Sukkanauhaliivit

hgj gj jg gjgjh

Kuinka moni runkkaa sukkanauhaliiveissä ja sukissa ja kuinka moni on pukeutunut päällysvaatteiden alle sukkanauhaliiveihin,sukkiin ja pitsipöksyihin ja mennyt esim.ostoskeskukseen tai johonkin muuhun paikkaan

199

8550

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjä.

      15276 kappaletta.

    • kjsk

      Minä ainakin pidän sukkia ja sukkanauhaliivejä päällys vaatteiden alla Käyn kaupoissa asusteet päällä Olen
      ollut jopa töissä sukat ja sukkanauhaliivit päällä Olen tottunut asusteisiin niin hyvin että tuntuvat mukaville
      Minä myös ostan itse sukat ja liivit itse Runkkailen myös sukat ja liivit päällä tykkään tosi paljon naisten
      alusasuista

      • Anonyymi

        ihanaa


    • mm

      NO minne ne kaikki sukkis kundit on hävinneet Kertokaa liikutteko sukat ja sukkanauhaliivit päällä päällys vaatteiden alla .Esim tavavarataloissa töissä ihan missä vain .Miltä se tuntuu kiihottaako

      • nylonnisti

        Kiihottaa se.


    • pukki.

      sukkanauhaliivejä alla ilman pikkareita, usein myös rintsikat
      päällä.

    • Puolikasko?

      Hyvin usein on omien päälysvaatteitteni alla upeat naisten alusasut. Vyötäröliivit ja sukat tuntuvat niin mukavilta. Omat housut liukuvat housujen lahetta vasten. Jsokus vaimo ravintolassa hypistelee sukkanauhoja housun päältä. Illalla seksi sitten maistuu.

    • sxm

      Peilin edessä mustat nylonit jalassa kiihottavat.

      • Anonyymi

        Ihanat käyttää päivisin, heti aamusta lähtien.
        Hannele


    • muyug

      Olessani 17v laitoin lantioliivin,nylonsukat ja pitsiset alushousut jalkaan farkkujen alle ja menin elokuviin.Kävelymatkaa oli noin 3kilometriä ja mulkku seisoi kokoajan .Pitsiset alushousut hieroi kokoajan terskaa ja oli vaikeaa olla laukeamatta joten piti mennä välillä metsään runkkaamaan.Oli tosi kiihoittavaa olla siinä asussa sitten elokuvissa ja odottaa että pääsee lähtemään kotia kävelemään.Paluumatka sujui ihan samalla tavalla.

    • keksa

      kyllä minä erakko tyyppinä ostan naisten pitsi pöksyjä ym liivejä muita kiihottavia naisten alusvaatteita ja runkkaan joskus laukean nämä ihanat asut päälläni leluihini sitten nukun hikisenä aamuunasti ja uusinta taas aamulla on minulla juhla kunto 28 cm jotta kävis varmaan sullekin tyttöseni -

    • kjkjkj

      Minä masturboin lapikkaat jalassa ja yllä jussipaita, ja päässä karvalakki, taskussa pullo munashampoota, tosi kiihottavaa

    • keksa

      on tosi minulla vaikea löytää sexs seuraa niin puketun naisten hepeneihin usein ja lähten autollani jollekin parkkipaikalle kun nään ihanan naisen klkevan mini mekossa niin minulla kohovaa juhlakuntoon 28 cm sitten ei tarvii minun kuin ajattelen naista alapäätä muutama veto kyrpääni niin laukea n rajusti että hänkin melkein kuulee perman lentämisen siittimestäni olen onnellinen ja yöllä sama uutestaan ..

    • Liiveissä

      Usein tulee käytettyä liivejä ja sukkiksia työpuvun alla. Prätkällä ajaessa nahkahousujen alla usein stayupit tai sukkahousut!

      • Saumatsuorassa

        Olen lähdössä ulos asioille, siellä on viileää, joten puin päälleni saumalliset, ohuet, nuden väriset sukat, saumat ovat mustat, korkealla kantavahvikkeella. Käytän hyvin usein Wolfordin sukkia, myös Stay-Uppeja. Sukkanauhaliivit jotka pitävät sukkia ylhäällä ovat Gossardin. Pikkuhousut ovat naisten ohuet joustavat Sloggit. Katselin peilin edessä että saumat ovat suorassa, se on tärkeää. Jalkani ovat hoikat, oikeastaan hyvin naiselliset. Lakkasin aamulla värittömällä lakalla varpaankynnet, nyt on seksikäs olo. Ohut paita päällä, pellavahousut jalassa, pikkukengät jalkoihin ja menoksi. Käytän säännöllisesti naisten alusvaatteita, se on hauskaa.


    • toypoi

      Minä päivittäin nytkin olen pukenut kuusi nauhaiset sukkanauhaliivit sekä nailon saumasukat satiini pikkuhousut sekä bulletbra rintaliivit. Tässä täytyy välillä runkata on niin kiimainen olo.

      • Saumatsuorassa1

        Minulla oli tänään aamulla ja päivällä päälläni naisten vaatteita. Panostan yleensä laatuun. Päälläni oli Ciaran pinkit sukkanauhaliivit. Gerbe Fatal mustat saumasukat, mustat Sloggit. Ohut T - Paita, pellavahousut. Sukkien päällä oli ohuet nilkkasukat, olin ilman kenkiä sisätiloissa, muut eivät huomanneet että päälläni oli naisten saumasukat. Korjasin äsken varpaankynsien lakan, väritön lakka on hyvä keksintö. Vaihdoin alusvaatteet, nyt laitan päälleni Ciaran mustat sukkanauhaliivit, aluksi ajattelin laittaa päälleni Cervin Havana sukat, mutta päädyin La Perlan Vintage saumasukkiin, minusta ne sopivat hyvin Ciaran mustiin sukkanauhaliiveihin. Kävin suihkussa, vaihdoin toiset alushousut, Gossardin bokserit päälleni, Minulla on paljon erilaisia sukkia, sukkahousuja, monia sukkanauhaliivejä ja pikkuhousuja, taitaa olla kahdeksat sukkanauhaliivit,


      • Liiveissä

        Kiihoittavan hieno kokoelma sulla! Olis mukava sovitella ;) Liiveissä tänään myös...


      • Bullet liivit on upeat kun ne törröttää terävinä.


    • Puuterinvärinen kokoliivi nailonit ja vaaleanpunaiset silkkipöksyt päällysvaatteiden alla ja liikkumaan kauppoihin,liivit kuultaa paidan alta,,,

      • Saumatsuorassa2

        Olen lähdössä ulos ja pukeudun nyt. Oli vaikea valita, mutta silti hauskaa mitkä sukat, tai saumasukat laitan päälleni. Minulla on kahdet parit Cervin Caprin 7 den. sukkia, samaten Gipsyn 10 den. sukkia. Sukat ovat niin ohuita että niitä pitää olla varapari. Gipsyt ovat erittäinh seksikkäät saumasukat, ajattelin ensiksi laittaa ne päälleni. Tarkistin ensin varpaankynnet ettei niissä ole halkeamia tai rosoja, etteivät sukat mene rikki. Väritön lakka oli pysynyt hyvin varpaankynsissä, ei tarvinnut korjailla. Päädyin Cerviniin, ilma on kuuma, sukat ovat ohuet. Katselin sukkanauhaliivejäni ja ajattelin että Lascanan Paola sukkanauhaliivit sopivat näihin sukkiin. Jos olisin päätynyt Gipsyihin, olisin varmaan laittanut Simone Perelen Wish sukkanauhaliivit päälleni. Sukat ovat niin ohuet että pitää olla varovainen niiden laitossa, minulla on nyt toinen sukka jalassa kun kirjoitan tätä, laita kohta toisen sukan jalkaani. Pikkuhousuiksi valitsin Chantelle Pyramiden alushousut. Keskeytin välillä kirjpoituksen kun laitoin toista sukkaa jalkaani, nyt sukat ovat jalassa. Aion hankkia Cleopatra Caprin 8 pitsilantioliivit, kahdeksalla lukolla, voi olla aika seksikkäät. Nyt on sukkanauhaliivien lukot kiinni sukissa, sukat pysyvät ylhäällä. Alan olla valmis, t- paita ja housut jalkaan, olo on kiva. Voi jestas että on ohuet sukat, oli hyvä valinta tänään.


      • Liiveissä

        Tänään työmatkalla ja yöpyminen hotelissa. Aukaisin juuri läppärin, mukavaa kirjoitella vain stayupit jalassa ja ihanan ohuet mustat liivit. Kohta farkkushortsit jalkaan ja tiukka paita päälle, ostamaan hotellin baarista pientä purtavaa ja olut. Kuumottaa ihanasti kun stayupit jää jalkaan ja liivit paidan alle...


      • Saumatsuorassa2

        Sain eilen uudet sukkanauhaliivit, olin jo varannut niille sopivat sukat, mutta en ole aivan varma laitanko ne tänään päälleni. Liiveille tuli kaveriksi samaan sarjaan kuuluvat pikkuhousut, jotka ovat epäkäytännölliset miehillä, mutta voi niitä aina välillä pitää ainakin kotona. Liivit ovat Ann Summersin, mustaa ja violettia, erilaiset värit. Liivit ovat nyt sängyn päällä, pikkuhousut ovat vieressä ja parit sukat joita ajattelin niiden kaveriksi. Sukat ovat Fioren Sandrine Stay - Upit tosi kauniilla ja naisellisella yläosalla, sopivat hyvin liiveihin ja pikkuhousuihin, näitä ajattelin aluksi liivien kanssa käytettäväksi, mutta ovat 20 den. Käytän myös aina väliilä Stay - Uppeja liivien kanssa. Toiset sukat ovat Fioren Adoran 8 den sukat, myös kauniilla yläosalla. Ulkona on kuuma, joten laitan ohuemmat sukat. Pikkuhousut pitää kokeilla voiko niissä olla, vai pitääkö laittaa Sloggit. Eilen oli kiva olla ohuissa sukissa, pesin ne käytön jälkeen. Nyt alan pukeutumaan.


      • pöksyt

        Moi ;erilainen; kivan näköiset pöksyt. Miten yhteyttä?


      • pöksyt

        Moi ;erilainen; kivan näköiset pöksyt. Miten yhteyttä?


    • Make36

      Käytän päivittäin steyup sukkia ja sukkanauhaliivit rintsikat pitsi pikkarit ihana mennä alus asu ostoksille naisten alusasukauppaan jossa voi sovittaa asuja kiihottavaa kun myyjä tulee auttamaan kulli seisoo aina ja myyjäkin sen huomaa

      • Saumatsuorassa3

        En ole muutamaan päivään käyttänyt naisten vaatteita. Tänään käytän, harrastan taas naiseilua. Poistin lakan varpaankynsistä muutama päivä sitten ja tänään lakkasin ne uudelleen. Oli kivan naisellinen olo lakkauksen aikana, tuntui että olen pukeutunut. Päälläni on nyt ohut, väljä, musta naisten silkkitoppi. Pikkuhousut ovat Triumphin Amourette Maxi - alushousut joissa on pitsiä. Jos käyttää silkkiä, sillon yleensä käytetään myös pitsiä, tulee ylellinen, naisellinen olo. Sukkanauhaliivi on Wolfordin, musta, minulta puuttuu Wolfordin " beessi ". Kun valitsin sukkia, päädyin Wolfordin 10 den. mustiin Stay-uppiin, toisena vaihtoehtona oli Wolfordin samanlaiset sukat, väri cosmetic. käytin tänään sukkien kanssa sukkanauhaliivejä, liivit ovat kauniit ja yksinkertaiset, tyylikkäät. Huomenna käytän tosi seksikkäitä saumasukkia, Olo on kiva ja seksikäs, naisellinen, sehän tässä on tarkoitus.


    • kikkelikalle1

      Ihanaa
      Tänään kuljeskelin parituntia metsässä pukeutuneena rintsikoihin,sukkanauhaliiveihin ja nylonsukkiin.kävellessä kalu seisoi ihan sinisenä kiimasta johtuen.Olin kävellyt 10 minuuttia kun kalu pumppasi spermaa ensinmäisen kerran enkä ollut koskenut siihen käsillä ollenkaaan,sperma valui pitkin reisiä ja oli pakko alkaa runkkaamaan kunnolla

    • Kun ulkoilee asuissa niin ei ole tavatonta etä orgasmin tulee ilman apuja. Asut hyväilee ja rinnat heiluu. Yleensä hame tai mekko hankaa kalua ja purkaannun. Liiveissä, sukissa ja koroissa liikkuessa tilanteen rivous saa aikaa syöksyn jos toisenkin.

      • Runkman

        Hei,niin myös minulla.Joskus on tullut orgasmi kun olen kävellyt levarin metsässä vain liivit päällä.Leveäksi topattu lantio keinuu ja painavat tissit liiveissä heiluvat.


      • Voih,kun joskus näkisi.


      • Laitoin viestiä. Ensi kenä ulkoilua asuissa, tiukat hameet ja raskaina heiluvat rinnat.


      • Ihanaa, kiihottavan avuton olo kireässä hameessa, isot rinnat heiluen liikkua ulkona. Sopivassa paikassa myös liiveissä ja sukissa.
        Muita kiinnostuneita?


      • Anonyymi
        Runkman kirjoitti:

        Hei,niin myös minulla.Joskus on tullut orgasmi kun olen kävellyt levarin metsässä vain liivit päällä.Leveäksi topattu lantio keinuu ja painavat tissit liiveissä heiluvat.

        Minäkin menen Janakkaln levarilla metsään ja collarien alla naisten alusvaatteet, liivit, nylonsukat, pitsialkkarit,,rintaliivit. Metsässä otan collarit pois ja olen vain naisten asuissa. Seuraa tulee pian.
        Hannele trans


    • Ah,stayupit jalassa on mahtavaa leikkiä!

    • Sukkissääret

      Kaupungilla asioidessani laitoin sortsit ja ihonväriset norlyn 15 den stayupit jalkaan . Eipä niitä tainnut kukaan huomata. Mutta ensi viikolla on viileämpää, joten laitan 20 denarin vahvikkeelliset sukat ,tai sukkahousut.

      • Saumatsuorassa4

        Olen muutaman päivän yksin ja voin käyttää osan ajasta harastukseeni kaikessa rauhassa, naiseiluun. Aloitin naiseilun lakkaamalla varpaankynnet pariin kertaan, ensimmäinen kerros aluslakkaa, toinen kerros oli hopeanvaristä, oli hauskaa ja olo oli naisellinen, hyvin naismainen. Päälläni on Triumphin Amourette Maxi alushousut, tietysti naisten. Sukkanauhaliivit ovat yksinkertaisen seksikkäät, huippumerkki Wolford. Katselin lakkauksen aikana kuinka netistä kuinka oike nainen laittaa oikeaoppisesti sukkia sääriinsä etteivät sukat mene rikki laittamisen aikana. Osaan nyt rullata sukat sääriini oikein. Sukat jotka valitsin sääriini, ovat Cervinin Tentation sukat. Nämä sukat pitäisi kuulua jokaisen naisen sukkalaatikkoon, samaten naiseilua harrastavien miesten. Lähden ulos ja laitan naisten pitkät housust päälleni, housuissa on etu-ja takataskut, housuista ei huomaa että ovat naisten, paitsi jos katsoo tarkkaan, etupuolella on vetoketju naisten puolella. Muut asusteet ovat miesten kun lähden ulos. Sukat ovat upeat.


    • Nylonmen

      Tänään asuissa ostoksilla. Sukkikset oli farkkujen alla, jätin pikkuhousut kokonaan pois. Nailonit hieroo ihanasti kävellessä kullia. Nyt vain liiveissä ja ohuissa satiini sukkahousuissa, kiimanestettä tulee...

    • keksa

      Olen joka päivä naisten kivoissa alus hepenissä kun olen kylällä ja kotona on myös naisten mekkoja hameita päälläni kivat pitää olen yksin asuja mies.

    • keksa

      Tietenkin näissä hepenissä myös runkkaan lentää lastini kauas.

    • Tänäänkin naisten lahkeelliset silkkipöksyt kokoliivit nailonit ja alushame,,,

      • xxx60

        Ihanat.


    • mällit

      Sukelluspuku päällä,räpylät jalassa,snorkkeli päässä,karvarukkaset käsissä,
      kyll mällit lentää,jiihaaa..

    • bim05a

      ihanaa olla naisten asuissa

    • nautitaannautitaan

      Illat kotona ollessa olen pukeutunut rintsikoihin,korkeaan lantioliiviin ,sukkiin ,pitsipikkareihin ja lyhyeen pitsiseen yöpaitaan. Yöt nukun pitsinen yöpaita päällä. Kulli seisoo melkein kokoajan ja tulee ihania orkkuja.

    • Sukkanauhat ja sukat kiihoittaa kun laitan kireät farkut jalkaan.

      • 040

        Ei kehtaa pitää kireiden housujen kanssa....piirtyy läpi ...


      • xxx60
        040 kirjoitti:

        Ei kehtaa pitää kireiden housujen kanssa....piirtyy läpi ...

        Kiihottaa enemmän vaan, vaikka en itekkään kehtaa. Salassa pitää vetää kaikki ihanat liivit päälle, silkkinen alushame ja seksikkäät pikkupöksyt ja nauttia joskus.


    • Tero44

      Joskus nuorempana käytin naisten pitsi-stringejä työhaalareiden alla ja farkkujen kun alla kummemmin uimahallin, eräs vanhempi mies näki kun riisuuduin pukukaapille ja farkkujen alla oli stringit, ei kyllä sanonut mitään mutta tuijotti kauan.

    • Juki47

      Tykkään pukeutua naisten seksikkäisiin asuihin musta korsetti päällä steyup sukat stringit mahtavaa runkata asut päällä päivittäin käytän asuja vaatteiden alla on tosi kiihottavaa

      • 040

        Mitä tänään päälle...autoilemaan lähdössä...posliini pippeli...?


      • 040

        Ei oo ilmeisesti toiveita ...


      • ajeluttaa

        Pian lähden ajeleen..jalkaan nailonit, legginssit ja korkosaappaat tai nilkkurit..päälle pitkä tekonahkatakki ..kaikki mustana...


      • 040 kirjoitti:

        Mitä tänään päälle...autoilemaan lähdössä...posliini pippeli...?

        Posliinipippelille suukko


    • Seuraa pukeutumiseen oulussa. Rinta- ja sukkanahauliivit, sukat, paita/toppi ja hame tai mekko.

      • 040

        Rintaliivit,sukkanauhaliivit,sukat ja punaiset pitsipöksyt...ja autoilee ...


      • 040

        Kiihottavaa ohittaa rekka noissa asuissa ...posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt ...muut ...


      • xxx60
        040 kirjoitti:

        Kiihottavaa ohittaa rekka noissa asuissa ...posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt ...muut ...

        Missä vois nähdä pitsipöksyt.


      • 040

        Mikkeli ...varkaus välillä ...millon meet ...posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt ja muut ...


      • xxx60
        040 kirjoitti:

        Mikkeli ...varkaus välillä ...millon meet ...posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt ja muut ...

        Koska ajelet lounais-suomeen.


      • 040

        Siellä päin harvemmin...


      • Ryydmänrr
        040 kirjoitti:

        Mikkeli ...varkaus välillä ...millon meet ...posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt ja muut ...

        Milloin oot autoilemassa ?


      • 040

        Kohta voisi lähteä..mitä päälle ? Posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt....


      • 040

        No laiton korsetin , sukat , mustat pitsipöksyt ja silkkisen hameen...


      • xxx60
        040 kirjoitti:

        No laiton korsetin , sukat , mustat pitsipöksyt ja silkkisen hameen...

        Aina vaan ihanampi.


      • Biukm54

        040 autoilisitko joskus jkl suuntaan


      • 040
        xxx60 kirjoitti:

        Aina vaan ihanampi.

        Hyvä että jollekin kelpaa....


      • 040
        Biukm54 kirjoitti:

        040 autoilisitko joskus jkl suuntaan

        Voisin ..milllon ja missä...


      • Biukm54

        Päiväaikaan kävis arkena todella hyvin. Miten sulle? Vaikka ensviikolle olis hyvä.


      • 040

        Ensiviikolla töissä...Huomenna...?


      • Biukm54

        Aamupäivästä kävis. Käytätkö kikkiä tai persikka.nettiä


      • 040

        Ikävä kyllä ei oo kumpaankaan....


      • 040

        Aamupäivä on hyvä....missä...mitä laitan päälle...


      • Biukm54

        Tuu persikka nettiin sovitaan siellä privassa tarkemmin miten ja missä. Kirjaudu vaikka tuolla 040 nikillä sinne.


      • 040

        Ei näytä että onnistuu...?


      • Biukm54

        Mikä ei onnistu


      • 040

        Että menee tohon osotteeseen...


      • Biukm54

        Persikka.net on osoite kyllä sinne pääsee


      • 015

        Mitäs.. mikkelissäkö tällänen herkku autoilee..? Ootko minkälaista seuraa vailla? Ite mikkelin syrjäkyliltä alle nelikybänen tyttöilyä sillointällöin harrasteleva ukm. Muualle en kyl asuissa oo liikkunu ku toho lähimetsään ja silloinkin pilkkihaalarit peittona..


      • 040

        En tiedä herkusta ...sillä päin tulee harrastettua...ehkä käsi hommat ..toki saa tai pitää hieman kurittaa....


      • Biukm54

        Jos pääset persikkaan sisälle ilmoittele


      • 040
        Biukm54 kirjoitti:

        Persikka.net on osoite kyllä sinne pääsee

        En näköjään osaa .posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt ..sori ..


      • 040

        Illansuussa lähdössä ajelee...mitä päälle...


      • xxx60
        040 kirjoitti:

        Illansuussa lähdössä ajelee...mitä päälle...

        Silkkipöksyt, valkoinen liukas alushame, rintsikat.


      • 040

        Sukkanauhaliivit,nylonsukat,rintaliivit ,silkkipöksyt ja tiukka mekko..ja posliini pippeli...tänään...


      • xxx60
        040 kirjoitti:

        Sukkanauhaliivit,nylonsukat,rintaliivit ,silkkipöksyt ja tiukka mekko..ja posliini pippeli...tänään...

        Oot ihana noin.


      • 040

        Hyvä että jollekin kelpaa...kohta karkealammella ...


      • 040

        Mitä tänään päälle...posliini pippeli...?


      • En tiedä sinun päälle,mut voisit istuu mun päälle...


      • 040

        Kuullostaa hyvältä...posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt....


      • jänskää
        015 kirjoitti:

        Mitäs.. mikkelissäkö tällänen herkku autoilee..? Ootko minkälaista seuraa vailla? Ite mikkelin syrjäkyliltä alle nelikybänen tyttöilyä sillointällöin harrasteleva ukm. Muualle en kyl asuissa oo liikkunu ku toho lähimetsään ja silloinkin pilkkihaalarit peittona..

        Moi,mites ukkomies pystyy syrjäkylillä harrastelemaan. Pukeminen,jännitys et joku tajuaa mitä vaik siellä ulkovaatteiden alla. Huh sentään.


      • 015

        Helposti. Asut omassa pajassa tallessa ja kun siltä tuntuu ni tyttöilen.. kohta meinasin taas ku eukko lähtee kaupoille ja kyläilemään.. jos vaikka traktorilla ajelis lumia ku taas satanu...


      • 015

        Nyt lumet ajeltu ja haalarin alla oli pvc korsetti,sukat ja stringit. Tappi oli vielä pyllyssä tuomassa lisä tunnelmaa. Nyt raukee olo ja varusteet taas odottamassa seuraavaa kertaa..


      • jänskää

        Vai sellaista touhua. Varmaan oma kaappi vermeille ja sielä ei ole haalarit.
        Mites jos tuntuu liian hyvälle sielä vaik lumihommissa!


      • 015

        Joo vermeet on iha pahvilaatikossa ja lukitussa kaapissa missä muutakin tavaraa mikä on vaa mun omassa käytössä. Ja haalarit mulla on aina sisällä omassa naulassaan roikkumassa.. yleensä aina kun oon töistä vapaalla niin meen ulos tai pajaan, varustuksena haalarit.. ainanki näin talvikaudella.. Ja sit jos vähä kiimattaa töitten lomassa ni pajalle varusteen vaihtoon ja pieni nautiskelu päälle että voi hieman kiusoitella itteää.. mukavaa ku vaikka halkoja tehdessä on hirvee seisokki ja kauhee panetus. Joskus sit vaa riisun vermeet ja eukon luokse päiväpanoille tai käsi hommiks. Menee kyl useasti niin kuin tänäänkin. Ja siis kyl omissa käsissä on aina vermeet päällä. On mulla yks nettituttu millä käyn imettämässä kulliani sillointällöin mutta en senkään luokse oo uskaltanu asuissa.. kiihottais kovasti kyllä..


      • jänskää
        015 kirjoitti:

        Joo vermeet on iha pahvilaatikossa ja lukitussa kaapissa missä muutakin tavaraa mikä on vaa mun omassa käytössä. Ja haalarit mulla on aina sisällä omassa naulassaan roikkumassa.. yleensä aina kun oon töistä vapaalla niin meen ulos tai pajaan, varustuksena haalarit.. ainanki näin talvikaudella.. Ja sit jos vähä kiimattaa töitten lomassa ni pajalle varusteen vaihtoon ja pieni nautiskelu päälle että voi hieman kiusoitella itteää.. mukavaa ku vaikka halkoja tehdessä on hirvee seisokki ja kauhee panetus. Joskus sit vaa riisun vermeet ja eukon luokse päiväpanoille tai käsi hommiks. Menee kyl useasti niin kuin tänäänkin. Ja siis kyl omissa käsissä on aina vermeet päällä. On mulla yks nettituttu millä käyn imettämässä kulliani sillointällöin mutta en senkään luokse oo uskaltanu asuissa.. kiihottais kovasti kyllä..

        Keinot on monet. Eikös emäntäs tosiaan tiedä. No mee ihmeessä kaverisi luo asuissa,vois kiihoittaa molempia. Olisi kiva kohdata ja vähän tutustua juttuihin.


      • 015

        Moi. Ei oo oikee kerenny selailla näitä sivuja mutta en usko että tietää. Tai saattaa tietää ku meidän yhteisessä lelulaatikossa on yks anaaliplugi minkä oon sinne vähän niinku "unohtanu" toivoen että mulle se kelpais,mutta hän ei itse välitä anushommista. No siellä se on pysyny, pesee vaa välillä niitä leluja vaikka sillä plugilla ei käyttöä juuri ole,mutta muita käytetään kyllä mitä laatikosta löytyy..omassa kokoelmassa paljon mukavempia/isompia mitä joskus käytän. Ja joskus yli 10v sitte ku rakensin meille taloa niin eukko teki kerrostalossa muuttokuorman yksin kun itse en kerennyt,niin kyllä se säkki missä mun omat vähäiset lelut oli niin on mulla vieläkin. En tiedä onko hän mun tavaroita tutkinu. No mitäväliä.. Ja voishan sitä tietysti asuissa kävästäkkii siellä kaverin luona mutta välimatkaa on 40km. Ja se kohtaaminen on aina yhellä levarilla missä vaa yhessä runkataan ja lopuks se ottaa suihin,nielee ja häipyy. Vähä koittanu kysellä mites ois kunno homostelu ilta jossain mutta ei siltä oikee saa vastausta. Missäs itse?


    • sukkismies46

      Olen mennyt asioille sukkikset, pikkarit, rintaliivit päälysvaatteiden alla. Ei se kummoista ole, mut tuntu normaalilta.

    • 040

      Tänään ajelulle ....mitä päälle...posliini pippeli...

      • zalandokorot

        Sama täällä..ajattelin testata uudet ylipolven korkosaappaat ekaa kertaa ulkona tänään.Sukat ja sukkanauhat tietty hameen alla..stringit,helppo runkata nahkahanskalla...johkin levarille puraan lastit lopuks...


      • 040

        Siis tänään päälle rintaliivit,sukkanauhaliivit,sukat ,pitsipöksyt ,satiinihame,korkkarit ja paita...eiku ajelee ...posliini pippeli....


      • 040

        Nyt oon ajelee...kyllä seisoo ....posliini pippeli...


      • zalandokorot

        Tuliko 040 hyvät mällit? Millaset korkkarit sulla oli ajelulla? Saisko sun pippeliä runkata apukuskin paikalta ?
        Mulle anto uudet korkosaappaat sellaset kyydit pariin kertaan että tänään on mentävä ajeleen taas ; ) ...


      • 040

        Hyvin lenti sukkanauhaliiville silkkipuserolle ...ne on nahka hihnaiset ja niissä on niittijä...saa runkata ja kurittaa.....posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt....


      • 040
        zalandokorot kirjoitti:

        Tuliko 040 hyvät mällit? Millaset korkkarit sulla oli ajelulla? Saisko sun pippeliä runkata apukuskin paikalta ?
        Mulle anto uudet korkosaappaat sellaset kyydit pariin kertaan että tänään on mentävä ajeleen taas ; ) ...

        Joko oot ajelemassa...?


      • zalandokorot

        Kävin joo ajelulla tuossa kun alkoi hämärtään..tulin jotain 20.30 takas kotiin..kahdet mällit kävin ruikkimassa luontoon..Mitens siellä hommelit hoideltu?


    • 040

      Tänään päivällä .....posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt,sukkanauhaliivit,nylonsukat ja rintaliivit...on kiihottava ohitella isoja autoja ...

    • Make50v

      Nyt runkkaamassa steyupit jalassa stringit ja rintsikat sukkanauhaliivit ja punaiset korkkarit kulli seisoo mahtavasti kohta spermat lentää mustille steyup sukille

      • zalandokorkoo

        Moi Make..millaset ne sun korkkarit?
        Mulla mustat piikkarit..kiiltonahkaa,sukat sukkanauhoilla ja seisoo kanssa kovana..koitan pitkittää ja sitten kanssa sukille ja piikkareille lastit ;) ...


      • Liiveissä47

        M40cdlover sulla kiihoittavia kuvia!


      • Kiva kun tykkäät:-)


      • xxx60
        m40cdlover kirjoitti:

        Kiva kun tykkäät:-)

        Mäkin tykkään.


      • 040

        Oisko tänään pitkästä aikaa autoilu ilta ...mitä päälle...posliini pippeli...


      • 040

        Tänään on rintaliivit, pitsipöksyt,sukkanauhaliivit,sukat ja posliini pippeli...


      • zalandokorkoo
        m40cdlover kirjoitti:

        Kiva kun tykkäät:-)

        mä tykkään kanss kenkäfettarina sun kuvista/filmeistä..oon runkannu korot jalass niitä katelless monet kerrat ;)..tee sellanen filmi miss laukeet sun punasille saappaille vai olisko kivaa jos kaveri laukeiss niille ? mä vaikka voisin...


    • Autoilua eilen, lämmintä, levike, rinata- ja sukkanauhaliivit, tekorinnat, sukat, lyhyt hame. Kävelin levikkeelä, kiihotti ja sain huuto-orgasmin. Yksi katsoi autostaa ja runkkasi, olisi tullut ulos, olisi saanut koristella minut spermalla.

      • 040

        Onks hamemies autoilee ? Posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt kyselee ...


    • Anonyymi

      Minulla nyt musta lyhyt vekkihame, alla liivit, saumasukat, rintaliivit. Ihana olo.
      Hannele

      • Anonyymi

        Jo ajatus saa kohoamaan, ihanat. T. ukm61


      • Anonyymi

        Harrastan kanssa..usein nailonit korkkarien kanssa jollin kiihotun. Myös ajelua korkkarit tai korkosaappaat jalassa asuissa..kerran sain kuorrutuksen saappaalle kun kaveri nylkytti sitä vasten ja runkkas loppuun.


      • Anonyymi

        Ihana käydä kaupassa, kun farkkujen alla liivit , nylonsukat, pitsipikkarit. Sitten vessaan, ja ovi raolleen ja lasken farkut alas. Oven raosta näkyy, kun otan kaluni esiin, hyväilen sitä joka kovana sukkanauhojen välissä. Seura olis ihanaa
        Hannele


    • Anonyymi

      Miks ihmeessä?????

      • Anonyymi

        Samaa ihmettelen.
        Meillä muija kyllä noita hepeniä käyttää ja on tosi sexy, mutta äijät!!!!!
        Ei helvata. Ei ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ihmettelen.
        Meillä muija kyllä noita hepeniä käyttää ja on tosi sexy, mutta äijät!!!!!
        Ei helvata. Ei ikinä.

        Naisten alusasufetissi kyllä on monella, tosi kiihottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten alusasufetissi kyllä on monella, tosi kiihottavaa.

        On kiihottavaa pukeutua varsinkin jotain toista varten. Tiedän että on myös pajon miehiä jotka tykkää pojista pikkareissa. Bi tai homoilu juttuja lähinnä.


    • Anonyymi

      Pepun ja kullin kun ajelee sileäksi posliiniksi on sen päälle upee vetää punaiset pitsipikkarit. Se antaa kiksejä.

      • Anonyymi

        Kenelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle?

        Pukeutujalle itselleen. Ihmiset saa kiksejä eri asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pukeutujalle itselleen. Ihmiset saa kiksejä eri asioista.

        No voe ihime!


    • Anonyymi

      Minä tykästyin naisten ihaniin alusasuihin jo varsin nuorena. Asuin yhdessä pienessä rivarissa yh-äitini kanssa, joka usein liikkuin asunnossamme pelkissä alusasuissaan. Siihen aikaan (60-luvulla) kuuluin naisten asuihin vielä hyvin yleisesti juuri erilaiset latioliivit sukkanauhoineen. Äidilläni oli niitä useita. Joitakin erikoisen seksikkäitä mustia unelmia. Niihin hän pukeutui vairsinkin silloin kun lähti ystävättäriensä kanssa viihteeseen. Usein tapahtui myös että hänellä oli miesystävä mukanaan kun saapui kotiin öisin. Lähes poikkeuksettä heräsin niihin ääniin ja usein kuuntelin salaa äitini rakastelun ääniä viereisestä makuuhuoneesta. Jossain vaiheessa, olin kai siinä yhdentoista vanha, aloin koluamaan äitini vaatekaappeja ja laatikoita ja siitä olikin sitten lyhyt askel aloittaa asujen kokeilu. Muistan vieläkin yvin selvästi se kuinka ihanan tunteen se synnytti sisimpään kun vedin nailonsukat jalkaani ja kiinnitin ne sukkanauhoilla. Rintaliivien kuppeihin työnsin sukkia. Joskus pukeuduin myös hänen hameisiinsa ja illan hämärässä kipaisin ukonakin takapihallamme. Ajan kanssa äiti paino hiukan kasvoi ja näin sain vielä suuremman kasan asuja kokeiltavakseni. MInä kun luulin että hän ei tiennyt mitään harrastuksestani, mutta... Äidit eivät suinkaan ole sokeita. Kyllä minunkin äitini oli jo varsin varhaisessa vaiheessa ymmärtänyt mitä minä touhusin yksin ollessani. Varsinkin sukkanauhaliivit, korsetit ja pari korselettiäkin kuului suosikkeihini. Ollessani siinä kolmentoista vanha, äiti otti asian puheeksi ja kävimme yhdessä läpi halujani. Kerroin myös onanoivani hänen asuissaan. Hän ei pitänyt sitä yhtään pahana asiana vaan sanoi lähes jokaisen harrastavan sitä, myös hänkin. Kävimme hänelle pieneksi jääneet asut yhdessä läpi ja teimme yhden komeron pelkästään minulle sopivile asuille. Vuosikausia olen harrastanut sitä ja monesti olen äitini luona vieraillessani pukeutunut naiseksi. Hän jollain tapaa kiihottui itsekin siitä kun näki minut tyttönä. Tätä halua ei saa millään pois ja uskon, että ne monet tyttöilijät yhtyvät ajatukseeni, sillä olen yrittänyt jättää sen onnistumatta. Siispä hyvää tyttöilykevättä kaikille ristiinpukeutujille ja muillekin, joita asia kiinnostaa.

      • Anonyymi

        -60-luvulla oli lantioliivit tosi ihania. Silloin alkoi kiinnostaa alusasut jo nuorena poikana, samoin piti päästä kokeileen salaa liivejä. Jatkuu edelleen 60v.


    • Aika usein runkkaan erilaisissa naisten alusasuissa. Olen myös käynyt kaupoilla ja ajellut mökille niin, että alla sukkikset/stayupit/sukkanauhaliivi ja sukat, pikkarit/stringit sekö rintsikat.
      Naisten alusasut on niin ihanina ja nautin todella pukeutumisesta.

      • Anonyymi

        Mikä siinä oikein viehättää. En ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä oikein viehättää. En ymmärrä.

        En minäkään.


      • Anonyymi

        Ompas ihana juttu, kesällä mökillä liiveissä. Alkoi kuumottaan. T. ukm 61


      • Anonyymi

        Mökillä kun pesen pyykkiä pulsaatorikoneella. Puen rintsikat ja alushameen päälle ja otan pikkarit ja kostutan pulveriveteen ja hinkaan sitten kalua jotta spermat lentää pikkareihin.Kyllä naisten alusasuja on mukva pitää pyykipesun yhteydessäkin.Nytkin tekisi mieli hinkata kalua naisten pikkareihin ja laskea spermat niihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mökillä kun pesen pyykkiä pulsaatorikoneella. Puen rintsikat ja alushameen päälle ja otan pikkarit ja kostutan pulveriveteen ja hinkaan sitten kalua jotta spermat lentää pikkareihin.Kyllä naisten alusasuja on mukva pitää pyykipesun yhteydessäkin.Nytkin tekisi mieli hinkata kalua naisten pikkareihin ja laskea spermat niihin.

        Kiihottavaa, pitäisi päästä hinkkaamaan alushameessa ja pikkupöksyissä.. T. ukm 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottavaa, pitäisi päästä hinkkaamaan alushameessa ja pikkupöksyissä.. T. ukm 61

        Mitä hiton kiihottavaa siinä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottavaa, pitäisi päästä hinkkaamaan alushameessa ja pikkupöksyissä.. T. ukm 61

        Kyllä tuntuu mukavalta kun pääsee pukemaan alushameen ja rintsikat päälle .Sitten kun pääsee hinkaamaan kalua pulveriveteen kostetuilla kuuman kosteilla pikkareilla ja laskemaan mällit pikkareihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ompas ihana juttu, kesällä mökillä liiveissä. Alkoi kuumottaan. T. ukm 61

        Joka kesä olen naisten asuissa mökiläni. Ihanaa kun minihameen alla vain liivut posliinikalu
        Hannele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka kesä olen naisten asuissa mökiläni. Ihanaa kun minihameen alla vain liivut posliinikalu
        Hannele

        Aika mielenkiintoista, voisin pukea liukkaat silkkipöksyt ja alushameen, rintsikat, seisoo jo heti. Kohta lämpimät mökillä. T. ukm 61


    • Anonyymi

      Kyllä vintage korsetit ja nylon sukat ovat ihania, kun vielä laittaa alushameen ja korkeat rintaliivit on olo mukava! Omistan näitä kyseisiä vaatteita melkoisesti ja tietenkin mekkoja ja kenkiä myös. T.60

      • Anonyymi

        Kyllä kanssa sukkanauhat,nailonit ja piikkarit jalassa puuhailen myös


      • Anonyymi

        Minullakin paljon naisten alusasuja. Rintaliivejä, ”mummokorsetteja, minihameita. Käytän niitä päivittäin kotona ja mökillä, ihana puuhastella ulkona minihameessa ja sen alla liivit ja nylonit. Joskus aina kiva tavata toinen samanlainen mies ja silloin nauttia kaikesta tästä yhdessä
        Hannele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin paljon naisten alusasuja. Rintaliivejä, ”mummokorsetteja, minihameita. Käytän niitä päivittäin kotona ja mökillä, ihana puuhastella ulkona minihameessa ja sen alla liivit ja nylonit. Joskus aina kiva tavata toinen samanlainen mies ja silloin nauttia kaikesta tästä yhdessä
        Hannele

        Moi Hannele!
        Käytän myös liivejä ja sukkisia kun sopiva tilaisuus tulee.
        Ovat ihania!
        Tv-Jansku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Hannele!
        Käytän myös liivejä ja sukkisia kun sopiva tilaisuus tulee.
        Ovat ihania!
        Tv-Jansku

        Olis kiva. Auttia liiveistä yhdessä. Hannele


    • Anonyymi

      Aika moinen näky.. ruma ylipainoinen sälli naisten vaatteissa🐗

    • Anonyymi

      Kyllä tulee sukkanauha liivit laitettua usein päälle. Parhaat on vanhan malliset lantio liivit monella leveällä sukkanauhalla, mustat kiihoittaa eniten. Samoin kookkaat rintaliivit joihin mukava sujauttaa kotona vedellä täytetyt kortsut. No juu kyllä käyn kaupoissa sukkanauhoissa , toki farkkujen alla.

      • Anonyymi

        Onneksi farkut..muuten vartijat laittais koppiin.


    • Anonyymi

      Taidan taas huomenna mennä levarille liivit päällä,kun sais spermaa päällensä kunnolla

      • Anonyymi

        Mitä muita varusteita sulla yleensä levarilla?


      • Anonyymi

        Missä ajelet???


      • Anonyymi

        Ja nakkalaanko
        Hannele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nakkalaanko
        Hannele

        Täytyy ajella janakkalan levarille kun vähän lämpenee.Mulla on punaisen takin alla iso korseletti,leveä pylly ja painavat tissit.Musta peruukki. Ja liivien alla seisoo


    • Anonyymi

      No miks hemmetissä. Ei varmasti kukaan.

    • Anonyymi

      Runkkaan usein pukeutuneena sukkanauhaliiveihin sukat ja rintaliivit sekä korkokengät. Käyn myös usein asioilla nämä ihanat naisten asut päällä päälys vatteiden alla . On kiihottavaa käyttää näitä ihania asuja , erilasia ihania naisten vaatteita on tullut hommattua melko paljon jotka käytän usein .
      M63 CD

    • Anonyymi

      Pukeudun usein stay upit sukkanauhaliivit ja pitsi stringit. Tiukat legginsit päälle , että näkyy vähän läpi jos osaa katsoa. On super kiihottavaa. Tiukat tekonahkalegginsit on ehdoton suosikkini. Ja käytän kyllä julkisesti kävelyllä, mutta kauppoihin en vielä ole uskaltanut.

    • Anonyymi

      Tulee runkattua,kun jalassa stayupit ja piikkikorot,minihame ja rintsikat täytteillä ja nätti paita.
      Suosin enemmän mustaa klassista.
      Silloin tällöin myös korsetti päällä.
      Vielä kun laittaa irtokynnet,niin tuntuu kalussa hyvältä.
      Kaupoilla kiihottava liikkua kun tuntee päällysvaatteiden alla seksikkäät asusteet
      M58 cd.

      • Anonyymi

        Aivan huippua on sukkanauhoissa runkata piikkikorot jalassa..kaverilla käynyt kahvilla sukkanauhat ja sukat päällä sekä tuikat leggarit farkkujen alla,kotiin ajellessa piikkikorot jalassa.
        Ja parasta oli ehkä kun sen 30 tytär oli myös paikalla! Pakko oli pysähtyä runkulle matkalla...
        M 57 lievä cd


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan huippua on sukkanauhoissa runkata piikkikorot jalassa..kaverilla käynyt kahvilla sukkanauhat ja sukat päällä sekä tuikat leggarit farkkujen alla,kotiin ajellessa piikkikorot jalassa.
        Ja parasta oli ehkä kun sen 30 tytär oli myös paikalla! Pakko oli pysähtyä runkulle matkalla...
        M 57 lievä cd

        Vielä kun olis kaveri jonka kanssa voisi runkata yhdessä,hyväillä sukkien verhoamia sääriä ja hameen alta kovaa kullia.
        M58cd.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä kun olis kaveri jonka kanssa voisi runkata yhdessä,hyväillä sukkien verhoamia sääriä ja hameen alta kovaa kullia.
        M58cd.

        No mun kanss vois vai miten? Ajelulle esim.
        M57 cd


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mun kanss vois vai miten? Ajelulle esim.
        M57 cd

        Missäpäin ajeltaisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin ajeltaisiin?

        Hämeessä esim. tänään lähden ajeleen sukkanauhoissa ja nailoneissa,piikkikorot jalkaan...


    • Anonyymi

      Mustat sukkanauhaliivit sellaiset lantiomalliset joissa useat leveät nauhat ja mustat saumasukat miehen päällä, saa kyllä kullinpään vuotamaan.

    • Käytän sukkanauhaliivejä ja myös rintaliivejä. Kiva runkata tuossa asussa ulkonakin.

      • Anonyymi

        Missäpäin liikut?


      • Anonyymi

        Missä missä, runkkari?


    • Anonyymi

      Ei kukaan.

    • Anonyymi

      Joskus nuorena ostin seksikaupasta sukkanauhat ja sukat ja menin Lahden linja-autoaseman vessaan.kopissa vaatteet pois ja liivit ja sukat päälle.kulli oli jo lähes räjähdyspisteessä.oli jännää kun muissa kopeissa ja pisuaarilla kävi miehiä ja meikäläinen runkkas kiimoissaan.Koitin pidätellä mahdollisimman pitkään,välillä otin kiimalimaa suuhuni ja sitten lähti spermat kopin oveen.Nuolin satsin suuhuni.Kotimatkalla bussissa hiplasin itselleni uuden seisokin ja lastit oli hetken päästä housuissa.Kiva kotimatka.kotona olikin pesuhommia edessä,etenkin kullin pesun suoritin huolella joten niinhän siinä taas kävi että roiskin pitkin kylpyhuonetta.Oli aika huilata ja antaa kullin toipua.Asut ja itse runkkaaminen on kyllä kiihottavaa

      • Anonyymi

        Lidlissä oli joskus yli kymmenen vuotta sitten myynnissä sukkahousuja, jotka olivat haaroista auki ja tuollaisen sukkanauhasukkatyyppisen ratkaisun kaltainen. Kävin kaverilla illalla ja kaveri pelasi tietokoneella kun menin heidän vessaan ja siellä puin ne sukkahousut ylleni. Sitten farkut takaisin päälle ja järkyttävässä erektiossa takaisin kaverin huoneeseen. Myöhään illalla lähdin oikaisemaan kotiin junanrataa pitkin. Ensimmäisen metsäsaarekkeen kohdalla oli pakko poiketa pusikon taakse ja siellä vetää housut alas ja pelkästään ihailemalla ajeltua kullia oli seisokki taattu ja parilla vedolla lensi ensimmäiset spermat puskaan. Sitten taas kävelemään, kunnes tuli iso kivi jonka päälle hyppäsin, laskin housut taas nilkkoihin ja ensimmäiseksi kusin sieltä alas ja heti kun kusi loppui, alkoi kulli taas kovettumaan ja sinne kusen perään vetäisin toiset spermat minuuttiin. Tämän jälkeen tulin kotiin ja kotiväki oli jo menossa nukkumaan. Kun vähän ajan päästä oli koko talo nukkumassa, riisuin farkut ja nautiskelin niistä sukkahousuista niin että lennätin kolmannet spermat vessapaperiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lidlissä oli joskus yli kymmenen vuotta sitten myynnissä sukkahousuja, jotka olivat haaroista auki ja tuollaisen sukkanauhasukkatyyppisen ratkaisun kaltainen. Kävin kaverilla illalla ja kaveri pelasi tietokoneella kun menin heidän vessaan ja siellä puin ne sukkahousut ylleni. Sitten farkut takaisin päälle ja järkyttävässä erektiossa takaisin kaverin huoneeseen. Myöhään illalla lähdin oikaisemaan kotiin junanrataa pitkin. Ensimmäisen metsäsaarekkeen kohdalla oli pakko poiketa pusikon taakse ja siellä vetää housut alas ja pelkästään ihailemalla ajeltua kullia oli seisokki taattu ja parilla vedolla lensi ensimmäiset spermat puskaan. Sitten taas kävelemään, kunnes tuli iso kivi jonka päälle hyppäsin, laskin housut taas nilkkoihin ja ensimmäiseksi kusin sieltä alas ja heti kun kusi loppui, alkoi kulli taas kovettumaan ja sinne kusen perään vetäisin toiset spermat minuuttiin. Tämän jälkeen tulin kotiin ja kotiväki oli jo menossa nukkumaan. Kun vähän ajan päästä oli koko talo nukkumassa, riisuin farkut ja nautiskelin niistä sukkahousuista niin että lennätin kolmannet spermat vessapaperiin.

        Tänään ajelulla,jalassa sukat sukkanauhaliiveillä ja piikkikorkoavokkaat. Kulli seisoi kivasti minihameessa ja poikkesin tyhjentämään lastit metsätielle. Nyt kotona ilman minihametta ja kulli seisoo komeesti,kohta runkkaan lastit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään ajelulla,jalassa sukat sukkanauhaliiveillä ja piikkikorkoavokkaat. Kulli seisoi kivasti minihameessa ja poikkesin tyhjentämään lastit metsätielle. Nyt kotona ilman minihametta ja kulli seisoo komeesti,kohta runkkaan lastit.

        Olisipa ollut kiihottavaa olla siinä vänkärin paikalla ja runkata sinua samalla kun rauhassa ajellaan. Koskettaa vähän reittä ja tuntea se sukan pinta ja minihameen alta kaivaa kulli käteen ja hellästi sitä hyväillä, ettei heti ala spermat lentämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa ollut kiihottavaa olla siinä vänkärin paikalla ja runkata sinua samalla kun rauhassa ajellaan. Koskettaa vähän reittä ja tuntea se sukan pinta ja minihameen alta kaivaa kulli käteen ja hellästi sitä hyväillä, ettei heti ala spermat lentämään.

        No olis tosiaan ollut ja jos vielä samanlainen varustus sulla päällä ;)!


    • Anonyymi

      Itseäni kiihottaa erittäin paljon pukea lantioliivi, sukat ja pikkarit. Olisi todella kiihottavaa löytää seuraa yhteiseen harrastukseen. Asun pääkaupunkiseudulla ja olen 50 Ukm.

      • Anonyymi

        Minäkin olen naisten asujen kuluttaja, käytän niitä aina niin alus kuin päällysvaatteita. Ostan niitä aina sekä kaupoista että kirppareilta, en edes suostu nykyään käyttämään miesten vaatteita, naisten teepaidat ja paitapuserot on nättejä päällä puhumattakaan naisten farkuista
        tai sortseista, myös alla on oikeat sukat ja liivit sekä tietysti lahkeelliset pitsipöksyt, kynteni ovat tietysti lakatut ja huulissani on melko huomaamatonta punaa. Rakastan tällaista oloa ja
        " tyttöilen " joka päivä joka aika!!!!!


    • Anonyymi

      Minulla myös naisten alusvaatteet aina päällä. Naisten vaatteita myös päällä, joita bongaa vain alan harrastajat! 017alue

    • Olen usein liikkunut kaupoilla ym. niin, että alla on naisten alusvaatteet: sukkiset/stayupit/sukkanauhaliivi, pikkarit ja rintsikat.
      On ihanan tuntuista kun muut ei tiedä...

      • Anonyymi

        Just näin,samoin olen tehnyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin,samoin olen tehnyt!

        Vielä ihan kiihoittavaa on kun on vaikkapa hieman lyhyet naisten farkut ja sääristä paistaa naisten kiiltävät sukat, ja sitten teepaidan läpi kuultaa rintsikat, myyjät sekä toiset asiakkaat katsovat hieman pidempään mutta minä hymyilen kauniisti takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä ihan kiihoittavaa on kun on vaikkapa hieman lyhyet naisten farkut ja sääristä paistaa naisten kiiltävät sukat, ja sitten teepaidan läpi kuultaa rintsikat, myyjät sekä toiset asiakkaat katsovat hieman pidempään mutta minä hymyilen kauniisti takaisin.

        Nyt sukkanauhat ja mustat nailonit jalassa sekä tiukat mustat kiiltävät leggarit ja mustat piikkikorko avokkaat..onko muita asuissa nyt? Kyrpä pullottaa leggareissa kivasti vapaana...


    • Anonyymi

      Melkein joka päivä shortsit ja ihonväriset sukkahousut tai stay upit. Illasta laitan farkkuhameen ja mustat stayupit. Sitten pikku ilta-ajelu ...

      • Anonyymi

        Missä sä ajelet😉


      • Anonyymi

        Millasii kenkiä sulla,tykkääkkö korkkareista? Mulla leggarit märkänä...


    • Anonyymi

      Olen pitänyt ylläni naisten valkoisia pistsoteunus stringejä töissäkin. Haalareiden alla. Olin töissä tehtaassa jossa oli aina kuuma, haalareiden alla oli pelkät stringit. Kiihotti. Sosiaalitiloissa kiihotti riisua haalarit kun ajattelin että joku huomaa.

      • Anonyymi

        Oih..olin ajelulla ja runkkasin mahtavat orkut..laskin leggareille ja korkkareille spermat ja tuli kunnon lastit..olispa saanut toiselta tytöltä säärille spermat vielä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oih..olin ajelulla ja runkkasin mahtavat orkut..laskin leggareille ja korkkareille spermat ja tuli kunnon lastit..olispa saanut toiselta tytöltä säärille spermat vielä!

        Miehille jotka tykkäävät pukeutua naisten alusasuihin, tiedoksesi teille että myös miehille tarkoitettuja naisten naisellisia alusvaatteita on myynnissä. Näitä toimittaa esimerkiksi amazon. Googlella löytyy muitakin kun laittaa hakusanaksi esimerkiksi Womens lingerie for men.

        Itse en noita käytä, joten en tiedä varsinaisesti laadusta mitään. Mutta nuo on leikattu miehen mittoihin, joten niiden ei pitäisi kinnata ja hiertää kuten naisten vartalotyypille tarkoitetut alusasut. Jopa stringeihin näyttää kikkelit mahtuvan hyvin ja manboobsit näyttää mahtuvan hyvin kuppeihinkin. Voisi kuitenkin tuon perusteella ajatella että ainakaan pitkäaikaisessa käytössä ei nuo miehille tarkoitetut alusasut pääse venymään ja pitsit ja meshit hiertymään heti rikki kuten naisten vastaavia käyttäessä voisi käydä kun vaate on epäilemättä vartalotyypille epäsopiva.


    • Anonyymi

      Olisko korkkarityttöjä sukkanauhoissa jussina liikkeellä hämeessä/pirkanmaalla?
      Itse aion olla ajelulla samoissa varusteissa.Olis kiva ajella yhdessä kokkoja katsomassa ja tehdä juhannustaikoja!

      • Anonyymi

        Taas lenti mällit nailoneille ja korkkareille..kiimaista nuolla omat lastit korkkarin päältä.
        Onko muita runkulla asuissa?


    Ketjusta on poistettu 104 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe