Suvaitsevaiston False Flag -isku: Muutos 2011

Arvokonservatiivi

Muutos 2011 on suvaitsevaiston False Flag -operaatio. Tämän minulle paljasti baarissa hyvin juopunut ja masentunut Suojelupoliisin agentti, joka oli avannut suvaitsevaiston salattuja sähköpostiviestejä ja oli yrittänyt itsemurhaa tämän tiedon vuoksi, mutta oli unohtanut aseensa ammukset toimistolle. Muutos 2011 on todellisuudessa Kokoomuksen, Keskustan ja SDP:n marionetti, joka pyrkii tuhoamaan Perussuomalaisen puolueen. Sen pyrkimyksenä on levittää eduskunnassa voimallisesti pitkätukkasivarikannabishomoaatetta. Älkää äänestäkö Muutos 2011 -puoluetta. Se tulee ajamaan homoasiaa perussuomalaisilta varastetuilla äänillä. Äänestäkää Perussuomalaisia, se on aito arvokonservatiivinen puolue.

5

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isänmaanystävä

      Muutos 2011 ei ole vaihtoehto arvokonservatiiveille. Muutos kannattaa homoliittoja ja pilven polttoa. Entinen puheenjohtaja on jopa myöntänyt kannattavansa monikulttuurisuutta.

      • 2011: kohti voittoa

        Mutta hajottajat ovat jo epäonnistuneet. Halla-ahon liittyminen Perussuomalaisiin oli käsky meille kaikille: PS on se kanava jonka kautta arvokonservatiivinen vallankumous - aito muutos - on toteutettava. Mäki-Ketelä oli aikanaan ansiokas työmies, mutta muuttui - toistaiseksi tuntemattomista syistä - opportunistiseksi oman pesän likaajaksi, ellei sitten ollut sitä salaisesti alusta asti. Kerosta taas ei ollenkaan voi ottaa vakavasti. Hän ei ole suomalainen mies, ei meidän katsannossamme.


      • Kappas vaan
        2011: kohti voittoa kirjoitti:

        Mutta hajottajat ovat jo epäonnistuneet. Halla-ahon liittyminen Perussuomalaisiin oli käsky meille kaikille: PS on se kanava jonka kautta arvokonservatiivinen vallankumous - aito muutos - on toteutettava. Mäki-Ketelä oli aikanaan ansiokas työmies, mutta muuttui - toistaiseksi tuntemattomista syistä - opportunistiseksi oman pesän likaajaksi, ellei sitten ollut sitä salaisesti alusta asti. Kerosta taas ei ollenkaan voi ottaa vakavasti. Hän ei ole suomalainen mies, ei meidän katsannossamme.

        http://todellisuus.org/index.php?topic=562.0

        Mitähän se seuraavaksi alkaa nuoleskelemaan? Romanikerjäläisiä? Egyptiläismummoja?


    • Suvaitsevaistoa olen

      Minä olen hyvin suvaitsevainen. Suvaitsen kaikkea paitsi ihmisten vahingoittamista.
      Näin ollen katson itseni suvaitsevaiston edustajaksi ja äänestänkin siksi muutosta.
      Paitsi jos sattuu vapauspuolueelle tulemaan oikein vetovoimainen ehdokas, mitä epäilen.
      Naurettavia lähinnä nämä uuden puolueen haukkumiset, mikset kerro mistä tuollainen idea?
      Muutosta (ja toista demokratiaa kannattavaa puoluetta, vapauspuoluetta) ei tarvittaisi jos muutkin puolueet kannattaisi demokratiaa, mutta kun ne kannattavat kähmintää ja korruptiota.

      • Grey Goo

        Minä en hyväksy muslimien vahingoittamista. Suvaitsen heitäkin. Ja varsinkin pidän heitä ihmisinä.
        Eri asia sitten olisi nämä lahjotut poliitikot jotka tahallaan tänne tuovat heitä joista on haittaa muille.
        Suomessa on pressa joka suvaitsee juurikin tuota vahingoittamista, eli käytännössä ihan vihaa avoimesti suomalaisia, eli on samoilla linjoilla hallituksen kanssa. Galactuksen puheet ovat varsin järkeviä.

        Terveisin Grey Goo Tasty Planetista (ei ole nimeä vaihdettu kumminkaan)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe