Ei vastaa, ei lähetä rahoja takaisin ,ei lähetä maksettuja tuotteita. Onko muilla samoja ongelmia?
Onko firmaa enää olemassa? mentinkö rahani?
Sex Shop Pikku Tuhma ONGELMIA!
32
8635
Vastaukset
- aikataululla?
Onko noin? Kerro toki, jos sieltä jotakin kuuluu ja millä aikataululla eivät ole vastanneet yhteydenottoihin?
Olisi tärkeää, että pysymme ajan tasalla jos tilanne muuttuukin, ettemme jää väärään käsitykseen ko. firman toiminnasta...? - 8+3
Kertokaa miten kävi. Kontaktitiedoissa mainitun puhelinnumeron perusteella löytyy suomalainen nimi, jolle on rekisteröity erään linkin perusteella noin 140 webbiosoitetta.
- Näin kävi
on käynyt mullekin. Siitä on jo aikaa, mutta sen jälkeen en ole tuota liikettä käyttänyt.
Menettivät parin kympin varastamisella kaiketi tuhannen arvosta kauppoja. - !!
-kaikki te, joilla rahaa/saatavia, kuluttajavirastoon ilmoitus mahd. pian!
- Toistaiseksi varokaa
Nyt 6.11.2010 klo 9 mennessä ei mitään ole tapahtunut. Eivät palauta rahoja eivätkä toimita maksettuja tavaroita. Varokaa kyseistä firmaa.
Ei niin suurista summista ole kyse ,67 euroa mutta vituttaa tuollainen epärehellisyys. Ostampa jatkossa ulkomailta siellä palvelu pelaa. Ilmoittelen kuinka käy asiassa vaikka mielestäni peli on jo selvä heidän puoleltaan. Luulisi rahan kelpaavan yrittäjälle tyytyväisten asikkaiden muodossa mutta tuolla tavalla toimien älkää kukaan ostako http://www.pikkutuhma.com/index.php liikkestä mitään.- Kattia kans
Laitoin tossa aiemmin Pikkutuhmalle palautetta ja linkin tähän keskusteluun. Jos eivät tule vastaamaan tai reagoi niin tekevät sen tietäen pahan kellon kilkattavan huonoa mainosta kauas.
Tuolla pääsee arvostelemaan kaupan palvelua: http://www.kaupat.com/k/arvostelut.php?selected_shop_id=3132 - Sex Shop Pikku Tuhma
Kattia kans kirjoitti:
Laitoin tossa aiemmin Pikkutuhmalle palautetta ja linkin tähän keskusteluun. Jos eivät tule vastaamaan tai reagoi niin tekevät sen tietäen pahan kellon kilkattavan huonoa mainosta kauas.
Tuolla pääsee arvostelemaan kaupan palvelua: http://www.kaupat.com/k/arvostelut.php?selected_shop_id=3132Hei kaikki viestiketjua lukevat.
Valitettavasti asiakaspalvelumme ykköshenkilöä on kohdannut henkilökohtainen tragedia nuoren perheenjäsenen osalta. Vanha lausahdus, kukaan ei ole korvaamaton, on osoittautunut vääräksi. Osa toimituksista on ollut myöhässä myös sen takia että Posti-Itellan lakko on hidastanut tavaroiden saamista meidän varastoon, ja edelleen sitten toimituksia asiakkaille. Olen yrittänyt olla kaikkiin viivästystä kokeneisiin asiakkaisiin yhteydessä, mutta etenkin henkilö joka lähettää kymmeniä sähköposteja tunnissa ja soittaa puhelimen tukkoon, se vain tukkii asiakaspalveluamme entisestään.
Kaikki rahapalautukset maksetaan ajallaan; jos joku nyt on tilannut tuotteet eikä ole saanutkaan niitä muutamassa päivässä ja ilmoittaa sitten peruvansa tilauksen, niin sen käsittelyyn menee aikaa. Kuluttajasuojalain mukaan rahat pitää palauttaa kuukauden kuluessa, meillä useimmiten tapahtuu nopeammin.
Tilauksia meille tulee 20-50 kpl päivässä ja suurin osa on voitu käsitellä ihan normaaliaikataulussa.
Jos tilauksessa on epäselvää, kannattaa ottaa yhteyttä sähköpostiin [email protected] ja kertoa asia mahdollisimman selkeästi. Sellaiseen viestiin on kiireessä helppo vastata ja reagoida. Ymmärrän kyllä suuttumuksen, mutta kun täällä yritetään hoitaa tilausasioita esimiesvoimin ja selvitellä ihmeellisiä asioita kellon ympäri, niin se että ensimmäisessä mailissa haukutaan varkaaksi ja huijariksi ym reippain sanakääntein niin ei kyllä meitäkään inspiroi yrittämään kaiken mahdollisen.
Parhaamme tässä yritämme tehdä. Valitettavasti nyt asiakaspalvelumme on löytänyt rajoitteensa, ja yritämme mahdollisimman pian päästä takaisin normaalirytmiin.
T Sajaniemi
toimitusjohtaja - Kattia kans
Sex Shop Pikku Tuhma kirjoitti:
Hei kaikki viestiketjua lukevat.
Valitettavasti asiakaspalvelumme ykköshenkilöä on kohdannut henkilökohtainen tragedia nuoren perheenjäsenen osalta. Vanha lausahdus, kukaan ei ole korvaamaton, on osoittautunut vääräksi. Osa toimituksista on ollut myöhässä myös sen takia että Posti-Itellan lakko on hidastanut tavaroiden saamista meidän varastoon, ja edelleen sitten toimituksia asiakkaille. Olen yrittänyt olla kaikkiin viivästystä kokeneisiin asiakkaisiin yhteydessä, mutta etenkin henkilö joka lähettää kymmeniä sähköposteja tunnissa ja soittaa puhelimen tukkoon, se vain tukkii asiakaspalveluamme entisestään.
Kaikki rahapalautukset maksetaan ajallaan; jos joku nyt on tilannut tuotteet eikä ole saanutkaan niitä muutamassa päivässä ja ilmoittaa sitten peruvansa tilauksen, niin sen käsittelyyn menee aikaa. Kuluttajasuojalain mukaan rahat pitää palauttaa kuukauden kuluessa, meillä useimmiten tapahtuu nopeammin.
Tilauksia meille tulee 20-50 kpl päivässä ja suurin osa on voitu käsitellä ihan normaaliaikataulussa.
Jos tilauksessa on epäselvää, kannattaa ottaa yhteyttä sähköpostiin [email protected] ja kertoa asia mahdollisimman selkeästi. Sellaiseen viestiin on kiireessä helppo vastata ja reagoida. Ymmärrän kyllä suuttumuksen, mutta kun täällä yritetään hoitaa tilausasioita esimiesvoimin ja selvitellä ihmeellisiä asioita kellon ympäri, niin se että ensimmäisessä mailissa haukutaan varkaaksi ja huijariksi ym reippain sanakääntein niin ei kyllä meitäkään inspiroi yrittämään kaiken mahdollisen.
Parhaamme tässä yritämme tehdä. Valitettavasti nyt asiakaspalvelumme on löytänyt rajoitteensa, ja yritämme mahdollisimman pian päästä takaisin normaalirytmiin.
T Sajaniemi
toimitusjohtajaOK, kiitos pikaisesta reagoinnista ja palautteesta. Tälläisissä tapauksissa kannattaa näköjään laittaa palautetta firman kotisivuille, jotta heilläkin olisi mahdollisuus osallistua keskusteluun. Edellinen täällä keskusteltu ongelmayritys vastasi vasta poliisilla uhattaessa, mutta heillä nuo toimitusvaikeuden olivatkin ilmeisen tarkoituksellisia.
Itselläni oli aikanaan ongelma postin kanssa kun Blowfishiltä ulkomailta tilattu tavara ei tullut perille. Kun kohteliaasti ilmoitin heille sähköpostitse ongelmasta niin lähettivät veloituksetta paketin uudelleen. Alkuperäinenkin tuli joskus kuukauden kuluttua perille kun olivat selvittäneet revenneen osoitelapun sisällön eli lopulta sain kaksi Anerosta yhden hinnalla. - Sex Shop Pikku Tuhma
Kattia kans kirjoitti:
OK, kiitos pikaisesta reagoinnista ja palautteesta. Tälläisissä tapauksissa kannattaa näköjään laittaa palautetta firman kotisivuille, jotta heilläkin olisi mahdollisuus osallistua keskusteluun. Edellinen täällä keskusteltu ongelmayritys vastasi vasta poliisilla uhattaessa, mutta heillä nuo toimitusvaikeuden olivatkin ilmeisen tarkoituksellisia.
Itselläni oli aikanaan ongelma postin kanssa kun Blowfishiltä ulkomailta tilattu tavara ei tullut perille. Kun kohteliaasti ilmoitin heille sähköpostitse ongelmasta niin lähettivät veloituksetta paketin uudelleen. Alkuperäinenkin tuli joskus kuukauden kuluttua perille kun olivat selvittäneet revenneen osoitelapun sisällön eli lopulta sain kaksi Anerosta yhden hinnalla.Selvittelimme vielä meillä tätä asiaa. Ilmeisesti 67 euron saatavia kyselevä henkilö on tämän viestiketjun aloittaja ja kirjoittanut siihen muitakin kommentteja. Meillä on kaksi epäselvänä olevaa myyntitapahtumaa, joista toinen on 67,95 euroa joten kyseessä voisi hyvin olla henkilö X postinumeroalueelta 62xxx joka on "ahkerasti" tiedustellut tavaroitaan ja vaatinut myös rahoja ("67 euroa") takaisin.
Hänelle on yritetty vastatakin että tilaus on tapahtunut 17.10. ja tuotteet lähetetty 28.10. eli hieman normaalia aikatauluamme myöhemmin. Jos tuotteet tosiaan eivät ole tulleet perille kannattaa tehdä Postille katoamisilmoitus. Viime viikkojen lakkojen takia useamman asiakkaan paketti on ollut kirjautumatta Postin järjestelmiin, kunnes onkin ilmaantunut yhtäkkiä asiakkaan Postiin viikon pari myöhässä. Suosittelemmekin ehdottomasti Matkahuollon Lähellä-pakettia, jonka voi noutaa Siwasta, Valintatalosta, Euromarketista tai Matkahuollon toimipisteestä, myös iltaisin ja viikonloppuisin, ja toimitus on nopeampi ja varmempi kuin Postilla.
Eli tässä tapauksessa taitaa nyt olla asiakkaalla huono tuuri kun useampi lenkki toimitusketjussa on toiminut huonosti. Valitettavasti 100% toimitusvarmuuteen ei kukaan kauppa tai rahdinkuljettaja pääse. Tiedän kyllä että tämä ei paljon lohduta kun se omalle kohdalle sattuu.
T Sajaniemi
toimitusjohtaja - Ei tarvitse varoa
Sex Shop Pikku Tuhma kirjoitti:
Selvittelimme vielä meillä tätä asiaa. Ilmeisesti 67 euron saatavia kyselevä henkilö on tämän viestiketjun aloittaja ja kirjoittanut siihen muitakin kommentteja. Meillä on kaksi epäselvänä olevaa myyntitapahtumaa, joista toinen on 67,95 euroa joten kyseessä voisi hyvin olla henkilö X postinumeroalueelta 62xxx joka on "ahkerasti" tiedustellut tavaroitaan ja vaatinut myös rahoja ("67 euroa") takaisin.
Hänelle on yritetty vastatakin että tilaus on tapahtunut 17.10. ja tuotteet lähetetty 28.10. eli hieman normaalia aikatauluamme myöhemmin. Jos tuotteet tosiaan eivät ole tulleet perille kannattaa tehdä Postille katoamisilmoitus. Viime viikkojen lakkojen takia useamman asiakkaan paketti on ollut kirjautumatta Postin järjestelmiin, kunnes onkin ilmaantunut yhtäkkiä asiakkaan Postiin viikon pari myöhässä. Suosittelemmekin ehdottomasti Matkahuollon Lähellä-pakettia, jonka voi noutaa Siwasta, Valintatalosta, Euromarketista tai Matkahuollon toimipisteestä, myös iltaisin ja viikonloppuisin, ja toimitus on nopeampi ja varmempi kuin Postilla.
Eli tässä tapauksessa taitaa nyt olla asiakkaalla huono tuuri kun useampi lenkki toimitusketjussa on toiminut huonosti. Valitettavasti 100% toimitusvarmuuteen ei kukaan kauppa tai rahdinkuljettaja pääse. Tiedän kyllä että tämä ei paljon lohduta kun se omalle kohdalle sattuu.
T Sajaniemi
toimitusjohtajaEnsiksi voimia elämään sille "ykköshenkilölle" jolla vastoinkäymisiä.
Ongelmia on töissä aina se on selvä asia mutta niistä tiedotetaan esimerkiksi liikkeensä sivulla http://www.pikkutuhma.com/index.php ja tietää sitten että asiat viivästyvät ja niihin voi siten ottaa rennosti eikä tarvitse ilkeiden asiakkaiden perätä vastinetta rahoilleen. Kun tietää ei asiat paisu .
Jatkossakin "pommitan" postilla eri firmoja ellei asiat tapahdu kohtuullisessa ajassa (tällä kerralla ehkä 5 viestiä en ole laskenut ennen kuin alkoi selvitä asia ) kun on n 2 viikko kulunut tilauksesta Ehtii jo rahat varmuudella siirtyä tilille ja tilaus lähtee etenemään verkkaisemmassakin paikassa. Ellei mitään kuulu alkaa tulla mieleen että huijarteiden kanssa ollaan tekemisissä ja siitä aika moni ns kyrpiintyy.
Aika tavallista tapahtunutta tavallisten ihmisten parissa luulen.
8.11 ei pakettia postissa vaikka lähtenyt 28.10 no ehkä se postilakko sotkee. Jos lähetys kadonnut en tee mitään, ei kiinnosta,aivan sama.
Lohduttavaa on että tietää asioista niin ei tule jatkossa sanailua pikkuasioiden takia. Terveisin maksava asiakas joka tilaa jatkossakin, mutta ilmoittakaa mahdollista ongelmista sivuillanne....
- ei enää
Kerran tilasin kyseisestä puljusta. Kyselin ensin meilitse tarkennuksia tuotehintoihin ja sain todella tylyn vastauksen, vaikka virhe oli heidän sivuillaan. Tuotteet kyllä lopulta tulivat, mutta toimitus oli raivostuttavan hidas - lähes 2 viikkoa kesti. Toimitusosoitteessakin oli jotain epäselvää, kun matkahuollosta soitettiin ja kyseltiin, että mille asemalle paketti pitää toimittaa.
Onneksi on muitakin liikkeitä, ei tarvitse tuolta enää tilata!- ReilunPelinMies
minulle tuli tuotteet pahoittelun kera ja kun olin kysellyt sähköpostilla. Mukana oli hyvityksenä liukuvoide ilmaiseksi. Eli ei kai siellä huijausta ole, ilmeisesti asiakaspalvelu kuormittunut. No ei mitnekään erikoista tänä päivänä kun ihmisiltä vaaditaan liikaa.
Joku suositteli tilaamaan ulkomailta. Ihmiset, älkää tilatko mitään ulkomaisista verkkokaupoista!!!! Tavarat tulevat, jos tulevat, jos eivät niin rahanne on mennyttä, turha valittaa. Hyvällä tuurilla tulee oikeat tavarat. Jos on väärät tuotteet tai takuuvikaa tms, ikinä ei vastata eikä korjata eikä hyvitetä. Suomessa on sentään kuluttajaviranomaiset auttamassa.
Erityisen vaarallisia ovat verkkokaupat jotka näyttävät suomalaisilta, mutta jossakin yhteystiedoissa tai pienellä präntillä lukee että firma onkin ulkomaalainen. Tilaus voi mennä loppuun asti ilman että tajuaa tilaavansa ulkomailta!!!!
- Ei näin!
Mikään ei ole näköjään muuttunut. Eivät lähetä monta viikkoa sitten tilattuja tuotteita, eivätkä vastaa sähköposteihin. Välttäkää kyseistä firmaa!
- 33 cm
Muijas taisi haluta isompaa kun pystyit edes pornokaupan sauvalla tarjoomaan!
- pöljääkö
Tilaavat kamat siis vasta ulkomailta kun joku ne ensin maksaa. Kannattaako tilata - ehkä ei...
- peace&love&empathy
Omalla kohdallani asiat selvisivät ja tilaamani tuotteet saapuivat lopulta perille asti. Kuukauden verran siinä meni.
- 26gg
Ihan hyvin olen monta kertaa tilannut, viimeksi viikko sitten. Tavaraa löytyy kivasti laidasta laitaan myös mm harvinaisempoia kuten latex- ja pvc-juttuja joita harrastetaan tyttökaveirn kanssa. Tuoteissa näkyy vielä mitä on heti varastossa ja mitkä tulee hitaammin tukkuliikkeestä euroopasta. Jaa-a, nämä taitaa olla taas näitä Suomi24:n mesoajien juttuja... Olisipa vähän asialinjaisempaa kesksutelua!
- HotLips rules...
Suosittelen lämpimästi kilpailevaa firmaa HotLips.fi. Hyvät valikoimat ja todella nopea toimitus. Sopii myös ujoille, paketissa ei näy mitään seksivälinefirmaan viittaavaa. Monta kertaa käyttäneenä en voi kuin suositella. :)
- sutkipulkkiset
kyllä on ,kolme kuukautta aikaa veivät rahat.eivät ole toimittaneet tuotteita.
- sutkipulkkiset
ei ole edellenkään vastanneet s.postiin.
- verkkokauppias
"Viime viikkojen lakkojen takia useamman asiakkaan paketti on ollut kirjautumatta Postin järjestelmiin, kunnes onkin ilmaantunut yhtäkkiä asiakkaan Postiin viikon pari myöhässä."
Onhan naurettava selitys. Lähetys kirjautuu heti Itellan järjestelmään, kun osoitekortti on sinne tallennettu ja tulostettu. Siihen ei vaikuta mitkään "lakot". Eikä muistini mukaan Itellalla ole mitään yhtä päivää pidempiä lakkoja edes ollut. - ldhf
miks pitää tilata netistä ja tuskailla rahojen ja tavaroiden perään ?
Menkää hyvät ihmiset alan liikkeisiin ja henkilökunta vielä neuvoo ja opastaa hankinnoissanne. Saatte tavarat heti eikä maksujen kanssa ole ongelmia ellei pankkitilinne ole tyhjä tai visan luotto täynnä- Hevosellako töihin?
Miksi mennä paikanpäälle kun netistä voi tilata tuotteet helposti?
Maksujen kanssa ei ole ongelmia ellei liikkeet ole epärehellisiä.
- tuhma firma
Mullakin on käynyt että pari kymppiä olen menettänyt sinne tyhjään... Otin yhteyttä eikä vastausta, laitoin sitten viestin että "nyt tuli menetetty asikas teille, saatana"!!! johon ei myöskään mitään vastauksia
- Janipetterindildo
Sama meininki näyttää taas jatkuvan.. ei vastata mihinkään spostiin eikä puh no!
Toista viikkoa kysellyt tuotteiden perään, onkohan myyjä assistentin kissa kuollut ja puolen vuoden suruaika päällä tällä kertaa ku tavara ei liiku..?
Onnekx otin klarna laskulla, mikä jo tietysti saapuikin.. stana! ni saavat pitää tunkkinsa!- Janispetterindildo
Vielä tähän täytyy lisätä sen verran että näin paskaa asiakaspalvelua en ole koskaan saanut! Tilaillut netistä tavaraa pilvin pimein parin kymmenen vuoden ajan, aina olen saanut vastauksen jos on ollut jotain epäselvää tms..
Vittuako pidät kauppaa jos et pysty käsittelemään tilauksia niinku tänä päivänä on tapana muillakin. Kaikki nuo vastaukset tänne "asiakaspalvelusta" kuullostaa nii selittelyltä että! Ja jollekkin naukujalle miks mun pitäs kivijalka kaupasta hakea nämäkin..? Tilaan ne netistä vittu jos haluan!
- TodPettynyt
Itse olen taas joutunut odottamaan rahanpalautusta yli kuukauden. Käsittämätöntä.
Palautin vielä hyvissä ajoin nopeasti. Palautin tuotteet kokeilemattomina.
Tässä on tainnut mennä jo 2 kk... Olisi pitänyt ehkä pitää tilaamani tavarat itsellä jos ei kerta saa rahojakaan takaisin.
En kyllä suosittele Pikku Tuhmaa enkä Avilent yrityksen muita kauppoja kuten Seksivarasto ja aikuisten kauppa. - EnTodPettynyt
Nyt on Avilent maksanut rahat takaisin. Eli putiikkia ei voi haukkua aivan kokonaan maanrakoon, mutta parannettavaa heillä on paljonkin. Voin suositella varauksin.
- jumalanhetket
Suomi näyttää ryssittyneeltä: kaikkialla on paskaista ja roskaista, koska siivous on ulkoistettu automaattisesti halvimman tarjouksen tehneelle, joka taas siivoaa niin vähän kuin mahdollista maksimoidakseen tuloksensa. Asuntosijoitusyhtiöiden tehtävä on tehdä rahaa, eikä välittää mistään muusta. Välittäminen on imagoteatteria. Kaupunkien tehtävä on taas säästää rahaa maksimaalisesti ja täyttää lain kirjain minimillä.
- Anonyymi
Edelleen jatkuu sama touhu....
P4sk4 pulju! - Anonyymi
Sama täällä vei varmaan rahani eivät vastaa viesteihin.
- Anonyymi
Eivät vastaa veivät perkele rahat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875