Russellin vapaamuurarius

okkultistisen juuret

vapaamuurarit=lusiferistit ovat tietoisesti pitkän aikaa jo vääristäneet Raamatun kirjoituksia. vapaamuurareiden tekemää tuhotyötä mm seuraavat opit: jehovan todistajat, mormonit ja myöhempien aikojen pyhien Jeesuksen Kristuksen kirkko.

jos olet jehovan todistaja hommaa Suomessa saatavilla oleva tarkin Raamatun käännös, joka on käänetty sanasta sanaan, se on kirkkoRaamattu vuoden 1930/1938 käännös.

http://www.oocities.com/valaisija/h_okkult.htm

32

898

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Mitähän ajattelit tuolla sivulla todistaa? Vapaamuurariuttako? Valaisija ei näemmä ole vieläkään poistanut sitä väitettä että muistomerkissä olisi Ra:n kaikkinäkevä silmä. Jokainenhan sen on voinut isommista kuvista todeta ettei ole. Niin ja vapaamuurariutta ei ole kukaan todistanut. Ei löydy nimi muurareiden luettelosta.

• totuus tekee vapaaks

saatana käyttää itsensä Jeesuksen Kristuksen alkuperäisiä sanoja jehovan todistajia vastaan, sanatarkka käännös 1930/1938 sanoo. Huomaa nyt Jeesus ei koskaan peru sanojaan tai muuta niitä.

Johanneksen evankeliumi:
        8:24 Sentähden minä sanoin teille, että te kuolette synteihinne; sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen, niin te kuolette synteihinne."

eli siis jos lähdetään muokkaamaan sitä kuka Jeesus itse asiassa on, vaikkapa enkelipojaksi tai niin edelleen kumotaan se opetus jonka Herra itse antoi. Kuka siis Jeesus on. Immanuel Jumala meidän keskuudessamme. Jumalan Poika ja itse Jumala. Mihinkö perustelen tämän. Seuraavaan kirkkoRaamatun vuoden 1930/1938 sanatarkkaan käännökseen. Tässä tulee kohta Jeesuksen Jumaluudesta. Katsohan oppinne liippaa läheltä mutta ei ole totuudessa.

Johanneksen evankeliumi:
        14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
        14:7 Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästälähin te tunnette hänet, ja te olette nähneet hänet."
        14:8 Filippus sanoi hänelle: "Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme."
        14:9 Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?
        14:10 Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen.
        14:11 Uskokaa minua, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa; mutta jos ette, niin uskokaa itse tekojen tähden.

ja mitä sitten seuraa jos ei usko Jeesuksen itsestään antamaa ilmoitusta, taas Jeesuksen omat sanat...

Johanneksen evankeliumi:
        8:24 Sentähden minä sanoin teille, että te kuolette synteihinne; sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen, niin te kuolette synteihinne."

Jesaja:
        7:14 Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen Immanuel.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Immanuel

• Markku_Meilo
        totuus tekee vapaaks kirjoitti:

saatana käyttää itsensä Jeesuksen Kristuksen alkuperäisiä sanoja jehovan todistajia vastaan, sanatarkka käännös 1930/1938 sanoo. Huomaa nyt Jeesus ei koskaan peru sanojaan tai muuta niitä.

Johanneksen evankeliumi:

eli siis jos lähdetään muokkaamaan sitä kuka Jeesus itse asiassa on, vaikkapa enkelipojaksi tai niin edelleen kumotaan se opetus jonka Herra itse antoi. Kuka siis Jeesus on. Immanuel Jumala meidän keskuudessamme. Jumalan Poika ja itse Jumala. Mihinkö perustelen tämän. Seuraavaan kirkkoRaamatun vuoden 1930/1938 sanatarkkaan käännökseen. Tässä tulee kohta Jeesuksen Jumaluudesta. Katsohan oppinne liippaa läheltä mutta ei ole totuudessa.

Johanneksen evankeliumi:
        14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
        14:7 Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästälähin te tunnette hänet, ja te olette nähneet hänet."
        14:9 Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?
        14:10 Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen.
        14:11 Uskokaa minua, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa; mutta jos ette, niin uskokaa itse tekojen tähden.

ja mitä sitten seuraa jos ei usko Jeesuksen itsestään antamaa ilmoitusta, taas Jeesuksen omat sanat...

Johanneksen evankeliumi:

Jesaja:
        7:14 Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen Immanuel.

>>Huomaa nyt Jeesus ei koskaan peru sanojaan tai muuta niitä.

Siksi tuolla tavalla ajattelevien onkin kehitettävä jos jonkinlaista sukupolvi- tai -kuntaoppia näiden sanojen johdosta:

”Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee.” (Matt. 10:23)

"Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan. Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan." (Matt. 16:27, 28)

”Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.” (Matt. 24:34)

”Ja hän sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Jumalan valtakunnan tulevan voimassansa"." (Mark. 9:1)

"Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin nämä kaikki tapahtuvat." (Mark. 13:30)

"Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Jumalan valtakunnan." (Luuk. 9:27)

"Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki tapahtuu." (Luuk. 21:32)

• Markku_Meilo

>>Niin ja vapaamuurariutta ei ole kukaan todistanut. Ei löydy nimi muurareiden luettelosta.

Näin se menee, mutta sitä on turha kiistää etteikö Russell olisi pitänyt vapaamuuraraiutta arvossa, esittäen jopa olevansa vapaamuurari omalla tavallaan.

• Pii on 3.0
        totuus tekee vapaaks kirjoitti:

Johanneksen evankeliumi:

Johanneksen evankeliumi:

Johanneksen evankeliumi:

Jesaja:

..Katsopas, et pistänyt Vapaamuurareiksi helluntaioppia, kun melkein kaikki muut ?
        Sitten , sanot tuota ns, kirkkoraamattua sanantarkaksi ; , ei siellä kuitenkaan ole muistettu, että Jesaja ei käytä -Neitsyt- sanaa , ; -Betulah, - vaan sanaa Alma, ; Nuori tyttö , Ehkä oikaiset sen .
        Sitten, näin heti joulun jälkeen ; , - saattaa olla, että sinäkin olet hartaana laulanut ,tai kuunnellut joululaulua, ; "
        ".. Maa on niin kauniis, -kirkas Luojan taiivas iihana on sielujen toiviotie.."
        Sibelius sävelsi sen Vapaamuurarien looshille, hän itse kuului niihin . Mannerheimikin kuului, mutta Sibeliuksen kipale miellytti Lutheruskirkkoa, ja niin laulu päätyi joululaulujen listalle. Joku tutkija sanoikin tässä, että Ev-L Kirkko on nykyään -joululaulukirkko , Sen piipsatkin luullakseni kuuluvat -Loosheihin .
        Äläkä usko Wikpediaa, sinne voi kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa.

• Hyvä vinkki

Jossa voi noin satasen hinnalla, hankkia itselleen viisioasata teitosanakirjaan vastaavan epoksen, joka sisältää: suomeksi käännettynä, kreikankieliset UT:n käsikirjoitukset, sanakirjoinee päivineen. Datauniversum myy sitä ainakin.

• pitkänmatkan kulkija

Orjaluokka pysyy uskollisena Brooklynin ukkokodille.Vanhat papat opastaa miten um käännöstä tulkitaan.
        Varokaa itsenäistä ajattelua, se on viholliselta.

• Lerkku

Voisitkos valaista meitä kaikkia mitä eroa on mormooneilla ja myöhempien aikojen Jeesuksen Kristuksen kirkolla.

• 10 + 18

>> Russellin vapaamuurarius, okkultistisen juuret...vapaamuurareiden tekemää tuhotyötä mm seuraavat opit: jehovan todistajat...

Varmastikin halunnet tuoda esille kattavat ja pettämättömät todesteet väittämäsi tueksi.

• your eternal soul

• eväät.
        your eternal soul kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=iPlz0XG0SJc

your eternal soul is in the game now. stay in your cult anf let the devil collect his own. or get Raamattu 1930/1938 käännös and read t

No oli tosi köyhät todisteet tarjolla. Lainauskin oli tehty kieli poskessa. Koko saarnan lukemalla tulee täysin selväksi mitä siellä muurataan.

"Now I am a free and accepted
        Mason. I trust we all are. But not just after the style of our
        Masonic brethren"

"But now I am talking about this great
        order of masonry of which Jesus is the Grand Master."

"Although I have never been a Mason,"

• Käännös
        eväät. kirjoitti:

No oli tosi köyhät todisteet tarjolla. Lainauskin oli tehty kieli poskessa. Koko saarnan lukemalla tulee täysin selväksi mitä siellä muurataan.

"Now I am a free and accepted
        Mason. I trust we all are. But not just after the style of our
        Masonic brethren"

"But now I am talking about this great
        order of masonry of which Jesus is the Grand Master."

"Although I have never been a Mason,"

Raamatun käännös 1930/1938 on ainut sanatarkka Suomesta saatava käännös. Se on käänetty sanatarkasti, eikä tekstiä ole manipuloitu, niinkuin vartiotorniseuran uuden maailman käännöstä.

• KADOTUS!

HELVETISSÄ JUMALAN VIHA TULEE TÄYDELLISENÄ IHMISEN PÄÄLLE, JOS SINUA EI OLE PEITETTY JEESEUKSEN SOVINTOUHRIN KAUTTA JÄÄT SYNTEIHISI. NIINKUIN EI IHMISELLE KELVENNUT JUMALAN RAKKAUS JA ARMO HÄN SAA NYT MAISTAA JUMALAN VIHAA JA ARMOTTOMUUTTA. YLENKATSO JUMALA NIIN HÄN YLENKATSOO SINUT. LÄHESTY JUMALAA NIIN HÄN LÄHESTYY SINUA.

Helvetin olemus: ihminen=saatanan IANKAIKKINEN uhri ja vihan kohde.

-TUSKA
      -AHDISTUS-
      -PIINA
      -PELKO
      -KÄSIMYS
      -IKUINEN KATUMUS
      -EI LEPOA, EI PÄIVÄLLÄ EIKÄ YÖLLÄ
      -ARMON ANOMINEN
      -HERRAN JEESUKSEN AVUKSI HUUTAMINEN(JEEUS EI ENÄÄ KUULE NÄITÄ, JOTKA KADOTUKSEEN SIIRTYVÄT)

http://spiritlessons.com/Documents/a_divine_revelation_of_hell/Finnish_A_Divine_Revelation_Of_Hell.htm

http://video.google.com/videoplay?docid=-6590516484582845025#

Otatko tämän vakavasti, sinun tulisi. Arvokkain asia mitä sinulla on iankaikkinen sielusi.

• Todisteita esiin!!! Ei tuollainen julistus mihinkän riitä. Minäkin voin väittää että olen humanoidi Orionin tähtikuviosta ja jos et lopeta väärän tiedon levittämistä, tulen sieppaamaan sinut meitin eläintarhaan näyttelyesineeksi.

• ,että tämän Jenkkien fundamentalisti eukon näky pitäisi ottaa todesta?

• Tuollaisenko palvelun haluat oikeasti kuoltuasi?

Näitä on aina välillä riittänyt ja sitten hetken kuluttua sanotaan ettei tykätäkään. Suosittelen sinua harkitsemaan jotain muuta, meillä on muutenkin ruuhkaa erityistoivomusten osastolla.

• sego

Millä perustelet asiasi. Mikä on oikea ja mikä ei ole oikea? Kuka tietää että juuri 1930/1938 on oikea. Siis eikö se ole taas niitä oman uskonnon oikeita asioita. PERUSTELUT kiitos miten juuri tuo käännös on oikea?

• (Raamattu)

jehovan todistajien kirja ei ole Raamattu, jos ei tunnusteta Jeesusta Jumalan Pojaksi ja itse Jumalan kuvaksi ja Jumalaksi, kielletään koko sielun pelastus. Jumala on kolmiyhteine: Isä, Poika ja Pyhä Henki.
      Sanatarkin Suomessa saatava käännös on vuoden 1930/1938 käännös. Se on käänetty sanasta sanaan.

• simppelijuttu

niin eikös I minen olekin Jumala koska hänetkin luotiin Jumalan kuvaksi?

• oli muurari

ja koko jehovien oppi on lahkojen oppia joista Paavali ankarasti varoittaa... Jeesuksen Jumaluuden ja Jumalan Pojan aseman kieltäminen on Jumalan kieltämistä.

• Jumala...

Näin sana sen ilmoittaa meille. On hyvin tärkeää, että on sanatarkka käännös käytettävissä vuoden 1930/1938 käännös on sanatarkin Suomessa saatavilla oleva käännös, suosittelen sen hankkimistä.

• About God

They met Jeesus

These are true storys of God and His Son Jeesus, watch I do not think they are joking us when they tell their storys...God respects your choice. No one is not forced to heaven. You can also turn back to Gods offer and forgiveness what is in Jeesus Crist.

Atheist Howard Storm's Near Death Experience
      http://www.youtube.com/watch?v=lF7AzxplsME

Medical Doctor has NEAR DEATH EXPERIENCE - to HELL and BACK
      http://www.youtube.com/watch?v=w-v1Fppjlvc&feature=related
      http://www.youtube.com/watch?v=OnVhKH2C1Jw&p=0A40D01C735C1D89&playnext=1&index=4

Near Death Experience-Meets Jesus
      http://www.youtube.com/watch?v=EnRZGLkp2M4&feature=related

Cristian Testimony what happened when he died
      http://www.youtube.com/watch?v=NPabMyVvC9s&feature=related

ja jotta uskoisit, suomalaisen naisen vastaava todistus...
      http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=11219

Tyrone Went to Hell-THUGEXPOSED.COM
      http://www.youtube.com/watch?v=CB6_QMHf0Uk

He died and was on his way to hell. God's grace saved him
      http://www.youtube.com/watch?v=LBu5V_-M2Dc&feature=related

• sananl. 4:18

On voimistunut valo tuo totuuden,
        ja antaa näin toivon se parhaan.
        On polkumme kirkkaampi kuin milloinkaan,
        nyt päivä jo on koittanut.
        Siis totuuden Lähde nyt kiitoksen saa,
        meidät tielleen hän on ohjannut.

Mutta vanhurskaiden polku on kuin se kirkas valo, joka kirkastuu kirkastumistaan täyteen päivään saakka.

• vapaamuurari

ja okkultisti

• 023i

So? Mitä siitä?

• AquaWerde
        023i kirjoitti:

So? Mitä siitä?

Mitä sillä on väliä mitä kukin on. Jumalan lapsia kaikki kumminki on.
        Maallista kiistelyä turhasta.
        Oli sitten Illu tahi Jehovan todistaja.
        Samasta Lähteestä on kaikki ja samaan Lähteeseen kaikki palaavat.
        Kun ei ole muuta lähdettä.

• Huikai

ollut Jeesuksen veli ja myös veli Knorrin sisko?

• oli perkeleen

kätyri jos kielletään Jeesuksen Jumaluus ja Jumalan Pojan asema se on jo sama kuin kielletään Jumala. Yksikään jehovan todistajista ja mormooneista ei tule pelastumaan jos eivät usko opillisesti oikein.

• mikä muurari

näin se on et pelastu jos et usko Jeesusta Jumalan Pojaksi ja lihaksi tulleeksi Jumalaksi...

• ....

Jeesus sanoi hänelle: ”Miksi kutsut minua hyväksi? Kukaan ei ole hyvä paitsi yksi, Jumala.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      87
      2490
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      198
      1600
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      110
      1500
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1411
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      61
      1133
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      72
      936
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      929
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45
      807
    9. Millaistakohan

Sun kanssa suhde olisi?
      Ikävä
      61
      795
    10. Gallup: Mikä ruoka kuuluu sinulla ehdottomasti juhannuksena ruokapöytään?

Juhannuksena ruoka on tärkeä osa juhlaa. Mittumaarina syödään hyvin, ehkä myös grillataan ja nautitaan juhlasta. Kats
      Ruoka ja juoma
      30
      771
    Aihe