Muutos 2011 on suvaitsevaiston False Flag -operaatio. Tämän minulle paljasti baarissa hyvin juopunut ja masentunut Suojelupoliisin agentti, joka oli avannut suvaitsevaiston salattuja sähköpostiviestejä ja oli yrittänyt itsemurhaa tämän tiedon vuoksi, mutta oli unohtanut aseensa ammukset toimistolle. Muutos 2011 on todellisuudessa Kokoomuksen, Keskustan ja SDP:n marionetti, joka pyrkii tuhoamaan Perussuomalaisen puolueen. Sen pyrkimyksenä on levittää eduskunnassa voimallisesti pitkätukkasivarikannabishomoaatetta. Älkää äänestäkö Muutos 2011 -puoluetta. Se tulee ajamaan homoasiaa perussuomalaisilta varastetuilla äänillä. Äänestäkää Perussuomalaisia, se on aito arvokonservatiivinen puolue.
Suvaitsevaiston False Flag -isku: Muutos 2011
5
415
Vastaukset
- Isänmaanystävä
Muutos 2011 ei ole vaihtoehto arvokonservatiiveille. Muutos kannattaa homoliittoja ja pilven polttoa. Entinen puheenjohtaja on jopa myöntänyt kannattavansa monikulttuurisuutta.
- 2011: kohti voittoa
Mutta hajottajat ovat jo epäonnistuneet. Halla-ahon liittyminen Perussuomalaisiin oli käsky meille kaikille: PS on se kanava jonka kautta arvokonservatiivinen vallankumous - aito muutos - on toteutettava. Mäki-Ketelä oli aikanaan ansiokas työmies, mutta muuttui - toistaiseksi tuntemattomista syistä - opportunistiseksi oman pesän likaajaksi, ellei sitten ollut sitä salaisesti alusta asti. Kerosta taas ei ollenkaan voi ottaa vakavasti. Hän ei ole suomalainen mies, ei meidän katsannossamme.
- Kappas vaan
2011: kohti voittoa kirjoitti:
Mutta hajottajat ovat jo epäonnistuneet. Halla-ahon liittyminen Perussuomalaisiin oli käsky meille kaikille: PS on se kanava jonka kautta arvokonservatiivinen vallankumous - aito muutos - on toteutettava. Mäki-Ketelä oli aikanaan ansiokas työmies, mutta muuttui - toistaiseksi tuntemattomista syistä - opportunistiseksi oman pesän likaajaksi, ellei sitten ollut sitä salaisesti alusta asti. Kerosta taas ei ollenkaan voi ottaa vakavasti. Hän ei ole suomalainen mies, ei meidän katsannossamme.
http://todellisuus.org/index.php?topic=562.0
Mitähän se seuraavaksi alkaa nuoleskelemaan? Romanikerjäläisiä? Egyptiläismummoja?
- Suvaitsevaistoa olen
Minä olen hyvin suvaitsevainen. Suvaitsen kaikkea paitsi ihmisten vahingoittamista.
Näin ollen katson itseni suvaitsevaiston edustajaksi ja äänestänkin siksi muutosta.
Paitsi jos sattuu vapauspuolueelle tulemaan oikein vetovoimainen ehdokas, mitä epäilen.
Naurettavia lähinnä nämä uuden puolueen haukkumiset, mikset kerro mistä tuollainen idea?
Muutosta (ja toista demokratiaa kannattavaa puoluetta, vapauspuoluetta) ei tarvittaisi jos muutkin puolueet kannattaisi demokratiaa, mutta kun ne kannattavat kähmintää ja korruptiota.- Grey Goo
Minä en hyväksy muslimien vahingoittamista. Suvaitsen heitäkin. Ja varsinkin pidän heitä ihmisinä.
Eri asia sitten olisi nämä lahjotut poliitikot jotka tahallaan tänne tuovat heitä joista on haittaa muille.
Suomessa on pressa joka suvaitsee juurikin tuota vahingoittamista, eli käytännössä ihan vihaa avoimesti suomalaisia, eli on samoilla linjoilla hallituksen kanssa. Galactuksen puheet ovat varsin järkeviä.
Terveisin Grey Goo Tasty Planetista (ei ole nimeä vaihdettu kumminkaan)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768