Moi! Mulla yhtäkkiä yks ilta ku koneen sammutin, heitti erroria ja siinä luki jotain tyyliin "virhe kohteessa 0x02411010. ongelma viittaa muistiin. paina ok jatkaaksesi" Ja tää tuli samana iltana ku suoritin ccleanerin rekisterin korjauksen ja putsasin ylimääräset rojut mitä se pysty poistamaan, mulla on rekisterin varmuuskopio ja lisäsin sen merkinnät rekisteriin, mutta ei se vissiin asentunu oikeen vai? Viimeksikki rekisterin korjauksen jälkeen tuli sama ongelma ja paljo muuta ja ei auttanu ku asentaa vista uusiksi, tästä on vaan about kuukausi enkä jaksa alkaa asenteleen taas uusiksi kaikkea...onko mitään keinoa fiksata tuota erroria?
virhe sammuttaessa
4
254
Vastaukset
- untokuurna
"mulla on rekisterin varmuuskopio ja lisäsin sen merkinnät rekisteriin"
No, ilmeisesti vika ei kuitenkaan johtunut rekisterimerkinnöistä. - ajatteles nyt itekin
"..putsasin ylimääräset rojut mitä se pysty poistamaan, mulla on rekisterin varmuuskopio ja lisäsin sen merkinnät rekisteriin, mutta ei se vissiin asentunu oikeen vai?"
poistit rojut (=tiedostoja) koneesta ja sitten lisäsit rekisteriin merkinnät joissa on viittauksia näihin
poistetuihin juttuihin.
Ei ihme että Windows nikotelee...- näin meillä
se saikkaaminen alako ennen ku lisäsin takasi ne vanahemmat merkinnät ja oletin sen johtuvan siitä rekisterin putsauksesta...
- asaskakadljkladjfkl
- palautuspiste pois käytöstä
- tyhjennä temppi kansiot
- aja uudelleen virustorjunta
- aja uudelleen haittaohjelmien poistaja
- aja uudelleen ccleaner
- eheytä kovalevy
- käynnistä kone uudelleen
- laita palautuspiste käyttöön
- aloita kaikki alusta uudelleen..
_windowsin_onnea_.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989