stylehouse hollywood loppuu?

utelias125

loppuuko kyseinen paikka,kun laput seinissä,että liike loppuu?miksi?

11

992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Konkurssi!

      Kyllä vaan, meni kippo nurin..

      • utelias125

        ei kai sentään konkurssi noin kauan toimineelle?harmi kun menee hyvä studio pois.


      • Konkurssi
        utelias125 kirjoitti:

        ei kai sentään konkurssi noin kauan toimineelle?harmi kun menee hyvä studio pois.

        Kyllä se nyt vaan kippaa.. Eihän siellä ole koskaan edes asiakkaita! Ja konkurssi voi tulla vaikka 100 vuotta toimineelle firmalle, ei se siitä ole kiinni.


    • Citymän

      Kun sanot, että liikkeen seinässä on laput, LIIKE LOPPUU, niin miksi kysyt loppuuko kyseinen paikka? Valot päälle!!

      • utelias125

        citymän mahtaakohan sulla nousta hissi ihan ylös asti??eikö ole mahdollista,että kyseinen toiminta jatkaisi jossain muualla??mutta piti se nyt arvata ettei tämäkään viestiketju pysy asiallisena.


      • Citymän
        utelias125 kirjoitti:

        citymän mahtaakohan sulla nousta hissi ihan ylös asti??eikö ole mahdollista,että kyseinen toiminta jatkaisi jossain muualla??mutta piti se nyt arvata ettei tämäkään viestiketju pysy asiallisena.

        Kas kas, uteliaalla pääsi itku. Kuules nyt landejuntti, jos liike vaikka vaihtaisi osoitettaan, niin mahtaisko siinä lukea, että liike lopettaa, vai mitä mahtaisi lukea? Ennenkuin kyselet täällä typeriä, opi käyttämään omaa aivoa ekana, kumipää!


      • ryhtiääääää
        Citymän kirjoitti:

        Kas kas, uteliaalla pääsi itku. Kuules nyt landejuntti, jos liike vaikka vaihtaisi osoitettaan, niin mahtaisko siinä lukea, että liike lopettaa, vai mitä mahtaisi lukea? Ennenkuin kyselet täällä typeriä, opi käyttämään omaa aivoa ekana, kumipää!

        Sama pätee ihan täysin Citymäniinkin, kuten Anomuumiinkin, eli voisitteko tehdä vaikka kahdenkeskisen keskustelupalstan ja haukkua siellä toisianne landepaukuista kumipäihin?

        Edelleenkin, please? Tehkää, jooko?

        Tekisitte suuren palveluksen itsellenne, siellä teitä
        olisi kaksi samantasoista keskustelijaa ja täällä normaalien "landepaukkujen" keskustelupalstalla
        tekstit pysyisivät hieman normaalimpana.

        Pleaseeeeeeeeeeeeeeee.......


      • Citymän
        ryhtiääääää kirjoitti:

        Sama pätee ihan täysin Citymäniinkin, kuten Anomuumiinkin, eli voisitteko tehdä vaikka kahdenkeskisen keskustelupalstan ja haukkua siellä toisianne landepaukuista kumipäihin?

        Edelleenkin, please? Tehkää, jooko?

        Tekisitte suuren palveluksen itsellenne, siellä teitä
        olisi kaksi samantasoista keskustelijaa ja täällä normaalien "landepaukkujen" keskustelupalstalla
        tekstit pysyisivät hieman normaalimpana.

        Pleaseeeeeeeeeeeeeeee.......

        Kyllä me voidaankin tehdä, enemmän siellä porukka kävisi meidän keskustelu seuraamassa, kun sun väsynyttä juttua muissa topiceissa. Ja mikäs sua estää olla lukematta, kun näet meidän ottavan kantaa johonkin asiaan? Mun mielestä sä voit vaikka lyödä itteäsi vasaralla päähän, kumipää!! Ciao!


      • ryhtiäääääää
        Citymän kirjoitti:

        Kyllä me voidaankin tehdä, enemmän siellä porukka kävisi meidän keskustelu seuraamassa, kun sun väsynyttä juttua muissa topiceissa. Ja mikäs sua estää olla lukematta, kun näet meidän ottavan kantaa johonkin asiaan? Mun mielestä sä voit vaikka lyödä itteäsi vasaralla päähän, kumipää!! Ciao!

        Hyvinkin mahdollista, että kävisi enemmän porukkaa.
        Valitettavasti en juttele missään topiceissa, enkä näillä palstoilla.

        Ostakko mulle hyvän vasaran, millä kolautan itseäni päähän, jotta
        lopputulos on taattu?
        Mut älä kumivasaraa :).


      • Citymän
        ryhtiäääääää kirjoitti:

        Hyvinkin mahdollista, että kävisi enemmän porukkaa.
        Valitettavasti en juttele missään topiceissa, enkä näillä palstoilla.

        Ostakko mulle hyvän vasaran, millä kolautan itseäni päähän, jotta
        lopputulos on taattu?
        Mut älä kumivasaraa :).

        No jos on € niin tiukilla, niin voin hommata sulle vasaran tai vaikka ihan lekan jos haluat! Ciao!


      • Prinsessa
        Citymän kirjoitti:

        No jos on € niin tiukilla, niin voin hommata sulle vasaran tai vaikka ihan lekan jos haluat! Ciao!

        Liike lopetti omistajan henkilö kohtaisista syistä - asiakkaita oli pilvin pimein ja osa jäi liikettä ja kampaajia ja omistajaa kaipaamaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe