loppuuko kyseinen paikka,kun laput seinissä,että liike loppuu?miksi?
stylehouse hollywood loppuu?
11
992
Vastaukset
- Konkurssi!
Kyllä vaan, meni kippo nurin..
- utelias125
ei kai sentään konkurssi noin kauan toimineelle?harmi kun menee hyvä studio pois.
- Konkurssi
utelias125 kirjoitti:
ei kai sentään konkurssi noin kauan toimineelle?harmi kun menee hyvä studio pois.
Kyllä se nyt vaan kippaa.. Eihän siellä ole koskaan edes asiakkaita! Ja konkurssi voi tulla vaikka 100 vuotta toimineelle firmalle, ei se siitä ole kiinni.
- Citymän
Kun sanot, että liikkeen seinässä on laput, LIIKE LOPPUU, niin miksi kysyt loppuuko kyseinen paikka? Valot päälle!!
- utelias125
citymän mahtaakohan sulla nousta hissi ihan ylös asti??eikö ole mahdollista,että kyseinen toiminta jatkaisi jossain muualla??mutta piti se nyt arvata ettei tämäkään viestiketju pysy asiallisena.
- Citymän
utelias125 kirjoitti:
citymän mahtaakohan sulla nousta hissi ihan ylös asti??eikö ole mahdollista,että kyseinen toiminta jatkaisi jossain muualla??mutta piti se nyt arvata ettei tämäkään viestiketju pysy asiallisena.
Kas kas, uteliaalla pääsi itku. Kuules nyt landejuntti, jos liike vaikka vaihtaisi osoitettaan, niin mahtaisko siinä lukea, että liike lopettaa, vai mitä mahtaisi lukea? Ennenkuin kyselet täällä typeriä, opi käyttämään omaa aivoa ekana, kumipää!
- ryhtiääääää
Citymän kirjoitti:
Kas kas, uteliaalla pääsi itku. Kuules nyt landejuntti, jos liike vaikka vaihtaisi osoitettaan, niin mahtaisko siinä lukea, että liike lopettaa, vai mitä mahtaisi lukea? Ennenkuin kyselet täällä typeriä, opi käyttämään omaa aivoa ekana, kumipää!
Sama pätee ihan täysin Citymäniinkin, kuten Anomuumiinkin, eli voisitteko tehdä vaikka kahdenkeskisen keskustelupalstan ja haukkua siellä toisianne landepaukuista kumipäihin?
Edelleenkin, please? Tehkää, jooko?
Tekisitte suuren palveluksen itsellenne, siellä teitä
olisi kaksi samantasoista keskustelijaa ja täällä normaalien "landepaukkujen" keskustelupalstalla
tekstit pysyisivät hieman normaalimpana.
Pleaseeeeeeeeeeeeeeee....... - Citymän
ryhtiääääää kirjoitti:
Sama pätee ihan täysin Citymäniinkin, kuten Anomuumiinkin, eli voisitteko tehdä vaikka kahdenkeskisen keskustelupalstan ja haukkua siellä toisianne landepaukuista kumipäihin?
Edelleenkin, please? Tehkää, jooko?
Tekisitte suuren palveluksen itsellenne, siellä teitä
olisi kaksi samantasoista keskustelijaa ja täällä normaalien "landepaukkujen" keskustelupalstalla
tekstit pysyisivät hieman normaalimpana.
Pleaseeeeeeeeeeeeeeee.......Kyllä me voidaankin tehdä, enemmän siellä porukka kävisi meidän keskustelu seuraamassa, kun sun väsynyttä juttua muissa topiceissa. Ja mikäs sua estää olla lukematta, kun näet meidän ottavan kantaa johonkin asiaan? Mun mielestä sä voit vaikka lyödä itteäsi vasaralla päähän, kumipää!! Ciao!
- ryhtiäääääää
Citymän kirjoitti:
Kyllä me voidaankin tehdä, enemmän siellä porukka kävisi meidän keskustelu seuraamassa, kun sun väsynyttä juttua muissa topiceissa. Ja mikäs sua estää olla lukematta, kun näet meidän ottavan kantaa johonkin asiaan? Mun mielestä sä voit vaikka lyödä itteäsi vasaralla päähän, kumipää!! Ciao!
Hyvinkin mahdollista, että kävisi enemmän porukkaa.
Valitettavasti en juttele missään topiceissa, enkä näillä palstoilla.
Ostakko mulle hyvän vasaran, millä kolautan itseäni päähän, jotta
lopputulos on taattu?
Mut älä kumivasaraa :). - Citymän
ryhtiäääääää kirjoitti:
Hyvinkin mahdollista, että kävisi enemmän porukkaa.
Valitettavasti en juttele missään topiceissa, enkä näillä palstoilla.
Ostakko mulle hyvän vasaran, millä kolautan itseäni päähän, jotta
lopputulos on taattu?
Mut älä kumivasaraa :).No jos on € niin tiukilla, niin voin hommata sulle vasaran tai vaikka ihan lekan jos haluat! Ciao!
- Prinsessa
Citymän kirjoitti:
No jos on € niin tiukilla, niin voin hommata sulle vasaran tai vaikka ihan lekan jos haluat! Ciao!
Liike lopetti omistajan henkilö kohtaisista syistä - asiakkaita oli pilvin pimein ja osa jäi liikettä ja kampaajia ja omistajaa kaipaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463