loppuuko kyseinen paikka,kun laput seinissä,että liike loppuu?miksi?
stylehouse hollywood loppuu?
11
960
Vastaukset
- Konkurssi!
Kyllä vaan, meni kippo nurin..
- utelias125
ei kai sentään konkurssi noin kauan toimineelle?harmi kun menee hyvä studio pois.
- Konkurssi
utelias125 kirjoitti:
ei kai sentään konkurssi noin kauan toimineelle?harmi kun menee hyvä studio pois.
Kyllä se nyt vaan kippaa.. Eihän siellä ole koskaan edes asiakkaita! Ja konkurssi voi tulla vaikka 100 vuotta toimineelle firmalle, ei se siitä ole kiinni.
- Citymän
Kun sanot, että liikkeen seinässä on laput, LIIKE LOPPUU, niin miksi kysyt loppuuko kyseinen paikka? Valot päälle!!
- utelias125
citymän mahtaakohan sulla nousta hissi ihan ylös asti??eikö ole mahdollista,että kyseinen toiminta jatkaisi jossain muualla??mutta piti se nyt arvata ettei tämäkään viestiketju pysy asiallisena.
- Citymän
utelias125 kirjoitti:
citymän mahtaakohan sulla nousta hissi ihan ylös asti??eikö ole mahdollista,että kyseinen toiminta jatkaisi jossain muualla??mutta piti se nyt arvata ettei tämäkään viestiketju pysy asiallisena.
Kas kas, uteliaalla pääsi itku. Kuules nyt landejuntti, jos liike vaikka vaihtaisi osoitettaan, niin mahtaisko siinä lukea, että liike lopettaa, vai mitä mahtaisi lukea? Ennenkuin kyselet täällä typeriä, opi käyttämään omaa aivoa ekana, kumipää!
- ryhtiääääää
Citymän kirjoitti:
Kas kas, uteliaalla pääsi itku. Kuules nyt landejuntti, jos liike vaikka vaihtaisi osoitettaan, niin mahtaisko siinä lukea, että liike lopettaa, vai mitä mahtaisi lukea? Ennenkuin kyselet täällä typeriä, opi käyttämään omaa aivoa ekana, kumipää!
Sama pätee ihan täysin Citymäniinkin, kuten Anomuumiinkin, eli voisitteko tehdä vaikka kahdenkeskisen keskustelupalstan ja haukkua siellä toisianne landepaukuista kumipäihin?
Edelleenkin, please? Tehkää, jooko?
Tekisitte suuren palveluksen itsellenne, siellä teitä
olisi kaksi samantasoista keskustelijaa ja täällä normaalien "landepaukkujen" keskustelupalstalla
tekstit pysyisivät hieman normaalimpana.
Pleaseeeeeeeeeeeeeeee....... - Citymän
ryhtiääääää kirjoitti:
Sama pätee ihan täysin Citymäniinkin, kuten Anomuumiinkin, eli voisitteko tehdä vaikka kahdenkeskisen keskustelupalstan ja haukkua siellä toisianne landepaukuista kumipäihin?
Edelleenkin, please? Tehkää, jooko?
Tekisitte suuren palveluksen itsellenne, siellä teitä
olisi kaksi samantasoista keskustelijaa ja täällä normaalien "landepaukkujen" keskustelupalstalla
tekstit pysyisivät hieman normaalimpana.
Pleaseeeeeeeeeeeeeeee.......Kyllä me voidaankin tehdä, enemmän siellä porukka kävisi meidän keskustelu seuraamassa, kun sun väsynyttä juttua muissa topiceissa. Ja mikäs sua estää olla lukematta, kun näet meidän ottavan kantaa johonkin asiaan? Mun mielestä sä voit vaikka lyödä itteäsi vasaralla päähän, kumipää!! Ciao!
- ryhtiäääääää
Citymän kirjoitti:
Kyllä me voidaankin tehdä, enemmän siellä porukka kävisi meidän keskustelu seuraamassa, kun sun väsynyttä juttua muissa topiceissa. Ja mikäs sua estää olla lukematta, kun näet meidän ottavan kantaa johonkin asiaan? Mun mielestä sä voit vaikka lyödä itteäsi vasaralla päähän, kumipää!! Ciao!
Hyvinkin mahdollista, että kävisi enemmän porukkaa.
Valitettavasti en juttele missään topiceissa, enkä näillä palstoilla.
Ostakko mulle hyvän vasaran, millä kolautan itseäni päähän, jotta
lopputulos on taattu?
Mut älä kumivasaraa :). - Citymän
ryhtiäääääää kirjoitti:
Hyvinkin mahdollista, että kävisi enemmän porukkaa.
Valitettavasti en juttele missään topiceissa, enkä näillä palstoilla.
Ostakko mulle hyvän vasaran, millä kolautan itseäni päähän, jotta
lopputulos on taattu?
Mut älä kumivasaraa :).No jos on € niin tiukilla, niin voin hommata sulle vasaran tai vaikka ihan lekan jos haluat! Ciao!
- Prinsessa
Citymän kirjoitti:
No jos on € niin tiukilla, niin voin hommata sulle vasaran tai vaikka ihan lekan jos haluat! Ciao!
Liike lopetti omistajan henkilö kohtaisista syistä - asiakkaita oli pilvin pimein ja osa jäi liikettä ja kampaajia ja omistajaa kaipaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181