Ajankohta 04. marraskuuta 2010 klo 18.00 - 21.00
Paikka OlutRavintola Kaisla
Vilhonkatu 4
Helsinki, Finland
Helsingin Yksvuotisliberaalimafia
3
513
Vastaukset
- virkailija on rikas
http://juhakettunen.blogspot.com/
nöyryyttävässä orjuudessa saa rahan, jolla kyllä pysyy hengissä, mutta kasvottomalta virkamieheltä saatu elatus ei riitä kovinkaan mukavaan elämään eikä herätä pienintäkään kiitollisuutta laskun todellista kustantajaa eli veronmaksajaa kohtaan.
Systeemiin menee vuosi vuodelta enemmän rahaa ja siitäkin aivan liian suuri osa virkamiesarmeijalle. Kuten demokratiassa aina, millään yksittäisellä tempulla tai päätöksellä asioita ei voi kuitenkaan korjata. Sosiaaliturva on kokonaisuutena itse itseään ruokkiva, irvokas hirviö – pyramidihuijaus, jonka lopullinen tuhoutuminen antaa vielä hetken aikaa odottaa itseään.
Olen iloinen siitä, että julkisen sosiaaliturvan lakkauttaminen sai toiseksi suurimman kannatuksen. Nykyjärjestelmän säilyttämiselle on vaikeaa keksiä yhtään rationaalista perustelua, mutta sen lakkauttamiselle niitä voisi suoltaa vaikka monen kirjan verran. Tyydyn tässä yhteydessä kuitenkin yhteen ainoaan perusteluun, koska sen lisäksi mitään muuta ei tarvita. Verotus on varkautta. Aina vain kasvavat sosiaalimenot on suurin tekijä, joka pitää veroasteen korkeana. Pakottamalla saaduilla toisten rahoilla eläminen on väärin. - libnafiafi
Liberaalimafia on liberalismista ja vapaudesta kiinnostuneille suunnattu Liberaalit ry:stä sekä puolueista riippumaton ryhmä, joka järjestää säännöllisiä mutta epävirallisia tapaamisia. Tapaamisissa keskustellaan vapaasti politiikasta, filosofiasta ja ajankohtaisista asioita. Lisätietoja löytyy mafian Facebook-sivuilta. Helsinki
Liberaalimafia kokoontuu parillisten viikkojen torstaina kello 18:00 alkaen Olutravintola Kaislassa (Vilhonkatu 4). - libmafiatkufi
25.11.2010:
Liberaalimafia Turku (18:00)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833