Superkauppa.fi kokemuksia?

sdfsfsdf

61

11737

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pena the man

      Tuolta tilasin Stiga rattikelkan perjantaina ja maanantaina oli jo postissa noudettavissa. Hyvin tuntuu homma siis pelittävän ainakin yhden kokemuksen perusteella!

      • pilotti222

        Mä tilasin itselleni radio-ohjattavan helikopterin ainoasta nettikaupasta, mihin itse luotan, eli Amazonista http://bit.ly/Paras-Nettikauppa
        Mä tykkään siitä eniten, koska toimitukset on nopeita ja tyytyväisyystakuu on 100%.


    • xkristiina

      Minulla ei ainakaan kokemukset ole kovin hyviä. Tilasin paketin marraskuun puolessa välissä ja tänään7.12 sitä kyseltyäni kävi ilmi että sitä ei ole vieläkään edes lähetty. Eli toimitusajaksi luvattu 2-5 päivää venyy ainakin kolmeen viikkoon. Tai sitten menee sekin 100 euroa konkurssipesään.

    • Xz

      touhua siellä. Tilattu tavara tuli vaan ei toiminut. Nyt sitten väännetään rahojen palauttamisesta mutta vaikeaa tuntuu olevan. Vaikuttavat huijareilta.

      • yksityinenajattelija

        Tavara kelvotonta, rahojen palautusta saa vääntää niin kauan että perintätoimiston kautta pakollista. Ainoa mikä kannatta, on olla tilaamatta.


    • KurikanMies

      Kummallisia kokemuksia. Minulla on toiminut ihan hyvin. Pari kertaa olen tilannut ja tavara on ollut perillä parissa päivässä :)

      Mies Kurikasta

    • valistunut kuluttaja

      joo,melko kalliita tavaroita,katsoin vertailun vuoksi toisesta paikasta,paljon samoja tuotteita saa lähes puolet halvemmalla semmoisesta kuin:
      http://www.kivakauppa.fi/

      • qwertyasdf

        onpas pieni tuotevalkoima tuolla kivakauppa.fi:ssä


    • Janne V

      Itse olen saanut Superkaupasta aina asiallista palvelua, ja takuuaikana rikkoutuneen videokameran takuuhuoltokin hoitui mutkitta postin asiakaspalautuksen kautta. Luotettava puoti siis kokemukseni mukaan!

    • näin.

      Tuli tilattua joululahja reilu viikko sitten jätkäkaverille tuolta.. Tänään ihmettelin kun ei seurantakoodissa lue että olisi vieläkään perillä noudettavissa. Soitinpa kauppaan ja kysyin missä paketti mahdollisesti menee, eikä osannut sanoa muuta kuin, että maanantaina on lähtenyt mutta ei ole tullut matkahuoltoon, kun sinnekin soitin.. kuulemma voi paketit kadota matkalla ja en ollut ainoa, joka pakettiaan on kaivannut.. että hyvää joulua..

    • Ok mesta

      Itse olen tilannut useamman kerran tavaraa tuolta, eikä ikinä ole mitään ongelmia ollut. Asiakaspalvelu toiminut moitteettomasti ja tavarat tulleet ajallaan.

      • Superkaupan aspa

        Hei, mukavaa että olet ollut tyytyväinen!


    • isa80
    • RC- vene

      Tilasin radio-ohjattavan jonka loppumisen vuoksi toimittivat kalliimman mallin samaan hintaan.

    • mone13

      anteeksi että kommentoin näin vanhaan juttuun,mutta voiko tilattu asia tulla jo viikonloppuna ?vai kulkeeko linkat sillon??

    • Superkaupan aspa

      Paketit toimitetaan asiakkaalle tavallisesti lähetyspäivästä seuraavana arkipäivänä.

      • jkdkdjoxjdjsolakdvvf

        Ostin tuolta mini dv kameran ja se oli piraatti ja ei toiminut vittu ku meni hermot niin tilasin e-villeltä aidon version ja jos seki on rikki niin lähetän takasi ja pyydän rahat takasi ja jos ei tuu rahat takasi niin ville saa turpaan


      • Voi hyvää päivää
        jkdkdjoxjdjsolakdvvf kirjoitti:

        Ostin tuolta mini dv kameran ja se oli piraatti ja ei toiminut vittu ku meni hermot niin tilasin e-villeltä aidon version ja jos seki on rikki niin lähetän takasi ja pyydän rahat takasi ja jos ei tuu rahat takasi niin ville saa turpaan

        Mini dv kamera ei ole mikään tuotemerkki, joten se ei edes voi olla piraatti tai aitokaan sen puoleen. Se vaan on.


      • Superkaupan Aspa
        jkdkdjoxjdjsolakdvvf kirjoitti:

        Ostin tuolta mini dv kameran ja se oli piraatti ja ei toiminut vittu ku meni hermot niin tilasin e-villeltä aidon version ja jos seki on rikki niin lähetän takasi ja pyydän rahat takasi ja jos ei tuu rahat takasi niin ville saa turpaan

        Hei, emme myy mitään piraattituotteita. Tuotteet ovat aina sitä merkkiä mitä tämän tuoteselosteessa on mainittu. Kyseessä on siis varmasti myös alkuperäisen valmistajan virallinen tuote. Toimintamme tapahtuu kokonaan Suomesta käsin, ja toimimme muutenkin täysin Suomen lakien mukaisesti.


      • salojama
        Superkaupan Aspa kirjoitti:

        Hei, emme myy mitään piraattituotteita. Tuotteet ovat aina sitä merkkiä mitä tämän tuoteselosteessa on mainittu. Kyseessä on siis varmasti myös alkuperäisen valmistajan virallinen tuote. Toimintamme tapahtuu kokonaan Suomesta käsin, ja toimimme muutenkin täysin Suomen lakien mukaisesti.

        Mikä siinä mättää rahojen palautuksen kanssa.Kun virheellinen tuote kyseessä.Maine vain menee tuolla konstin!


    • meneekökauanvielä

      itse tilasin diana luksuspaketin ja sitä odottelen nyt jo muistaakseni kuudetta viikkoa... pari kertaa on tullut sähköpostiviestiä että pahoittelut kun tuote ei vieläkään ole saapunut ja kyselin itsekin eilen että kauankohan vielä menee mutta vielä ei ole vastausta tullut :/

      • Superkaupan aspa

        Valitettavasti tämän tuotteen toimitus on useamman kerran lykkääntynyt tukkuriltamme. Viimeinen lupaus oli, että tuotteet lähtisivät tukkurilta meille huomenna perjantaina. Toivotaan kovasti että saisimme tilauksesi ensi viikolla toimitettua. Pahoittelemme syvästä tilauksesi viivästymistä!


    • lappeenranta2

      Meillä taulutabletti pakkaus oli puutteelinen.Puhelimeen ne ei vastaa eikä ole kirjalliseenkaan ole vastausta tullut.
      Herää epäilys kuinka takuu toimii jos ei saa yhteyttä/vastausta muutenkaan.

      • Superkaupan aspa

        Hei, joulun alla asiakaspalvelumme on saattanut olla hetkellisesti ruuhkautunut. Olethan yhteydessä, mikäli asiasi suhteen on vielä selvitettävää! parhaiten meidät tarvoittaa sähköpostilla osoitteesta [email protected]


    • jaripari4

      Viimeviikolla tilattu ja maksettu tuotteita 400 e edestä. Tilattuja tuotteita ei ole tullut, asiakaspalvelu ei vastaa puhelimeen, asiakaspalvelun puhelinvastaaja täynnä eikä asiakaspalvelu myöskään vastaa sähköposteihin. Oletan että firma mennyt konkurssiin?!? Sinne meni 400e. Perrrrr.....

      • Superkaupan aspa

        Muutimme uusiin toimitiloihin juuri tuolla viikolla, ja tästä on saattanut aiheutua ylimääräistä viivästystä tilausten toimitukseen. Laitoimme hyvitykseksi tilauksesi mukaan ylimääräisiä lisävarusteita. Pahoittelut vielä ylimääräisestä vaivasta!


      • Olisin tilannut
        Superkaupan aspa kirjoitti:

        Muutimme uusiin toimitiloihin juuri tuolla viikolla, ja tästä on saattanut aiheutua ylimääräistä viivästystä tilausten toimitukseen. Laitoimme hyvitykseksi tilauksesi mukaan ylimääräisiä lisävarusteita. Pahoittelut vielä ylimääräisestä vaivasta!

        Aina helvetin hyvin teillä sattuu olemaan jotain meneillään kun jotkut eivät ole saaneet tilaustaan, taidanpa jättää tilaukset tilaamatta :D


      • Superkaupan Aspa
        Olisin tilannut kirjoitti:

        Aina helvetin hyvin teillä sattuu olemaan jotain meneillään kun jotkut eivät ole saaneet tilaustaan, taidanpa jättää tilaukset tilaamatta :D

        Olemme kyllä hyvi jo toipuneet muutosta sekä henkisesti, että fyysisesti. Olemme myös tehneet töitä asiakaspalvelun parantamisen, sekä toimitusajan lyhentämisen eteen. Uudet toimitilamme ovat nyt myös Vaasan keskustassa postin kanssa samassa rakennuksessa, joten tavarat ehtivät nyt lähes poikkeuksetta lähetyspäivästä seuraavaksi arkipäiväksi perille!

        Otamme aina tietenki mielellämme palautetta vastaan asioihin liittyen, joissa voisimme olla vieläkin parempia!


    • huijattu?

      Huono kokemus minullakin. Tilaamani tuote hajosi takuuaikana, palautin sen asiakaspalvelun ohjeiden mukaan ja nyt rahoja ei kuulu takaisin, eivätkä vastaa yhteydenottoihin. En suosittele!

      • Suoerkaupan aspa

        Mikäli tuote hajoaa takuuaikana, tämä ei automaattisesti oikeuta rahojen palautukseen. Huollamme toki takuuaikana rikkoutuneen tuotteen kuntoon, ja palautamme tämän asiakkaalle kuluitta. Ainoastaan mikäli tuotteen korjaaminen kuntoon ei ole mahdollista, voidaan keskustella tuotteen vaihtamisesta uuteen, tai jopa kaupan purkamisesta.


    • Näin se on

      Olen siellä tehnyt muutamia kauppoja ja aina on hyvin pelannut.

      • Superkaupan aspa

        Hei, kiitos positiivisesta palautteesta. Tämä lämmittää aina yhtä lailla sydämiämme!


    • jambo21

      Tilasin pari kappaletta linkoja maanantaina aamulla ja olivat seuraavana päivänä iltapäivällä noudettavissa. Todella nopea toimitus ja tuotteetkin sitä mitä luvattiin. Ei mitään valitettavaa.

      • Superkaupan Aspa

        Kiitos positiivisisesta palautteesta ja oikein mainiota kevään jatkoa!


    • vastaus nopeasti

      hei saanko pyytää rahat takaisin kun tilasin himoton emxt-1 rc niin ollu 2 viikkoo ja tänää olin laittamas auton päälle niin kärähti nopeuden säädin vai korjaatteko jos lähetän takaisiin soittelen sinne teijän superkauppaan torstaina

      • Superkauppa ASPA

        Hei, valitettavasti emme seuraa tätä keskustelua päivittäin, joten vasta nyt huomasimme viestisi. En tämän kuvauksen perusteella pysty lupaamaan rahojen palautusta, jos tuote on rikkoutunut kahden viikon käytön jälkeen. Nopeiten saat tämän kaltaisiin asioihin vastauksen olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme osoitteeseen [email protected]


    • Jannemon

      On tullut jo pari kertaa ostettua ja kaikki pelannut kuten pitääkin. Voin ainakin näiden pohjalta suositella kyllä

      • Superkauppa ASPA

        Kiitos positiivisesta palautteesta. Mukava kuulla että olet ollut tyytyväinen!


    • Helikopterin ostanut

      Oli loistava palvelu. helikopteri tuli nopeasti eikä ongelmia ole ilmennyt!

    • Edullisesti

      Kannattaa katsoa amazon uk:sta gadgetit halvemmalla

      amzn.to/1sfnQ8c

    • pettynyt asiakas

      Syvältä on tämän lafkan asiakaspalvelu,puhelimeen eikä meileihin vastata,facen kautta myös yrittänyt reklamoida, valmiiksi rikkinäistä tuotetta ei saa vaihdettua koska ketään EI kiinnosta. Pidä vittu tunkkisi toivottavasti saa jotenkin rahat takaisin

      • Superkaupan Aspa

        Hei,

        kaikilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Parhaiten saat meihin yhteyden lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected]


    • todella pettynyt

      Tilasin vähän isomman erän kun tuntui olevan nopea toimitus.
      Kun viikkoon ei kuulunut mitään otin yhteyttä. Ei niillä ollut aikomustakaan toimittaa tavaraa ennen kuin saavat tukkurilta. Vaikka saldomittari näytti toisin.
      En todellakaan suosittele tätä kauppaa kellekkään.
      niiden liikeidea on että ensin asiakkaalta rahat pois ja sitten ryhdytään vasta tukkureilta kyseleen tavaraa. Ja senkin AAA luokituksen saa ostamalla.

      • Superkauppa Aspa

        Hei, jokaisen tuotteet tuotesivulla ilmoitetaan saatavuus. Jos tuotetta on varastossa, niin toimitusaika on 1-3 arkipäivää. Valitettavasti mikäli tilaus sisältää tuotteita jotka eivät ole sillä hetkellä varastossa, emme voi toimittaa tilausta useassa erässä, koska toimituskulut nousisivat tällöin liian kalliiksi kulujen kurissa pitämiseksi. Pahoittelut mikäli tähän liittyen on ollut väärinymmärrystä.


    • TuleekohanSeKoskaan

      Tilasin maanantaina fidget spinnerin, mutta ei vielä tänään torstaina ole kuulunut????

      • SamaKunÄskenkin

        Vaikka kuki 1-3 päivää ja nyt on jo perjantai


    • Ttdkdkkdkd

      Ei oo vieläkää tullu ku tilasin fidget spinnerin 1.5 :/

    • Minäterve

      Mietin tilata fidget cuben mut en oo varma uskallanko :D

      • Entiädö

        Ei kannata tilaa koska mul piti tulla 9.5 ei oo tullu viäl :::\\|


    • tosimies123

      en tiiä uskaltaako tilata rcautoa kun siinä menis kaikki mun säästöt. voisikon joku rehellinen sanoa miten tilata se oikein

    • tosimies123

      ja saako sieltä ne perille asti ne mitä tilaa

      • Tyytymätöna

        Mulla piti tulla spinner 9.5 ei oo viel näkyny :D


    • Tyyppi109

      Minä tilasin itse yhden jutun superkaupasta 11.5.2017 eikä vieläkään ole tullut jos se ei tule kuun lopussa niin lähtee valituskirje

    • Surkeeta

      Tilasin fidget spinnerin 3 viikkoa sitten vaikka toimitusajab piti olla max 3 päivää... no tänään se tuli ja on aivan ruosteessa... sivuilla luki pyörimisaika 4min vaan pyörii ehkä 10s ja maksoikin yli 7€

    • KonkurssiinkoMenossa

      Spinnereitä myös tilattu mutta ei KOSKAAN saatu. Kannattaa tilata ainoastaan Luottokortilla, niin saa nopeammin (tai lainkaan) rahansa takaisin.

    • kyllästynytpettymään

      en suosittele tilasin fidgey spinneri piti tulla 3-5päivää mutta oli menny jo viikko vai kaks ni tul7 sähköpostia että toimituksessa ongelmia tai jotaa sellasta ja sit niitä mitä tilasin ei enää ollu ja sit ne lähetti mulle jonku etilaisen sen tulemisessa kesti 1vai2 vikkoo ja sit ku se tuli se oli ihan kolhuinen ja naarmuilla👎en tilaa udestaan

    • MIetteliäs-asiakas

      Itse tilasin tossa alkuviikosta footbagin ja tänään yritin soittaa ja kysästä että millä kantilla on tilaus kun verkkosivuilla näyttää vaan että ei ole mitään tilauksia tehty ja tottakai asiakaspalvelu on varattu ja saa nähä vastaavatko sähköpostiin. Onneksi otin laskulla niin ei ainakaan vielä mennyt rahat.

    • Ensuosittele

      Tilasin useita joululahjoja. Olen todella pettynyt tuotteisiin. Tuotekuvaukset virheellisiä. Suomenkielisiä ohjeita ei ole. Asiakaspalveluun sain yhteyden hyvin ja vastasivat pian. Osaavat pahoitella virheitään ja aikovat korjata ne. Sain lahjakortin kun valitin, ettei pahoittelu riitä, varsinkaan kun on kyse useammasta tilaamastani tuotteesta. En aio ostaa enää mitään heiltä, edes sillä 15€ lahjakortilla. Pahoittelun mestareita ainakin ovat...

    • Anonyymi

      Onneks tulin tänne lukeen ennen kuin tein tilausta :D

    • Anonyymi

      Toimimatonta tavaraa, loppui asiakkuus ekaan ja vikaan tilaukseen... Ja kaiken lisäksi eivät julkaise tuotearvioihin muuta kuin positiiviset arvostelut, kokeiltu kahdesti ja ei todelliset arviot tuotteista koskaan ilmesty sivuille.

    • Anonyymi

      Tilasin superkaupasta rc auton,ja lupasivat seuraavana aamuna klo 9.00 olevan automaatissa noudettavissa,mutta eipäs ollutkaan.Nyt on kulunut 3 päivää ja useita soittoja,ja emaileja olen lähettänyt,mutta kukaan ei tiedä missä paketti on.Seuranta numerosta ei ole paskan vertaa apua! En suosittele tilaamaan mitään tuolta !

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe