Sukkanauhaliivit

Kuinka moni runkkaa sukkanauhaliiveissä ja sukissa ja kuinka moni on pukeutunut päällysvaatteiden alle sukkanauhaliiveihin,sukkiin ja pitsipöksyihin ja mennyt esim.ostoskeskukseen tai johonkin muuhun paikkaan
1
Ilmoita

115 Vastausta

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

15276 kappaletta.
Ilmoita
Minä ainakin pidän sukkia ja sukkanauhaliivejä päällys vaatteiden alla Käyn kaupoissa asusteet päällä Olen
ollut jopa töissä sukat ja sukkanauhaliivit päällä Olen tottunut asusteisiin niin hyvin että tuntuvat mukaville
Minä myös ostan itse sukat ja liivit itse Runkkailen myös sukat ja liivit päällä tykkään tosi paljon naisten
alusasuista
1
Ilmoita
NO minne ne kaikki sukkis kundit on hävinneet Kertokaa liikutteko sukat ja sukkanauhaliivit päällä päällys vaatteiden alla .Esim tavavarataloissa töissä ihan missä vain .Miltä se tuntuu kiihottaako
1 VASTAUS:
Kiihottaa se.
+Lisää kommentti
sukkanauhaliivejä alla ilman pikkareita, usein myös rintsikat
päällä.
Ilmoita
Hyvin usein on omien päälysvaatteitteni alla upeat naisten alusasut. Vyötäröliivit ja sukat tuntuvat niin mukavilta. Omat housut liukuvat housujen lahetta vasten. Jsokus vaimo ravintolassa hypistelee sukkanauhoja housun päältä. Illalla seksi sitten maistuu.
Ilmoita
Peilin edessä mustat nylonit jalassa kiihottavat.
Ilmoita
Olessani 17v laitoin lantioliivin,nylonsukat ja pitsiset alushousut jalkaan farkkujen alle ja menin elokuviin.Kävelymatkaa oli noin 3kilometriä ja mulkku seisoi kokoajan .Pitsiset alushousut hieroi kokoajan terskaa ja oli vaikeaa olla laukeamatta joten piti mennä välillä metsään runkkaamaan.Oli tosi kiihoittavaa olla siinä asussa sitten elokuvissa ja odottaa että pääsee lähtemään kotia kävelemään.Paluumatka sujui ihan samalla tavalla.
1
Ilmoita
kyllä minä erakko tyyppinä ostan naisten pitsi pöksyjä ym liivejä + muita kiihottavia naisten alusvaatteita ja runkkaan joskus laukean nämä ihanat asut päälläni leluihini sitten nukun hikisenä aamuunasti ja uusinta taas aamulla on minulla juhla kunto 28 cm jotta kävis varmaan sullekin tyttöseni -
Ilmoita
Minä masturboin lapikkaat jalassa ja yllä jussipaita, ja päässä karvalakki, taskussa pullo munashampoota, tosi kiihottavaa
Ilmoita
on tosi minulla vaikea löytää sexs seuraa niin puketun naisten hepeneihin usein ja lähten autollani jollekin parkkipaikalle kun nään ihanan naisen klkevan mini mekossa niin minulla kohovaa juhlakuntoon 28 cm sitten ei tarvii minun kuin ajattelen naista alapäätä muutama veto kyrpääni niin laukea n rajusti että hänkin melkein kuulee perman lentämisen siittimestäni olen onnellinen ja yöllä sama uutestaan ..
Ilmoita
Usein tulee käytettyä liivejä ja sukkiksia työpuvun alla. Prätkällä ajaessa nahkahousujen alla usein stayupit tai sukkahousut!
1 VASTAUS:
Olen lähdössä ulos asioille, siellä on viileää, joten puin päälleni saumalliset, ohuet, nuden väriset sukat, saumat ovat mustat, korkealla kantavahvikkeella. Käytän hyvin usein Wolfordin sukkia, myös Stay-Uppeja. Sukkanauhaliivit jotka pitävät sukkia ylhäällä ovat Gossardin. Pikkuhousut ovat naisten ohuet joustavat Sloggit. Katselin peilin edessä että saumat ovat suorassa, se on tärkeää. Jalkani ovat hoikat, oikeastaan hyvin naiselliset. Lakkasin aamulla värittömällä lakalla varpaankynnet, nyt on seksikäs olo. Ohut paita päällä, pellavahousut jalassa, pikkukengät jalkoihin ja menoksi. Käytän säännöllisesti naisten alusvaatteita, se on hauskaa.
+Lisää kommentti
Minä päivittäin nytkin olen pukenut kuusi nauhaiset sukkanauhaliivit sekä nailon saumasukat satiini pikkuhousut sekä bulletbra rintaliivit. Tässä täytyy välillä runkata on niin kiimainen olo.
2 VASTAUSTA:
Minulla oli tänään aamulla ja päivällä päälläni naisten vaatteita. Panostan yleensä laatuun. Päälläni oli Ciaran pinkit sukkanauhaliivit. Gerbe Fatal mustat saumasukat, mustat Sloggit. Ohut T - Paita, pellavahousut. Sukkien päällä oli ohuet nilkkasukat, olin ilman kenkiä sisätiloissa, muut eivät huomanneet että päälläni oli naisten saumasukat. Korjasin äsken varpaankynsien lakan, väritön lakka on hyvä keksintö. Vaihdoin alusvaatteet, nyt laitan päälleni Ciaran mustat sukkanauhaliivit, aluksi ajattelin laittaa päälleni Cervin Havana sukat, mutta päädyin La Perlan Vintage saumasukkiin, minusta ne sopivat hyvin Ciaran mustiin sukkanauhaliiveihin. Kävin suihkussa, vaihdoin toiset alushousut, Gossardin bokserit päälleni, Minulla on paljon erilaisia sukkia, sukkahousuja, monia sukkanauhaliivejä ja pikkuhousuja, taitaa olla kahdeksat sukkanauhaliivit,
Kiihoittavan hieno kokoelma sulla! Olis mukava sovitella ;) Liiveissä tänään myös...
+Lisää kommentti
Puuterinvärinen kokoliivi nailonit ja vaaleanpunaiset silkkipöksyt päällysvaatteiden alla ja liikkumaan kauppoihin,liivit kuultaa paidan alta,,,
6 VASTAUSTA:
Olen lähdössä ulos ja pukeudun nyt. Oli vaikea valita, mutta silti hauskaa mitkä sukat, tai saumasukat laitan päälleni. Minulla on kahdet parit Cervin Caprin 7 den. sukkia, samaten Gipsyn 10 den. sukkia. Sukat ovat niin ohuita että niitä pitää olla varapari. Gipsyt ovat erittäinh seksikkäät saumasukat, ajattelin ensiksi laittaa ne päälleni. Tarkistin ensin varpaankynnet ettei niissä ole halkeamia tai rosoja, etteivät sukat mene rikki. Väritön lakka oli pysynyt hyvin varpaankynsissä, ei tarvinnut korjailla. Päädyin Cerviniin, ilma on kuuma, sukat ovat ohuet. Katselin sukkanauhaliivejäni ja ajattelin että Lascanan Paola sukkanauhaliivit sopivat näihin sukkiin. Jos olisin päätynyt Gipsyihin, olisin varmaan laittanut Simone Perelen Wish sukkanauhaliivit päälleni. Sukat ovat niin ohuet että pitää olla varovainen niiden laitossa, minulla on nyt toinen sukka jalassa kun kirjoitan tätä, laita kohta toisen sukan jalkaani. Pikkuhousuiksi valitsin Chantelle Pyramiden alushousut. Keskeytin välillä kirjpoituksen kun laitoin toista sukkaa jalkaani, nyt sukat ovat jalassa. Aion hankkia Cleopatra Caprin 8 pitsilantioliivit, kahdeksalla lukolla, voi olla aika seksikkäät. Nyt on sukkanauhaliivien lukot kiinni sukissa, sukat pysyvät ylhäällä. Alan olla valmis, t- paita ja housut jalkaan, olo on kiva. Voi jestas että on ohuet sukat, oli hyvä valinta tänään.
Tänään työmatkalla ja yöpyminen hotelissa. Aukaisin juuri läppärin, mukavaa kirjoitella vain stayupit jalassa ja ihanan ohuet mustat liivit. Kohta farkkushortsit jalkaan ja tiukka paita päälle, ostamaan hotellin baarista pientä purtavaa ja olut. Kuumottaa ihanasti kun stayupit jää jalkaan ja liivit paidan alle...
Sain eilen uudet sukkanauhaliivit, olin jo varannut niille sopivat sukat, mutta en ole aivan varma laitanko ne tänään päälleni. Liiveille tuli kaveriksi samaan sarjaan kuuluvat pikkuhousut, jotka ovat epäkäytännölliset miehillä, mutta voi niitä aina välillä pitää ainakin kotona. Liivit ovat Ann Summersin, mustaa ja violettia, erilaiset värit. Liivit ovat nyt sängyn päällä, pikkuhousut ovat vieressä ja parit sukat joita ajattelin niiden kaveriksi. Sukat ovat Fioren Sandrine Stay - Upit tosi kauniilla ja naisellisella yläosalla, sopivat hyvin liiveihin ja pikkuhousuihin, näitä ajattelin aluksi liivien kanssa käytettäväksi, mutta ovat 20 den. Käytän myös aina väliilä Stay - Uppeja liivien kanssa. Toiset sukat ovat Fioren Adoran 8 den sukat, myös kauniilla yläosalla. Ulkona on kuuma, joten laitan ohuemmat sukat. Pikkuhousut pitää kokeilla voiko niissä olla, vai pitääkö laittaa Sloggit. Eilen oli kiva olla ohuissa sukissa, pesin ne käytön jälkeen. Nyt alan pukeutumaan.
Moi ;erilainen; kivan näköiset pöksyt. Miten yhteyttä?
Moi ;erilainen; kivan näköiset pöksyt. Miten yhteyttä?
erilainen@suomi24.fi
+Lisää kommentti
Käytän päivittäin steyup sukkia ja sukkanauhaliivit rintsikat pitsi pikkarit ihana mennä alus asu ostoksille naisten alusasukauppaan jossa voi sovittaa asuja kiihottavaa kun myyjä tulee auttamaan kulli seisoo aina ja myyjäkin sen huomaa
1 VASTAUS:
En ole muutamaan päivään käyttänyt naisten vaatteita. Tänään käytän, harrastan taas naiseilua. Poistin lakan varpaankynsistä muutama päivä sitten ja tänään lakkasin ne uudelleen. Oli kivan naisellinen olo lakkauksen aikana, tuntui että olen pukeutunut. Päälläni on nyt ohut, väljä, musta naisten silkkitoppi. Pikkuhousut ovat Triumphin Amourette Maxi - alushousut joissa on pitsiä. Jos käyttää silkkiä, sillon yleensä käytetään myös pitsiä, tulee ylellinen, naisellinen olo. Sukkanauhaliivi on Wolfordin, musta, minulta puuttuu Wolfordin " beessi ". Kun valitsin sukkia, päädyin Wolfordin 10 den. mustiin Stay-uppiin, toisena vaihtoehtona oli Wolfordin samanlaiset sukat, väri cosmetic. käytin tänään sukkien kanssa sukkanauhaliivejä, liivit ovat kauniit ja yksinkertaiset, tyylikkäät. Huomenna käytän tosi seksikkäitä saumasukkia, Olo on kiva ja seksikäs, naisellinen, sehän tässä on tarkoitus.
+Lisää kommentti
Ihanaa
Tänään kuljeskelin parituntia metsässä pukeutuneena rintsikoihin,sukkanauhaliiveihin ja nylonsukkiin.kävellessä kalu seisoi ihan sinisenä kiimasta johtuen.Olin kävellyt 10 minuuttia kun kalu pumppasi spermaa ensinmäisen kerran enkä ollut koskenut siihen käsillä ollenkaaan,sperma valui pitkin reisiä ja oli pakko alkaa runkkaamaan kunnolla
Ilmoita
Kun ulkoilee asuissa niin ei ole tavatonta etä orgasmin tulee ilman apuja. Asut hyväilee ja rinnat heiluu. Yleensä hame tai mekko hankaa kalua ja purkaannun. Liiveissä, sukissa ja koroissa liikkuessa tilanteen rivous saa aikaa syöksyn jos toisenkin.
4 VASTAUSTA:
Hei,niin myös minulla.Joskus on tullut orgasmi kun olen kävellyt levarin metsässä vain liivit päällä.Leveäksi topattu lantio keinuu ja painavat tissit liiveissä heiluvat.
Voih,kun joskus näkisi.
Laitoin viestiä. Ensi kenä ulkoilua asuissa, tiukat hameet ja raskaina heiluvat rinnat.
Ihanaa, kiihottavan avuton olo kireässä hameessa, isot rinnat heiluen liikkua ulkona. Sopivassa paikassa myös liiveissä ja sukissa.
Muita kiinnostuneita?
+Lisää kommentti
Ah,stayupit jalassa on mahtavaa leikkiä!
Ilmoita
Kaupungilla asioidessani laitoin sortsit ja ihonväriset norlyn 15 den stayupit jalkaan . Eipä niitä tainnut kukaan huomata. Mutta ensi viikolla on viileämpää, joten laitan 20 denarin vahvikkeelliset sukat ,tai sukkahousut.
1 VASTAUS:
Olen muutaman päivän yksin ja voin käyttää osan ajasta harastukseeni kaikessa rauhassa, naiseiluun. Aloitin naiseilun lakkaamalla varpaankynnet pariin kertaan, ensimmäinen kerros aluslakkaa, toinen kerros oli hopeanvaristä, oli hauskaa ja olo oli naisellinen, hyvin naismainen. Päälläni on Triumphin Amourette Maxi alushousut, tietysti naisten. Sukkanauhaliivit ovat yksinkertaisen seksikkäät, huippumerkki Wolford. Katselin lakkauksen aikana kuinka netistä kuinka oike nainen laittaa oikeaoppisesti sukkia sääriinsä etteivät sukat mene rikki laittamisen aikana. Osaan nyt rullata sukat sääriini oikein. Sukat jotka valitsin sääriini, ovat Cervinin Tentation sukat. Nämä sukat pitäisi kuulua jokaisen naisen sukkalaatikkoon, samaten naiseilua harrastavien miesten. Lähden ulos ja laitan naisten pitkät housust päälleni, housuissa on etu-ja takataskut, housuista ei huomaa että ovat naisten, paitsi jos katsoo tarkkaan, etupuolella on vetoketju naisten puolella. Muut asusteet ovat miesten kun lähden ulos. Sukat ovat upeat.
+Lisää kommentti
Tänään asuissa ostoksilla. Sukkikset oli farkkujen alla, jätin pikkuhousut kokonaan pois. Nailonit hieroo ihanasti kävellessä kullia. Nyt vain liiveissä ja ohuissa satiini sukkahousuissa, kiimanestettä tulee...
1
Ilmoita
Olen joka päivä naisten kivoissa alus hepenissä kun olen kylällä ja kotona on myös naisten mekkoja + hameita päälläni kivat pitää olen yksin asuja mies.
1
Ilmoita
Tietenkin näissä hepenissä myös runkkaan lentää lastini kauas.
Ilmoita
Tänäänkin naisten lahkeelliset silkkipöksyt kokoliivit nailonit ja alushame,,,
1 VASTAUS:
Ihanat.
+Lisää kommentti
Sukelluspuku päällä,räpylät jalassa,snorkkeli päässä,karvarukkaset käsissä,
kyll mällit lentää,jiihaaa..
Ilmoita
ihanaa olla naisten asuissa
1
Ilmoita
Illat kotona ollessa olen pukeutunut rintsikoihin,korkeaan lantioliiviin ,sukkiin ,pitsipikkareihin ja lyhyeen pitsiseen yöpaitaan. Yöt nukun pitsinen yöpaita päällä. Kulli seisoo melkein kokoajan ja tulee ihania orkkuja.
Ilmoita
Sukkanauhat ja sukat kiihoittaa kun laitan kireät farkut jalkaan.
2 VASTAUSTA:
Ei kehtaa pitää kireiden housujen kanssa....piirtyy läpi ...
040 kirjoitti:
Ei kehtaa pitää kireiden housujen kanssa....piirtyy läpi ...
Kiihottaa enemmän vaan, vaikka en itekkään kehtaa. Salassa pitää vetää kaikki ihanat liivit päälle, silkkinen alushame ja seksikkäät pikkupöksyt ja nauttia joskus.
+Lisää kommentti
Joskus nuorempana käytin naisten pitsi-stringejä työhaalareiden alla ja farkkujen kun alla kummemmin uimahallin, eräs vanhempi mies näki kun riisuuduin pukukaapille ja farkkujen alla oli stringit, ei kyllä sanonut mitään mutta tuijotti kauan.
Ilmoita
Tykkään pukeutua naisten seksikkäisiin asuihin musta korsetti päällä steyup sukat stringit mahtavaa runkata asut päällä päivittäin käytän asuja vaatteiden alla on tosi kiihottavaa
4 VASTAUSTA:
Mitä tänään päälle...autoilemaan lähdössä...posliini pippeli...?
Ei oo ilmeisesti toiveita ...
Pian lähden ajeleen..jalkaan nailonit, legginssit ja korkosaappaat tai nilkkurit..päälle pitkä tekonahkatakki ..kaikki mustana...
040 kirjoitti:
Mitä tänään päälle...autoilemaan lähdössä...posliini pippeli...?
Posliinipippelille suukko
+Lisää kommentti
Seuraa pukeutumiseen oulussa. Rinta- ja sukkanahauliivit, sukat, paita/toppi ja hame tai mekko.
42 VASTAUSTA:
Rintaliivit,sukkanauhaliivit,sukat ja punaiset pitsipöksyt...ja autoilee ...
Kiihottavaa ohittaa rekka noissa asuissa ...posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt ...muut ...
040 kirjoitti:
Kiihottavaa ohittaa rekka noissa asuissa ...posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt ...muut ...
Missä vois nähdä pitsipöksyt.
Mikkeli ...varkaus välillä ...millon meet ...posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt ja muut ...
040 kirjoitti:
Mikkeli ...varkaus välillä ...millon meet ...posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt ja muut ...
Koska ajelet lounais-suomeen.
Siellä päin harvemmin...
040 kirjoitti:
Milloin oot autoilemassa ?
Kohta voisi lähteä..mitä päälle ? Posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt....
No laiton korsetin , sukat , mustat pitsipöksyt ja silkkisen hameen...
040 kirjoitti:
No laiton korsetin , sukat , mustat pitsipöksyt ja silkkisen hameen...
Aina vaan ihanampi.
040 autoilisitko joskus jkl suuntaan
xxx60 kirjoitti:
Aina vaan ihanampi.
Hyvä että jollekin kelpaa....
Biukm54 kirjoitti:
040 autoilisitko joskus jkl suuntaan
Voisin ..milllon ja missä...
Päiväaikaan kävis arkena todella hyvin. Miten sulle? Vaikka ensviikolle olis hyvä.
Ensiviikolla töissä...Huomenna...?
Aamupäivästä kävis. Käytätkö kikkiä tai persikka.nettiä
Ikävä kyllä ei oo kumpaankaan....
Aamupäivä on hyvä....missä...mitä laitan päälle...
Tuu persikka nettiin sovitaan siellä privassa tarkemmin miten ja missä. Kirjaudu vaikka tuolla 040 nikillä sinne.
Ei näytä että onnistuu...?
Mikä ei onnistu
Että menee tohon osotteeseen...
Persikka.net on osoite kyllä sinne pääsee
Mitäs.. mikkelissäkö tällänen herkku autoilee..? Ootko minkälaista seuraa vailla? Ite mikkelin syrjäkyliltä alle nelikybänen tyttöilyä sillointällöin harrasteleva ukm. Muualle en kyl asuissa oo liikkunu ku toho lähimetsään ja silloinkin pilkkihaalarit peittona..
En tiedä herkusta ...sillä päin tulee harrastettua...ehkä käsi hommat ..toki saa tai pitää hieman kurittaa....
Jos pääset persikkaan sisälle ilmoittele
Biukm54 kirjoitti:
Persikka.net on osoite kyllä sinne pääsee
En näköjään osaa .posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt ..sori ..
Illansuussa lähdössä ajelee...mitä päälle...
040 kirjoitti:
Illansuussa lähdössä ajelee...mitä päälle...
Silkkipöksyt, valkoinen liukas alushame, rintsikat.
Sukkanauhaliivit,nylonsukat,rintaliivit ,silkkipöksyt ja tiukka mekko..ja posliini pippeli...tänään...
040 kirjoitti:
Sukkanauhaliivit,nylonsukat,rintaliivit ,silkkipöksyt ja tiukka mekko..ja posliini pippeli...tänään...
Oot ihana noin.
Hyvä että jollekin kelpaa...kohta karkealammella ...
Mitä tänään päälle...posliini pippeli...?
En tiedä sinun päälle,mut voisit istuu mun päälle...
Kuullostaa hyvältä...posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt....
015 kirjoitti:
Mitäs.. mikkelissäkö tällänen herkku autoilee..? Ootko minkälaista seuraa vailla? Ite mikkelin syrjäkyliltä alle nelikybänen tyttöilyä sillointällöin harrasteleva ukm. Muualle en kyl asuissa oo liikkunu ku toho lähimetsään ja silloinkin pilkkihaalarit peittona..
Moi,mites ukkomies pystyy syrjäkylillä harrastelemaan. Pukeminen,jännitys et joku tajuaa mitä vaik siellä ulkovaatteiden alla. Huh sentään.
Helposti. Asut omassa pajassa tallessa ja kun siltä tuntuu ni tyttöilen.. kohta meinasin taas ku eukko lähtee kaupoille ja kyläilemään.. jos vaikka traktorilla ajelis lumia ku taas satanu...
Nyt lumet ajeltu ja haalarin alla oli pvc korsetti,sukat ja stringit. Tappi oli vielä pyllyssä tuomassa lisä tunnelmaa. Nyt raukee olo ja varusteet taas odottamassa seuraavaa kertaa..
Vai sellaista touhua. Varmaan oma kaappi vermeille ja sielä ei ole haalarit.
Mites jos tuntuu liian hyvälle sielä vaik lumihommissa!
Joo vermeet on iha pahvilaatikossa ja lukitussa kaapissa missä muutakin tavaraa mikä on vaa mun omassa käytössä. Ja haalarit mulla on aina sisällä omassa naulassaan roikkumassa.. yleensä aina kun oon töistä vapaalla niin meen ulos tai pajaan, varustuksena haalarit.. ainanki näin talvikaudella.. Ja sit jos vähä kiimattaa töitten lomassa ni pajalle varusteen vaihtoon ja pieni nautiskelu päälle että voi hieman kiusoitella itteää.. mukavaa ku vaikka halkoja tehdessä on hirvee seisokki ja kauhee panetus. Joskus sit vaa riisun vermeet ja eukon luokse päiväpanoille tai käsi hommiks. Menee kyl useasti niin kuin tänäänkin. Ja siis kyl omissa käsissä on aina vermeet päällä. On mulla yks nettituttu millä käyn imettämässä kulliani sillointällöin mutta en senkään luokse oo uskaltanu asuissa.. kiihottais kovasti kyllä..
015 kirjoitti:
Joo vermeet on iha pahvilaatikossa ja lukitussa kaapissa missä muutakin tavaraa mikä on vaa mun omassa käytössä. Ja haalarit mulla on aina sisällä omassa naulassaan roikkumassa.. yleensä aina kun oon töistä vapaalla niin meen ulos tai pajaan, varustuksena haalarit.. ainanki näin talvikaudella.. Ja sit jos vähä kiimattaa töitten lomassa ni pajalle varusteen vaihtoon ja pieni nautiskelu päälle että voi hieman kiusoitella itteää.. mukavaa ku vaikka halkoja tehdessä on hirvee seisokki ja kauhee panetus. Joskus sit vaa riisun vermeet ja eukon luokse päiväpanoille tai käsi hommiks. Menee kyl useasti niin kuin tänäänkin. Ja siis kyl omissa käsissä on aina vermeet päällä. On mulla yks nettituttu millä käyn imettämässä kulliani sillointällöin mutta en senkään luokse oo uskaltanu asuissa.. kiihottais kovasti kyllä..
Keinot on monet. Eikös emäntäs tosiaan tiedä. No mee ihmeessä kaverisi luo asuissa,vois kiihoittaa molempia. Olisi kiva kohdata ja vähän tutustua juttuihin.
Moi. Ei oo oikee kerenny selailla näitä sivuja mutta en usko että tietää. Tai saattaa tietää ku meidän yhteisessä lelulaatikossa on yks anaaliplugi minkä oon sinne vähän niinku "unohtanu" toivoen että mulle se kelpais,mutta hän ei itse välitä anushommista. No siellä se on pysyny, pesee vaa välillä niitä leluja vaikka sillä plugilla ei käyttöä juuri ole,mutta muita käytetään kyllä mitä laatikosta löytyy..omassa kokoelmassa paljon mukavempia/isompia mitä joskus käytän. Ja joskus yli 10v sitte ku rakensin meille taloa niin eukko teki kerrostalossa muuttokuorman yksin kun itse en kerennyt,niin kyllä se säkki missä mun omat vähäiset lelut oli niin on mulla vieläkin. En tiedä onko hän mun tavaroita tutkinu. No mitäväliä.. Ja voishan sitä tietysti asuissa kävästäkkii siellä kaverin luona mutta välimatkaa on 40km. Ja se kohtaaminen on aina yhellä levarilla missä vaa yhessä runkataan ja lopuks se ottaa suihin,nielee ja häipyy. Vähä koittanu kysellä mites ois kunno homostelu ilta jossain mutta ei siltä oikee saa vastausta. Missäs itse?
+Lisää kommentti
Olen mennyt asioille sukkikset, pikkarit, rintaliivit päälysvaatteiden alla. Ei se kummoista ole, mut tuntu normaalilta.
Ilmoita
Tänään ajelulle ....mitä päälle...posliini pippeli...
7 VASTAUSTA:
Sama täällä..ajattelin testata uudet ylipolven korkosaappaat ekaa kertaa ulkona tänään.Sukat ja sukkanauhat tietty hameen alla..stringit,helppo runkata nahkahanskalla...johkin levarille puraan lastit lopuks...
Siis tänään päälle rintaliivit,sukkanauhaliivit,sukat ,pitsipöksyt ,satiinihame,korkkarit ja paita...eiku ajelee ...posliini pippeli....
Nyt oon ajelee...kyllä seisoo ....posliini pippeli...
Tuliko 040 hyvät mällit? Millaset korkkarit sulla oli ajelulla? Saisko sun pippeliä runkata apukuskin paikalta ?
Mulle anto uudet korkosaappaat sellaset kyydit pariin kertaan että tänään on mentävä ajeleen taas ; ) ...
Hyvin lenti sukkanauhaliiville silkkipuserolle ...ne on nahka hihnaiset ja niissä on niittijä...saa runkata ja kurittaa.....posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt....
zalandokorot kirjoitti:
Tuliko 040 hyvät mällit? Millaset korkkarit sulla oli ajelulla? Saisko sun pippeliä runkata apukuskin paikalta ?
Mulle anto uudet korkosaappaat sellaset kyydit pariin kertaan että tänään on mentävä ajeleen taas ; ) ...
Joko oot ajelemassa...?
Kävin joo ajelulla tuossa kun alkoi hämärtään..tulin jotain 20.30 takas kotiin..kahdet mällit kävin ruikkimassa luontoon..Mitens siellä hommelit hoideltu?
+Lisää kommentti
Tänään päivällä .....posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt,sukkanauhaliivit,nylonsukat ja rintaliivit...on kiihottava ohitella isoja autoja ...
Ilmoita
Nyt runkkaamassa steyupit jalassa stringit ja rintsikat sukkanauhaliivit ja punaiset korkkarit kulli seisoo mahtavasti kohta spermat lentää mustille steyup sukille
8 VASTAUSTA:
Moi Make..millaset ne sun korkkarit?
Mulla mustat piikkarit..kiiltonahkaa,sukat sukkanauhoilla ja seisoo kanssa kovana..koitan pitkittää ja sitten kanssa sukille ja piikkareille lastit ;) ...
Moi make.Kiinnostuin susta.Google m40cdlover
M40cdlover sulla kiihoittavia kuvia!
Kiva kun tykkäät:-)
m40cdlover kirjoitti:
Mäkin tykkään.
Oisko tänään pitkästä aikaa autoilu ilta ...mitä päälle...posliini pippeli...
Tänään on rintaliivit, pitsipöksyt,sukkanauhaliivit,sukat ja posliini pippeli...
m40cdlover kirjoitti:
mä tykkään kanss kenkäfettarina sun kuvista/filmeistä..oon runkannu korot jalass niitä katelless monet kerrat ;)..tee sellanen filmi miss laukeet sun punasille saappaille vai olisko kivaa jos kaveri laukeiss niille ? mä vaikka voisin...
+Lisää kommentti
Autoilua eilen, lämmintä, levike, rinata- ja sukkanauhaliivit, tekorinnat, sukat, lyhyt hame. Kävelin levikkeelä, kiihotti ja sain huuto-orgasmin. Yksi katsoi autostaa ja runkkasi, olisi tullut ulos, olisi saanut koristella minut spermalla.
1 VASTAUS:
Onks hamemies autoilee ? Posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt kyselee ...
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Sukkanauhaliivit

Kuinka moni runkkaa sukkanauhaliiveissä ja sukissa ja kuinka moni on pukeutunut päällysvaatteiden alle sukkanauhaliiveihin,sukkiin ja pitsipöksyihin ja mennyt esim.ostoskeskukseen tai johonkin muuhun paikkaan

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta