elämäni pahin krapula

ddff

tuli yhden illan vitun kovasta dokaamisesta, joka päättyi aivan helvetilliseen känniin ja sekavaan olotilaan. Krapula kesti 2 päivää, ensin pv oli niin hirveä että tuntui että sydän pysähtyy. toinen jo lievempi pv. 3pv vielä oli hieman krapula. nyt raittiina pitkään. elämä opettaaa

T: idiootti

6

1313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuttunut tosimies

tämä todella pysäytti ja pisti miettimään. hyvästi mennyt elämä!

• ====

Kun kiskaisee vähintään pullon ja usein kaksi pulloa kossua tai Viron viinaa päivässä ja kaljaa kyytipojaksi puoli vuotta yhtä soittoa ilman taukoja, ja lopettaa, niin silloin tietää mikä on krapula. Jos sattuu jäämään henkiin. Minä jostain syystä jäin.
      Sen krapulan kuvailemiseen ei sanat riitä.

• jeesjees-

Sanoihan eräs tunnettu kirjalijakin "Minulla on ollut sellaisia krapuloita, että ne olisivat tappaneet jonkun kokemattoman teekkaripojan". -Ja vaikutti sanovan vielä hieman ylpeyttä asiasta äänenpainossa. Sellaisen vaikutelman sain kun jutun luin.

Noh, ovathan kapakat täynnä näitä "Mä olen kaatanut rinnuksille elämässäni yhtä paljon viinaa, kuin valtaosa muista on juonut" -tapauksia. Onpa joku ylpeilyn aihe elämässä heilläkin, ja edessä terve vanhuus (alkaen varmaan siinä n. 40 vuodesta fyysisesti mitaten, viimeistään).

Eikä piikkinä sinulle, ilmeisesti et tuosta itse erityisen ylpeältä vaikuta vaan varoittava kokemus osaltasi.

• fafasf
        jeesjees- kirjoitti:

Sanoihan eräs tunnettu kirjalijakin "Minulla on ollut sellaisia krapuloita, että ne olisivat tappaneet jonkun kokemattoman teekkaripojan". -Ja vaikutti sanovan vielä hieman ylpeyttä asiasta äänenpainossa. Sellaisen vaikutelman sain kun jutun luin.

Noh, ovathan kapakat täynnä näitä "Mä olen kaatanut rinnuksille elämässäni yhtä paljon viinaa, kuin valtaosa muista on juonut" -tapauksia. Onpa joku ylpeilyn aihe elämässä heilläkin, ja edessä terve vanhuus (alkaen varmaan siinä n. 40 vuodesta fyysisesti mitaten, viimeistään).

Eikä piikkinä sinulle, ilmeisesti et tuosta itse erityisen ylpeältä vaikuta vaan varoittava kokemus osaltasi.

saanut todella kovan darran, mutta nyt oli se pahin joten loppu dokaaminen 1kk, ja sen jälkeen kohtuudella!

SE ON LUPAUS ITSELLE!

T : Parannus elämälle!

• Djaara
        jeesjees- kirjoitti:

ei tarvitse krapulan oheen liittää, mutta kyllä dokaaminen on sen verran siistiä et tollane demonisointi on ihan totaalisen turhaa. Ja mitä tulee niitten rinnuksille kaatamisiin, niin kyllä siinä on myöskin hauskaa pidetty ja hieman mietittykin eikä yritetty olla mitenkään ylimielisiä, vaan realistisia.

• DraankWDrink
        Djaara kirjoitti:

ei tarvitse krapulan oheen liittää, mutta kyllä dokaaminen on sen verran siistiä et tollane demonisointi on ihan totaalisen turhaa. Ja mitä tulee niitten rinnuksille kaatamisiin, niin kyllä siinä on myöskin hauskaa pidetty ja hieman mietittykin eikä yritetty olla mitenkään ylimielisiä, vaan realistisia.

on myös että ryyppääminen aiheuttaa suuria ongelmia kansantaloudelle ja suurta henkistä tuskaa yksilötasolla, mutta aina löytyy myös joku moralisoija miten asiat pitäisi hoitaa. Viinaan menevä kansa, eikä ole edes mikään kansallisominaisuus... Rakentavampaa olisi osoittaa ymmärrystä, ei se viinan juonti mikään sisäsyntyinen ominaisuus kuitenkaan useimmiten ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3528
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1558
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1279
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1222
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      988
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      971
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      963
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      57
      842
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      92
      794
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      755
    Aihe