Minua on askarruttanut nykyisen kumppanin kanssa yksi pieni juttu. Hänellä kestää saada orgasmi yhdynnässä vasta noin 25-30 minuutin kuluttua sisääntyönnöstä. Ja koko ajan minä hyväilen häntä kädelläni klitasta. Esileikki (alkaen hyväilyistä genitaalialueelle sisältäen tavallisesti myös suukottelua "sinne") kestää tavallisesti noin 15-20 minuuttia. Tämä on eka nainen, kun se kestää näin kauan. Aikaisemmin se tapahtui nopeammin tai ei ollenkaan.
En minä toki valita, huippuahan tämä on, jos vain jaksan näin pitkään. Ja odotus palkitaan, orgasmi on sitten varsinaisia huippuhetkiä elämässäni ja kestää 30 sek - 3 minuuttia. Ei sovi epäillä näitä tietoja, on nimittäin tullut otetuksi todistusaineistoa videokameralla, niinkuin nykyään on tapana. Katselemme usein yhdessä näitä omia videoita.
Onko tämä tavallista, siis tuo kauan odotettu orgasmi????
Kauanko kestää naisen saada orgasmi????
7
4172
Vastaukset
- Nainen vastaa
Varmaan naisesta tuokin juttu. Olemme kaikki niin erilaisia. Joskus sen voi saada muutamassa
minuutissa. Minulla ainakin riippuu siitä kuinka herkässä tilassa sitä on... Kesto on varmaan 30 sekkaa....- Sirpa22_
riippuu, kuinka herkässä kunnossa olen. Nopein orgasmi on tullut reilusti alle minuutissa, mutta joskus se kestää pitkäänkin. Aina kun saan orgasmin, on se raju ja kestää ainakin minuutin ja senkin jälkeen tuntuu pitkän aikaa hyvältä.
- twentyone
Sirpa22_ kirjoitti:
riippuu, kuinka herkässä kunnossa olen. Nopein orgasmi on tullut reilusti alle minuutissa, mutta joskus se kestää pitkäänkin. Aina kun saan orgasmin, on se raju ja kestää ainakin minuutin ja senkin jälkeen tuntuu pitkän aikaa hyvältä.
Naisystäväni saa hyvin nopeasti orgasmin, ja useita saman yhdynnän aikana, mutta ne eivät kestä ollenkaan noin kauan mitä te täällä kerrotte. Voiko naisen orgasmit olla vain pari sekuntia kestäviä? Jälkeen päin hän kyllä värähtelee ja tuntuu kuin hän olisi jonkinlaisessa orgastisessa tilassa, kun painan hänet itseäni vasten.
- henna22
twentyone kirjoitti:
Naisystäväni saa hyvin nopeasti orgasmin, ja useita saman yhdynnän aikana, mutta ne eivät kestä ollenkaan noin kauan mitä te täällä kerrotte. Voiko naisen orgasmit olla vain pari sekuntia kestäviä? Jälkeen päin hän kyllä värähtelee ja tuntuu kuin hän olisi jonkinlaisessa orgastisessa tilassa, kun painan hänet itseäni vasten.
Voi ne kestää vain sekuntejakin, ja varsinkin jos tulee monta kertaa peräkkäin.
Jos mies menee lujaa, saan melkein aina sarja pieniä orgasmeja, ehkä parin kolmen sekunnin juttuja. Alkaa parin minuutin päästä yhdynnän alusta ja tulee suunnilleen alle minuutin välein. Jos aikoo saada isomman kerralla, pitää miehen kyllä edetä tosi hitaasti ja varovasti kohti huippua. Viimeksikin pantiin n. 20 minuuttia ja orgasmini kesti ainakin puolitoista.
Muuta ei voi sanoa kuin että mitä pitempään mies jaksaa, sen parempi ^^ - twentyone
henna22 kirjoitti:
Voi ne kestää vain sekuntejakin, ja varsinkin jos tulee monta kertaa peräkkäin.
Jos mies menee lujaa, saan melkein aina sarja pieniä orgasmeja, ehkä parin kolmen sekunnin juttuja. Alkaa parin minuutin päästä yhdynnän alusta ja tulee suunnilleen alle minuutin välein. Jos aikoo saada isomman kerralla, pitää miehen kyllä edetä tosi hitaasti ja varovasti kohti huippua. Viimeksikin pantiin n. 20 minuuttia ja orgasmini kesti ainakin puolitoista.
Muuta ei voi sanoa kuin että mitä pitempään mies jaksaa, sen parempi ^^Onpas huikeita orgasmeja. Tuollaisia en ole vissiin onnistunut naiselle antamaan, vaikka yhdyntä saattaa kyllä kestää 20-30 minuuttia.
- slkjsf
Mä voin itse saada joskus aika nopeesti, sellasen pikasen pienen orgasmin, mikä tuntuu tottakai ihan hyvältä. Mutta sitten taas yleensä mulla voi kestää puolikin tuntia, jonka jälkeen saan niin voimakkaan orkun että ei mitään järkee, ja se orgasmi voi tosiaan kestää useemman minuutin... Meillä äijä mielellään jatkaa sen puoli tuntia, ihan vaan koska meinaa itekin tulla pelkästä kattelusta... ;)
Niin ja piti vielä sanomani, että jatka ihmeessä samaan malliin. Oot yks niistä harvoista miehistä joilla riittää kärsivällisyys tohon. Ja jos sanot että ne on sun elämäs huippuhetkiä, niin toiselle ne on vielä jotain paljon parempaa... ;) - ikjutrhygtedswaq
No ootpas harvinainen mies, jos kestät 25-30 min...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1114957Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493282Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853009- 811757
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411520Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku191511450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1141388Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1151073- 161069
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431037