Väkisin ottaminen

neuvoja kaipaava

Mieheni vihjaili vähän aikaa sitten kiihottuvansa siitä, jos yritän vastustella häntä seksissä. Hän ilmeisesti haavilee siis "väkisin" ottamisesta. Minuakin kiinnostaa ajatus, mutta en oikein tiedä miten minun pitäisi olla. Yritänkö vain vetäytyä, jos hän alkaa kosketella minua, vai mitä teen? Ja mistä mieheni sitten tietää, että olen mukana leikissä eikä luule, että se vastustelu tarkoittaa sitä, etten haluaisi seksiä? Asiasta ennalta sopiminen veisi vain leikistä koko kiihottavuuden. Auttakaa kokeneemmat, plz!

7

4509

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milla_33

No näkisin kyllä kuitenkin, että asiasta olisi hyvä sopia jollain tavalla ennakkoon, koska on hyvä erottaa koska sinun EI on todellakin EI, ja koska vedät vain roolia. Voihan siitä sopia vaikka tänään; viikonloppuna koitetaan sitä juttua. Saisit samalla aikaa etukäteen eläytyä, virittäytyä ja sytytellä itseäsi haluamaan. Tällöin, kun himot hyrrää, pääset varmasti helpommin fiilikseen ja näytelmään mukaan (jos siis ajatus sinua itseäsikin kiihottaa, väkisin älä ryhdy!).

• rocky balboa

Sopikaa turvasana, eli joku sana jonka sanominen tarkoittaa, että leikit loppuu siihen. Kun turvasana on sovittu, voit vastustella niin "tosissasi" kuin mielesti tekee, ja miehesi voi käyttää niin paljon voimaa kuin hyvältä tuntuu. Tällä tavalla mielestäni illuusio väkisin ottamisesta säilyy aika hyvin.

• neuvoja kaipaava

en vieläkään tiiä miten mun pitäisi siinä tilanteessa oikein käyttäytyä... Eli oisko siihen jotain neuvoja? Ilmeisesti kai idea on se, että yritän torjua häntä, mutten tiiä miten. Mieheni tosiaan vain VIHJAILI hienovaraisesti, että olisi kiva, jos vähän yrittäisin estellä häntä aluksi enkä usko, että tässä on piiskauksesta tai muusta tosi rajusta kyse. Elikkä kysymys kuuluu siis miten teen sen? Tiedetään, olen aika kokematon tämän tyyppisissä jutuissa.

• Herr Lederhose

Vastustele häntä aluksi leikkisästi, ehkä vähän keimaillen, kun kän jatkaa niin vastustele kovemmin. Sitten voitkin tehdä tehdä kaikkesi, jos haluat oikeasti tuntea tulleesi väkisin otetuksi. Kuitenkin pallo on sinulla, voit päättää itse, millon antaudut ja tulet otetuksi. Jos menee liian rajuksi tai juttu ei tunnu hyvältä, niin sano turvasana. Ei kannata pelätä. Uskon, että molemmat nautitte toisistanne aivan uudella tavalla.

• Herr Lederhose
        Herr Lederhose kirjoitti:

Vastustele häntä aluksi leikkisästi, ehkä vähän keimaillen, kun kän jatkaa niin vastustele kovemmin. Sitten voitkin tehdä tehdä kaikkesi, jos haluat oikeasti tuntea tulleesi väkisin otetuksi. Kuitenkin pallo on sinulla, voit päättää itse, millon antaudut ja tulet otetuksi. Jos menee liian rajuksi tai juttu ei tunnu hyvältä, niin sano turvasana. Ei kannata pelätä. Uskon, että molemmat nautitte toisistanne aivan uudella tavalla.

Jotta hommasta ei menisi maku ennalta sovttuna juttuna, niin pelisäännöt ja turvasana kannattaa sopia etukäteen, mutta ei ajankohtaa. Antakaa sen tapahtua spontaanisti, sillon kun se tulee luonnostaan. Silloin se on parasta.

• SubMaster.
        Herr Lederhose kirjoitti:

Jotta hommasta ei menisi maku ennalta sovttuna juttuna, niin pelisäännöt ja turvasana kannattaa sopia etukäteen, mutta ei ajankohtaa. Antakaa sen tapahtua spontaanisti, sillon kun se tulee luonnostaan. Silloin se on parasta.

kyseessä on siis alistaja ja alistettava -leikki.
        Minulla on kokemusta vain sen tyyppisestä leikistä, että "kerjään" kovempia otteita. Joskus olen jopa juossut ympäri taloa, mies perässä ja kun on saanut kiinni, niin mies on kantanut minut makuuhuoneeseen ja kirjaimellisesti heittänyt sängylle. Olen myös laittanut ihan tosissani vastaan, kun mies on ottanut ranteista kiinni. Sitominen kuuluu olennaisena osana väkisinottoon.

Aloittakaa "varovasti". Voithan vain käpertyä sängylle, niin että mies joutuu avaan jalkasi erilleen (pidät siis jalkoja ensin tiukasti yhdessä) jne. Ne jutut pitää etsiä ja keksiä itse, kokeilla niitä rajoja, paljonko toinen sietää ja kuinka pitkälle toinen on valmis menemään.

Meillä ei ole koskaan ollut minkäänlaista turvasanaa tai elettä, vaikka on sidottu ja laitettu silmien eteen liinaa jne. Kun toisen tuntee täysin ja tietää ne rajat ja pystyy luottamaan, niin homma sujuu ihan itsestään.

• Herr Lederhose
        SubMaster. kirjoitti:

kyseessä on siis alistaja ja alistettava -leikki.
        Minulla on kokemusta vain sen tyyppisestä leikistä, että "kerjään" kovempia otteita. Joskus olen jopa juossut ympäri taloa, mies perässä ja kun on saanut kiinni, niin mies on kantanut minut makuuhuoneeseen ja kirjaimellisesti heittänyt sängylle. Olen myös laittanut ihan tosissani vastaan, kun mies on ottanut ranteista kiinni. Sitominen kuuluu olennaisena osana väkisinottoon.

Aloittakaa "varovasti". Voithan vain käpertyä sängylle, niin että mies joutuu avaan jalkasi erilleen (pidät siis jalkoja ensin tiukasti yhdessä) jne. Ne jutut pitää etsiä ja keksiä itse, kokeilla niitä rajoja, paljonko toinen sietää ja kuinka pitkälle toinen on valmis menemään.

Meillä ei ole koskaan ollut minkäänlaista turvasanaa tai elettä, vaikka on sidottu ja laitettu silmien eteen liinaa jne. Kun toisen tuntee täysin ja tietää ne rajat ja pystyy luottamaan, niin homma sujuu ihan itsestään.

Eikös väkisin ottaminen ole aina alistamista, vaikka kyse onkin leikistä? Mielestäni turvasana on hyvä sopia kaiken varalta. Aikanaan noita rajumpia leikkejä kokeillessamme silloisen naisystäväni kanssa, raiskasin hänet oikeasti, sillä hän ei olisi halunnut. Olimme leikkineet väkisin ottoa aimmenkin ja hän tykkäsi pistää voimakkaasti vastaan tosi pitkään. Samoin hän piti siitä, että käytin oikeasti voimaa saadakseni hänet. En arvannut, että hän oli sillä kerralla tosissaan vastusteluissaan. Ei siitä mitään traumoja kuitenkaan jäänyt. Hieman hän oli järkyttynyt siitä, kuinka lopulta nauttikin oikeasta alistamisesta. Otimme kuitenkin turvasanan käyttöön heti sen jälkeen.

Makuja on monia ja Milla_33:n kannattaisi keskustella avoimesti miehensä kanssa, jotta molempien mielymykset ja rajat tulevat selväksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      9
      1024
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      976
    3. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      949
    4. 56
      935
    5. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      85
      822
    6. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      43
      769
    7. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      160
      727
    8. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      721
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      66
      697
    10. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      586
    11. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      42
      583
    12. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      95
      561
    13. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      52
      531
    14. Teini kuolema

Jatketaan uudestaan kun poistettu eka aloitus.
      Kajaani
      22
      526
    15. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      524
    16. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      35
      497
    17. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      26
      490
    18. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      31
      453
    19. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      52
      449
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      246
      408
    Aihe