Ei löydy halukkaita naisia kimppaan ei niin millään ;(
Tai no joo olis halua mutta kun ovat varattuja niin eihän se käy.
Sitten vielä ne feikit jotka on ihan innoissaan ja sitten kun olisi aika tavata ensikerran nii "jotenki vaa jännittää liikaa" ???
siis häh?! ensi laitellaan erittäin härskejä viestejä ja perutaan viime hetkellä...
olisin voinut hyvin keskustella asiasta sitten jonkun toisen kanssa...
Onko muilla samoja kokemuksia vai onko nyt vaan harvinaisen paska säkä?
ei löydy naisia
22
4083
Vastaukset
- toisin päin...
No minulla on vähän päinvastainen ongelma. Olen bi-nainen, mutta sopivia pareja tuntuu olevan todella vaikea löytää. Se ainoaksi jäänyt kimppakokemukseni oli niin upea, että lisää tekisi mieli.
- Bi-Nainen31v
että näinkin päin ;)
Mistä päin olet?
Millainen sinun kokemuksesi oli? - pari pohjanmaalta
Bi-Nainen31v kirjoitti:
että näinkin päin ;)
Mistä päin olet?
Millainen sinun kokemuksesi oli?Meillä kyllä ihan samoja kokemuksia viestketjun alottajan kanssa. Harmittaa nämä miehet, jotka esiintyvät naisena ja innokkaina kimppaan. Mutta ainakin täältä pohjanmaan suunnlta aika vaikea löytää naista kimppaan. Toki on joskus löytynytkin ja tosi kivaa on ollut.Naisille wink wink
- pari_sjk
Hei.
Meillä menee just toisin päin. Ei tahdo löytyä bi-naista. Miehiä on kyllä tyrkyttämässä itseään pilvin pimein.
Ja nämä harvat jotka aloittavat jutun, mutta lopettavat aina jossain vaiheessa. Varsinkin silloin kun pitäisi alkaa suunnittelemaan ihan livetapaamista.
Hmmm...... Laitappa infoa meille jos sinua kiinnostaa tutustua meihin paremmin ;-).
Ehkäpä voimme yhdessä ratkaista kaksi ongelmaa :-).
Terv. pari_sjk - Bi-Nainen31
pari_sjk kirjoitti:
Hei.
Meillä menee just toisin päin. Ei tahdo löytyä bi-naista. Miehiä on kyllä tyrkyttämässä itseään pilvin pimein.
Ja nämä harvat jotka aloittavat jutun, mutta lopettavat aina jossain vaiheessa. Varsinkin silloin kun pitäisi alkaa suunnittelemaan ihan livetapaamista.
Hmmm...... Laitappa infoa meille jos sinua kiinnostaa tutustua meihin paremmin ;-).
Terv. pari_sjkAluksi ollaan tosi innokkaita mutta kun käydäänkin kunnolla asiaan niin hups.. Turhauttaa tosiaan kun perutaa sitten kun on saatu toiset ensin innostumaan :(
Olisi vielä ollut niin hienoa kun on miehellä synttärit jos olisi onnistunut samalle pv.. - pari pohjanmaalta
pari_sjk kirjoitti:
Hei.
Terv. pari_sjkSiis tarkoitin, että olemme pari ja naisia ei löydy kimppan, miehiä tosiaankin olisi vaikka kuika paljon. eli samassa veneessä ollaan...
- Jauuuh
Olen 21v junnu ja sut hyvän näköinen. En ole löytänyt mimmiä, miehet kyllä on kiinnostuneita. Olen ollut useammankin vanhemman miehen kanssa kun ei naista löydy. ovat vaan härskejä joskus kun porukalla saavat tehdä.
juu meillä vähän sama ongelma me ollaan 35v pari ja ollaan myös hoikkia ja kauniita ja meillä olisi tarkoitus löytää bi nainen meidän seksielämään mukaan mut ei sitten mistään löydä nainen on bi ja mies hetero olis kiva jos vaikka sä ottaisit meihin yhteyttä me ollaan estottomia ja kokeiluhaluisia
- toisin päin...
Tuntuu se aika kummalliselta, että näinkin paljon on samaa asiaa haluavia, emmekä silti löydä toisiamme. Tuota yhtä onnistunutta kokemusta lukuunottamatta itselleni on käynyt juuri niin, että ensin ollaan kovastikin innostuneita, mutta sitten parin viestin jälkeen kadotaan kuin se kuuluisa pieru Saharaan. Itse mieluummin suosin sellaista tapaa, että en lupaile liikoja, mutta mitä luvataan, se kanssa pidetään.
- toisin päin...
toisin päin... kirjoitti:
Tuntuu se aika kummalliselta, että näinkin paljon on samaa asiaa haluavia, emmekä silti löydä toisiamme. Tuota yhtä onnistunutta kokemusta lukuunottamatta itselleni on käynyt juuri niin, että ensin ollaan kovastikin innostuneita, mutta sitten parin viestin jälkeen kadotaan kuin se kuuluisa pieru Saharaan. Itse mieluummin suosin sellaista tapaa, että en lupaile liikoja, mutta mitä luvataan, se kanssa pidetään.
Niin, ja vapaa olen, joten ei pitäisi olla senkään esteenä.
Niin, ja vapaa olen, joten ei pitäisi olla senkään esteenä.
olisitko sä kiinnostunut tapaamaan meidät
- toisin päin...
Hmm. Pitka? Kiinnostaa kyllä, noin periaatteessa. Mutta en suoraan sanottuna ole varma, olenko sellainen mitä olette hakemassa. Te olette hoikkia, ja jos etsitte nimenomaan itsenne kaltaista seuraa, niin minä en sellainen kyllä ole. Mutta ylipäänsä, ketä kiinnostaa niin voi käydä vilkaisemassa profiilini tuolta treffipuolelta. Niccini on kirpeanmakeaa.
- pari_sjk
Hei.
Täällä olisi yksi aito pari Seinäjoelta.
Ihan samoilla linjoilla kanssasi. Emmekä itse ole mitään hötkyilijöitä itse. Suosimme tapaa jossa saamme tutustua toiseen ensin alkuun. Ja sitten vasta voi suunnitella tapaamista.
Emmekä enää fantasioi mistään taivaat aukaisevasta touhusta. Sillä noin tapahtuu vain elokuvissa.
Sillä jos kemiat kolahtavat hyvin kohdalleen.... se voi olla myös erittäin antoisaa ja upeaa :-).
Olemme oppineet elämään ihan realistisella tasolla.
Siksipä mekin osoitamme mielenkiintoa sinua kohtaan :-).
Jos vain itse halua tutustua meihin?
Terv: pari_sjk - Pari.
pari_sjk kirjoitti:
Hei.
Täällä olisi yksi aito pari Seinäjoelta.
Ihan samoilla linjoilla kanssasi. Emmekä itse ole mitään hötkyilijöitä itse. Suosimme tapaa jossa saamme tutustua toiseen ensin alkuun. Ja sitten vasta voi suunnitella tapaamista.
Emmekä enää fantasioi mistään taivaat aukaisevasta touhusta. Sillä noin tapahtuu vain elokuvissa.
Sillä jos kemiat kolahtavat hyvin kohdalleen.... se voi olla myös erittäin antoisaa ja upeaa :-).
Olemme oppineet elämään ihan realistisella tasolla.
Siksipä mekin osoitamme mielenkiintoa sinua kohtaan :-).
Jos vain itse halua tutustua meihin?
Terv: pari_sjkMe olemme siitä vierestä, Ilmajoelta.
Mites sais yhreyden? Pari. kirjoitti:
Me olemme siitä vierestä, Ilmajoelta.
Mites sais yhreyden?voisitteko kertoa hiukan itsestänne ja mieltymyksistä meillä nainen bi ja mies hetero ja meille sopii jos fiilis on kohdallaan niin kokeilla uusia juttuja olemme hoikkia siistejä ja hyvänkäytöksen omaava pari
- Pari.
pitka1 kirjoitti:
voisitteko kertoa hiukan itsestänne ja mieltymyksistä meillä nainen bi ja mies hetero ja meille sopii jos fiilis on kohdallaan niin kokeilla uusia juttuja olemme hoikkia siistejä ja hyvänkäytöksen omaava pari
Mieluummin jatkamme hiljaista etsintäämme.
- kokenut kimppanainen
Pari. kirjoitti:
Mieluummin jatkamme hiljaista etsintäämme.
Tämä ketju on juuri hyvä esimerkki kimppahausta! Ensin innostutaan ja kun pyydetään yhteystietoja....tuleekin vastaus, että jatketaan hiljaista etsintää. Juu, ei ihme, että on hiljaista...
Kauniin 3-kymppiset parit hakevat vain kaunista ja hoikkaa seuraa. Paksut jäävät langoille soittelemaan. Raaka peli... - pari pohjanmaalta
kokenut kimppanainen kirjoitti:
Tämä ketju on juuri hyvä esimerkki kimppahausta! Ensin innostutaan ja kun pyydetään yhteystietoja....tuleekin vastaus, että jatketaan hiljaista etsintää. Juu, ei ihme, että on hiljaista...
Kauniin 3-kymppiset parit hakevat vain kaunista ja hoikkaa seuraa. Paksut jäävät langoille soittelemaan. Raaka peli...Meitä kyllä enempi kiinnostais runsasmuotoiset l-xxl naiset. Itsekin olemme molemmat xl-kokoa.
- toisin päin...
pari pohjanmaalta kirjoitti:
Meitä kyllä enempi kiinnostais runsasmuotoiset l-xxl naiset. Itsekin olemme molemmat xl-kokoa.
Olet aika lailla oikeassa, kokenut kimppanainen. Onhan se kyllä oikeutettuakin, että hakee sellaista seuraa joka itseään miellyttää. Minä olen siis XX-kokoinen ja juurikin ne isommat miehet ja naiset houkuttelevat enemmän. Kun vaan löytäisikin... Etelä-Suomesta olisi etsinnässä. Ehkäpä se vielä joskus tärppää.
- ilonabii78
kokenut kimppanainen kirjoitti:
Kauniin 3-kymppiset parit hakevat vain kaunista ja hoikkaa seuraa. Paksut jäävät langoille soittelemaan. Raaka peli...Olen kokenut tuon saman että paksut jää langoille roikkumaan :( ollaan mieheni kanssa etsitty naista kolmanneksi. Ensin tulee kiihkeitä viestejä ja kun tavataan Kahvin merkeissä niin ei sen jälkeen kuulu mitään. Ainahan se eka tapaaminen on jännä ja eka kerta aina eka kerta joka asiassa! Ei kumminkaan ole kyse siitä ettei tiedä miltä toinen näyttää kun kuvatkin vaihdettu ja rehellisesti kerrottu ettei olla mannekiineja :) Joten mistäköhän löytyisi nainen kolmanneksi isopikokoiselle parille joille ei ulkonäkö/ikä ole mikään tiukka kriteeri?
- toisin päin...
ilonabii78 kirjoitti:
Olen kokenut tuon saman että paksut jää langoille roikkumaan :( ollaan mieheni kanssa etsitty naista kolmanneksi. Ensin tulee kiihkeitä viestejä ja kun tavataan Kahvin merkeissä niin ei sen jälkeen kuulu mitään. Ainahan se eka tapaaminen on jännä ja eka kerta aina eka kerta joka asiassa! Ei kumminkaan ole kyse siitä ettei tiedä miltä toinen näyttää kun kuvatkin vaihdettu ja rehellisesti kerrottu ettei olla mannekiineja :) Joten mistäköhän löytyisi nainen kolmanneksi isopikokoiselle parille joille ei ulkonäkö/ikä ole mikään tiukka kriteeri?
ilonabii78: jos oikeasti kiinnostaa, niin katsokaa tuo profiilini tämän palvelimen treffipalstalta. Niccini on kirpeanmakeaa. Etsin nimenomaan isokokoista, lue: itseni kaltaista seuraa. Iäsn suhteen ei ole tiukkoja vaatimuksia, paitsi ihan parikymppisten kanssa en rupea mihinkään.
- ilonabii78
ilonabii78: jos oikeasti kiinnostaa, niin katsokaa tuo profiilini tämän palvelimen treffipalstalta. Niccini on kirpeanmakeaa. Etsin nimenomaan isokokoista, lue: itseni kaltaista seuraa. Iäsn suhteen ei ole tiukkoja vaatimuksia, paitsi ihan parikymppisten kanssa en rupea mihinkään.
toisin päin :katsottu on! Vastattu on! toivottavasti kuullaan susta vielä :) ilonabii78 löytyy treffeiltä ja yhteisöstä. Takuuvarma tapaus ollaan siitä että tavataan!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1372667SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3161799Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v131489En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341423Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.411207- 50996
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais270966Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33954It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9886Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38875