Siis kaame lepakko!!!

Angel

Voi tuska mikä lepakko!!! Ääni ei kestä kahta biisiä pidemmälle eikä ulkonäkökään mitenkään varsin silmää hivelevä ole!!! Toivottavasti World Idol kisa jää väliin...eiköhän euroviisunolaukset riitä!!!

10

1164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulapalla

siinä Hannassa nyt niin kaameeta on?Ihan hauska tyttö eikä pahemman näkönenkään.Laulaakin osas just niin hyvin kun tuon kilpailun odottajalta vaaditaan ja vielä paremmin.En tosiaankaan hokaa mikä siinä on NIIN kamalaa...

• Zip

...mihin nämä hannavihaajat perustavat näkemuksensä ja mielipiteensä. Oliskohan se tämä perisuomalainen kateus????

• Angel

Tuota...mistähän minä olisin kateellinen? Siitä raakkuvasta viskibassoäänestä? Tai niistä totaalisen tyylittömistä vaatteenriekaleista? Vai siitä rokonarpisesta ihosta, jota yritetään peittää kolmella pakkelikilolla? Katsos...kaikki mielipiteet eivät tarkoita sitä, että olisi kateellinen. Jos tarkoittaisi niin minä olisin varmaan maailman kateellisin ihminen...mielipiteitä kun minulla on lähes joka asiasta!

• quatrox
        Angel kirjoitti:

Tuota...mistähän minä olisin kateellinen? Siitä raakkuvasta viskibassoäänestä? Tai niistä totaalisen tyylittömistä vaatteenriekaleista? Vai siitä rokonarpisesta ihosta, jota yritetään peittää kolmella pakkelikilolla? Katsos...kaikki mielipiteet eivät tarkoita sitä, että olisi kateellinen. Jos tarkoittaisi niin minä olisin varmaan maailman kateellisin ihminen...mielipiteitä kun minulla on lähes joka asiasta!

Hanna on kuule yks Suomen parhaista naisartisteista...(ainaki mun mielestä) jos se olis niin hirveen näkönen ja laulais surkeesti se ei olis voittanu Idolsia!!!!!!!!!!!!HANNA RULAA!!

• huge dick
        quatrox kirjoitti:

Hanna on kuule yks Suomen parhaista naisartisteista...(ainaki mun mielestä) jos se olis niin hirveen näkönen ja laulais surkeesti se ei olis voittanu Idolsia!!!!!!!!!!!!HANNA RULAA!!

Hanna on kookkaineen kahvoineen varsin pantavan näköinen nainen...v***n väliä sen laulu äänellä.

• viksu
        Angel kirjoitti:

etsimällä etsit niin kyllä sinäkin vielä löydät Hannasta vähintään sen yhden positiivisen puolen.Itse olen löytänyt hänestä niitä jo niin monta että voin kutsua itseäni faniksi.Mitäpä jos muuten vaihtaisit säälittävän nimimerkkisi vaikkapa "demoniksi"?

• Angel
        viksu kirjoitti:

etsimällä etsit niin kyllä sinäkin vielä löydät Hannasta vähintään sen yhden positiivisen puolen.Itse olen löytänyt hänestä niitä jo niin monta että voin kutsua itseäni faniksi.Mitäpä jos muuten vaihtaisit säälittävän nimimerkkisi vaikkapa "demoniksi"?

Jaa mun nimimerkki on säälittävä??? *putoo totalic*

• Nuudeli
        Angel kirjoitti:

Jaa mun nimimerkki on säälittävä??? *putoo totalic*

Hanna voitti Idolsin vaan niiden hintti fanien takia. Ja mtv3 oli muutenkin jo valinnut voittajan etukäteen. Tarvitseeko siitä enää puhua, Hannaa ei muista enää kukaan parin vuoden päästä. Mitä väliä, nämä Popstarsin ja Idolsin tapaiset kisat vetävät tv-kanaville vain katsojia ja rahaa. Katsojat eivät hyödy mistään.

Esimerkiksi tämä Anne Mattilan sisar Anneli oli ainut Idols kisassa jonka ääni todella viehätti tuomaristoakin. Anneli kuitenkin sen verran viisas että lopetti Idolssissa kilpailemisen. Fiksu tyttö. Iskelmä lavoille vain laulamaan siskonsa kanssa.

• emppu
        Nuudeli kirjoitti:

Hanna voitti Idolsin vaan niiden hintti fanien takia. Ja mtv3 oli muutenkin jo valinnut voittajan etukäteen. Tarvitseeko siitä enää puhua, Hannaa ei muista enää kukaan parin vuoden päästä. Mitä väliä, nämä Popstarsin ja Idolsin tapaiset kisat vetävät tv-kanaville vain katsojia ja rahaa. Katsojat eivät hyödy mistään.

Esimerkiksi tämä Anne Mattilan sisar Anneli oli ainut Idols kisassa jonka ääni todella viehätti tuomaristoakin. Anneli kuitenkin sen verran viisas että lopetti Idolssissa kilpailemisen. Fiksu tyttö. Iskelmä lavoille vain laulamaan siskonsa kanssa.

Hannuhan sano sille Anneli pannelille että sun äänes kuulostaa ihan 80-vuotiaan naisen ääneltä!ei siis todellakaan saanut mitään kovia kehuja!Mulle jäi ihan sellanen vaikutelma että Hannan ääni viehätti tuomaristoa kaikkein eniten..Katsojat valitsivat voittajan,ei mtv3..Anne Vihelä oli mun mielestä kaikkein paras,mut on Hannaki hyvä!Se Anneli on aivan järkyttävä ämmä en ole koskaan kuullut kamalampaa naisääntä!

• Mies 28

Hanna on tosi nätti tyttö. Tosin minä pidänkin melkein kaikkia ns. missejä rumina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4090
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2101
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      550
      1658
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1405
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1127
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1048
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      943
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      893
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      864
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      838
    Aihe