KONE

epäilijät

Miten KONEella menee?

13

1681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhtä hyvä

      Kuten Koneella tulee!

      • surkeaaaa

        Taitaa mennä aika huonosti. Juhlivat 100-vuotisjuhlia mutta ei se näy mitenkään.


      • herra 59
        surkeaaaa kirjoitti:

        Taitaa mennä aika huonosti. Juhlivat 100-vuotisjuhlia mutta ei se näy mitenkään.

        Ja herrat nauraa.


      • Tyhjäkäyntiä
        herra 59 kirjoitti:

        Ja herrat nauraa.

        Joku yrittää väkisin vääntää tyhjästä asiaa.


      • :DDDDDDD
        Tyhjäkäyntiä kirjoitti:

        Joku yrittää väkisin vääntää tyhjästä asiaa.

        KONE on sisäänpäin mädäntynyt yhtiö.


      • Anonyymi
        herra 59 kirjoitti:

        Ja herrat nauraa.

        Samaa mieltä, poistin äsken hakemukseni. Ottakoot jonkun kaksvitosen paikkaan johon hain.


    • Anonyymi

      Kone ihan ok vaihdettiin just tulpat, öljyt ja suodattimet ja käytettiin leimalla meni päästöistä läpi.

      • Anonyymi

        Sinä, saatanan kone, älä hyydy


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä, saatanan kone, älä hyydy

        IHAn paska foorumi toinen toistaan muka viisaampia miehiä,aikamoista vittuilua saa sellaine joka ei omista kymppitonnien traktoreita tai tonnien hintasia työstökoneita.
        En ole koskaan mitään asiallistaapua löytäny koko foorumista ja piste!


      • Anonyymi
        Ultra kirjoitti:

        IHAn paska foorumi toinen toistaan muka viisaampia miehiä,aikamoista vittuilua saa sellaine joka ei omista kymppitonnien traktoreita tai tonnien hintasia työstökoneita.
        En ole koskaan mitään asiallistaapua löytäny koko foorumista ja piste!

        Ketjun alkuun nykäisijä tarkoitti luultavasti sitä, onko hyvinkääläisen, hissejä ja liukuportaita valmistavan ja huoltavan pörssifirman talous kunnossa, ja kokeeko henkilöstö hyvinvoinnin ja turvallisuuden tunnetta. Koneella menee lujaa, henkilöstö on samassa tilanteessa kuin muissakin suuryrityksissä, töitä on töissä olevilla paljon ja yt-neuvotteluja lähes vuosittain yrityskauppojen ja fuusioitumisien vuoksi.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        KONEella ja meillä, entisillä konelaisilla menee lujaa: 46 vuotta Konella työskennelleenä hyvin johdetun firman palveluksessa en kokenut kertaakaan ongelmia, lukuun ottamatta joitakin kommareiden 70- luvun alussa järjestämiä, työehtosopimuksen vastaisia työnseisauksia, joista jäi liksa saamatta. Tunnen tyytyväisyyttä Koneen menestyksestä.


    • Anonyymi

      Kannattaa käydä lukemassa palkkavertailu sivustolla arvosteluja. Sieltä saa yleisen kuvan kuin menee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe