Mulla on win XP. Mozilla Firefosx selain. Mistä alkaa hakeen vikaa kun ei avaa enää tiedostoja?
Kone ei avaa tiedostoja
5
623
Vastaukset
Niin mitä tiedostoja?
Aukaseeko se edes sivuja yhtään? Toimiiko edes yhteys? Avaako kuvat?
Tietäjälle olisi kysyntää nyt.- auttakeee
sfinski80 kirjoitti:
Aukaseeko se edes sivuja yhtään? Toimiiko edes yhteys? Avaako kuvat?
Tietäjälle olisi kysyntää nyt.Niin jos tiedosto on pdf muodossa niin ei avaa tiedostoa. Ennen mulla on toiminut.
- --------->>
auttakeee kirjoitti:
Niin jos tiedosto on pdf muodossa niin ei avaa tiedostoa. Ennen mulla on toiminut.
http://www.adobe.com/fi/products/reader/
Poista ensin nykyinen Valitse käytettävät ohjelmat-kautta - hinkki liimatainen
auttakeee kirjoitti:
Niin jos tiedosto on pdf muodossa niin ei avaa tiedostoa. Ennen mulla on toiminut.
älä sotkeudu toisten ketjuihin vaan tee oma aloitus. tämän ketjun aloittajalla ei aukea mitkään tiedostot ja sulla ei pdf:t.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381