinkin!!! Sehän on tietysti kuitti :)


    • hujari vistaprint

      mulla meni vistaprittiin 22,37 € aina vain lasku auki, ei ole muka maksettu, laitettu useita kopioita laskusta.. onneksi en ole yritys, enkä menettänyt tuon enempää.. paska maku firmasta joka kykenee markkinoimaan suomeksi, mutta kaikki reklamaatio on englanniksi ja aina tulee lisäpyyntöjä, kun ilmoitat, että asiaa ei ole korjattu... huijari firma se on minun mielipide.

    • tyytyväinen .

      Olkaa tarkkana tilausnumeron kanssa laskua maksaessa! Laskun lisätietoihin ainoastaan tilausnumero, ja varmistakaa "kymmenen kertaa", että tilauskoodi/numero on oikein!

      Olen tilannut reilun vuoden sisällä itselleni kolme kertaa erilaisia itse suunnittelemiani kortteja, sekä muutamalle ystävälleni "ilmaiskortteja" ja myös lahjaksi kahdet itsesuunnitellut käyntikortit. Siis kahdeksan kertaa tilattu, joista 3 ns. ilmaiskortteja. (joille siis 250kpl tulee hintaa alle 7€, parin euron lisämaksusta saa kortin takaa vistaprintin mainoksen pois. Toimitus on ollut joka kerta moitteetonta ja hitaimmalla (halvimmalla) toimitusajalla kortit ovat tulleet aina vähän luvattua nopeammin.

      Ensimmäistä kertaa kokeillessa sohelsin itsekin jotain, ja jätin väärin tehdyn tilauksen kesken, jolloin alkoi olemattomasta tilauksesta tippua laskuja sähköpostiin. Englanninkielistä kirjeenvaihtoa jonkun "Laura Virtanen"- nimisen automaatin kanssa jonkun aikaa käytyä selvisi, että tilaus poistuu tietokannasta kuukaudessa, ellei laskua makseta. Joten asia kuittaantui sillä, että jätin ne laskut huomioitta.

      Itse korttia suunitellessa oman mallin mukaan kannattaa huomioida, että leikkuu tuntuu heittävän millin verran, joten ns. kehyskortti toimii huonosti ja ylä ja alareunan viivat ovat eripaksuisia. Tästä viisastuneena olenkin suunnitellut korttini niin, ettei millin leikkuuvirhe vaikuta asiaan. Olen tilannut sekä matta-, että kiiltäväpintaisia kortteja, ja itse päätynyt jatkossa kiiltäväpintaisiin (vaikka joku sanoi ylempänä niiden olevan "nahkeita"?) Valkopohjainen kortti toimii varmasti todella hyvin mattapinnalla, mutta omat värilliset korttini koen kauniimmiksi kiiltävällä pinnalla. Jos kortin suunnittelee esim. wordillä, kannattaa se tallentaa PDF muotoon, sillä vistaprint ei tunnista kaikkia erikoisfontteja. Kortin suunnitteluun löytyy mitat tilaussivuilta (leikkuuvaroineen 90 x 52mm)

      Olkaa tarkkoja tilaussivun ja laskun maksun kanssa, niin kaikki toimii OK. Hinta on kuitenkin, sekavasta hinnoittelusta huolimatta, niin paljon näitä meidän omia painotaloja halvempi, että voin suositella. Kannattaa vähän harjoitella sivulla "Jatka vieraana", tai avata vaikka tätä varten anonyymi sähköposti nimellä matti meikäläinen. Huomaa, ettei koko toimitusta tule, ellei laskua makseta kuukaudessa (jos siis tilauksen kanssa tulee joku fiba) Kun lasku sitten onnistuneen tilauksen jälkeen on maksettu, on vistaprintille ihan sama, mihin sp.osoitteeseen kuittinsa ja lähetystietonsa toimittavat. Muistakaa siis huolellisesti lisätä laskun numero maksun lisätietoihin!
      Ja kaikki tosiaan maksaa. Ilmaiset kortit maksavat käsittely- ja postikuluina n.7€. Mainokseton kortti maksaa pari euroa lisää. Muut kuin ilmaismallit maksavat (muistaaksen n. 13€) Oman mallin lataus maksaa jne jne ja kaiken päälle sitten tulee myös alv. Homma on hinnoittelun suhteen "pirun raamattu", jonka koukeroihin tyhmempi vedetään, mutta huolellisesti tilausta tehdessä kaikki onnistuu.

    • aasiakas

      Pari kertaa olen tilannut sitä ja tätä. Muuten olen ollut tyytyväinen, paitsi ettei leimasimessa ollut tekstejä. Sain englanninkielisen asiakaspalvelun kautta asian korjattua. Mulle kuitenkin ikävin huomio firmasta on ollut, että hinnat ilmoitetaan ilman ALVeja.

    • "ILMAISTA"

      Ilmaista lounasta ei ole. :(

      Meidän tilaus jäi viimeisille sivuille kun ilmaisen tilauksen postikulut olivat turhan hurjat. Luottamus män. Tilaan vaikka vähän kalliimmalla kuin tuen tuollaista kusetusta.

    • tyytyväinen

      Tilasin 17.11 korttaja ja kalenterin. Molemmat niitä ilmaisia eli postikulujen hinnalla (6e yht).
      Maksusta vahvistus tuli 21.11.
      Viesti tuotteen lähetyksestä tuli 24.11
      Tuote saapui 1.12
      Laatuun tyytyväinen :)
      Prosessiin meni siis tasan kaks viikkoa, vaikka oliis voinut mennä 21pv (toimitus) 10pv maksunvahvistus.
      Vaikka tuskin toista kertaa tulee tilattua - eikä olisi tullut tilattuakaan jos olisin nämä viestit lukenut ennen tilausta. Mutta hyvä näin.

    • keppos

      Minulla on taas aivan päinvastaiset kokemukset. Kaikki mitä olen tilannut ja maksanut on tullut juuri niin kuin on sovittu. Ja kaikki tilaamani ovat olleet vielä näitä "ilmaiseksi" tuotteita joista olen maksanut vain postituskulut. Mutta en silti epäile etteikö olisi sulle näin käynyt. Vaikea sanoa kun en tiedä koko tarinaa.

    • O-MH

      Tilasin joulukortit valokuvilla viime joulun (2010) alla. Olin niin "myöhään" liikenteessä, ettei se 21 päivän toimitusaika riittänyt ja maksoin monen monta kymppiä siitä, että tulisivat kolmessa päivässä. Eivät tulleet niin nopeasti, mutten jaksanut reklamoida. Kiireellä vaan osoitteet ja postimerkit kortteihin, että ehtivät perille jouluksi.

      Kortit olivat kauniita ja laatuunkin olin todella tyytyväinen. Mutta tuo "nopean" palvelun hitaus jätti aavistuksen p***n makua suuhun.

      Tänä vuonna sain sitten sähköpostimainosten lisäksi kaksi kuponkia ihan etanapostilla. Toinen tuli omalla nimelläni suoraan laatikkoon, toinen KaksPlus -lehden välissä. Ovat muuten TÄYSIN identtiset, paitsi kaksplussan versiossa lukee "maksat vain postikuluista" ja siinä toisessa "hinta sisältää postituksen". Vähän tietysti kolahti, että mikä HINTA, kun tuotteethan (10 joulukorttia, valokuvakalenteri ja kuvien lataus) olivat ILMAISIA.

      Menin halpaan: latasin kuvat nettiin, valikoin nätit (mutta lisämaksuttomat) vaihtoehdot, kirjoitin ja muokkasin tekstit ja klikkailin itseni kassalle. Postikulut 6,46euroa. WTF! Tänhän ei pitänyt maksaa mitään!

      Jätin tilaamisen kesken ja lähetin suomenkielistä sähköpostia osoitteella [email protected]. Takaisin tuli englanninkielinen vastaus, jossa just nuo tutut liipalaapat "kiitos kun valitsit vistaprintin, jossa saat enemmän vähemmällä" ja maininta: valitettavasti meillä ei ole asiakaspalvelua sinun kielelläsi. Pyydämme kirjoittamaan englanniksi.

      No, minähän kirjoitin.

      Ennen kuin ehtivät vastata, sain "asiakaspalvelupäällikkö Laura Virtaselta" muistutuksen, että portfolioni tuotteet ovat edelleen tilaamatta. Vastasin siihen postiin tahallani suomeksi, että jos Laura Virtanen on olemassa, niin vastaa tähän viestiin välittömästi. Eipä vastannut.

      Ensimmäinen englanninkielinen vastaus tuli luvatusti 48 tunnin sisällä. Siinä muistutettiin, että ilmaiset tuotteet koskevat vain pieniä, rajoitettuja määriä. Ja että kuvien lataaminen ja postitus veloitetaan erikseen, ellei muuta mainita.

      Vastasin siihen uudelleen ihmetellen heidän sisälukutaitoaan. Olin nimenomaan siteerannut heidän OMAA MAINOSTAAN, jossa lataus ja postituskin luvattiin "kuuluvan hintaan" (=ilmaiseksi). Enkä ollut tilaamassa muuta kuin mainitut ilmaismäärät (10 korttia 1 kalenteri). Sanoin, että jos he eivät voi pitää mainoksessa antamaansa lupausta, minä A) en tilaa nyt enkä enää koskaan mitään koko puljusta, B) levitän sanaa Facebookissa, ystäväpiirissäni jne, että boikotoivat kyseistä yritystä ja C) otan yhteyttä Euroopan kuluttajavirastoon ja pyydän tarkistamaan tällaisen toiminnan laillisuuden ja oikeellisuuden.

      Vastausta ei kuulunut.

      Lähetin muistutusviestin. Kirjoitin, että vastatkaa luvatusti 48 tunnissa, vai ettekö enää kykene siihenkään. Tuli automaattivastaus, että "palaamme asiaan, kun olemme käsitelleet sen, mutta kiitos kun valitsit Vistaprintin..pla...plaa".

      Lähetin parin päivän päästä uudelleen saman viestin. (Joo, olen jääräpäinen. Enää minua ei ne kortit ja kalenterit kiinnosta, mutta VAADIN OIKEUTTA jo muidenkin kuluttajien vuoksi!!!)

      Vastaus tuli nyt, noin viikon päästä edellisestä muistutusviestistäni. Se kuului (ilman liipalaapoja) näin: "Olemme käyneet läpi/tarkastelleet kampanjamme uudelleen. Tällä kertaa emme tarjoa ilmaista lähetystä."

      A-ha!

      Tulee mieleen kaupunkilegendaksi luulemani tarina karvarannepitseriasta. Ulkona oli iso ständi, jossa luki "kaikki pizzat 3 euroa". Asiakas meni sisään, valikoi täytteet ja tilasi pitsan. "Seitsämän eyro." - Anteeksi, mutta kaikki pitsathan ovat kolme euroa. Tuolla (ulkona) lukee niin. Myyjä huitaisi kädellään ja nauroi: "Se on van maiiiinos!"

      Allekirjoita addressi täällä:
      http://www.adressit.com/vistaprintin_harhaanjohtava_mainonta_kuriin

      ja laitetan yhdessä joku roti tällaiselle touhulle.

    • pat

      Vistaprint taitaa olla markkinoinnin alkutaipaleella ja enemmän keskittynyt yritysten palveluun kun sieltä enemmän rahaa irtoaa. Tein pienen koe tilauksen, joka meni ok. Kumminkin hankalaahan nää nettikaupat silloin ovat kun ei mitään henkilökontaktia ole saatavavissa. Kumminkin ison loven tehnyr mm Scandekorin myyntiin, jotta sielä ilmeisesti joudutaan vähentämään toimintaa. Scandekorin ongelma, että tuotevalikoima vielä enemmän krääsää, joita kumpikin paljolti kauppaavat.

    • Firman piikkiin

      Tilasin käyntikortteja,kortit tuli silloin kun lupasivat,jopa 2 päivää aikaisemmin,tilasin ne laskulla lasku tuli sähköpostiin,mutta sellaisessa muodossa,ettei saa auki,lähetin sähköpostia sinne asiasta,mitään ei ole kuulunut vielä..aikaa on mennyt 3 päivää..että näinpäin täällä :)

    • blisad

      Windows that are hard to fit can still benefit from fabric blinds. Problem areas are usually skylights, arches blinds, eyebrows, and occasionally portal windows when you fabric blinds are picking out coverings for your windows. Creativity and the right accessories might fabric blinds be all that you need!

      i like the information here With ps3 Jailbreak you can host a challenge lobby for modern warfare 2, with this you can cheat all your way up to the achievements in jailbreaking your ps3 and more! how to jailbreak ps3 4.00 all the playstation jailbreak 3.72 details and software ps3 jailbreak.

      Thanks for the info here i got more info about memory foam mattress toppers its quit an interesting read there Mattress toppers are designed to protect your mattress so that it would have a longer life span it protects the mattress from stains and wine or liquid spills and any elements that could damage your mattress. Today you memory foam mattress toppercan find different types of mattress toppers

    • Yrittäjä

      Itse tilasin vistaprintiltä käyntikortteja sekä automangneetin molemmat olivat hyvälaatuisia ja tulivat postilaatikkoon etuajassa.
      Eli ei valittamista.
      Sähköpostiin kieltämättä kyllä tulee enemmän kuin tarpeeksi heidän mainoksiaan.

    • Repsu64

      Olen tilannut kolme kertaa - aina tarjoustuotteita ja aina myös ilmaisia. Aina hitaimmalla eli halvimmalla toimitustavalla ja tähän asti on aina toiminut ja olen ollut tyytyväinen. Ymmärtääkseni heittävät täkyjä ja jos niihin haluaa muutoksia, tulee heti lisähintaa. Se tilauksen hinta sitten kuitenkin lopussa on kiinni myös tilaajasta...

    • Nasse-seta

      Mie olen tilannut kolme kertaa, joukossa sekä ilmaisia, että normaalihintaisia tuotteita (paitoja, käyntikortteja, kyniä) ja kaikki ovat tulleet suunnilleen luvatussa ajassa perille.

      Ideahan tuossa on, että vain ne tietyt tuotteet, ja tietyillä ominaisuuksiaa, on ilmaisia tai alennuksessa. Heti kun teet omia muutoksia, niin hinta nousee jne.

    • tyytyväänen

      moro!

      olen tilannut useita ketoja käyntikortteja tarroja paitoja yms ja tavarat aina tulleet perille hienosti ja sähköpostiin tulleet ilmoitukset kertoneet milloin je missä tavara tulossa!

      • Aabekukki

        Suksikoon sanonko mihin tuo Vistaprint.En ikinä mene sen firman halpaan enää.Rahstaa osaa mutta eipä tule tilaamiani käyntikortteja.


    • kuraa

      Ei voi kyllä kehua.
      Joululahjat jäi tulematta. Ilmainen kuljetus piti olla, vielä samasta asiasta väännetään kättä. Myös tarjous sinne skannattu. Eivät muka voi enää korjata tilaukselle luvattua hintaa. Elkää tilatko. Esim. ifonor hoitanut tilaukset aina ajallaan...

    • Rrealiteetit

      Taitaa suomalaiset printtitalot ottaneet Vistaprintin hampaisiinsa kun uhkaa hinnoilla. Ja laittaneet henkilökunnan kirjoittelemaan tänne.

      Useita tilauksia takana, joka kerta toimineet kuten ovat luvanneet. Toki agressiivisesti kauppaavat lisäpalveluja tilauksia tehtäessä. Osa on turhia, osasta kannattaa maksaa. Olen tilannut pikana ja maksanut lisää sekä joissakin tapauksissa odotellut hintaan sisätyvän pitemmän ajan. Kumpikin ihan ok. Riippuu tarpeesta ja sen hetkisestä kiireestä.

      Käyntikortit mm. on toimitettu kuten on luvattu, usein nopeammin. Viisituhatta korttia on tullut hyvin perille pahvilaatikossa.

      Jälki on ollut sellaista kuin digiprintillä saa. Muutahan Vistaprint ei ole luvannutkaan. Painojälki on sitten eri asia. Jos haluaa käsinpainetut hääkutsut tms. niin kannattaa painattaa muualla. Jos haluaa digiprintillä tehdyt hyvätasoiset tuotteet vaivattomasti, niin Vistaprint on aivan kelvollinen paikka. Aina kannattaa muistaa, että sitä saa mitä tilaa, ei sitä mitä kuvittelee tilaavansa.

      • Weber Greindlur

        Raha kelpaa sille mutta missä onkaan tilaamamme tuotteet? Ei tule.Hollannissa on muka turvallista toimia? Mieluummin käytän Suomalaisia painotaloja kuin nettihuputtajia.


    • Tyytyväinen asiakas

      Minä olen tilannut valtavat määrät tuotteita Vistaprintiltä ja aina ovat kaikki perille saapuneet. Yhden kerran olivat joulukortit johonkin hävinneet ja kun siitä kirjoitin heille englanniksi ja ihmettelin asiaa sekä ilmoitin, että nyt niillä onkin sitten jo tulenpalavan kiire, että yleensä jouluksi ehtivät, tuli sieltä englanninkielinen viesti, että kortit on lähetetty uudestaan ja mikäli alkuperäinen jostain saapuu saan pitää sen hyvityksenä. No sieltähän molemmat tilaukset sitten tulivatkin samana päivänä!! Ties missä oli tuo eka seikkaillut. Tässäkään tapauksessa ei vika siis ollut Vistaprintin vaan kuljetusfirman.
      Kaikesta huolimatta, haluaisin heiltä kyllä sen verran parempaa palvelua, että siellä olisi hienosti mainittuna yhteystiedot vaikka ei sitten muuta olisikaan kuin sähköpostiosoite.

    • is80
      • Klitchko Vallu

        Eipä tule käyntikortit vaikka rahan saivat.Huijaustako? Epäilen niin.


    • gnaa

      hassua. Mä tilasin edellis jouluna joulukortit, maksoin ja jäin odottamaan. Olin vähän myöhässää liikkeellä mut kun toimitus kesti ja tuli perille sen viimeisen "halvan postituksen päivän" jälkeen, laitoin vistaprintille asiallista viestiä - ja sain rahani takaisin!!!

      Pahoittelivat että toimitus oli myöhässä ja niin rahat kolahti tilille takaisin. Sain siis 40 itse suunnittelemaani joulukorttia ilmaiseksi...

    • Ns

      Minulla ei ole yhtään huonoa kokemusta ja olen heidän asiakas 2 v. takaa:) Kaikki toiminut enemmän kuin hyvin:) suosittelen.

      • teukkujaleuku

        Kovasti Vistaprint yrittää saada positiivisia lausuntoja.Älkää uskoko.


    • samaa mietin

      Samoja epäilyjä ei mitään vastausta vielä tilauksesta ,nettipankki maksu ei auennut joten kopioin numerot ja tarkastin varmasti oikein , sitten maksoin . Näin eivät mahda huomata maksua jos jokin automaatti on käytössä.

    • tyytyväinen vielä

      Vistaprint puhelin: 0800 773 859 ( suomenkielinen palvelu)

      • Retroliini

        Älä puhu soopaa! Silloin kun siellä asiakaspalvelija vastaa niin ei hajuakaan ymmärrä Suomea.Englantia puhuu.


      • Seinäkalenteritilaus
        Retroliini kirjoitti:

        Älä puhu soopaa! Silloin kun siellä asiakaspalvelija vastaa niin ei hajuakaan ymmärrä Suomea.Englantia puhuu.

        Tänään soitin ja tiedustelin kuinka tilisiirtona maksetaan. (Painoin kännykän "risuaitaa", eli uusi asiakas.) Suomeksi vastasi kohtelias ja asiantuntevan oloinen mies. Ei valittamista tähän mennessä ainakaan. Siis numero: 0800 773 859 ja vaikka #.


    • ahasse

      Olen käyttänyt Vistaprintin tarjouksia jo monet kerrat. Hyvälaatuisia ja kestäviä tuotteita. Aina pelanneet toimitukset. Ja dokumentointi pelaa. Kaikki kaupan vaiheet tulevat sähköpostiin. Hyvä puulaaki.

    • Vektori

      Ihan jees palvelu, aikataulut pitää, laatu hyvä, ei moitittavaa.

    • hebatti

      Käyntikortit oli heikkolaatuisia. Sen sijaan mukit omalla painatuksella oli ihan ok ja kestäny kovaa käyttöä 2v.

    • Tyytyväinen asiakas

      Heips
      Olen myöskin tilannut muutaman kerran käyntikortteja ja tehnyt onnistuneet kaupat.
      Ensimmäiset kortit oivat hiukan liian tummia, mutta huomautuksen jälkeen seuraavat ihan ok. Tilasin myös lahjaksi kalenterin ottamillani kuvilla ja se oli oikein kiva! Ensi jouluna tilaan lisää. Kiva joululahjaidea!
      Maksut olen suorittanut nettipankissa ja lähetys on tullut monesti etuajassa.
      Ei siis pidä yleistää tuota "huonoa tuuria". Onnistuneita kauppojakin on!
      Hyvää jatkoa vain Vistaprintille.

    • Yrittäjä

      HUIPPUHYVÄ KÄYNTIKORTTIEN TOIMITTAJA
      Tilasin 500kpl käyntikortteja hintaan noin 30 euroa tästä linkistä
      www.logiprint.fi

      Hinta- / laatusuhde on aivan erinomainen, kun vertaan paikallisiin kirjapainoihin. Samanlaisesta toimituksesta (vain 200kpl) maksoin vuosia sitten 250euroa. Hintaero siis kymmenkertainen ja logiprintin laadussa en huomaa mitään heikkoutta.

      Toimitus tulee Saksasta asti, mutta itselleni tuli perille Suomeen kotiosoitteeseen noin 5-7 päivässä.
      SUOSITTELEN.
      t. Eero

    • tyytyväinen mummeli

      Olen tilannut nyt kolmatta kertaa ja ollut tyytyväinen ja eritoten joulukortit oli tosiaan upeat siitä plussaa. Tilasin sen 21 pvän tilauksella ja on tullut ajallaan, mutta jos on tuote joku esim. lälhellä joulua niin kannattaa tilata ajoissa.
      Eli ei mitään valittamista ja hinta on halvempi kuin muilla.
      SUOSITTELEN.

    • OLEN TILANNUT MUUTAMAN KERRAN VISTAPRINTILTÄ JA AINA NE TILATUT TUOTTEET TULLEET JA OLEN OLLUT TYYTYVÄINEN .

    • on

      Mä kanssa tilannu sieltä muutamaan kertaan ja aina tulleet ja olen tyytyväinen ollut..lisäks mun mielestä on helppo tilata käyntikortit kun saa suoraan samat mitä on jo tilannu aikasemmin omasta kansiosta.

    • O-MH

      Minä EN ole ifolorin tai minkään muunkaan kilpailevan firman työntekijä. Seison kokemukseni ja sanojeni takana OMALLA NIMELLÄNI. Minun lisäkseni jo kymmenet muut ovat tulleet petetyiksi - ei se VOI olla sattumaa. Tai ehkä juuri sitä: tarpeeksi sattumanvaraista toimintaa... Lottokone arpoo joka kymmenennen asiakkaan tilauksen sujumaan, muilta otetaan rahat pois, muttei muusta välitetäkään. Niillä muutamilla onnistuneilla kaupoilla pidetään pulju hengissä ja hyvinvoivana. Laitetaan sit vaikka ne Vistaprintin työntekijät tai arvonnan voittajat kirjoittelemaan tänne foorumeille ja mainostamaan uusinta "kampanjaa", bonuksia ja hyvityksiä. Tosi reilua?!

      Lukekaa ja allekirjoittakaa tämä:
      http://www.adressit.com/vistaprintin_harhaanjohtava_mainonta_kuriin

    • nice

      Hyvä kun kerroitte kaikki kokemuksenne. Tilasin jotain, ja maksun otin siten, että 10 pv maksuaikaa. Nyt viestiä tulee, että eivät ole saaneet maksua, joten tilausta ei voida toimitaa. Enpä maksakaan, ennekuin tavara tulee ja voin sen tarkistaa.

      • Petjakeles

        Hienoa! Äläkä maksa ennen kuin se tuote tulee.


    • Vintage

      Kaipailin käsintehtyihin kortteihini omaa "nimipainatustani" kortin taakse ja etsin pitkään netistä sopivaa tarraa johon sen voisi toteuttaa. Sattumalta löysin logoprintin osoitetarran joissa on monenlaisia taustakuva vaihtoehtoja. Siihen muokkasin tekstin "Hand made by XX, Helsinki,Finland" . Ovat toimineet erittäin hyvin, herättäneet ihastusta ja toimitukset tulevat muutamassa päivässä. Suhtauduin aluksi epäillen koko hommaan koska toimipaikka on Kanarian saarilla mutta nyt olen tilannut moneen otteeseen (600kpl) ja ollut todella tyytyväinen.

      tarja

    • antakaa palautetta
    • EL PANTERA

      TOSI ON! ITSE TILASIN 9€:N T-PAIDAN, JONKA HJINTA HINATTIIN ERILAISTE KULUJE AVULLA 30,30€OON! ELI KOITTIVAT KUSETTAA 233,333333%A LISÄHINTAA. SITEEN VIELÄ KEHTASIVAT PYYTÄÄ PALAUTETTA JA JOKU URPO LUPAS 50€:A ALENNUSTA. ELI ON NIILLÄ KATEET KODALLAAN. NO SAIVAT TSIV-TTUUNTUNEEN MIEHEN PALAUTTEEN.

      • 2r431r

        Nämä tyypit jotka täällä huutavat CAPS LOCK päällä eivät selkeästi osaa sen enempää käyttää Vista Printin verkkokauppaa kuin ottaa sitä capsia pois päältä.

        Tuo että hinnat pomppaavat ja eivät ole mitä luvataan johtuu vain ja ainoastaan siitä että on hirveä kiire ja ei tajuta perehtyä asiaan. Vista Printin verkkokaupassa tosiaankin saattaa helposti tulla isompia summia ostoskorin loppusummaksi ja kun sitä alkaa tarkemmin tutkimaan huomataankin että kyse on omasta virheestä. Ei siis toisinsanoen ole pistetty oikeaa tavaraa koriin. Jos siellä on tarjous ilmaisesta mukista niin se sillon myös ilmainen, mutta jos pistät minkätahansa mukin tai vaikkapa samannäköisen mukin koriin, mitä tarjous antaa ymmärtää, ei se vielä tee siitä välttämättä ilmaista. Sinne on pistettävä JUURI SE MUKI joka on ilmainen. Se saattaa olla erikseen mainittu jossakin sivuston reunassa tyyliin TÄSTÄ SAAT ILMAISEN MUKIN. Sitten kun oivallat asian oikean tolan niin tadaa homma toimii.

        Jengi on vaan niin junttia että ei ymmärretä tietotekniikan päälle. En väitä että Vista Printin systeemit olisivat selvimmät mahdolliset, mutta joka kerta sen ostoskorin summan on saanut luvatunkaltaiseksi kun vähän tajuaa tutkailla.

        Opetelkaa!


      • Joo ei oo jurpoille
        2r431r kirjoitti:

        Nämä tyypit jotka täällä huutavat CAPS LOCK päällä eivät selkeästi osaa sen enempää käyttää Vista Printin verkkokauppaa kuin ottaa sitä capsia pois päältä.

        Tuo että hinnat pomppaavat ja eivät ole mitä luvataan johtuu vain ja ainoastaan siitä että on hirveä kiire ja ei tajuta perehtyä asiaan. Vista Printin verkkokaupassa tosiaankin saattaa helposti tulla isompia summia ostoskorin loppusummaksi ja kun sitä alkaa tarkemmin tutkimaan huomataankin että kyse on omasta virheestä. Ei siis toisinsanoen ole pistetty oikeaa tavaraa koriin. Jos siellä on tarjous ilmaisesta mukista niin se sillon myös ilmainen, mutta jos pistät minkätahansa mukin tai vaikkapa samannäköisen mukin koriin, mitä tarjous antaa ymmärtää, ei se vielä tee siitä välttämättä ilmaista. Sinne on pistettävä JUURI SE MUKI joka on ilmainen. Se saattaa olla erikseen mainittu jossakin sivuston reunassa tyyliin TÄSTÄ SAAT ILMAISEN MUKIN. Sitten kun oivallat asian oikean tolan niin tadaa homma toimii.

        Jengi on vaan niin junttia että ei ymmärretä tietotekniikan päälle. En väitä että Vista Printin systeemit olisivat selvimmät mahdolliset, mutta joka kerta sen ostoskorin summan on saanut luvatunkaltaiseksi kun vähän tajuaa tutkailla.

        Opetelkaa!

        Tein kaksi kuvatuotetilausta Vistaprintiltä, laadussa ei mitään valittamista eikä varsinkaan hinnoissa, eikä kyllä missään muussakaan. Kuljetuskulut on mitä on mutta itse otin halvimman ja tuli melkein viikon ennen kuin oli luvattu.

        Mielestäni verkkokauppa toimi loistavasti ja ne on tehneet ostamisen todella helpoksi, mutta mä en olekaan mikään rupinen CAPSLOCKPÄÄLLEJAVITTUHETIHALVALLAILMASETKÄYNTSÄRITMUNPULIVEIVAUSFIRMALLE - asiakas.

        Kokemuksia on kotimaisistakin toimijoista - ei kiitos enää ikinä, Ifolorin kuvanlaatu oli jotain niin järkyttävää että huhhuh, pussi päässä pimeässä kehitettyjä. Jatkossa jos tarviin joulukortteja, kalentereita tms niin varmasti tilaan Visaprintiltä, ne osaa myös muistutella olemassaolostaan millon milläkin kampanjalla...


    • 17+12

      Minä olen tilannut nyt jo kahdet käyntikortit ja molemmat toimitukset ovat menneet todella hyvin - ei mitään valittamista, mutta tilausta tehdessä pitää tietysti olla tarkkana....

    • En tilannut

      Minulle tuli nyt juuri postissa mainos kyseiseltä firmalta. 250 käyntikorttia ilmaiseksi. No Itseasiassa ei ne mitään ilmaisia ole vaikka välttäisi kaikki maksulliset kohdat, mitä joka väliin yritetään tuputtaa. Toimitusaika 21 päivää ja olisi silti tarvinnut maksaa joku kymmenen euroa.

      En siis tilannut kun ilmaisen pitäisi olla ilmaista ja toimitusaika tolkuton. Muutenkin haiskahtaa ihan huijaukselle ja nähtävästi olin ihan oikeassa.

      • rehkonbeliz

        Kyllä! Olit aivan oikeassa! Huijareita riittää ja joku keksi aina uuden rahastuskeinon.


    • tilaajat

      Valitettavasti joudun kertomaan että itselleni tilaamat tuotteet ovat olleet aina sitä, mitä olen tilannut. Nuo mainostetut ilmaiset tuotteethan ovat ilmaisia, maksat vain toimituskulut. Eri asia olisi jos mainostaisivat ilmaiset tuotteet ja toimituskulut kaupanpäälle, tää on vähän tätä sisälukutaitoa.

      Käyntikortit on paksua kartonkia, samoin kortit. Laatu on hyvä ollut ainakin omissa tilauksissani.

      Ja väitän tietäväni edes jotain alasta sitä opiskelleena.

      • lehmänhenkäykset!

        Hra "Vistaprint " itse vastaileepi.


    • Paljon tilannut

      Minä olen tilannut Vistaprintiltä esim. nuo ilmaiset käyntikortitkin ainakin kolme kertaa. Joka kerta tulevat hienosti toimituskulujen hinnalla. Olen tilannut sieltä monenmonta kertaa eikä kertaakaan ole ollut ongelmia. Kerran oli joulukorttitilaus hävinnyt jonnekin ja kun otin yhteyttä, laittoivat samantien omalla kustannuksellaan tulemaan pikatoimituksena ja ilmoittivat, että jos tämän jälkeen se toinenkin tilaus jostain löytyy, saan pitää kaikki kortit. Tämä jälkeenpäin lähetetty erä tulikin onneksi ennen joulua ja se eka tilauskin kaksi päivää ennen joulua. Ei siis mitään valittamista. Hieno paikka saada henkilökohtaisella logolla tms. varustettuja tavaroita. Suosittelen!

      • eisakusatonen123

        Taidat olla itse hra "Vistaprint" ???


    • waimar

      Todellakin on kyse huijarifirmasta, olen tehnyt pari koetta saatuani jarkuvasti tarjouksia ILMAISISTA käyntikorteista, valittuasi kortin ja täyttämällä siihen tietosi
      etenet kassalle, matkalla kortin tyhjä kääntöpuolikin muuttuu jo maksulliseksi
      ja ilmaisilla 250 kortilla on lopulta hintaa jo liki kymmenen euroa ja kun valitset
      hitaimmankin toimitustavan se maksaa siihen lisää n.12 euroa jolla saa postissa
      lähettää jo n.15kg paketin. HUIJARIFIRMAN toimintatapaan kuuluu tietenkin sekin
      että puhelinpalvelu ei tietenkään ole toiminnassa.ÄLKÄÄ TILATKO FIRMASTA mitään, ja viranomaiset TÖIHIN !

    • Komisario Rantakalli

      Olen samaa mieltä! Yritys toimii Hollannissa vaikka sillä on suomalainen nettiosoite.Olen kuukausi sitten tilannut käyntikortteja ja maksoinkin ne heti tilatessani.Raha kyllä kelpasi mutta eipä näy kortteja.Olen pian yhteydessä kuluttajaneuvojaan.Myöskin useilta viranomaisilta saan apua.Minusta myöskin tuntuu että tuo firma on uusi rahastuskeksintö?
      OLKAA TARKKOINA TUON VISTAPRINTIN KANSSA jos asioitte siellä.EN SUOSITTELE OSTAMAAN MITÄÄN SIELTÄ.

    • Skokkellund H.

      Saman tempun teki minullekin.YTJ tietojärjestelmästä löytyy tieto että toiminta on loppunut 2.9.2012. Se oli Hollantilainen yhtiö siihen saakka.Nyt uusi omistaja on Unkarilainen.Nyt kaikkien olisi syytä olla tarkkoina tuon firman kanssa.
      Tehkää omat johtopäätökset ennen tilauksen suorittamista!!!!!!!

      TÄRKEÄ VIESTI VISTAPRINTIN ASIAKKAILLE!!!!!!

    • Skoglunds Börje Homo

      HUOMIO HUOMIO HUOMIO!!!!!!
      Saman tempun teki minullekin.YTJ tietojärjestelmästä löytyy tieto että toiminta on loppunut 2.9.2012. Se oli Hollantilainen yhtiö siihen saakka.Nyt uusi omistaja on Unkarilainen.Nyt kaikkien olisi syytä olla tarkkoina tuon firman kanssa.
      Tehkää omat johtopäätökset ennen tilauksen suorittamista!!!!!!!

      TÄRKEÄ VIESTI VISTAPRINTIN ASIAKKAILLE!!!!!!

    • Skeidaa

      VAROKAAAAAA
      Vistaprint huijauksen makua!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Onnekseni en saanut koskaan tilausta tehtyä loppuun asti.
      Kuvalliset mukit piti olla 4,50e /kpl, tehdessäni mukeja hinnat vaihtuivat moneen otteeseen.
      Soitin asiakaspalveluun, jossa minulle sanottiin ettei voi auttaa.
      Täsmensin hieman että heidän asiansa on auttaa tällaisessa tilanteissa.
      Olin kirjautunut sisään omilla tunnuksilla ja samaa linkkiä käyttäen jatkanut tilauksen tekoa.

      Hinta vaihteli jatkuvasti uusia mukeja tehdessäni 15,73eurosta 18,76euroon ja siitä jopa 33,76euroon asti/2 kpl:tta.
      Kertoessani tästä asiakaspalvelija laittoi minulle omaan vistaprintiin "alennuksen" joka oli puoleen hintaan, eli hintaa per muki olisi jääny reilu 9 euroa, vaikka tarjous oli 4,50e/kpl.
      Rautalangasta sai vääntää, sillä herttainen naisääni tekeytyi lievästikin ilmaistuna tyhmäksi ja lopulta totesi: "Ei voida antaa siihen hintaan, me olemme nyt antaneet sinulle ihan hyvän tarjouksen se on kelvattava" ja löi luurin korvaan..
      Vaikka olin juuri selittänyt avanneeni uuden nettisivun, joka oli nenäni edessä auki hinnat kaikille mukeille 4,50e/kpl....Ja luettelin vielä sivun www. osoitteen asiakaspalvelijalle, joka kirkkaalla äänellä sanoi ettei sellaista sivua ole olemassakaan..
      Onnekseni en ehtinyt tilausta todella tekemään, enkä aio niin koskaan tehdäkään!
      VAROKAA!!!!
      Katsokaa aina summa jonka joudutte maksamaan ENNENKUIN hyväksytte mitään..
      HINTA VAIHTELEE kuin onnenpyörässä!!!

      • todella pettynyt

        Tilasin Vistaprintilta t-paidan, toimituskulut ylättäen enemmän kuin koko tuote
        yhteensä. Se on varmaa etten enää ikinä tilaa ko. firmasta mitään.
        Enkä kyllä suosittele muittenkaan tilaavan, huijausta monessa asiassa.


    • Repasetä

      Kaikki joita Vistaprint on huijannut ottakaa yhetys EU:n kuluttajavirastoon.Heidän sivuiltaan löytyy kaavakkeet ja Suomen kielisetkin vielä.Kannattaa valita ne kaavakkeet jotka koskevat EU-maista tehtyjä ostoksia.Siellä kerätään aineistoa ja tuollainen toiminta kuulemma saadaan oikeusteitse aisoihin.Vistaprintin sen maan päällikkö joka on vastuussa toiminnasta, tulee saamaan sanktion.Alkaa huijaukset loppumaan kele!!

    • Suomalainen58

      Miksette te osta suomalaiselta firmalta? Ei tarvi vääntää.. Kattokaa googlesta. Löyty esim tällänen firma heti: adPrint.fi

    • Suosittelen

      Palvelu hyvää, sillä sain sähköpostia missä vaiheessa tilaus menee. Kaikki tilaukset toimi moitteetta ja postikin saapui etuajassa. Erittäin laadukasta palvelua kaikinpuolin!

      PS. Kannattaa muistaa, että mikään ei ole ilmaista.

    • hohhoijaa

      hohhoijaa kaikkihan suomi 24 sivuilla on huijasta, menkää PELLET peilin etee, se on se kaveri kun on .....

    • Pettegvist

      Tilasin 250 kappaletta käyntikortteja ja tuli ilmainen käyntikorttikotelo ! Itse ainakin tyytyväinen ja aion tilata uudestaankin.

      Jos maksaa pankkikortilla ja laittaa kortin numeron mitä ne kysyy turva koodin kortin takapuolelta, niin ei aina hyväksy vaikka kortti olis voimassa ! Itse maksoin nordean pankkitunnuksilla, mutta varmin tapa taitaa kaikissa noissa nettikaupoissa olla se, että tilaa postiennakolla !

    • mehiläishoitaja

      Tilasin ison banderol vistaprintiltä ja maksoin siitä 100 euroa lähettämäni tilauksen yhteydessä. Banderolli tuli kyllä ajallaan, mutta yhdistyksemme logotekstin välissä lukee englanniksi, että Vistaprint ei ole vastuussa siitä, että heidän opastustekstinsä lukee valmiissa tuotteessa. Lisänä vielä vistaprintin värikäs logo. Banderolli on siis aivan käyttökelvoton. Käytin kaksi päivää ottamalla yhteyttä heidän asiakaspalveluunsa, jossa vain kerrottiin, että syy tuotteen sotkuisuuteen on asiakkaan, koska banderollissammme että vistaprint ei vastaa. Tarjoutuivat tekemään uuden antamalla vähän alennusta.
      Banderollimme on nähtävillä viikonlopun 19.-21.10. Terveysmessuilla Helsingin messukeskuksessa, osastolla A6m2. Voin kertoa tästä huijauscasesta siellä enemmän. Pyysin vistaprinttiä toimittamaan uuden messuosastollemme, mutta kieltäytyivät, joten käytämme tätä esimerkkinä hyväuskoisuudestamme! En todellakaan tilaa mitään enää tältä "isännättömältä" nettihuijarilta, jonka työntekijät ovat ilmeisesti kaikki sokeita, koska eivät tällaista virhettä painotuotteessaan havaitse.

      • Rohmuaja

        Minulla ainakin nuo tekstit näkyi grafiikkaohjelmassa omilla tasoillaan, jotka tuli tietenkin piilottaa ennen valmiin kuvan toimitusta. Joko ette ole osanneet käyttää grafiikkaohjelmaanne (jos sellaista käytitte) tai sitten Vistaprintillä on tosiaan käynyt kämmä.


      • namsikka

        Omalle yritykselleni on tullut mainosta tällaisesta: http://www.roll-up1.eu/ ja olen sitä ajatellut testata. Hinnat kun eivät päätä huimaa vaikka tilaisi vain yhden kappaleen.. :)


    • Vaalimainostaja

      Minulla on palvelu toiminut erittäin hyvin.

    • Idiootti toimintaa..

      Suomela lehden välissä tuli vistaprintin mainos----> saat ilmaiseksi kalenterin omilla kuvilla ja bonuksena mukin omalla valitsemallani kuvalla, siis ilman mitään toimituskuluja tai muita maksuja. Noh...tein kalenterin johon kului kiitettävästi aikaa. Loppuvaiheessa kun kalenteri oli valmis tilattavaksi, huomasin että tuotteesta veloitetaan veroja 1,50e 6,50e toimituskuluja. Tilasin tuotteen jokatapauksessa, mutta soitin asiakaspalveluun. Sieltä vastasi joku nuori Suomalainen nainen. Kerroin että mainoskortissanne oli maininta ilmaisesta tuotteesta, josta ei veloiteta toimituskulujakaan. Hän sanoi siihen että se on virheellisesti ilmoitettu. Jätin sivujen kautta palautetta kyseisestä toiminnasta ja huijaamisesta. Ilmoitin siinä samassa palautteessa että otan yhteyttä kuluttaja asiamieheen, niinkuin teinkin. Kuluttaja asiamies otti asian vakavissaan ja kertoikin että asiasta on varmasti tullut kasoittain valituksia ja kehoitti tekemään myös heille sähköisen valituksen. Sen tein ja nyt sitten odotellaan mitä tuleman pitää.

    • O-MH

      Eli taas se alkaa! GRRRRR!

      Älkää ihmiset tilatko siitä puljusta yhtään mitään! Tämän addressin allekirjoittamiseen kuluu noin 1/100 siitä ajasta, mikä sinulla menisi sen toteamiseen, että lataamillasi kuvilla et saakaan mitään ilmaiseksi.

      Eli nimeä alle, niin saadaan Euroopan kuluttajavirasto ECC puuttumaan touhuun:

      http://www.adressit.com/vistaprintin_harhaanjohtava_mainonta_kuriin


      Ps. Levittäkää tietoa sosiaalisessa mediassa yms, yms, että saadaan asialle riittävästi näkyvyyttä!!!

    • Mainoksen uhri

      Oletteko maksaneet luottokortilla vai sillä toisella vaihtoehdolla? MinäKIN sain Suomelan välissä mainoksen ja mainoksen uhrina oli se pakko käyttää. Tiesinhän minä, että "kuulostaa liian hyvältä myös yleensä on sitä", joten 8€ toimitusmaksu ei ollut mikään ylläri. Tilasin silti, maksoin mukisematta (koska c'moon, 8€ ja jos vaikka sattuisi kalenteri ja muki pääsemään perille!) ja jään odottelemaan. Maksoin sillä ei-luottokorttivaihtoehdolla eli suomalaiselta tililtä välikäden kautta Vistaprintille - toivottavattavasti ei mokoma jää matkan varrelle.

      Joten tyytyväiset/tyytymättömät, kummalla systeemillä olette maksaneet? Luottokortti on varmasti se turvallisin, koska maksu menee suoraan firmalle. Itsellä ei sellaista ole, joten se toinen vaihtoehto vaikutti ihan fiksulta - toivottavasti se myös on sitä.

    • Vistaprint kusettaa

      Täyttä bullshittia. 250 käyntikorttia ja kotelo ilmaiseksi, oli tarjous.
      - jos haluaa muun kuin parikymmnen vakiokortin valikoimasta, maksa lisää
      - jos haluat logon, eri fontin tms, maksa lisää
      - jos haluat paremman paperin, maksa lisää
      No ei tämä mitään, vakioilla mennään, kortin suunnitteluun online meni 10 min
      - toimitusmaksu alkaen 7 euroa, maksettava!
      -> Suomessa ilmaisena mainostettavan pitää olla ilmainen, siitä ei pidä tulla toimituskulujakaan eikä mitään, ilmainen on ilmainen! Mutta Vistaprint.fi ei olekaan suomalainen
      No olkoon, sen verran pieni toimitusmaksu ja kun on kortin suunnitteluunkin jo tullut käytettyä aikaa, ei viitsi hylätä.
      - korttien kääntöpuolelle tulee Vistaprintin mainos!
      - jos haluat tyhjän 2-puolen tai oman tekstin, maksa lisää!
      Tässä vaiheessa alkoi vituttaa
      - kaupan päälle saa ilmaisen minileimasimen
      No kiva mutta en tarvitse
      - jos tarvitset eri kuin 1 kpl, maksa lisää
      En tarvitse yhtään!
      - käyntikorttikotelo 50% alennuksella
      Sen piti olla ilmainen!

      Haista huilu Vistaprint, jää tilaamatta, muualta saa ilman tällaista älyttämistä

    • df gfgh hgh

      Tuo suomelan välissä oleva mainos kuulostaa tosiaan liian hyvältä ollakseen totta, siksi olenkin täällä tutustumassa ihan ensiksi kokemuksiin firmasta. Minun kortissani kyllä lukee, ettei tarjous sisällä toimituskuluja, eli toimituskulut tulee päälle!

    • lhgfydhxfgzet6

      Harmi et sulle on käyny noin, ite oon tilannu 3 kertaa ja kahella ekalla kerralla sain myöhässä ne paketit/toimitus kesti yli 2 kk. Valitin siitä ja ne lähetti kotiinkuljetuksella mulle uudestaan ne! Kiva meil oli sit 10 kalenteria vaikka 5 oitas suvulle vaan tarvittu. No mut, sainpahan leikata kuvat siitä irti (meiä omia kuvia)
      Otan myös aina ne ilmainen -tarjoukset :D Postikulut ku maksaa ni on ilmasia muuten. Mut jos ottaa esim. kalenterin ni siihe samalla pari ilmasta krääsää ni tulee samal hinnal (:: Must iha hyvä paikka.

    • huijattu 3

      Olen myös tullut huijatuksi käyntikorttitilaustani 22.2.2012 ei koskaan tullut .pyysivät tarvittavat maksutositteet ,jotka lähetetty. Ei kommenttia vistaprintiltä.
      olen jättämässä asian poliisille nettikaupparikoksena.

      tilaukseni: T6P4-BIA09-9M7
      vistaprint voi nyt valita kannattiko huijata

    • nauruun kuollut

      Ite tilasin heinäkuussa 2011 t-paidan painatuksella tarjouksella: postikuluitta ja ilmaiseksi. No minä innoisani latasin kuvan jonka sihen halusin ja tilasin mustana ja ja kun olin kassalla niin kysyttiin haluanko että toimiteetaan muutamassa päivässä jolloin hinta 30e ja jos haluan sen kahdessa viikossa niin hinta 18e ja jos haluan että kestää reilu kuukus niin ilamiseksi. valitsin ilmaiseksi koska mulla ei ollu mikään kiire. Sain ilmaisen paidan ja alle viikossa. Hyvät ihmiset sentään jos olisin maksanu 30 e samasta touhusta.
      paita oli todella sekunda tavaraa. kangas oli haperoa ja ohutta ja siitä näkyi läpi jopa hihasta ja kuva melkoisen tumma joten siitä ei saanut mitään selvää että mikä ihmeen karvaotus siinä on.

    • O-MH
    • Mainoksen uhri

      Samainen Mainoksen uhri, kuin tuossa muutama viesti ylöspäin tässä terve! Minun kullankallis eli hurjan 8€ arvoinen tilaukseni tuli tänään! Otin minäkin sen juu sillä halvimmalla ja pisimmällä ajalla (eli 21 päivää) ja taisi siis tulla 12 päivässä, tarkistakaa vaikka viestin väli. Tuotteisiin siis eli kalenteriin ja mukiin, olivat erittäin hyvälaatuisia! Kalenterin kuvat olivat säilyttäneet värinsä ja tarkkuudensa, merkkipäivät oli kivasti merkitty ja muutenkin olen vallan tyytyväinen. Muki tuntu hyvältä ja tukevalta käteen, kuvan värit olivat vähän kärsineet eikä mikään laadunhuippu ollut, mutta eihän sitä tarvitse niin läheltä katsoa.

      Olen siis kyllä erittäin tyytyväinen, tuskinpa vaan olisi Suomessakaan saanut 8 eurolla alle kahdessa viikossa mitään. :D

    • Jäitä hattuun!

      Monta kertaa tilattu, kalentereita, joulukortteja, mukeja, paitoja... Aina toiminut niinkun pitääkin, ei valittamista mistään! Itseasiassa, kun viime tilauksessa oli paidan hihaan sotkeutunut mustetta painovaiheessa, otin sivujen kautta yhteyttä neuvotulla tavalla, SUOMEKSI. Vastauksen sain samalle päivälle, SUOMEKSI. Uusi paita lähti ilman lisäkuluja samalle päivälle painatukseen ja tuli viikossa kotiovelle asti. Pistää vain miettimään, että oisko vähän käyttäjässäkin vikaa jos ei mikään onnistu...??? ;D

    • Plgara

      Pari kertaa omalle firmalle tilattu käyntikortit ko. yrityksestä täysin ilman ongelmia. Ilmaiset käyntikortit pitää valita heidän omista malleistaan! Hinnat kaikille muutoksille on aina ollut selkeästi esillä.
      Asiakaspalveluunkin oltu yhteydessä, vieläpä suomenkieliseen, ja sekin puoli toiminut moitteettomasti. :)

    • Maverick68

      Mitäs jos tilaisitte ne hommanne ihan suomalaisista painoista, ettäkä miltään amerikkalaiselta pörssiyhtiöltä. Voitas saada tää lamakin joskus poikki ja suomalaisille töitä.

    • ostaja

      Olen juuri tilaamassa kyseiseltä sivulta ja haluaisin nyt tietää, että voiko sivustoon luottaa? Kommentteja on niin monesta päästä, että en tiedä mihin uskoisin? :)

    • 20+4

      Minä sain vistaprintiltä kaiken mitä tilasinkin, edullisesti. Postituskulut olivat aika suuret, mutta kokonaissumma kerrottiin ennen tilauksen päättämistä. Päätin tilata, vaikka aivan ilmaisia tuotteet eivät loppujen lopuksi olleetkaan. Ennen kuin sain ensimmäisen tilauksen kotiini, päätin tilata vielä toisen ilmaisen tuotteen. Parin viikon kuluttua nämä kaikki tulivat yhdessä paketissa matkahuoltoon. Ne oli pakattu huolellisesti. Kalenteri oli ohutta paperia, mutta sekin kerrottiin jo tilausvaiheessa. Lisähinnasta olisi voinut valita laadukkaamman. Olen täysin tyytyväinen Vistaprintiin. Tulee mieleen, että toimiiko joku muu taho heidän nimellään huijaten ihmisiä?

    • julle3

      Täysin sama tilanne. Eikö tällaiselle huijaukselle voi tehdä mitään vai onko kärsttävä oma tyhmyys ? Kertokaa voiko mihinkään valittaa

    • Jännä juttu

      Me ostettiin jossain vaiheessa pari kuvamukia, vähän aikaa kyllä kesti, mutta mukit tuli ihan ehjinä ja moitteettomina perille.

    • jalat maassa

      Mistähän ne on ton nimenkin pöllineet.
      Kun hankitte jotain heidän mainostamiaan ilmaisia,katselkaa vähän ympärillenne,lähes joka kylässä on ammattitaitoa/suomalaista osaamista ja pielellä jutustelulla varmasti niin edullisesti kun kunkin tuotteen voi valmistaa.

    • pettynyt3

      En luottaisi. Nostan!

    • kyllä eu ja maailma

      Olen tilannut Vista printiltä oikeasti kymmeniä kertoja ja ain saanut mitä tilannut ja niin kuin on luvattukkin. Laitoin Englanniksi asiakaspalveluun kiitokset hyvästä toiminnasta. Toivottavasti jatkavat laadukkaitten tuotteiden myyntiä. Täällä olevista paikallisliikkeistä en osta mitään muuta kuin ruuan. Haen aina kaikki ulkomaisilta myyjiltä netin kautta, mikäli vain mahdollista. Ruokakaupassa valikoin aina ulkolaisia merkkejä, koska ovat niin paljon parempia. Ei suomalaiset osaa tehdä miitään muuta kuin valittaa.

    • Jes,

      paita tuli etuajassa! Tilasin siis pari viikkoa sitten ilmaisen paidan Vistaprintiltä ja valitsin hitaan toimitusajan. Maksoin pankkisiirrolla. Ja toisin kuin täällä valittavat nyypät, pidin huolta siitä että viitenumero on oikein.

      Piti tulla kolmen viikon päästä ja tulikin 2 viikossa. Hieno on, selkäkuvio, kustomväri (maksoi vähän ylimääräistä) ja ilmainen lippis samassa paketissa. Mahtui postilaatikkoon. Koko setti siis 12 euroa.

    • Mikkelssoni

      Huomaan että useimmilla Vistaprintin kanssa ongelmia kokeneilla tässä loputtoman pitkässä viestiketjussa on yksi yhteneväinen piirre. Aina kun "VIStApRNt ON HUJJNNUt!1" niin kirjoitusvirheiden määrä hipoo taivaita. Voin kuvitella miten nämä samaiset ihmiset typottavat ja sähläävät tilausprosessissa tolkuttomasti -- ja syyttelevät sitten palveluntarjoajaa omasta töpeksimisestään. Ei ne ohjeet ole huvikseen kirjoiteltu, ne on olemassa jotta asiakas toimisi kuten yrityksen tuotannon pyörittäminen edellyttää. Jos typottelet tilausnumeroita, kirjoittelet puutaheinää ja muutenkin olet ongelma-asiakas, syytä ihan itseäsi töppäilystäsi.

      Itse olen käyttänyt ensimmäistä kertaa Visvaprinttiä tilatessani leiman laskutusosastollemme. Epäilen etten tule käyttämään kovin usein koska kaikesta päätellen visvan painomenetelmä on digipainaminen. Jos se olisi jotain muuta, se varmasti mainittaisiin sivuilla selvästi. Nyt kuitenkin itse tekniikkaa saa oikein metsästää koirien ja kissojen kanssa, joten uskon kyseessä olevan digipaino. Mikäli tarvitsen painettua materiaalia, käännyn helpoiten Print24:n puoleen, sillä se firma on euroopan suurin offset paino. Niin ikään tilailla voi netissä ja edullisen hinnan takaa löytyy asiakkaille tyrkätty suuri vastuu ja itsepalvelu. Se ei kuitenkaan haittaa minua koska painotiedostojen valmistus ei ole ongelma. Osaan myös lukea ohjeet ja kirjoitella tarvittaessa tilausnumeroni oikein, joten saan mitä tilaan. P24 myös tarjoaa vuorokausitoimitusta, jolloin hinta on huomattavasti korkeampi, mutta tilaus todella tulee "huomiseksi" (kun tilaa ohjeiden mukaisessa ajassa, huomhuom!). Monesti olemme tarvinneet lirpukkaa ja lärpykkää kiireessä kuten yritysmaailmassa on tapana ja aina ovat suoriutuneet hommasta. He kuitenkaan eivät kilpaile visvaprintin kanssa, sillä offset painaminen pyörii eri hintaluokassa digipainamiseen verrattuna. Niin kyllä tekee painojälkikin. Kukin ostaa mistä parhaakseen näkee, mutta lakatkaa syyttelemästä palveluntarjoajia omista typoistanne, kirjoitusvammaisuudesta ja lukihäiriöistä sekä englannin kielen osaamattomuudestanne.

    • tyytyv

      Toimii!

    • I<3FPpaidantilannut

      Ei ole huijannut huono laatu vaan ja myöhässä toimitus

    • Halpaa

      Hyvä ja halpa on kaksi eri tuotetta...

    • Tyytyväinenasiakas

      Ostin vistaprintiltä t-paitoja tuli ajoissa kaikki tosi hyvin ja olin erittäin tyyytyväinen..

    • okokokok

      Joo, en usko että kaikki olisi pelkkää huonoa. Tyytyväiset asiakkaat harvoin kirjoittelee täällä.

    • visvaprint

      Vistaprintin normaali toimitus; 21 päivää ??? Miten voivat hidastaa edes jonkinlaisella kohtuullisella postimaksulla. Tilasin Photoboxista ja Printerpixistä, mitä lienevät, toimitus tilauksesta vain yksi viikko. Eikä mitään kikkailuja alv ja lisähinnat. En suosittele visvaprinttiä kellekään.

    • TJ20+19

      Tilasin ison kasan tuotteita viime viikon keskiviikkona. Kaksi päivää myöhemmin, perjantaina, tuli ilmoitus, että olivat lähteneet liikkeelle. Maanantaina tulivat UPS:n pakettina perille, eli 3 arkipäivää tilauksesta! Olin yllättynyt nopeasta toimituksesta.

      Tulostuksen laatu oli mitä hintaan nähden odotin, eli esim mukiin painettu kuva ei mitään valokuvalaatua, mutta OK. Joulukortit ja kirjekuoret hyvännäköisiä ja t-paidat ihan laadukkaasti painettu (väri ei haalistunut pesussa), tosin haisivat vahvan kemikaaliselle ja aiheuttivat lievän allergisen reaktion ennen pesua. Tilattu leimasin myös täytti tehtävänsä. Olin kohtuu tyytyväinen asiakas.

      Yksi paita tosin oli painettu väärin, ja siihen oli etupuolelle jostain syystä tullut väärä (jonkun muun tilaama?) kuva. Laitoin asiakaspalveluun samana iltana sähköpostia, n klo 18:30. Vastaus tuli puolessa tunnissa, että tekevät uuden paidan ja lähettävät pikalähetyksenä ja pahoittelivat kovasti. Päivää myöhemmin tuli viesti, että paita on postissa. Tuntuu oudolta kuvitella, että kyseessä on sama yritys josta monet täällä valittavat. Asiakaspalveluun on monta tapaa ottaa yhteyttä ja palvelevat suomeksi. Kolleegani joka tänään tilasi käyntikortteja oli ollut puhelimitse yhteydessä ja kehui myös palvelun laatua. Ainoat valittamisen aiheet ovat mielestäni hieman harhaanjohtava hintojen markkinointi (hintoihin tulee kaikenlaisia lisiä ennen kuin pääsee maksamaan, vähän niin kuin halpalentoyhtiöillä) sekä kohtalainen painolaatu mukiin (joka tosin vastasi hintaa, 12 eur/kpl).

      Eli lopettakaa rehellisen yrityksen mustamaalaaminen! Niin tyytyväinen olin asiakaspalveluun, että tulin jopa tänne kirjoittelemaan.

    • b-puolen yrityksiä

      Yritin tilata toiminimelleni käyntikortit, kun mainostivat että kympillä lähtee 250 kpl satsi. No näinhän siinä kävi:

      1. Ensin piti huolella olla valitsematta kymmentä muuta tuotetta, jotka olisi ujutettu mukaan. Mm. kortin takapuoliprintit erikseen, kaikenlaisia tarroja ja avaimenperiä jne tarjottiin...

      2. Pääsinpä lopulta antamaan osoitetiedot ja kortin tiedot. Valitsin hitaimman toimitusvaihtoehdon, 21 päivää (hmm, Kiinastakin tulee nopeammin) ja 8,49 eur. Loppusumma olisi siis 18,49 eur

      3. Jälleen tarjottiin mukaan jotain tarroja, joista kieltäydyin. Mutta seuraava tieto löi ällikällä: yhtäkkiä KORTTIEN hinta onkin 18,49 eur ja siihen PÄÄLLE tulevat postikulut!

      Tämännäköistä taulukkoa:
      Alkuperäinen hinta 18,49 €
      Toimituskulut (Hidas 21 päivää): 8,69 €
      Verot (otettu huomioon yläpuolella): 5,09 €
      Loppusumma: 27,18 €

      Alkuperäinen 10 euron tarjous onkin huomaamatta noussut lähes kolmeenkymppiin. Postikulut laskutetaan tuplana. Tässä vaiheessa peruutin tietenkin koko tilauksen.

    • TJ19+3

      Tuota minäkin tarkoitin harhaan johtavalla hintojen markkinoinnilla. Mielestäni 27 Euroa ei ole paha hinta 250 käyntikortista, mutta toki jos aluksi mainostetaan 10 euroa niin voi tuo 27,18 hieman alkaa ärsyttää. Parempi jos sanoisivat suoraan aluksi mikä hinta suurin piirtein tulee olemaan.

      Kuitenkin mielestäni kohtuutonta kutsua huijarifirmaksi. Tuotteet tulevat siinä ajassa missä on sovittu ja laatu on hintaan nähden oikein hyvä.

    • mobergLL

      Olen saanut tuotteeni ajoissa ja kun lukee tilausehot läpi niin ei tule yllätyksiä :)

    • Hyvä firma se on.

      Itse olen tilannut Vistaprintilta 3 kertaa ilmaistuotteen (pelkkien postikulujen hinnalla.) Kaksi t-paitaa ja yhden kalenterin, johon sai ladata itse kuvat. Kaikki tulivat perille n. 8 arkipäivän viiveellä. Valitsin halvimman, hitaimman postitustavan.

    • Rohmuaja

      Mä olen tilannut Vistaprintiltä parin vuoden aikana ihan järjettömän määrän todella hyvää kamaa lähes ilmaiseksi! Mitään ongelmia ei ole koskaan ollut! On vain ihmetyttänyt, miten firma pysyy pystyssä niillä hinnoilla!
      Esim. viimeksi tein aikaisempiin tilauksiini nähden poikkeuksellisen kalliin tilauksen: 50 eur. Tilaus sisälsi 5 isoa banderollia ja 500 kpl käyntikortteja. Nämä, niinkuin kaikki aikaisemmatkin tilaukset, tulivat aivan sovitusti, tai itse asiassa etuajassa, ja laadukasta tavaraa olivat niinkuin kaikki muutkin mitä olen tilannut.
      Aion jatkaa Vistaprintin hyväksikäyttämistä jatkossakin! :)

      • Rohmuaja

        Jatkoa:

        Olen tehnyt Vistaprintiltä yhteensä 9 tilausta:
        - 3250 käyntikorttia
        - 400 postikorttia
        - 25 jääkaappimagneettia omilla kuvilla
        - 2 automagneettia
        - 2 leimasinta
        - 3 mukia omilla kuvilla
        - 5 banderollia omilla kuvilla
        - 2 autotarraa
        Maksanut olen näistä yhteensä vain n. 160 euroa!

        Sen lisäksi, että olen tarkka siitä, mitä tilaan ja mitä en, niin mulla on ilmeisesti ollut älyttömän hyvä tuuri, koska kaikki tilaamani olen tosiaan saanut, vaikka tilaukseni ovat olleet pääosin lähes ilmaisia! Minulla ei siis ole olo, että Vistaprint olisi vedättänyt minua, vaan että minä olen vedättänyt Vistaprintiä! :D
        Epäonniset tilaajat ovat siis ilmeisesti maksaneet minunkin tilaukset. Kiitos siitä heille, vaikkei se heitä ehkä ilahdutakaan...
        Mutta hyvä tietää, että huonojakin kokemuksia on ollut, niin tietää olla varuillaan.


      • Rohmuaja

        Laadusta:
        Kynät on ihan p**koja: printtaus lähtee ensi käytössä ja kynätkin on surkeat
        Joissain käyntikorttimalleissa on aivan surkean pieni teksti. Mutta sen oppii tarkastamaan kantapään kautta yhden virhetilauksen (3 eur postikuluineen) jälkeen.
        Muuten laatu on ollut sitä mitä on odottanutkin, välillä jopa parempaa.


      • Rohmuaja

        "Tilaus sisälsi 5 isoa banderollia ja 500 kpl käyntikortteja."

        Nyt huomasin, että olin tilannut 250 käyntikorttia, mutta sainkin 500 kpl paketin. Eli virheitä heillä tapahtuu. Minun kohdallani ne on aina olleet minulle edulliseen suuntaan.


    • rules2

      Sain jopa parempilaatuisia käyntikortteja kuin olin toivonut ja lisäksi tilaukseni toimitettiin todella nopeasti. Tyytyväinen :)

    • rules3

      Rules2 laittaa omiaan, noin hyvin ei toimi yksikään nettikauppa

      • Rohmuaja

        Vaikuttaa siltä, että täällä saa kertoa vain ja ainoastaan negatiivisista kokemuksista.
        Itselläni samanlaisia kokemuksia kuin rules2:lla. (Lue yläpuolelta)


    • Kummastelija

      Minkä takia pyydetään antamaan toimitusosoite, jossa on joku vastaanottamassa lähetyksen päiväsaikaan? Eikö tämä sulje kaikki päivätyöläiset asiakasryhmästä, vai toimiiko systeemi kuten tavallisestikin: kun ovea ei avata, jätetään lappu, jota vastaan paketin voi noutaa postista?

    • tarkkailija3

      Olen tilannut käyntikortteja, kyltin ja mukin ja kaikki on tulleet turvallisesti perille. Kun ei odota, "kaikki mulle heti", eikä mitään luksustason laatua, niin pysyy tyytyväisenä. Aion jatkossakin olla Vistaprintin asiakas ja käyttää heidän tuotteitaan.

    • mike444

      Tilannut kahdesti käyntikortteja ja ovat olleet sellaisia kuin luvattu. Spämmäävät mutta ei muuta harmia, kannattaa antaa s-postiosoite jota käyttää vaan tällaisiin toissijaisiin juttuihin.

      Ei sovi kädettömille ja uusavuttomille.

    • 8684789

      "Ei sovi kädettömille ja uusavuttomille."

      Kerrankin asiaa

    • Kädelllnen ei avuton

      Olen ollut asiakkaana kolme kertaa viime vuonna. Kun yksi lähetys ei tullut luvattuna aikana reklamoin, ja sain rahat takaisin ja uuden toimituksen samasta tilauksesta expressinä. Alkuperäinen tilaus tuli myöhässä myöhemmin eli sain tuplatoimituksen. Lisäksi sain seuraavaan tilauksenn alennuskoodin joten hyvin täällä.

    • konsultti2

      Olen tilannut jo useamman vuoden yritykseni kortit, mainokset jne. Kaikki toimii sovitusti ilman ongelmia.

    • yks handelainen

      Firma lupaa ilmaisia kortteja vain postinmaksulla, mutta kun täyttää kaikki tiedot, huomaakin, että kortit tulevat maksamaan lähes 60 euroa. Siihen lopetin tilaukseni ja pyysin pyyhkimään asiakastietoni pois.

    • Hessuperkele

      Aivan huijarifirma! Älkää erhtykö rahoittamaan epärehellistä firmaa ja sen toimintaa.
      Minä sain käyntikorttini vasta sitten kun mainitsin että minulla on EU:n kuluttajaviraston kaavakkeet pöydällä.Teen valituksen heidän toiminnastaan.Olin lähettänyt useita sähköposteja sinne ja soitinkin niin eipä asiakaspalvelussa puhuttu Suomea ollenkaan. Sekin on harhaanjohtavaa kun firman nimen perässä on .fi niin tottahan sitä uskoo että firmassa puhutaan suomea ja tilauksenkin pystyi tekemään suomeksi. Jos noin monet ovat kokeneet samaa ettei tilaamia tuotteita tule, niin onhan siinä mätää oltava.Firma vaihtoi omistajaakin hiljattain joten epärehellinen toiminta on sellaisille tavanomaista.MINÄ EN ENÄÄ IKINÄ TILAA VISTAPRINTILTÄ MITÄÄN!!!
      Ne jotka kyseistä firmaa täällä kehuvat, taitavat olla sisäpiirin porukkaa?

      • Rohmuaja

        Minä olen kehunut, mutta minulla ei ole mitään muuta tekemistä kyseisen firman kanssa kuin että olen onnistunut lypsämään heiltä valtavan määrän tuotteita ihan naurettavaan hintaan (lue ylempää, samalla nimimerkillä). Onhan sieltä muutama huonokin tuote tullut, kuten esim. käyntikortit, joiden tekstistä ei saa mitään selvää, kun fontti on niin pientä, ja kynät, joista lähtee pinta heti ensimmäisessä käytössä, eikä itse kynienkään laatu päätä huimaa. Mutta eipä ne juuri mitään maksaneetkaan, kun toisten ilmaisten tuotteiden kanssa samaan aikaan tilasi. Vain postimaksut.
        Pitää vain olla tarkkana, mitä tilaa, ettei joudu maksamaan enempää. Tarjoukset koskevat aina vain tietynlaista tuotetta.
        Ja kuten aikaisemminkin jo mainitsin, kaikki tuotteet on tulleet ajallaan ja useimmiten jopa etuajassa. Aina käytän halvinta toimitusta.
        Mulla on ilmeisesti käynyt järjettömän hyvä tuuri, erinäisiäkin tilauksia sinne kuitenkin tehnyt.


    • maltti on valttia

      Korttieditorinsa on aika alkeellinen; kunhan muistaa tehdä kaikki tekstit suuremmalla koolla niin O.K.
      Itse tulostamasi vedos on yhtä tyhjän kanssa, kun se tulee hyttysenpaskan kokoisena ulos.
      Seinäkalenterit tulivat jopa etuajassa, painojälki kohtuullinen.
      Paitoja ei kannata tilata, ovat mitä sattuu.
      Viimeisin korttitilaus on nyt niin että musta tekstiväri onkin vaihtunut tummanharmaaksi vaikka tilauksessani oli aivan selkeä CMYK musta, kaikki osavärit 100 %. Odotan uusia kortteja.
      Yhden aiemman paskan erän palautusta sai odottaa 2 kk, ja kiemurtelivat takaisinmaksussa mutta raha lopulta tuli takaisin.
      Kyllä tässä on jonkinmoinen toimittajaketju kyseessä, painattavat ympäri eurooppaa ja kiinaa, joten ennenkuin koko ketju romahtaa niin kyllä ehkä uskaltaa tilata satasella t. kahdella.
      Kerran tilasin frotee kylpytakkeja Thaimaasta niin perille tuli homeviljelmä.
      Kun vaadin korvaavaa satsia niin juoksivat karkuun.
      Menin lomalle Phuketiin ja kävin möykkäämässä, niin motelli vaihtui hotelliin
      ja kolme ja neljäsosatähteen ilman eri maksua.
      Vitutti silti kun niille takeille olisi ollut ostaja, ja pitempiaikainenkin homma olisi tullut kyseeseen, näillä ehdoin ei.
      Vähän sama kun Turkkilaisten nahkarotsit.
      Stendarilla poltellaan että nahkaa on, ja jos erehdyt ostamaan niin mallitakki
      livahtaa sivuun ja kassista sujahtaa vakuumipakattu keinonahka sulle.
      Osasin vaatia juuri tätä mallikappaletta niin meinas turkmeenillä mennä pasmat sekaisin mutta myytävä se takki oli. Tuli heille tappiota.
      Aina näissä ulkomaan elävissä on riski että tapahtuuko mitään kun rahat olet syöttänyt heille.
      Kortteja en tilaa kuin tätä mattakartonkia, kun se glossy-laatu on sellaista pehmeätä, yksipuoleisesti pinnoitettua ja hemmetin pehmeätä; kaikki tällit jää kortin pintaan näkyviin. Se peruslaatuinen mattakartonki on ihan hyvää jo nykyään.
      Muttta pikatoimitukset unohda; toimitukset mistä lienee eri puolilta palloa,
      varaa aikaa 2 - 3 viikkoa proggikselle.
      Kokotummat taustat jätä pois, digikoneilla tekevät 4-5-värisenä, kuviokohdistus
      on mitä digikoneista tulee, eli joskus melko heikkoakin.
      Yksinkertainen on kaunista; valkopohjainen kortti vaan, niin ei tule pettymyksiä.
      Kansakoulumatikalla arvio Vistalle on 6 tai 7.

    • mattil4

      Suositellaan Print24-palvelua, toimii nopeasti ja hinnat ovat halvat.

    • dr_soap

      Ihan hyvin pelas Vistaprint, kun painettuja mukeja tilasin. Hinta-laatusuhde kohdillaan. Käytän jatkossakin.

    • Hekumantilta

      Sain huomata myöskin lähes saman. Tilasin käyntikortteja ja valitsin maksutavaksi tilisiirron.Meni hyvin kauan ennen kuin sivu aukeni että pystyin maksamaan tilaukseni. Lopulta se onnistui ja maksoin ne. Odottelin kuukauden ajan ja lähetin sähköpostia heidän osoitteeseensa. Ei mitään vastausta. Soitin heidän asiakaspalvelunumeroon 0800 alkuiseen jossa puhuttiin vain Englantia. Sanoin sille äijälle että puhu Suomea. Ei ymmärtänyt. Löin luurin kiinni. Odottelin vielä vähän aikaa ja lähetin heille sähköpostissa Suomeksi että minulla on Euroopan Unionin kuluttajaviraston kaavakkeet ja lähetän ne eteenpäin jos ei tilaustani tule pian. Heti vastattiin sähköpostiini jossa valitettiin lähetyksen viivästymistä. Lupasivat lähettää uuden lähetyksen ja jos se ensimmäinen tulee, saan pitää molemmat. Lähetys saapuu 7:n päivän sisään. Niin kävikin ja UPS toi sen kotiin saakka.Sitä ensimmäistä lähetystä ei ole tullut, eikä tulekaan. Meinasivat kusettaa asiakasta.Nyt päätinkin että en enää ikinä asioi kyseisessä Vistaprintissä. Joku on erehtynyt maksamaan pankkikortilla ja antanut kortin numerot.Häneltä on veloitettu useampaan kertaan ostokset.

    • kieku7

      Itsellä ei moitittavaa kyseisestä firmasta- Tilasin kutsukortit ja tulivat kotiovelle asti ihan etuajassa. Sähköpostiiin tuli joka lähetysvaiheesta viesti että missä mennään. Laatuoli hyvä ja kortit olivat juuri sellaiset kuin pitikin. Maksoin tilisiirtona, eikä mitään ongelmaa, kuitti tuli maksusta. Kutsut lähtivät hyvissä ajoin. Ystävni käytti myös tätä palvelua ja ei mitään ongelmia.

    • morsmuikku

      Kiva kuulla että on ollut myös positiivisia kokemuksia. Itse aion tilata hääkutsut vistaprintista. Sellainen kysymys, mahtavatko ehtiä kun pitäisi saada kutsut valmiiksi juhannusviikolla. Tarkoitan lähinnä, kauanko on kestänyt jos kutsut on jouduttu uusimaan niin saada korjatut kutsut. Meneekö viikkoja vai päiviä?
      Halpa hinta houkuttulee mutta ei viitsisi maksaa kahdesti jos joutuukin ottamaan muualta. Kommentteja please!

    • Rango

      Älkää nyt hyvät ihmiset maksako tilisiirrolla. Käyttäkää aina luottokorttia nettiostoksissa. Jos ei tavaraa kuulu, ilmoittakaa Luottokunnalle tai kuka nyt onkaan, että tavaraa ei ole tullut ettekä hyväksy veloitusta niin homma on selvä. Ei mene rahat hukkaan.

    • Tilaaja 1

      Tilasin käyntikortteja ja valitsin maksutavaksi laskun. Kortit tuli ajallaan, jopa päivää aikaisemmin. Saatuani kortit maksoin laskun, vaikka eräpäivä oli myöhemmin. Kortit olivat juuri sellaisia kuin tilasin. Ei siis ongelmia.

    • TYYTYVÄINEN ASIAKAS

      Olen useita kertoja tilannut käyntikortteja ja muuta mainostmqteriaalia ja HYVIN ON TOIMINUT! Tuotteet ovat tulleet ajallaan (toimitusnopeudenkin voi valita) ja sellaisina, kuin ne tilasin.
      Ymmärrän, että ylihinnoitelleet mainos- ja painofirmamme yrittävät mollata hyvin toimivaa ja edullista konseptia kaikin mahdollisin keinoin.

    • Huono kokemus

      Sama kokemus yrittäjänä. Mikään reklamaatio ei mene perille! En suosittele

    • Myöskin tyytyväinen

      Tilasin painatetut t-paidan, lippiksen ja avaimen perän 2010. T-paitaa käytän vieläkin 3 vuoden jälkeen ja lippis ja avaimenperä olivat ilmaisia. Ei mitään valittamista, tuotteet tulivat kuten sovittukkin. Ainoa negatiivinen puoli oli, että jos haluaa tuotteet nopeasti parissa päivässä joutuu maksamaan enemmän postikuluja.

    • assd467

      Fiestasta olen ite muutaman kerran tilannu, sekä tytölleni että itselleni, ihan suht edullisia on ja tosi kauniita, kauniimpia vielä luonnossa kuin kuvissa. Tässä niiden nettisivut: www.weddingdressesmore.com

    • pekka

      Olen tilannut sieltä monta kertaa käyntikortteja eikä kertaakaan ole ollut mitään ongelmia toimituksen eikä maksujen kanssa varmaan vika nyt jossain ehkä puutteellisessa tiedossa tms.

    • pekka

      Olet jollain tavalla mokannut. Itselläni ei ole ollut ongelmia. Pyydä pankiltasi että katsot minne olet maksanut, jos on mennyt väärin niin he saavat rahat takaisin.

    • tilasin kuitenkin

      Pari kertaa olen tilannut vistaprintiltä ja kaikki on mennyt hyvin. Esim. kalenterinteko-ohjelma oli tosi helppo käyttää. Hinnat sitä mitä luvattukin ja laatu hyvä.

    • ilikka

      Itse sain sähköpostiini viestiin: Perhe..., tässä teille täydellinen lahja. Seinäkalenteri -50%. Ilmainen toimitus. Ennen 19,90 -nyt 9,99

      Eilen isänpäivänä tilasin ja hinnaksi muodostui 24,90€. Soitin neuvontaan, joka oli suljettu ja pyydettiin soittamaan eka arkipäivänä eli tänään. Äsken klo 9 jälkeen soitin ja sanottiin, että tilausta ei voi perua, se on jo lähtenyt eteenpäin. Olisivat laittaneet lähetyskulut Vistatililleni mutta sanoin ettei laiteta, sillä en tule enää tekemään heiltä tilausta.
      Koin tulleeni petetyksi. Kiukuttaa!!!
      Tilasin Ifolorilta isomman, eli A3 seinäkalenterin ilman alennuksia,tuli halvemmaksi kuin Vistaprintiltä.

    • Jerkku78

      HEI te jotka ovat sinne laittaneet pankkikortin nron kuolettakaa ortti, ei onnistu pankista blokata. Joten hopihopi!

    • Halpa ja hyvä

      Minullakaan ei ole ollut ongelmia, tilasin viime kuussa 500 kpl 2-puolista matta käyntikorttia omine logoineen karttoineen, 140 osoitetarraa ja leimasimen, ne tuli alle kahdessa viikossa kotiin kannettuna ja hinta oli himpun alle 35e. Ei paha mielestäni ollenkaan!

      Mainospostia sieltä kyllä tuli liikaa, joten kirjauduin 3.11. ulos postituslistalta eikä sen jälkeen ole tullut yhtään mainosta, eli minulla ei kyllä ole ollut ensimmäistäkään ongelmaa kyseisen yrityksen kanssa.

    • jussi5

      Tilasin Vistaprintiltä käyntikortit itse suunnittelemalla layoutilla. Asemointi kortissa oli täysin pielessä, eikä vastannut heidän ohjelmassa näyttämäänsä. Lisäksi takapuolelle oli lisätty "läpikuultopainatus" ilman tilausta, vaikka halusin vain yksinkertaisen tekstin takapuolelle. Hinta oli halpa, mutta tulos sellainen, että aion tilata uudet jostain muualta.

    • HM1988

      Nopea hyvä palvelu. Oli pieni painovirhe korteissa niin lähettivät uudet pikana ja vielä antoivat bonusta päälle! Hyvä suomenkielinen asiakaspalvelu ja nopea toiminta.

    • puhallusgugga1

      Tilasin hiirimaton ja kynän sielt ja n.viikko meni ku sain paketissa ne postilaatikkoon. :)

    • ärsytys

      Aivan onnetonta huijausta, älkää tilatko mitään!
      Yhtäkkiä satelee maksuja tyhjästä, ja postimaksut ovat naurettavan kalliit. Tarjoukset osoittautuvat huijauksiksi ja lopulta huomaatkin, että "ilmainen" tarkoittaa 28,90 euroa.. Onneksi jätin kaiken maksamatta. Tilaan Suomesta ja suomalaisilla järkevillä ehdoilla joltakin luotettavammalta toimijalta..

    • Julkubbe

      Hei,
      Ihan toisenlaisia kokemuksia. Tilaan kortteja jo toista kertaa ja kaikki on toiminut hyvin. Tiedä häntä. Nytkin istun tässä koneen edessä, jotta saan äitini syntymäpäiväkutsut painoon.

      Rauhaisaa joulua.

    • Harmin paikka

      Hei!

      Tilasin vistaprintiltä magneetteja. Homma sujui hyvin, kunnes tilaus tuli kotiin. Samasta paketista ilmestyi myös 10kpl magneetteja, joissa on Anton- nimisen koiran kuva. Taitaapi olla Irlanninsetteri kukkakedossa. Huono juttu on , ettei nuo millään enää ehdi jouluksi omistajalleen. Mitään tietoa tai tilausvahvistusta ei ollut mukana paketissa.

      Kokeillaan nyt, jos se kiukkuinen tilaaja, joka ei saa tuotteitaan tulisi tänne.

    • inspa1

      Tilasin kolme mukia ja laskussa on kolminkertaiset toimituskulut! Joka mukille oma, mitä hittoa?!

    • Militantti Antti

      Jotain häikkää tässä Vistaprintin hommassa on. Piti eilen tilaamani käyntikortteja 250 kpl. Niiden piti olla ilmaisia ja vian toimituskulut maksaa 5 euroa. Sitten siihen tulikin kaikki alvit ym päälle ja lopusummaksi tuli yli 13 euroa. Klikkasin viime tipassa itseni ulos ostoskorista ja seuraavana päivä tuli sitten " Hups, jotain taisi unohtus " -viesti ja annettiin tuo 0800- alkuinen numero mihin olisi voinut soittaa. Huijauksen makua oli ja en sitten onneksi tilannut mitään. Olisi ollut kiva tietää mistä se kaikki lisähinta siihen toimitukseen olisi tullut! Parempi pysyä koko firmasta erossa!

    • Eppu

      Olen pari kertaa tilannut, ja hyvin on toimitettu. ja ihan suomeksi on yhteydenpidot hoidettu. Mistähän olet oikei tilannut!!!

    • C-81

      Laitoin t-paita tilauksen menemään. Halvemmaksi tuli postikulujen kanssa kuin mistään muusta puljusta, mutta siellä oli joku -50% alennus menossa kun tilasin.
      Nyt vähän jännittää että mitä sieltä tulee... Laitan päivitystä kunhan tavara saapuu!

      • C-81

        Huh, tulihan se perille. Päivän arvioitua saapumisaikaa myöhässä tosin, mutta saapui kuitenkin. Painatus oli niinkuin pitikin, tosin Fruit of the Loomin sijasta paita olikin jonkun Kangon tms. valmistama.
        Silti varsin tyytyväinen siihen hinta/laatu suhteeseen.


    • FoBu

      Olen tilannut kolme kertaa, käyntikortteja, mukeja ja tarroja. Aina on tullut se mitä tilasin, laatu kohdallaan ja toimitusaika pitänyt.

    • sadg4563

      www.weddingdressesmore.com Fiestasta olen ite muutaman kerran tilannu, sekä tytölleni että itselleni, ihan suht edullisia on ja tosi kauniita, kauniimpia vielä luonnossa kuin kuvissa. Tässä niiden nettisivut: www.weddingdressesmore.com

    • KTM2009

      Ehkä tänne on vain osunut huonoja kokemuksia. Itse olen tilannut sekä itselleni että yritykselle käyntikortteja ja leimasimia. Tuotteiden toimitusaika on toki pitkä, mutta se tuodaan mielestäni kyllä aika selvästi myös ilmi.

      Mitä korttien hintaan tulee, tietyt asiat ovat halpoja, pidemmälle tehty muokkaus sen sijaan maksaa heti lisää. Sellaista elämä on. Sopii toki aina kysyä joltain paikalliselta tmi Paino-Pertiltä, mitä tuote siellä maksaa.

    • Korttejakin tilannut

      Terve. Itse olen tilannut firmani puolesta tuhansia käyntikortteja Vistaprintiltä, monet kerrat. Aina on ollut toimitukset hyvin ajallaan ja kortit hyvin laadukkaita toisin kuin paikallisella painofirmalla. Ajan töikseni joten kortteja todellakin kuluu suuria määriä joten niiden hinta merkitsee paljon. En yleisiä hintoja tiedä mut tuntui halvalta ostaa 1500 käyntikorttia painetulla valokuvalla, taulu ja kuppeja alle huntilla. Viimeksi kun tilasin 250 (perus)käyntikorttia paikalliselta painolta, pinkan tilisiirtoja kans, hinta juoksi 150€ kohdilla ja korteissa oli vain 2 eri väriä..

      • piek yrityz

        APUA.Oon alpttamas virmaa ja tarvisin ILMAISIA k.ynti kortteja. Ei sais olla postikului tai muita maksuja. MISTÄ SAAN


      • ytrykopik
        piek yrityz kirjoitti:

        APUA.Oon alpttamas virmaa ja tarvisin ILMAISIA k.ynti kortteja. Ei sais olla postikului tai muita maksuja. MISTÄ SAAN

        äpyä.... juuu, diitö baav...


    • erimieltä

      firmasta itse tilasin t-paitoja jotka oli juuri sellaisia jollaisiksi itse suunnittelin"maksun maksoin tosin etukäteen mut kaikki toimi" toivat jopa kotiovelle saakka "ei negatiivista kerrottavaa"

    • en sanois

      et on mikään HUIJARIFIRMA aivan kuten muutkin verrokaupat ei minkäänlaista ongelmaa itse olen ko. firman rekistöröitynyt asiakas eikä mitään negatiivista ole ilmennyt päinvastoin henk. kunt. on todella HERTTASTA VÄKEÄ. OLETKOHAN SÄÄ NYT TÄYSISSÄ SIELUN,RUUMIIN VOIMISSA KUN TOLLAISTA KIRJOTTELET

    • Mikko5

      Suurin osa valittajista näyttää olevan niitä, jotka tilaavat ilmaisia tuotteita. Ilmaiseksi pitäisi saada ja sitten valitetaan, jos joku tökkii.

    • sunflowers

      Pari kertaa olen tilannut. Eka kerralla leimasimia ja toisella kerralla tarroja. Ei ollut mitään ongelmia tilaamisessa, maksamisessa eikä tavaroiden saapumisessa.

    • kuvamuki

      Aurinkoista päivää vaan! Mulle tuli just kuvamuki smartphotosta. www.smartphoto.fi/tuotteet/kuvalahjat/muki . On se kyllä vähän kallliimpi kun toi mutta ainakin tuli ajoissa eikä muutakaan epämääräistä. Samaisesta paikasta oon tilannut myös canvas taulut
      aikanaan. Vinkkinä vaan.

    • Vistaprintistä tilattiin aikoinaan käyntikortteja, useampaankin otteeseen. Paketti on yleensä tullut nopeammin, kuin mitä toimitusaika-arvio lupasi. Kerran en ollut tyytyväinen värien laatuun, selitin tilanteen s-postilla, niin parissa viikossa tuli uusi satsi..."no questions asked".
      Kannattaa muuten tarkistaa vistaprint.co.uk hintatason, sieltä monesti saa saman asian halvemmalla.

    • Olen Vistaprintistä tilannut useampaankin otteeseen; bamderolleja, leimasimia, käyntikortteja, kortteja.

      Toimitukset ovat pelanneet mainiosti, lähetykset kulkeneet päivän pari etuajassa.

      Yhden kerran olen reklamoinut käyntikorttien pienestä leikkausvirheestä, asia korjattiin heti ja uudet kortit tulivat reilussa viikossa.

    • Olen tilannut Vistaprintiltä itselle ja miehelle käyntikortteja yhteensä kuusi kertaa (kaikki tarjouksesta) ja aina on ollaan kaikki saatu. Myös leimasimet ovat toimineet hyvin. Asiakaspalvelukin pelaa moitteettomasti: Tilasin satsin käyntikortteja ja huomasin vasta vahvistuksen jälkeen, että kortissa on kirjoitusvirhe. Ei muuta, kun soitto asiakaspalveluun ja homma saatiin hoidettua. :)

      Joka kohta tosin pitää lukea varuuksi kolmeen kertaa, että tekee varmasti niin kuin käsketään, mutta muuten ei ole mitään pahaa sanottavaa.

      Fonttien koot pystyy helposti tarkistamaan wordissä niin osaa varmasti valita riittävän ison fontin.

    • Sans.d

      Pari kertaa tuolta olen käyntikortteja tilannut ja hintahan on toki aina aika paljon korkeampi kuin mitä annetaan aluksi ymmärtää mutta muuten olen ollut molemmilla kerroilla ihan tyytyväinen, etenkin kun täältä tajusin napata lisäalennuksen: http://www.alennuskoodi.fm/tarjoukset/vistaprint/

    • Goggi

      Toiminut hyvin! Ihan asiallinen, tilasin parit huppari ja sain ne nopeasti ja olivat laadukkaita.

      Kaikki ikävät kokemukset verkkokaupoista on suomalaisista verkkokaupoista kuten Verkkokauppa.comista, yleisin vika on ettei mainostettua tavaraa ei ole!

    • Hyvä korttitoimitus

      Tässä yksi kokemus Vistaprintistä. Tilasin 20.11.2014 joulukortit omasta digikuvasta ja kirjekuoret. Maksoin luottokortilla. Toimitusajaksi lupasivat 4.12.2014. Tänään 28.11.2014 tavarat tulivat postilaatikkoon. Toimitus oli täysin tilauksen mukainen, kortit jopa yllättävän upeita. Hyvä ostos, hyvä toimitus, tyytyväinen asiakas :)

    • Joppe Jöpötin

      Ei mitään ongelmia!! Olen tilannut firmaani leimasimen, hiirimattoja, avaimenperiä, mukeja...kaikki omalla logolla. Hyvää jakotavaraa!! Edullista ja ajaa asiansa pikkufirmassa. Voit tilata vaikka yhden kappaleen. Itse olen ottanut 20-50 kpl eriä ja on asiakkaille jakolahjoina hyvin kelvanneet. Muissa firmoissa kalliimpaa ja pitää ottaa isompia eriä että pääsee samaan hintaan...jos lähellekkään. Suosittelen ehdottamasti pikkuyrityksille mainoskaman tilaamiseen. Olen ottanut Klara laskulla, kun on firma kyseessä. Tavaran saapumisen jälkeen vasta maksetaan, hyvä homma myös.

    • Erkki E.

      Itse tilasin Vistalta 2 kertaa käyntikortteja, hinta kohtuullinen, ei varsinaisesti halpa. Laadussa on toivomisen varaa, paperi ja väri vaikuttaa olevan niin halpaa että kortit kuluvat pinnasta melkein parissa päivässä. Itse voin suositella Laserpajaa Helsingissä josta saa tavaran parhaimmillaan samana päivänä jos ei ole ruuhkapäivä.

    • mattotäti

      Olen tilannut pari kertaa aiemmin yritykseltä tarjoushintaisia käyntikortteja, toiminut ihan hyvin, ja korttien hinta-laatusuhde ihan ok. Laskun olen maksanut tuotteen saatuani.
      Ainoa murhe on ollut, ettei tilausta tahdo saada lähtemään eteenpäin.

    • HalvallaJuuriSitäItseään

      Itse tilasin vuosi sitten 500 käyntikorttia, tulivat vähän yli luvatun ajan sisällä, mutta halvalla hinnalla on huonokin puoli, korttiin painettu teksti ja kuva kuluvat kortista ihan pienestäkin hankauksesta. Kortit myös näyttävät ja tuntuvat halvanoloisilta, ihan kuin itse olisin printannut kotona, toki leikkausreunat ovat tarkat ja hyvät. Eli halvalla saa vain halpalaatua. Kannattaa pitää mielessä, jos haluaa hienot kortit niin niistä kannattaa sitten maksaa enemmän.

    • oieaonoikea

      Olet "vahingossa" luultavasti tilannut roistoilta", eli oikealta näyttävältä sivulta.
      Olen itse tilannut aikaisen ja hyvin toimi, vaikkakin kyllä Ruotsissa.
      Katselkaa tarkkaaan miltä sivulta tilaatte kun netissä on kaikenlaisia kopioita, jotka näyttää oikealta.
      Kulutusasianeuvoja voisi avustaa siinä, mitkä tiedot ja miten täytyy tehdä, että tietää sivun olevan oikea eikä väärä kopio. Jos sitten sen jälkeen tulet siihen tulokseen että joo, on väärä sivu, teet poliisi-ilmoituksen huijauksesta!

    • yrittäjä1973

      Tilatkaa vain kaikki tavarat netistä että Suomen työpaikat katoaa!

      Siirretään tuo Katajanokkakin Puolaan niin ei tarvi mennä edes pois Suomesta.
      Helppo homma kun Vikingline sen ottaa peräänsä..........jee!

      Tervetuloa mamut ja kolmen euron tuntipalkat. Niitä tekijöitä tarvitaan ja saadaan Oy Suomi Ab taas toimimaan eikä jää kiinni siitä että rahat ei riitä maksamaan tavarasta oikeata hintaa.

      • fdsk

        Nimim. yrittäjä1973 ei taida ulkomaankauppaa harrastaa omassakaan firmassa.


    • Määoleahvena

      Monta kertaa oon vistaprintiltä tilannut käyntikortteja, flyereita, automagneetteja, kuppeja, kalentereita jne ja joka kerta oon saanut hyvää laatua luvatussa ajassa.

    • Vistaprint_toimii

      Itse tilasin viikko sitten käyntikortteja, hiirimaton, korttipidikkeen ja käyntikorttikotelon . Tilauksen sain äsken vaikka otin hitaimmalla toimitusajalla. Hintaa tilaukselle vain 70e joka sisälsi 250 käyntikorttia. Huippu laatua ja olen todella tyytyväinen

    • T-paidanTilaaja

      Minäkin olen todella tyytyväinen. Tilasin T-paitoja, joihin painettiin kuva vatsan puolelle ja selkäpuolelle. Samat kuvat tulivat omille nettisivuilleni myös. Nettikuvat olivat pienellä pikselimäärillä, jotta ne latautuisivat nopeasti.

      Valitettavasti itselleni sattui paitatilauksessa sellainen virhe, että lähetin vahingossa selkäpuolen kuvaksi sen nettiversion, jossa oli pieni pikselimäärä. Jolloin paitaan tulostettuna tuo kuva on vähän rakeinen. Huomasin virheeni vasta seuraavana päivänä, ja lähetin Vistaprintille uuden kuvan isolla pikselimäärällä, pahoittelin virhettäni, ja kyselin ehtiikö kuvan vielä vaihtaa?

      Vistaprint vastasi heti takaisin, että paidat meni jo tuotantoon, mutta he tekevät silti uuden erän paitoja oikeilla kuvilla. Eikä se maksanut minulle mitään. Ei vaikka virhe oli minun.

      Joten sain nyt tuplamäärän paitoja samalla hintaa.

      Tämä on niin hyvää palvelua, ettei tällaista yleensä saa enää mistään. Uskon että monessa paikkaa olisi vastattu, että maksa uudet paidat, niin tehdään sulle uudet paidat...

    • Käyntikortti

      Tilasin käyntikortteja 250 kpl tarjoushintaan. Tulivat viidessä päivässä postilaatikkooni. OLEN TODELLA TYYTYVÄINEN! Laatu on priimaa ja toimitus toimii, lähetystä saa seurattua koko ajan missäpäin menee.

    • Kortittuleejamenee

      Terve.

      Olen tilannut Vistaprintiltä 6 kertaa käyntikortteja, aina tulleet noin viikossa. Ei mitään valitttamista mielestäni.

    • höpöpuheita

      Aivan höpö juttuja taas. Olen vistaprintiltä tilannut käyntikortteja vuodesta 2012 alkaen eikä ikinä ole ollut mitään hämminkiä.

    • Lopettakaaoikeestinyt

      Vittu mitä paska puhetta täällä. Toimiva firma on.

    • Client

      Minä olen myös ollut todella Vistaprinttiin. Paljon olen tilannut ja aina ollut supertyytyväinen :)

    • Toimiihy

      Voi mina iha tosi sano että vistaprint toimi hyvi hyvin

    • Muistutuksenavaan

      Kannattaa muistaa että olette täydessä vastuussa kirjoituksistanne. Kannattaa siis miettiä mitä kirjoittaa ja minne.

    • Pällejäliikkeellä

      Joku pälli aloittanut tälläisen viestiketjun. VistaPrint on toimiva ja luotettava yritys.

    • kutsukortit

      Hyvin toimii. 5 päivää sitten tilasin kutsukortteja valokuvalla, tänään tulivat. Korttien laatuakaan ei voi moittia.

    • hannukr

      Höpö höpö, Hienosti toimii. Muutama kerta tilattu esitteitä: Vanhojen esitteiden muokkaus pelittää, Asiakaspalvelu yksi parhaista; jopa ilmainen 0800 numero löytyy. Laadussa ei ole ollut mitään moitetta.

    • tyytyväinen

      Hyvin toimii. Halvin postitus kestää, mutta pikatoimitus perillä ihan parissa päivässä.
      Laatukin oli hyvä. Kierrätetty matta kartonki.
      Sähköpostiin vastaus parissa päivässä.

    • Anonyymi

      Tilasin pari samanlaista maskia yhdessä tilauksessa tulivat parin viikon päästä tilauksesta mutta he sitten velottivat toimituksen molemmista ja eri laskuilla toista laskua en ollut huomannut joten se meni perintään josta 40e maksu sitten yhdestä maskista aika outo käytäntö laskuttaa tollain en suosittele firmaa maskit kuiten ihan jees

    • Anonyymi

      Kiitos infosta. Hyvä kun saa tietoa, aina on jokin kepponen piilotettuna jonnekin näissä ohjelmissa.

    • Anonyymi

      Olen tilannut yrityksellemme muka "laadukkaat" käyntikortit ja noin 500 kpl kerralla niin kolmasosaa korteista on laadultaan todella paskaa! Meillä on täysin mustat käyntikortit missä on valkoisia viivoja ja läikkiä tekstien seassa ja näyttävät valmiiksi kuluneilta ja vanhoilta! Laitoin palautetta ja kuvia noista "laadukkaista " käyntikorteista jo kolme päivää sitten mutta vastausta ei vieläkään näy ja tuskin tulee.. En oikeasti suosittele kenellekään kyseistä lafkaa..enkä todellakaan tilaa heiltä ikinä mitään!

    • Anonyymi

      Näköjään sama homma jatkuu. Tilasin mukin, jonka yritin maksaa Klarna- laskulla. Sivusto heitti minut pois kerta kerran jälkeen, joten ainoaksi mahdollisuudeksi jäi maksaa luottokortilla. Tilauksestani tuli vahvistus ja kun tuotetta ei kuulunut eräpäivänkään jälkeen, laitoin spostia. Sain vastaukseksi, että 'jouduin juuri poistamaan tilauksenne, koska luottokorttimaksunne ei ollut mennyt läpi.' Tarjottiin mahdollisuutta pikatilaukseen ja kehotettiin maksamaan Klarnalla. Jännä juttu, että vahvistus tilauksesta tuli, mutta ilmoitusta ei-läpimenneestä maksusta ei kuitenkaan tullut. Jäi tilaamatta uudestaan eikä tarvitse enää sitä firmaa käyttää.

    • Anonyymi

      Mitä ihmettä??? Olen käyttänyt paljon Vistaprintin palveluita ihan selvällä suomenkielellä, soittanutkin ilmaiseen asiakaspalvelunumeroon ja kaikki on toiminut todella hyvin. Nopeat toimitukset, heidän maksuton korjauspalvelu, jos laatu ei omista käsistä ole ollut riittävän hyvä.
      Olen erittäin tyytyväinen Vistaprinttiin!

    • Anonyymi

      Onneksi tämä on jo vanha mielipidekirjoitus. Itse olen Vistaprintistä tilannut valtavat määrät käyntikortteja ja kaikki sujunut aina todella hyvin ja lopputulos on ollut laadukas ja nopea toimitus.

    • Anonyymi

      Olen tilannut käyntikortteja, lahjakortteja, banderolleja Vistaprintiltä. Hyvin on toiminut ja lastu on erinomaista.
      Tilatkaa Vistaprintiltä! Moneen muuhun verrattuna edulliset tuotteet ja hyvä palvelu.

    • Anonyymi

      Olen useasti tilannut käynntikortteja sekä T - paitoja painatuksella, eikä koskaan ole ollut ongelmia.

    • Anonyymi

      Käytä vistaprint.fi.eikä mitään ulkolaisia sivustoja!

    • Anonyymi

      tilasin juuri käyntikortteja, ongelmia nettimaksun kanssa, vahvistus ei mennyt läpi, aspa vastasi heti ja homma hoidossa. Todella hyvät nettisivut korttien tilaamiseen. Eikä ollut kallis.

    • Anonyymi

      Kannattaa käyttää parempia lääkkeitä, niin toimitusvarmuus paranee. Yst terv, tyytyväinen asiakas

    • Anonyymi

      Hei, olen tilannut monesti, joulukortteja, käyntikortteja, kalenteria, kutsukortteja, aina on tullut sitä mitä tilattiin, laatu hyvä, nopea toimitus, asiakaspalvelussa suomenkielinen mies opasti hyvin. Ei mitään moittimista, päin vastoin.

    • Anonyymi

      Mie tilannu monesti käyntikortteja.tarroja yms
      kaikki tullu perille ja hyvä laatuisia tuotteita olleet.timmppa

    • Anonyymi

      Hitaat toimitukset, hinta lopussa eri kuin tilausta aloittaessa, ei suomenkielistä palvelua. halpaa laatua. Suosin jatkossa kotimaista!

    • Anonyymi

      Nämä keskustelupalstan mielipiteet ovat todella vanhoja.
      Olen itse tilannut Vistaprintiltä usein. Aina on tullut hyviä ja laadukkaita tuotteita. Vistaprintille voi soittaa ihan suomen kielellä. Vistaprintin asiakaspalvelu on ystävällistä ja auttavaista.
      Painotuotteiden tekemiseen saa puhelimessa neuvoja ja usein Vistaprintin asiakaspalvelija tekee tarvittavat muutokset, jos en itse osaa.
      Tuotteiden toimituspäivä on tiedossa jo tilattaessa. Voin suositella muillekin, vaikka laatu kyllä maksaa. Melko usein sieltä saa myös alekoodin.

    • Anonyymi

      Olen tilannut monta kertaa, tilausvahvistus tulee sähköpostiin ja alv-kuitti perässä. Kerran yhden käyntikortit ei tulleet muiden joukossa, soitin aspaan ja laittoi pikana uudet. Ne kadonneet tuli myös sitten samana päivänä. Asiakaspalvelu on suomenkielistä, ystävällistä ja tekee taikoja, mitä itse ei pysty aina sielä tekemään. Esim roll-up takaosan kopioimaan etuisaksi.

      Maanantaina tein tilauksen, esitteet, roll-up jne, tuli eilen torstaina. Sanoisin, että palvelu, laatu yms ovat todella huippulaatua.
      Olen käyttänyt Vistaprint jo 10 vuotta, eikä ole valittamista. Jos on ollut virhe tuotteessa, on tullut uudet tilalle. Ja tilausmäärään nähden virheitä on ollu minimaalisen vähän
      #vistaprint

    • Anonyymi

      Itse tilasin tasan kerran, käyntikorttien värin laatu oli niin kelvotonta että värit alkoi kulumaan pois parissa päivässä lompakossa ollessaan, miten sellaisia voi kenellekkään antaa? Jos haluaa antaa halvan kuvan itsestään niin tilatkaa toki.

    • Anonyymi

      Pitää kommentoida oma kokemus, koska tämä ketju on ensimmäinen mikä tulee kun googlailee VistaPrint kokemuksia.
      Hääkutsuja olin tilaamassa ja VistaPrintin palvelu osui silmään. Koskaan aikaisemmin en VistaPrintiltä ole mitään tilannut, mutta oli omaan makuun juuri semmoinen paikka mistä sivujen perusteella sai semmoiset kutsut mitkä oli tarkoituskin ja niihin oli helppo tuottaa omat tekstit. Hieman jännitti laittaa tilausta sisään, kun näitä tämän ketjun alkupään kommentteja luki, mutta laitoinpa silti. Ja en pettynyt. Tilaus tuli juuri silloin kun oli tilauksen tekemisen yhteydessä standardi toimituksella arvioitu ja laatu oli hyvä.
      En tiedä mikä on ollut laatu joskus, mutta ainakin nyt oli hyvä ja voin suositella

    • Anonyymi

      Minä olen tilannut Vistaprintiltä useasti ja aina on toiminut luotetavasti

    • Anonyymi

      Minulla ensimmäinen tilaus sujui moitteetta. Toinen tilaus katosi/hajosi matkalla Saksassa ja asia selvisi vasta kun löysin kuljettajan seurantakoodin. Vistaprintin omaa seurantaa katsomalla näytti, että paketti tulisi ajallaan. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja sain todella hyvää palvelua. Uusi toimitus laitettiin pikatoimituksella tulemaan ja tuli vielä odotettua aiemmin. Pikatoimituksesta minun ei tarvinnut maksaa erikseen. Nyt kuitenkin pari päivää saamani paketin jälkeen sain taas paketin. Siinä on jonkun joululahjaksi tilaamat kymmenen kalenteria lasten kuvilla. Paketissa on minun tiedot. Joudun odottamaan viikonlopun yli, että saan vistaprintin kiinni, että mitä näille tehdään. Harmittaa ihan hirveästi sen kalenterin tilaajan puolesta. Ajatuskin siitä, että omien lasten kuvat joutuisivat tuntemattomien käsiin...

    • Huono palvelu, paketti tulee aina väärään osoitteeseen ja myöhässä. Myöskään paketin vastaanottamisesta ei tule ilmoitusta! Joka kerta kun joudun soittamaan ja selvittämään missä mun paketti on, niin minut lähetetään UPS kuljetusliikkeeseen. Yritykseni menettää rahaa jatkuvien myöhästyneiden toimitusten vuoksi! Vistaprint vastuun siirtäminen UPS kuljetusyritykselle on pahin tekosyy. Aikasemmin jo puhuin vistaprint työntekijöiden kanssa toimituksen laadun parantamisesta ja yhteydenpidosta asiakkaiden kanssa, mutta tulos ihan sama. Jos ei halua menettää rahaa, valitse toinen yritys.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe