Mulla on nyt ollu noin 2 viikonajan, välillä satunnaista pientä nuhaa, kurkku kutisee ja välillä silmätki kutisee. Tiiän kyl mille oon allerginen (ellen oo tullu uusille) eikä meil oo eläimii eikä mitää, ja suht siistiä usein jne eikä pölyy mistä vois johtuu tämmöne allergia? pesuaineista en oo iha varma, ja käytän kyl jotai hajuvesii..yleensä ku pistän hajuvettä sen jälkee aivastan kerran tai kaks, sit se on siinä. Mut nyt yhtäkkii tänää repäsin palan mun huulesta, sen jälkee ollu kipee ja nyt yhtäkkii rupes sattuu huulee ja se turpos, alahuuli toinen puoli siin on semmone outo patti? Mikä vois olla. Meil on nyt koira täällä käymässä, mut ei pitäis siitä johtuu ku tänää aikasemmin jo huulet oli tosi kuivat sit repäsin palan ja nyt turvottaa.
Huuli turpos
16vuotiastyttttö--
0
245
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281280Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000