Silverspur on nyt vihdoinkin valmis! Olen tehnyt tallia noin kuukauden verran, ja olen nyt saanut melkein kaikki asiat järjestykseen, ja talli voi ottaa vastaan hoitajia! Kauraturpia siellä asustelee 39, ja lisää tulee toki kiinnostuksen mukaan. Päivittelen sivuja niin useasti kuin pystyn, hoitotarinoihin vastaan niin että ymmärtää että TODELLA luen ne kaikki :) Luethan kuitenkin säännöt ja lempihevosesi luonteen? Tervetuloa silverspurin tallille!
silverspur.suntuubi.com
Uusi v-talli SILVERSPUR!
Geishaaaa
1
303
Vastaukset
- Suffelii11
Tervetuloa rotutallille! Paikka on aivan uusi ja hepat kaipaavat hoitajia! Talillamme on hoitaja, leiri, tunti ja kasvatus toimintaa. Kaikki siis sinne kurkkimaan. Tässä on varmuuden vuoksi vieä osoite: rotutalli.suntuubi.com
~Suffel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun704850KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923800- 1883531
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783229Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502959- 251994
- 241941
- 1811784
- 301686
- 431395