Siis kaame lepakko!!!

Angel

Voi tuska mikä lepakko!!! Ääni ei kestä kahta biisiä pidemmälle eikä ulkonäkökään mitenkään varsin silmää hivelevä ole!!! Toivottavasti World Idol kisa jää väliin...eiköhän euroviisunolaukset riitä!!!

10

1152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulapalla

      siinä Hannassa nyt niin kaameeta on?Ihan hauska tyttö eikä pahemman näkönenkään.Laulaakin osas just niin hyvin kun tuon kilpailun odottajalta vaaditaan ja vielä paremmin.En tosiaankaan hokaa mikä siinä on NIIN kamalaa...

    • Zip

      ...mihin nämä hannavihaajat perustavat näkemuksensä ja mielipiteensä. Oliskohan se tämä perisuomalainen kateus????

      • Angel

        Tuota...mistähän minä olisin kateellinen? Siitä raakkuvasta viskibassoäänestä? Tai niistä totaalisen tyylittömistä vaatteenriekaleista? Vai siitä rokonarpisesta ihosta, jota yritetään peittää kolmella pakkelikilolla? Katsos...kaikki mielipiteet eivät tarkoita sitä, että olisi kateellinen. Jos tarkoittaisi niin minä olisin varmaan maailman kateellisin ihminen...mielipiteitä kun minulla on lähes joka asiasta!


      • quatrox
        Angel kirjoitti:

        Tuota...mistähän minä olisin kateellinen? Siitä raakkuvasta viskibassoäänestä? Tai niistä totaalisen tyylittömistä vaatteenriekaleista? Vai siitä rokonarpisesta ihosta, jota yritetään peittää kolmella pakkelikilolla? Katsos...kaikki mielipiteet eivät tarkoita sitä, että olisi kateellinen. Jos tarkoittaisi niin minä olisin varmaan maailman kateellisin ihminen...mielipiteitä kun minulla on lähes joka asiasta!

        Hanna on kuule yks Suomen parhaista naisartisteista...(ainaki mun mielestä) jos se olis niin hirveen näkönen ja laulais surkeesti se ei olis voittanu Idolsia!!!!!!!!!!!!HANNA RULAA!!


      • huge dick
        quatrox kirjoitti:

        Hanna on kuule yks Suomen parhaista naisartisteista...(ainaki mun mielestä) jos se olis niin hirveen näkönen ja laulais surkeesti se ei olis voittanu Idolsia!!!!!!!!!!!!HANNA RULAA!!

        Hanna on kookkaineen kahvoineen varsin pantavan näköinen nainen...v***n väliä sen laulu äänellä.


      • viksu
        Angel kirjoitti:

        Tuota...mistähän minä olisin kateellinen? Siitä raakkuvasta viskibassoäänestä? Tai niistä totaalisen tyylittömistä vaatteenriekaleista? Vai siitä rokonarpisesta ihosta, jota yritetään peittää kolmella pakkelikilolla? Katsos...kaikki mielipiteet eivät tarkoita sitä, että olisi kateellinen. Jos tarkoittaisi niin minä olisin varmaan maailman kateellisin ihminen...mielipiteitä kun minulla on lähes joka asiasta!

        etsimällä etsit niin kyllä sinäkin vielä löydät Hannasta vähintään sen yhden positiivisen puolen.Itse olen löytänyt hänestä niitä jo niin monta että voin kutsua itseäni faniksi.Mitäpä jos muuten vaihtaisit säälittävän nimimerkkisi vaikkapa "demoniksi"?


      • Angel
        viksu kirjoitti:

        etsimällä etsit niin kyllä sinäkin vielä löydät Hannasta vähintään sen yhden positiivisen puolen.Itse olen löytänyt hänestä niitä jo niin monta että voin kutsua itseäni faniksi.Mitäpä jos muuten vaihtaisit säälittävän nimimerkkisi vaikkapa "demoniksi"?

        Jaa mun nimimerkki on säälittävä??? *putoo totalic*


      • Nuudeli
        Angel kirjoitti:

        Jaa mun nimimerkki on säälittävä??? *putoo totalic*

        Hanna voitti Idolsin vaan niiden hintti fanien takia. Ja mtv3 oli muutenkin jo valinnut voittajan etukäteen. Tarvitseeko siitä enää puhua, Hannaa ei muista enää kukaan parin vuoden päästä. Mitä väliä, nämä Popstarsin ja Idolsin tapaiset kisat vetävät tv-kanaville vain katsojia ja rahaa. Katsojat eivät hyödy mistään.

        Esimerkiksi tämä Anne Mattilan sisar Anneli oli ainut Idols kisassa jonka ääni todella viehätti tuomaristoakin. Anneli kuitenkin sen verran viisas että lopetti Idolssissa kilpailemisen. Fiksu tyttö. Iskelmä lavoille vain laulamaan siskonsa kanssa.


      • emppu
        Nuudeli kirjoitti:

        Hanna voitti Idolsin vaan niiden hintti fanien takia. Ja mtv3 oli muutenkin jo valinnut voittajan etukäteen. Tarvitseeko siitä enää puhua, Hannaa ei muista enää kukaan parin vuoden päästä. Mitä väliä, nämä Popstarsin ja Idolsin tapaiset kisat vetävät tv-kanaville vain katsojia ja rahaa. Katsojat eivät hyödy mistään.

        Esimerkiksi tämä Anne Mattilan sisar Anneli oli ainut Idols kisassa jonka ääni todella viehätti tuomaristoakin. Anneli kuitenkin sen verran viisas että lopetti Idolssissa kilpailemisen. Fiksu tyttö. Iskelmä lavoille vain laulamaan siskonsa kanssa.

        Hannuhan sano sille Anneli pannelille että sun äänes kuulostaa ihan 80-vuotiaan naisen ääneltä!ei siis todellakaan saanut mitään kovia kehuja!Mulle jäi ihan sellanen vaikutelma että Hannan ääni viehätti tuomaristoa kaikkein eniten..Katsojat valitsivat voittajan,ei mtv3..Anne Vihelä oli mun mielestä kaikkein paras,mut on Hannaki hyvä!Se Anneli on aivan järkyttävä ämmä en ole koskaan kuullut kamalampaa naisääntä!


    • Mies 28

      Hanna on tosi nätti tyttö. Tosin minä pidänkin melkein kaikkia ns. missejä rumina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      96
      1792
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1352
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1216
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1104
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      391
      842
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      45
      837
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      832
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      133
      799
    Aihe