Mieheni vihjaili vähän aikaa sitten kiihottuvansa siitä, jos yritän vastustella häntä seksissä. Hän ilmeisesti haavilee siis "väkisin" ottamisesta. Minuakin kiinnostaa ajatus, mutta en oikein tiedä miten minun pitäisi olla. Yritänkö vain vetäytyä, jos hän alkaa kosketella minua, vai mitä teen? Ja mistä mieheni sitten tietää, että olen mukana leikissä eikä luule, että se vastustelu tarkoittaa sitä, etten haluaisi seksiä? Asiasta ennalta sopiminen veisi vain leikistä koko kiihottavuuden. Auttakaa kokeneemmat, plz!
Väkisin ottaminen
7
4256
Vastaukset
- Milla_33
No näkisin kyllä kuitenkin, että asiasta olisi hyvä sopia jollain tavalla ennakkoon, koska on hyvä erottaa koska sinun EI on todellakin EI, ja koska vedät vain roolia. Voihan siitä sopia vaikka tänään; viikonloppuna koitetaan sitä juttua. Saisit samalla aikaa etukäteen eläytyä, virittäytyä ja sytytellä itseäsi haluamaan. Tällöin, kun himot hyrrää, pääset varmasti helpommin fiilikseen ja näytelmään mukaan (jos siis ajatus sinua itseäsikin kiihottaa, väkisin älä ryhdy!).
- rocky balboa
Sopikaa turvasana, eli joku sana jonka sanominen tarkoittaa, että leikit loppuu siihen. Kun turvasana on sovittu, voit vastustella niin "tosissasi" kuin mielesti tekee, ja miehesi voi käyttää niin paljon voimaa kuin hyvältä tuntuu. Tällä tavalla mielestäni illuusio väkisin ottamisesta säilyy aika hyvin.
- neuvoja kaipaava
en vieläkään tiiä miten mun pitäisi siinä tilanteessa oikein käyttäytyä... Eli oisko siihen jotain neuvoja? Ilmeisesti kai idea on se, että yritän torjua häntä, mutten tiiä miten. Mieheni tosiaan vain VIHJAILI hienovaraisesti, että olisi kiva, jos vähän yrittäisin estellä häntä aluksi enkä usko, että tässä on piiskauksesta tai muusta tosi rajusta kyse. Elikkä kysymys kuuluu siis miten teen sen? Tiedetään, olen aika kokematon tämän tyyppisissä jutuissa.
- Herr Lederhose
Vastustele häntä aluksi leikkisästi, ehkä vähän keimaillen, kun kän jatkaa niin vastustele kovemmin. Sitten voitkin tehdä tehdä kaikkesi, jos haluat oikeasti tuntea tulleesi väkisin otetuksi. Kuitenkin pallo on sinulla, voit päättää itse, millon antaudut ja tulet otetuksi. Jos menee liian rajuksi tai juttu ei tunnu hyvältä, niin sano turvasana. Ei kannata pelätä. Uskon, että molemmat nautitte toisistanne aivan uudella tavalla.
- Herr Lederhose
Herr Lederhose kirjoitti:
Vastustele häntä aluksi leikkisästi, ehkä vähän keimaillen, kun kän jatkaa niin vastustele kovemmin. Sitten voitkin tehdä tehdä kaikkesi, jos haluat oikeasti tuntea tulleesi väkisin otetuksi. Kuitenkin pallo on sinulla, voit päättää itse, millon antaudut ja tulet otetuksi. Jos menee liian rajuksi tai juttu ei tunnu hyvältä, niin sano turvasana. Ei kannata pelätä. Uskon, että molemmat nautitte toisistanne aivan uudella tavalla.
Jotta hommasta ei menisi maku ennalta sovttuna juttuna, niin pelisäännöt ja turvasana kannattaa sopia etukäteen, mutta ei ajankohtaa. Antakaa sen tapahtua spontaanisti, sillon kun se tulee luonnostaan. Silloin se on parasta.
- SubMaster.
Herr Lederhose kirjoitti:
Jotta hommasta ei menisi maku ennalta sovttuna juttuna, niin pelisäännöt ja turvasana kannattaa sopia etukäteen, mutta ei ajankohtaa. Antakaa sen tapahtua spontaanisti, sillon kun se tulee luonnostaan. Silloin se on parasta.
kyseessä on siis alistaja ja alistettava -leikki.
Minulla on kokemusta vain sen tyyppisestä leikistä, että "kerjään" kovempia otteita. Joskus olen jopa juossut ympäri taloa, mies perässä ja kun on saanut kiinni, niin mies on kantanut minut makuuhuoneeseen ja kirjaimellisesti heittänyt sängylle. Olen myös laittanut ihan tosissani vastaan, kun mies on ottanut ranteista kiinni. Sitominen kuuluu olennaisena osana väkisinottoon.
Aloittakaa "varovasti". Voithan vain käpertyä sängylle, niin että mies joutuu avaan jalkasi erilleen (pidät siis jalkoja ensin tiukasti yhdessä) jne. Ne jutut pitää etsiä ja keksiä itse, kokeilla niitä rajoja, paljonko toinen sietää ja kuinka pitkälle toinen on valmis menemään.
Meillä ei ole koskaan ollut minkäänlaista turvasanaa tai elettä, vaikka on sidottu ja laitettu silmien eteen liinaa jne. Kun toisen tuntee täysin ja tietää ne rajat ja pystyy luottamaan, niin homma sujuu ihan itsestään. - Herr Lederhose
SubMaster. kirjoitti:
kyseessä on siis alistaja ja alistettava -leikki.
Minulla on kokemusta vain sen tyyppisestä leikistä, että "kerjään" kovempia otteita. Joskus olen jopa juossut ympäri taloa, mies perässä ja kun on saanut kiinni, niin mies on kantanut minut makuuhuoneeseen ja kirjaimellisesti heittänyt sängylle. Olen myös laittanut ihan tosissani vastaan, kun mies on ottanut ranteista kiinni. Sitominen kuuluu olennaisena osana väkisinottoon.
Aloittakaa "varovasti". Voithan vain käpertyä sängylle, niin että mies joutuu avaan jalkasi erilleen (pidät siis jalkoja ensin tiukasti yhdessä) jne. Ne jutut pitää etsiä ja keksiä itse, kokeilla niitä rajoja, paljonko toinen sietää ja kuinka pitkälle toinen on valmis menemään.
Meillä ei ole koskaan ollut minkäänlaista turvasanaa tai elettä, vaikka on sidottu ja laitettu silmien eteen liinaa jne. Kun toisen tuntee täysin ja tietää ne rajat ja pystyy luottamaan, niin homma sujuu ihan itsestään.Eikös väkisin ottaminen ole aina alistamista, vaikka kyse onkin leikistä? Mielestäni turvasana on hyvä sopia kaiken varalta. Aikanaan noita rajumpia leikkejä kokeillessamme silloisen naisystäväni kanssa, raiskasin hänet oikeasti, sillä hän ei olisi halunnut. Olimme leikkineet väkisin ottoa aimmenkin ja hän tykkäsi pistää voimakkaasti vastaan tosi pitkään. Samoin hän piti siitä, että käytin oikeasti voimaa saadakseni hänet. En arvannut, että hän oli sillä kerralla tosissaan vastusteluissaan. Ei siitä mitään traumoja kuitenkaan jäänyt. Hieman hän oli järkyttynyt siitä, kuinka lopulta nauttikin oikeasta alistamisesta. Otimme kuitenkin turvasanan käyttöön heti sen jälkeen.
Makuja on monia ja Milla_33:n kannattaisi keskustella avoimesti miehensä kanssa, jotta molempien mielymykset ja rajat tulevat selväksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002911
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632790Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232142- 691705
- 1431503
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1851442Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121408Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1521387- 901314
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2291211