zbbxzf
Matt Nickerson Ässiin?
5
449
Vastaukset
- oi.......oi..oi.....
nikkeä ässiin nyt meillä on niin kova pakka koossa että ei mitään rajaa mahtavaa ässät...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- äköäjlö
ässät mestaruuteen!!!
- Tepsimies
Täytyy sanoa et on hieno joukkue tosiaan teillä! Vielä pisteenä iin päälle tämä junnu Joel Armia. Hienoa että nyt on peli kulkenut näyttävästi, kuitenkin Ässät on toinen kestosuosikkini. Jatkakaa samaa rataa!
- pata on valttia
Tepsimies kirjoitti:
Täytyy sanoa et on hieno joukkue tosiaan teillä! Vielä pisteenä iin päälle tämä junnu Joel Armia. Hienoa että nyt on peli kulkenut näyttävästi, kuitenkin Ässät on toinen kestosuosikkini. Jatkakaa samaa rataa!
aina ollyt ykkönen.... tänää kaadetaan jyppi vieraissa 3-5 ja nåin tuotetaan jypille ensinmäinen kotitappio...... !!!!!!! :)
- kui kävi
pata on valttia kirjoitti:
aina ollyt ykkönen.... tänää kaadetaan jyppi vieraissa 3-5 ja nåin tuotetaan jypille ensinmäinen kotitappio...... !!!!!!! :)
No kaadoitteko?
Ootte kyllä säälittvää sakkia, ja kaikilla mausteilla.
Heh heh hee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836309
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534489- 764227
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?533244Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72727- 342362
- 2042181
- 462006