Miten KONEella menee?
KONE
13
1681
Vastaukset
- yhtä hyvä
Kuten Koneella tulee!
- surkeaaaa
Taitaa mennä aika huonosti. Juhlivat 100-vuotisjuhlia mutta ei se näy mitenkään.
- herra 59
surkeaaaa kirjoitti:
Taitaa mennä aika huonosti. Juhlivat 100-vuotisjuhlia mutta ei se näy mitenkään.
Ja herrat nauraa.
- Tyhjäkäyntiä
herra 59 kirjoitti:
Ja herrat nauraa.
Joku yrittää väkisin vääntää tyhjästä asiaa.
- :DDDDDDD
Tyhjäkäyntiä kirjoitti:
Joku yrittää väkisin vääntää tyhjästä asiaa.
KONE on sisäänpäin mädäntynyt yhtiö.
- Anonyymi
herra 59 kirjoitti:
Ja herrat nauraa.
Samaa mieltä, poistin äsken hakemukseni. Ottakoot jonkun kaksvitosen paikkaan johon hain.
- Anonyymi
Kone ihan ok vaihdettiin just tulpat, öljyt ja suodattimet ja käytettiin leimalla meni päästöistä läpi.
- Anonyymi
Sinä, saatanan kone, älä hyydy
Anonyymi kirjoitti:
Sinä, saatanan kone, älä hyydy
IHAn paska foorumi toinen toistaan muka viisaampia miehiä,aikamoista vittuilua saa sellaine joka ei omista kymppitonnien traktoreita tai tonnien hintasia työstökoneita.
En ole koskaan mitään asiallistaapua löytäny koko foorumista ja piste!- Anonyymi
Ultra kirjoitti:
IHAn paska foorumi toinen toistaan muka viisaampia miehiä,aikamoista vittuilua saa sellaine joka ei omista kymppitonnien traktoreita tai tonnien hintasia työstökoneita.
En ole koskaan mitään asiallistaapua löytäny koko foorumista ja piste!Ketjun alkuun nykäisijä tarkoitti luultavasti sitä, onko hyvinkääläisen, hissejä ja liukuportaita valmistavan ja huoltavan pörssifirman talous kunnossa, ja kokeeko henkilöstö hyvinvoinnin ja turvallisuuden tunnetta. Koneella menee lujaa, henkilöstö on samassa tilanteessa kuin muissakin suuryrityksissä, töitä on töissä olevilla paljon ja yt-neuvotteluja lähes vuosittain yrityskauppojen ja fuusioitumisien vuoksi.
- Anonyymi
https://news.cision.com/fi/kone-oyj
Mm. tuosta voi katsella Koneen kertomia kuulumisia toiminnastaan.- Anonyymi
KONEella ja meillä, entisillä konelaisilla menee lujaa: 46 vuotta Konella työskennelleenä hyvin johdetun firman palveluksessa en kokenut kertaakaan ongelmia, lukuun ottamatta joitakin kommareiden 70- luvun alussa järjestämiä, työehtosopimuksen vastaisia työnseisauksia, joista jäi liksa saamatta. Tunnen tyytyväisyyttä Koneen menestyksestä.
- Anonyymi
Kannattaa käydä lukemassa palkkavertailu sivustolla arvosteluja. Sieltä saa yleisen kuvan kuin menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683