elämäni pahin krapula

ddff

tuli yhden illan vitun kovasta dokaamisesta, joka päättyi aivan helvetilliseen känniin ja sekavaan olotilaan. Krapula kesti 2 päivää, ensin pv oli niin hirveä että tuntui että sydän pysähtyy. toinen jo lievempi pv. 3pv vielä oli hieman krapula. nyt raittiina pitkään. elämä opettaaa

T: idiootti

6

1216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuttunut tosimies

tämä todella pysäytti ja pisti miettimään. hyvästi mennyt elämä!

• ====

Kun kiskaisee vähintään pullon ja usein kaksi pulloa kossua tai Viron viinaa päivässä ja kaljaa kyytipojaksi puoli vuotta yhtä soittoa ilman taukoja, ja lopettaa, niin silloin tietää mikä on krapula. Jos sattuu jäämään henkiin. Minä jostain syystä jäin.
      Sen krapulan kuvailemiseen ei sanat riitä.

• jeesjees-

Sanoihan eräs tunnettu kirjalijakin "Minulla on ollut sellaisia krapuloita, että ne olisivat tappaneet jonkun kokemattoman teekkaripojan". -Ja vaikutti sanovan vielä hieman ylpeyttä asiasta äänenpainossa. Sellaisen vaikutelman sain kun jutun luin.

Noh, ovathan kapakat täynnä näitä "Mä olen kaatanut rinnuksille elämässäni yhtä paljon viinaa, kuin valtaosa muista on juonut" -tapauksia. Onpa joku ylpeilyn aihe elämässä heilläkin, ja edessä terve vanhuus (alkaen varmaan siinä n. 40 vuodesta fyysisesti mitaten, viimeistään).

Eikä piikkinä sinulle, ilmeisesti et tuosta itse erityisen ylpeältä vaikuta vaan varoittava kokemus osaltasi.

• fafasf
        jeesjees- kirjoitti:

Sanoihan eräs tunnettu kirjalijakin "Minulla on ollut sellaisia krapuloita, että ne olisivat tappaneet jonkun kokemattoman teekkaripojan". -Ja vaikutti sanovan vielä hieman ylpeyttä asiasta äänenpainossa. Sellaisen vaikutelman sain kun jutun luin.

Noh, ovathan kapakat täynnä näitä "Mä olen kaatanut rinnuksille elämässäni yhtä paljon viinaa, kuin valtaosa muista on juonut" -tapauksia. Onpa joku ylpeilyn aihe elämässä heilläkin, ja edessä terve vanhuus (alkaen varmaan siinä n. 40 vuodesta fyysisesti mitaten, viimeistään).

Eikä piikkinä sinulle, ilmeisesti et tuosta itse erityisen ylpeältä vaikuta vaan varoittava kokemus osaltasi.

saanut todella kovan darran, mutta nyt oli se pahin joten loppu dokaaminen 1kk, ja sen jälkeen kohtuudella!

SE ON LUPAUS ITSELLE!

T : Parannus elämälle!

• Djaara
        jeesjees- kirjoitti:

ei tarvitse krapulan oheen liittää, mutta kyllä dokaaminen on sen verran siistiä et tollane demonisointi on ihan totaalisen turhaa. Ja mitä tulee niitten rinnuksille kaatamisiin, niin kyllä siinä on myöskin hauskaa pidetty ja hieman mietittykin eikä yritetty olla mitenkään ylimielisiä, vaan realistisia.

• DraankWDrink
        Djaara kirjoitti:

ei tarvitse krapulan oheen liittää, mutta kyllä dokaaminen on sen verran siistiä et tollane demonisointi on ihan totaalisen turhaa. Ja mitä tulee niitten rinnuksille kaatamisiin, niin kyllä siinä on myöskin hauskaa pidetty ja hieman mietittykin eikä yritetty olla mitenkään ylimielisiä, vaan realistisia.

on myös että ryyppääminen aiheuttaa suuria ongelmia kansantaloudelle ja suurta henkistä tuskaa yksilötasolla, mutta aina löytyy myös joku moralisoija miten asiat pitäisi hoitaa. Viinaan menevä kansa, eikä ole edes mikään kansallisominaisuus... Rakentavampaa olisi osoittaa ymmärrystä, ei se viinan juonti mikään sisäsyntyinen ominaisuus kuitenkaan useimmiten ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 473
      6753
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2501
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      218
      2457
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      139
      1752
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1698
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1113
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1103
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1095
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1017
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      62
      897
    Aihe