pitääkö oikeat kokit abc-kokkeja vitsinä?

kannattako hakea

Tälläinen vaan mietityttää.abcillahan vaan purkit avataan ja lämmitetään sisäisen ohjeen mukaan.Eli "kokki "ei voi itse mitenkään mihinkään vaikuttaa,varsinkaan ruuan makuun.Kokin käsitekin on nykyään näköjään laaja.
On abc kokkeja ja oikeita kokkeja

4

1251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikea kokki.

Kuin ABC "kokki".

Ja se on helmisimpukka"kokki".

• Pro Since 1975

Uniikkitaloja piirtävät arkkitehdit. Valmispakettitaloja piirtävät myös arkkitehdit, ammattimaisesti. Kumpiakin rakentavat osaavat ammattilaiset. Molempia talotyyppejä tarvitaan.

Uniikkiravintoloiden liiketoiminnan suunnittelevat omistajat tai palkatut johtajat. Samoin ketjuravintoloiden toiminnan suunnittelusta vastaavat ketjujen johtajat ja kehityspäälliköt. Arkipäivän toiminnan toteutuksesta vastaa yksikönjohtaja valitsemiensa esimiesten kanssa. Siinä voi vielä vaikuttaa työn laatuun, jos ymmärrystä ja tahtoa riittää. Se on työnjohtokysymys.

Kokonaisuuksien suunnittelussa tuotevalikoiman suhteen on kovasti kehitettävää. ABC- ja Neste-ketjuilla on vielä loistava tulevaisuus edessään, kunhan tuotevalikoimat raaka-ainevalikoimineen saadaan vastaamaan tämän päivän ruokailijoiden odotuksia.

Valitettavasti liian usein joutuu vielä hakemaan kaupan puolelta syötävänsä. Hesburgerit ovat tällä hetkellä liikenneasemien laadukkaimpia yksiköitä.

Tuotevalikoimiltaan heikoimpia ovat Rax- ja Buffaketjut. Asiakkaiden vatsat täytetään post-mix-juomilla ja pizzapullalla. Arveluttavaa liiketoimintaa. Mielestäni niissä työskentely on kokeillekin jo rangaistus. Toivonkin, että markkinatalouden lainalaisuudet kadottavat nämä ketjut ravintolavalikoimien kartalta.

• allu kaponen

missä kohtaa se vitsi ?oli.harvassa on paikat jossa pystyy tekeen niin ku ite haluu.oli sitten"oikea" tai abc kokki

• totuuden torvi...

lähtökohtaisesti mä pidän kaikkia kokkeja vitseinä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      106
      931
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe