mitäs mieltä ollaan kun tuolla yle.fi/a-tuubin keskustelussa nimimerkki Lalli oli löytänyt yhteyden
homoseksuaalisuuden ja luterilaisen uskon välille. lähtökohtana oli Arthur Janovin primaaliterapia,
ja sen ajatus että homouden lähtökohtana olisi miehillä isänrakkaudentarve ja että jumala olisi
sama isähahmo .?. jumala ikäänkuin korvaisi puuttuvaa isäntarvetta.
Lalli loistavan elävästi yhdisti koko uskonnon syntymekanismin homouden syntymekanismiin identtiseksi.
Tällävarjolla koko homous on jumaluskon kera mielikuvituksen tuotetta?
homokirkko
7
190
Vastaukset
- entinen ateisti
piti vielä jättää tuo nettisivun osoite mistä voi tarkistaa terapian pääpiirteet.
janov näyttää olevan ateisti-psykologi. aika harvinaista tuolla alalla. Voihan kaikkea aina väittää. Tietysti voidaan samaan tapaan väittää että ateismi
johtuu Jumlalkuvan varhaisesta kiinnittymisestä liikaa miessukupuoleen. Aina löytyy
joku joka tietää muka paremmin asiat.
Tärkeintä on se miten ihmistä kohdellaan ihan normaalielämässä. Tässä ei vedä
kukaan täysiä pisteitä!
Rami Sihvo
nuorisotyönohjaaja.- entinen ateisti
Janovin primaaliterapialla on parannettu homoja jo 70-luvulta asti. Janov katsoo homouden olevan neuroosi ja parannettavissa. Potilaskertomukset osoittavat että niin on todella käynyt.
Janovin ainut suomennettu kirja ,huuto sisimmästä kertoo myös samaa.
Kirkkohan vaan oskottelee jumalkuvitelman avulla että homo paranee jumalan avulla.
Homoudessa on kyse isäntarpeesta ja tässämielessä jumala sen täyttää.
uskontohan on vain pelkkä psykoosi, eikö? Sopii kyllä hyvin homoille. - siälseon
entinen ateisti kirjoitti:
Janovin primaaliterapialla on parannettu homoja jo 70-luvulta asti. Janov katsoo homouden olevan neuroosi ja parannettavissa. Potilaskertomukset osoittavat että niin on todella käynyt.
Kirkkohan vaan oskottelee jumalkuvitelman avulla että homo paranee jumalan avulla.
uskontohan on vain pelkkä psykoosi, eikö? Sopii kyllä hyvin homoille.löytyy ositteesta www. homokirkko. fi
- entinen homo
siälseon kirjoitti:
löytyy ositteesta www. homokirkko. fi
katsokaa vaan yle.fi/a-tuubi.
NÄYTTÄÄ MENEVÄN KIRKON OPIT UUSIKSI ! Eipä jää homoudestakaan paljoo jäljelle.
Www.primaltherapy.com entinen ateisti kirjoitti:
uskontohan on vain pelkkä psykoosi, eikö? Sopii kyllä hyvin homoille.Onko homojen parantaminen kovinkaan fiksua, koska se ei ole edes lääketieteellisesti todettu sairaus? Se, että äärikonservatiivit vastustavat homoja niin mikseivät samalla muitakin ihmisiä ja näiden muiden ihmisten mielipiteitä, kuten esimerkiksi minun. Miksei äärikonservatiiveilla ole käännytysleirejä ollenkaan? Heissä elää sellainen Hitlerin kaltainen rotuviha, joka tulee aiheuttamaan vahinkoa yhteiskunnalle.
"Homoudessa on kyse isäntarpeesta ja tässämielessä jumala sen täyttää. "
Minulla ei ole ollut yhteyttä isääni yli 22 vuoteen (on kuollut kun olin parikymppinen) ja olen HETERO ja nyt alle kolmikymppinen ja elän avoliitossa! Toki elämäni varrella on ollut isähahmoja, joita varmasti on monen muunkin elämässä ollut kuin biologinen isä?
Jumalan sukupuolta ei ole koskaan todistettu, enkä siihen ole ikinä uskonut. :)- entinen ateisti
ateisti1982 kirjoitti:
Onko homojen parantaminen kovinkaan fiksua, koska se ei ole edes lääketieteellisesti todettu sairaus? Se, että äärikonservatiivit vastustavat homoja niin mikseivät samalla muitakin ihmisiä ja näiden muiden ihmisten mielipiteitä, kuten esimerkiksi minun. Miksei äärikonservatiiveilla ole käännytysleirejä ollenkaan? Heissä elää sellainen Hitlerin kaltainen rotuviha, joka tulee aiheuttamaan vahinkoa yhteiskunnalle.
"Homoudessa on kyse isäntarpeesta ja tässämielessä jumala sen täyttää. "
Minulla ei ole ollut yhteyttä isääni yli 22 vuoteen (on kuollut kun olin parikymppinen) ja olen HETERO ja nyt alle kolmikymppinen ja elän avoliitossa! Toki elämäni varrella on ollut isähahmoja, joita varmasti on monen muunkin elämässä ollut kuin biologinen isä?
Jumalan sukupuolta ei ole koskaan todistettu, enkä siihen ole ikinä uskonut. :)Amerikkalaisilla ei ole ollut homovainoja siinämäärin kun eurooppalaisilla.
Hitler, stalin, mussolini ja frackon aikoina homojen vainoaminen on aiheuttanut nykyajassa ilmiön
jossa homoja ei voi arvostella niin etteikö joku syyttäisi vainoamisesta.
tätähän homot aina käyttävät suojakilpenä.
Homojen käännytysleirejä toki suomessakin on . rippileirit !.
Isänrakkaudentarve on ilmeinen jos isään on henkinen side katkennut lapsena.
Ateismi ajaa samaa tarvetta ,kun usko jumalaan. Ero on hiuksen hieno.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen715525Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2694837Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk393158Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172552994Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1022621Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3342027Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52022Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik621746Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21536