Ari SuomiTV:ssä 27.11.

Suomi laulaa

25

1353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teija mankanen

      helkkari on maija tenkanen

    • Aina Arin äänifani

      Aria ei ookkaan näkynyt telkussa pitkään aikaan, kun se pitää niin matalaa profiilia. Viimeksi taisi olla tartu mikkiin-ohjelmassa ja siitä on jo kauan. Kiva joskus nähdä ja varsinkin kuulla Ariakin.

    • amanda-17

      kiitos paljon tiedosta, ihanaa kuulla ja nähdä pitkästä aikaa Aria.

      • aarne5 vuotta

        mäkin tykkään aari koivusesta t aarne 5vuotta


    • m..

      Solistivieraat laulavat yhdessä yhden kappaleen, tai oikeastaan senkin lyhennettynä. Ei siis hirveästi Arin laulua päästä kuulemaan.

      • ..m.

        sen puoleen. Laulais nyt kuitenkin niin kaun että ehtii tehdä iltapalan sillä aikaa kun se joikuu.


      • kun hänet jo

        esiteltiin viime viikon ohjelmassa ja varmasti kuulostaakin hyvältä kuten aina.


      • guilvtryj
        kun hänet jo kirjoitti:

        esiteltiin viime viikon ohjelmassa ja varmasti kuulostaakin hyvältä kuten aina.

        http://www.suomitv.fi/suomilaulaa

        Tossa "2. semifinaalitraileri" -videossa vilahtaakin Ari puol sekuntia. :) Tästä tulee mielenkiintoista.


      • ujo ja vaatimaton
        guilvtryj kirjoitti:

        http://www.suomitv.fi/suomilaulaa

        Tossa "2. semifinaalitraileri" -videossa vilahtaakin Ari puol sekuntia. :) Tästä tulee mielenkiintoista.

        eikä todellakaan antanut äänivaroistaan kuin rippeet näytille.


      • nähdä
        ujo ja vaatimaton kirjoitti:

        eikä todellakaan antanut äänivaroistaan kuin rippeet näytille.

        Aria tv:ssä pitkästä aikaa. Laulua ei paljon kuulunut, kun se Maija lauloi niin kovalla äänellä, mutta Ari näytti todella hyvältä.


      • hyvin huomioon
        ujo ja vaatimaton kirjoitti:

        eikä todellakaan antanut äänivaroistaan kuin rippeet näytille.

        Ihan kaunis duetto ja hyvältä näyttivät molemmat artistit. Arin hymy on edeen kaunis.

        Oli aika vanha taltionti, siis ennen Amoralin viimeisintä keikkaa.


    • SuomiAriLaulaa
      • muusikkosyntyessään

        käyttäytymään. Ikä ja maailma on tehnyt tehtävänsä. Kyllä siitä hyvä tulee nyt, kun idols-ura on haudattu. Ääni on edelleen spesiaali väritykseltään ja pois lähteneet kaikki teinielkeet.


      • hyvä nyt ja aina
        muusikkosyntyessään kirjoitti:

        käyttäytymään. Ikä ja maailma on tehnyt tehtävänsä. Kyllä siitä hyvä tulee nyt, kun idols-ura on haudattu. Ääni on edelleen spesiaali väritykseltään ja pois lähteneet kaikki teinielkeet.

        Ari on koko ajan julkisuudessa ollessaan käyttäytynyt hyvin. Toimittajat jotka väritti ja vääristeli Arin sanomisia ja tekemisiä käyttäytyivät huonosti.


      • hyvävelli
        muusikkosyntyessään kirjoitti:

        käyttäytymään. Ikä ja maailma on tehnyt tehtävänsä. Kyllä siitä hyvä tulee nyt, kun idols-ura on haudattu. Ääni on edelleen spesiaali väritykseltään ja pois lähteneet kaikki teinielkeet.

        on loppunut pöydästä täytyy yrittää muuta konstia . no pääsi sentään pieneen laulu esitykseen tuohon lasten ohjelmaan , mutta hyvä näinkin. ei sitä kukkoilla kannata se kyllä kostautuu aikanaan .


      • kokemuksestasi??
        hyvävelli kirjoitti:

        on loppunut pöydästä täytyy yrittää muuta konstia . no pääsi sentään pieneen laulu esitykseen tuohon lasten ohjelmaan , mutta hyvä näinkin. ei sitä kukkoilla kannata se kyllä kostautuu aikanaan .

        Kas varmaankin puhut omasta kokemuksestasi tuon nöyryyden ja kukkoilun suhteen. Se on kiva, että meillä on kaltaisesi tietäjä tässäkin asiassa. Varsinkin suhtautumisesi toisiin ihmisiin kielii siitä, että maailmalla on vielä paljon tehtävä sinun koulimisessasi.

        Ari oli oma vaatimaton itsensä, ei hänen tarvitse mitään konsteja yrittää. Hieno nuorimies ja hieno ääni.


      • HeviJouluJAHOLA
        hyvävelli kirjoitti:

        on loppunut pöydästä täytyy yrittää muuta konstia . no pääsi sentään pieneen laulu esitykseen tuohon lasten ohjelmaan , mutta hyvä näinkin. ei sitä kukkoilla kannata se kyllä kostautuu aikanaan .

        Ari itse kommentoi Amoralin foorumilla : "Taustatarinana kerrottakoon et joku oli tullu kipeeks ja mulle soitettiin ja herätettiin, kysyttiin et voisinko tulla tekee ton, mukavana heppuna suostuin ja heräämisestä noin puolen tunnin päästä olinkin jo kameroiden edessä... Niin se elämä juoksuttaa :D "

        myös sillä saattaa olla vaikutusta, että janne kataja on arin kaveri ja ida jokikunnas stailaajana kyseisessä ohjelmassa ^^


      • vaikuttavat kaikkeen
        HeviJouluJAHOLA kirjoitti:

        Ari itse kommentoi Amoralin foorumilla : "Taustatarinana kerrottakoon et joku oli tullu kipeeks ja mulle soitettiin ja herätettiin, kysyttiin et voisinko tulla tekee ton, mukavana heppuna suostuin ja heräämisestä noin puolen tunnin päästä olinkin jo kameroiden edessä... Niin se elämä juoksuttaa :D "

        myös sillä saattaa olla vaikutusta, että janne kataja on arin kaveri ja ida jokikunnas stailaajana kyseisessä ohjelmassa ^^

        Niin monet asiat ovat sidoksissa toisiinsa. Jopa se,että Ari on sattunut syntymään tähän maailmaan ja saamaan syntymässään laulunlahjan :)


      • haastattelu

      • El Tiempo
        vaikuttavat kaikkeen kirjoitti:

        Niin monet asiat ovat sidoksissa toisiinsa. Jopa se,että Ari on sattunut syntymään tähän maailmaan ja saamaan syntymässään laulunlahjan :)

        On todellakin hyvä, että Ari Koivunen on syntynyt tähän maailmaan.Ja että hän on saanut synnyin lahjaksi mahtavan lauluäänen josta me voimme nauttia.Kiitos Ari, että ilahdutat meitä esiintymiselläsi.Toivottavasti teet sitä jatkossakin kauan.


    • Enema

      Huh, pelästyin jo että Ari on samassa Suomi TV:n konsertissa kuin Ilkka Jääskeläinen :)

      Anteeksi että mainitsen Ilkan, mutta juontaa siis 26.12 "Parempi elämä" -joulukonsertin ja laulaa siinä myös itse. Hyvä uutinen sekin! Pitkästä aikaa telkussa...

      Onnea Arillekin.

      • Enema

        Täytyy myöntää että joskus on ollut vaikeahkoa tykätä molemmista samaan aikaan, mutta itse asiassa miehissä on paljonkin samaa :) Haluavat kulkea omaa tietään ja musiikki on tärkeämpää kuin rahallinen ja lukuihin perustuva menestyminen...

        Ja joo siis Arin konsertti on mennyt jo... En ole käynyt aikoihin kurkkaamassa mitä Arille kuuluu, joten missasin...


      • voi sentään
        Enema kirjoitti:

        Täytyy myöntää että joskus on ollut vaikeahkoa tykätä molemmista samaan aikaan, mutta itse asiassa miehissä on paljonkin samaa :) Haluavat kulkea omaa tietään ja musiikki on tärkeämpää kuin rahallinen ja lukuihin perustuva menestyminen...

        Ja joo siis Arin konsertti on mennyt jo... En ole käynyt aikoihin kurkkaamassa mitä Arille kuuluu, joten missasin...

        Et ole aikoihin käynyt käynyt kurkkaamaassa, mutta juuri nyt satuit ja pääsit mainostamaan IJ:stä. No sattupa somasti. IJ:llä ei liene omia sivuja vai eikö kukaan keskustele siellä kanssasi?


      • Kiitos tiedosta!

        Mukavaa nähdä ja kuulla Ilkkaakin tv:ssä pitkästä aikaa.


      • fanifani
        Enema kirjoitti:

        Täytyy myöntää että joskus on ollut vaikeahkoa tykätä molemmista samaan aikaan, mutta itse asiassa miehissä on paljonkin samaa :) Haluavat kulkea omaa tietään ja musiikki on tärkeämpää kuin rahallinen ja lukuihin perustuva menestyminen...

        Ja joo siis Arin konsertti on mennyt jo... En ole käynyt aikoihin kurkkaamassa mitä Arille kuuluu, joten missasin...

        Mullekin tuli kiire laittamaan muistutus tosta Ilkan telkkariesiintymisestä! Thanks!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe