Siinä on faktaa.
9
272
Vastaukset
- nhdn
Todistaa, että tepsin fanit ovat todellisia gloryhuntereita. Muiden fanit eivät.
- Ilveksenmiäs
Ilman mitään piikittelyä, niin helppoahan se olisi rakentaa esim. Kuusjoelle sata ihmistä vetävä halli ja hehkuttaa sitä miten täynnä tupa aina on. Eikös Jyväskyläänkin sitten aivan välttämättä olisi rakennettava isompi halli, jos kerran nykyinen ei enää riitä ?
- Åboy
Nyt osuit naulan kantaan.
SM-liigan katsojatilastossa TOP 10 listalla JYP on sijalla 10!
Katsojakeskiarvo on nippa nappa 4000 henkeä (4031) joten ihan heti ei isompaa hallia kannata rakentaa. Vanha riittää mainiosti. - Eikös tepsukoidenkin
Åboy kirjoitti:
Nyt osuit naulan kantaan.
SM-liigan katsojatilastossa TOP 10 listalla JYP on sijalla 10!
Katsojakeskiarvo on nippa nappa 4000 henkeä (4031) joten ihan heti ei isompaa hallia kannata rakentaa. Vanha riittää mainiosti.hallissa ole tilaa ihan riittävästi? Tai saadaanhan se (ehkä) täyteen finaalipeleissä... tosin pari seuraavaa kauttahan teillä menee divarissa...
- Åboy
Eikös tepsukoidenkin kirjoitti:
hallissa ole tilaa ihan riittävästi? Tai saadaanhan se (ehkä) täyteen finaalipeleissä... tosin pari seuraavaa kauttahan teillä menee divarissa...
Juu ja snadin halleihinkin saatte helposti 100%:n yleisöt.
Kuuma vihje: Rakennatte keskelle hallia väliseinän ja kun sitten kannatte turhat tuolit ekotorille niin käyttöaste nousee heti 100%:iin. Helppoa kuin seinanteko! - Nii, tai sitte...
Åboy kirjoitti:
Juu ja snadin halleihinkin saatte helposti 100%:n yleisöt.
Kuuma vihje: Rakennatte keskelle hallia väliseinän ja kun sitten kannatte turhat tuolit ekotorille niin käyttöaste nousee heti 100%:iin. Helppoa kuin seinanteko!ne vois tehdä niinku Turus... eli peittää katsomot mainoksilla!
- Ozzy O
Nii, tai sitte... kirjoitti:
ne vois tehdä niinku Turus... eli peittää katsomot mainoksilla!
oli ryhmää Turussa keväällä vaikka vastassa oli vain hikinen Jybi.
http://hc.tps.fi/index.php?page=b5e8aee267e7891fc96b149ac70a991
Olin itekin paikalla ja huudettiin niin, että Tuffan peruukki lensi seinään. - Juu ja se...
Ozzy O kirjoitti:
oli ryhmää Turussa keväällä vaikka vastassa oli vain hikinen Jybi.
http://hc.tps.fi/index.php?page=b5e8aee267e7891fc96b149ac70a991
Olin itekin paikalla ja huudettiin niin, että Tuffan peruukki lensi seinään.oolannin sota oli kauhea, mutta se(kään) ei liity tähän päivään mitenkään...
Missäs ne gloryhuntterit ny on??? - N&N
Juu ja se... kirjoitti:
oolannin sota oli kauhea, mutta se(kään) ei liity tähän päivään mitenkään...
Missäs ne gloryhuntterit ny on???Niäh Niäh ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821319Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119801- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734