Musertavaa

Toivoton^^

Aattelin kertoo mun tarinan nyt sit täällä..Oon niiin jotenki väsyny ja ahdistunu..Mä sain 2008 vuonna esikoiseni aivan ihanan pienen pojan joka tossa vieressä leikkii ja juttelee äitille..Kumminki tossa noin puoltoista vuotta sitte päätettiin että aletaan yrittää toista lasta, eli ehkäisy jäi pois. Kuukautiset kuitenkin tulivat ja tulivat niinkuin kuuluikin ja toivo alkoi mennä...Ehkä en lisää saakkaa lapsia..tossa 5.10 mulla sitten taas tuli aivan normaalit menkat, toivo meni taas...menkat oli ja meni, kuitenkin sitten noin kaksi viikkoa menkkojen alusta alkoi tiputella verta aluksi tuli vaan paperiin pyyhkiessä ihan pientä vuotoa ja kipuiluakin alkoi tulla..tiputteluvuotoa tuli ja kivut senkun lisääntyivät..Varasin sitten ajan lääkäriin joka laitto vaa sit labraa lähetteen..kivut olivat pahimmilaan sellasia ettei suorana pystyny kävellä ja meinas oksennus tulla..Päätin siis seuraavana päivänä lähteä ensiapuun..

Ensiavussa hoitaja ilmotti mulle et joo ei me sua tänne oteta vastaa ku oot käyny jo eilen oman alueen lääkärillä.Kieltäydyin kuitenkin lähtemästä minnekkään ennen kuin lääkäri ottaa minut vastaan..Siinä samalla minulta sitten oetettiin labrat ja pääsin lääkärin vastaanotolle..Minulle annettiin kipuun kakasi todella vahvaa särkylääkettä ja jäin odoyttelemaan labran tuloksia...Kun tulokset viimein tulivat oli diagnoosi se että hcg hormoonia veressä 1000 olet raskaana...Mutta laitetaan sut äitipolille noiden kipujen ja verenvuodon takia niin tarkistavat mikä vialla...siitä sitten suunta äitipolille missä taas lisää odottelua ja lisää verikokeita.lopulta lääkäri sitten otti ultran jossa totesi että kohtu on ainaki ihan tyhjä että kyseessä varmaan kohdun ulkoinen raskaus..Jäädään kuitenkin odottelemaan tilannetta ja tule sunnuntaina uudestaan katsotaan mikä tilanne. sunnuntaina sitten kovien kiupujen saattelemana sinne ja taas verikokeita ja odottelua..lopulta lääkäri sitten kutsuu sisään ja sanooihinkään tetakkaan m että ei me nyt ruvoimenpioteisiin että hcg arvo laskenu 400, kyseessä siis alkuraskauden keskenmeno...

Melkein kahden vuoden yrittämisen jälkeen viimeinkin raskaana ja siitäkin tulee enkelivauva.. Olo on ku katujyrällä olis jyrätty ja kaikki toivo viety poies..En jaksa uskoa että enää pystytään edes lasta saamaan. Ja kaikkein kamalinta on että rsakausoireita löytyy edelleen pahoinvointia, rinnat aristaa hajut äklöttää..olo on ku olis edelleen raskaana sillä erotuksella että nyt tiedän varmasti että näin ei ole...Kai tätstäkin ajan kanssa toipuu mutta nyt ei jaksa keskittyä mihinkään...

3

523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika ikävää kohtelua olet saanut. Minulla on useampi ulkopuolinen/km ja aina on kohtelu ollut aivan erilaista.

      Eihän näihin koskaan 'totu' aina se kirpaisee kun vuoto alkaa.

      Sun kannattaa nyt keskittyä arjen pyörittämiseen, etenkin sun 2-vuotiaan kanssa. Meillä kerran syötiin muutama viikko kertakäyttöastiosta kun mulla ei riittänyt virtaa tiskaamiseen.

      • toivoton^^

        Niinhän tuo on..nyt menee jo hieman paremmin mut silti välil tulee hirveen masentunu olo..Onko muuten mahollista et mul näin pian ois jo alkanu normi menkat, ku keskenmeno oli tossa välios ku siis sillon 5.10 oli normi menkat sit tos välis oli se keskenmeno ja nyt sit tänää alko muutaman vuodottoman päivän jälkee ihan kunnol tulee verta..ja siis näihin aikoihin olis normaalistikkin kuulunu alkaa menkat.Ihmetten vaa ku kätilö sano siel äippäpolil et voi mennä pitkäki aika enne ku tulee kunnon menkat mut kyl nää nyt menkoilt vaikuttaa, en oikeen enää jaksa uskoa et siihen keskenmenooka liittyis??? osaako joku sanoa.


      • toivoton^^

        Niinhän tuo on..nyt menee jo hieman paremmin mut silti välil tulee hirveen masentunu olo..Onko muuten mahollista et mul näin pian ois jo alkanu normi menkat, ku keskenmeno oli tossa välios ku siis sillon 5.10 oli normi menkat sit tos välis oli se keskenmeno ja nyt sit tänää alko muutaman vuodottoman päivän jälkee ihan kunnol tulee verta..ja siis näihin aikoihin olis normaalistikkin kuulunu alkaa menkat.Ihmetten vaa ku kätilö sano siel äippäpolil et voi mennä pitkäki aika enne ku tulee kunnon menkat mut kyl nää nyt menkoilt vaikuttaa, en oikeen enää jaksa uskoa et siihen keskenmenooka liittyis??? osaako joku sanoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      930
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      796
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      710
    Aihe