Terve,
Windowsin automaattiset päivitykset eivät saa päivitettyä koneelle SP 3:sta. Koneella SP2.
Asensin eilen CD:ltä SP3:n ja ohjelma ilmoitti asennuksen onnistuneen. Koneen järjestelmätietojen mukaan koneella on nyt SP3. Olen buutannut koneen ja yrittänyt ajaa taas Windowsin automaattiset päivitykset, mutta edelleenkään ei päivitä SP3:sta. Mitään sen kummempaa virheilmoitusta ei tule, ainoastaan ilmoitus, ettei Service Pack 3:sta asennettu.
Mikä avuksi?
Service Pack 3 päivitys ei onnistu
4
443
Vastaukset
- loretsipam
"Asensin eilen CD:ltä SP3:n .... mutta edelleenkään ei päivitä SP3:sta."
Mitä sen tarkalleen ottaen pitäisi päivittää jos se kerran on jo asentunut?Hmmmm... ehkä olen käsittänyt jotain väärin noissa päivityskuvioissa :-o
Jo silloin kun koneella oli SP2, päivitysvaiheessa ilmoitti ettei SP3:n päivitys onnistunut.
Asensin siis nyt sen cd:ltä, ja oletin että vaikka se on jo cd:ltä asennettu, tulee siihenkin aina uusia päivityksiä, jotka pitää tuolta Windowsin automaattisten päivitysten kautta päivittää. Eikö siis pidäkään?
Kun koneessa oli SP2, tulihan siihenkin päivityksiä, jotka menivät aina onnistuneesti läpi.- 183
SheHki kirjoitti:
Hmmmm... ehkä olen käsittänyt jotain väärin noissa päivityskuvioissa :-o
Jo silloin kun koneella oli SP2, päivitysvaiheessa ilmoitti ettei SP3:n päivitys onnistunut.
Asensin siis nyt sen cd:ltä, ja oletin että vaikka se on jo cd:ltä asennettu, tulee siihenkin aina uusia päivityksiä, jotka pitää tuolta Windowsin automaattisten päivitysten kautta päivittää. Eikö siis pidäkään?
Kun koneessa oli SP2, tulihan siihenkin päivityksiä, jotka menivät aina onnistuneesti läpi.Windows Updaten historia näyttää vain sen, mitä sen kautta on tapahtunut. Se ei näytä muulla tavalla tehtyjä päivityksiä. Näitä ovat mm. suoraan Microsoftin sivuilta tehdyt lataukset ja cd:ltä tehdyt päivitykset.
Jos Windows Update on laitettu automaattiseksi tai käyttää sitä käsin, se tutkii päivitystarpeen ja tarjoaa ladattavaksi tarpeellisia päivityksiä. Se ei siis tutki sitä Updaten historiaa. Ohjauspaneelin kautta saa esille, mitä päivityksiä Windowsiin on todellisuudessa tehty, olkoon ne Updaten kautta tai käsin ladattu.
Siin noiden SP3:n jälkeen tulleiden päivitysten pitäisi tulla Updaten kautta oikein.
- sheikki ali heikki
Mikä tuossa on ongelma?
Niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442972Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1012244Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482084Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3381874- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175