Miks HD:t on niin saaketin kalliita? Mie haluisin -07 tai uudemman softail night trainin sen 6 vaihteisen 1600 siis. Ei oikeen paljon alle 20 000€ irtoa...onko se muuten ruiskulla vai kaasarilla?
ei alle 10 000 saa siistiä ja uudehkoa hd:tä mitenkään, toisin kun japsia. tai saa noita 5000-7000 porstereita vaan ei ne ole oikeen siistejä jne.
Miks niin kalliita?
HD ois kiva
5
653
Vastaukset
- tekeleitä
Sitten kun aloitetaan kiinalaisten moottoripyöriä tuomaan niin eipä paljon maksa...
- hohkanamo
kohta harrikat tehdään intiassa rupee hinnat putoon.
- Mika++
Meniskö HD miehiltä katu-uskottavuus? Pyöräni on koottu Intiassa, lapsityövoimalla. Mutterit on niin kireellä kuin lapsen kätönen jaksaa sormin kiristää.
- Softail 2006
Itse täällä pohdiskelen aivan samaa asiaa, kympillä kun ei tosiaan vielä saa mitään, mutta kun siihen lyödään n 4000egee niin alkaa joitain malleja jo irrota. Tuolla kympillä ei saa kun jonkun vanhan paljonajetun romun tai uudehkon Poran, mutta kuka nyt Poraa haluais?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3103069Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka632370- 1262072
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3502051Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661357
- 701303
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811268