"Tarja Halonen on huolestunut viharikosten määrän kasvusta Suomessa, kertoo Savon Sanomat. Halonen sanoi mielenterveyspäivillä Kuopiossa olleensa asian tiimoilta yhteydessä poliisijohtoon".
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/105397-ss-tarja-halonen-alahti-viharikoksista-–-”muistakaa-hillitty-kaytos”
Nyt pitää katsoa tarkemmin, miten vihaperäiset ryhmät muodostuvat nettiin. Vaikka taustalla ovat ihmisten asenteet, on kyse myös riittävästä kontrollin resursoinnista.
Ei netin valvonta vaikeata ole Pohjois-Koreassa, Kiinassa taikka vaikka Turkissa. Se vaan pistetään valvontaan kuten Venäjällä. Ovatko suomalaiset tyhmiä ?
Tarja Halonen: Muistakaa hillitty
21
250
Vastaukset
- Vittu ja äänesti Hal
Halonen on oikeassa ! Ihmisten mielipiteet täytyy saada kontrolliin ja jotenkin kahlittua yhden asian taakse ! Siitä ei synny kuin sortoa ja sekaannusta, mikäli ihmisten mielipiteet jakaantuvat vapaasti.
- Jaakon kylmä kivi
Kohta julkaistaan Tiitislista ja sieltä löytyy Tawjan nimi.
- Kantasuomalaisten,
vai uusioryhmien käyttäytymisiä.
- poikkeuksellisen
hillitysti jaksaneet, kun ajattelee, että tuosta vaan maahanmuuttajat tulevat elämään ja asumaan kaikkien jonojen ohi, ja siitä heille vielä maksetaan.
- SETADDR
joo joo suomen huonoin pressa !!
- ennustaja eukko
SETADDR kirjoitti:
joo joo suomen huonoin pressa !!
Virassa 2011. Wikiläisten paljastama Tiitislista ja raskas taakka sotasyyllisyydestä niskassa. Syytesuoja kumoutuu kun Havo jää eläkkeelle 2012. Nähtäväksi jää kuka ehtii ensimmäisenä nostaa syytteet raskaista sotarikoksista ja tuomita Havon loppuiäksi vankeuteen. Siitäs sait lehmä ***
ennustaja eukko kirjoitti:
Virassa 2011. Wikiläisten paljastama Tiitislista ja raskas taakka sotasyyllisyydestä niskassa. Syytesuoja kumoutuu kun Havo jää eläkkeelle 2012. Nähtäväksi jää kuka ehtii ensimmäisenä nostaa syytteet raskaista sotarikoksista ja tuomita Havon loppuiäksi vankeuteen. Siitäs sait lehmä ***
Suomalaisella politikolla on tulisia hiiliä persiin alla.
Wikileaksin stasi-lista suistaa monet maan rakoon.
- ent.suast.
on vihoviimeinen ihminen opettamaan kenellekään käytösohjeita.
Jos ihmisen perustunne viha kriminalisoidaan, niin silloin pitää kriminalisoida kaikki muutkin ihmisen tunnetilat. Sittenhän ne on kaikki kantasuomalaiset vankilassa ja saavat hyysärit asua rauhassa lastensa kanssa.- 19+18
Natsisuomi, epäoikeudenmukaisuudesta ei saa suuttua.
Kansalaisten oikeustaju on kiellettävä. Sananvapautta on rajoitettava.
Feodaalisessa yhteiskunnassamme vain johtajilla on oikeus olla oikeassa, eriäviä mielipiteitä ei sallita.
Haistakaa korruptio poliitikot vittu ja paetkaa vuorille... - Sairas Halonen
Ensin tuntematon performanssitaiteilija soittaa akustista kitaraa Joensuun Teatteriklubilla Tarjarockissa. Esityksensä lopuksi hän riisuutuu alasti, ja toinen mies ruoskii häntä vyöllä selkään. Esitys olisi ollut viimeaikaisen irstailutrendin mukainen, jos yleisönä olisi ollut lapsia, mutta tämä tilaisuus oli kuulemma K18.
Tässä Tarjan viharikos ajattelua.
- Ihana maailma
Enkelit tulee mun uniin ja tekee sompusta kauniin.
- On tuomittava.
Rasismin kasvuun on syynä Poliitikot itse.
He ovat aiheuttaneet asian tuomalla tänne afrikan Mamuja ja antamalla heille erioikeudet kuin Suomalaisille.
Kai nyt fiksu poliitikko tajuaa asioiden syyt ja seuraukset ?
Ainakin pitäisi tajuta. - Tai tulee rangaistus
On tuomittava. kirjoitti:
Rasismin kasvuun on syynä Poliitikot itse.
He ovat aiheuttaneet asian tuomalla tänne afrikan Mamuja ja antamalla heille erioikeudet kuin Suomalaisille.
Kai nyt fiksu poliitikko tajuaa asioiden syyt ja seuraukset ?
Ainakin pitäisi tajuta.Jos minä otan naapurin lapsen meille asumaan omieni sekaan ja alan paapomaan häntä.
Hän saa aina enemmän karkkeja kuin omat. Häntä ei saa arvostella tai tulee selkään. Naapurin lapsi saa taas arvostella vapaasti muita.
Mitähän siitä voisi seurata ? Miten omat lapseni suhtautuvat asiaan ?
- hui hai
se ämmähän itse vihaa kaikkia jotka vastustavat sitä, heh heh!
- Maxin jääkaappi
Ei se osaa vihata itseään !
- Minä tievävn
Pvidennti täällä ! Pitämää suomalaiset tuvpanne tukossa !
- Lesbo seta kieltää
Eikö noilla pressoilla ole enään sitä tyyppiä joka kirjoittaa niille puheet ja pistää sanat suuhun, jotta kansa heidät hyväksyy ?
- Äiti SUOMI ?
Miksi kukaan ei uskalla sano presidentille " TURPA KIINNI " !
- vieraskoria verovaro
tämä Tjavja ole aika paskamainen alaisilleen näin ainakin olen kuullut, mutta hankitaan sille pari tyttö ja poika mamua työläisiksi ,niin taitaa kotkakin muuttua kyyhkyksi.
- Oikeus ja viisaus on
vieraskoria verovaro kirjoitti:
tämä Tjavja ole aika paskamainen alaisilleen näin ainakin olen kuullut, mutta hankitaan sille pari tyttö ja poika mamua työläisiksi ,niin taitaa kotkakin muuttua kyyhkyksi.
Hahahahahaaahhhaaa!!!
Siinä oliskin saatana puhevammaine tajvjvajva hiljaa mamut imisi pillua, PILLUA PRESIDENTIN PILLUA!!!!
Kyllä äjjä-vika parvantuis. Vihaan kaikkia jotka ei puhu nomraalisti. Saatana!!!!!
Oli kyllä tosi hyvä ja mojova lohkoisu!!! HAHAHAHAAA hankitaan sille pari MAMUA. Voi vittu että tiputtiin täällä porukalla. Tosi hyviä juttuja tällä foorumilla muutenki. Jos tätä ei olisi, niin ei kansan todelliset oikeat ja aidot mielipiteet saisi levitä nyt ei mikään eduskunnantalkkari voi sanoa että ette pääse, kun ei ole minne voisi mennä kun ollaan täällä.
Hankitaankin sille pari mamua, oli kyllä HELVETIN hauska juttua!!!!!
HAHAHHAAA.!!! Vittu pitäiskö tässä sitten sallia kaikki äjjä vikaset ja vanhempien opettaa lapsille lausumaan VÄÄRIN Suomen kieltä niin tässä nyt halutaan.!!!
Vihaa täynnä, saaatana!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63849
- 61835