Hei, minulla on -90 Opel Vectra, jonka moottorin kyljessä on nyt katkennut pultti, joka täytyisi saada jotenkin pois, jotta voisin laittaa ehjän tilalle. Kyseessä on laturin säätöraudan kiinnitys moottoriin. Hihna lensi moottoritilan lattialle ja laturi keikkuu tällä hetkellä irtonaisena, koska säätörauta, jolla hihnan kireyttä voi laturia siirtämällä säätää, on irronnut moottorin kyljestä, koska raudan kiinnityspultti moottoriin on katkennut. Pultista on näkyvissä n. 3-4 mm, joten siitä voisi jollain kätevällä työkalulla saada otteen ja päästä kietämään irti. Paikka on niin ahdas, ettei pora mahdu ko. pultin ja lokasuojan väliin.
Katkennut pultti irti moottorista?
50nen tyttö Hesasta
2
559
Vastaukset
- X-masentaja
Ensin pultin tynkään hitsataan aluslevy ja sen päälle reilunkokoinen mutteri, näitten toimenpiteitten jälkeen pultti yleensä lähtee, jos ei ensimmäisellä hitsauskerralla lähde niin toimenpide uusitaan.
Nimimerkki. Yhtään pulttia ei ole jäänyt irrottamatta.- dekari
Hyvälaatuiset lukkopihdit riittänee irroitukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628