HURME V

Hurmes

HURME TULEVANA LAUANTAINA TURUSSSA!

S-Osis muuttuu lauantaina 13.11.2010 kauhun ystävien kammioksi, kun viisivuotiaan riiviön ikään ehtinyt HURME esittää 16mm kauhuelokuvia. Päätösklubilla esiintyvät espoolainen Lie in Ruins, sekä turkulaistunut Stench of Decay, jotka huolehtivat tämän vuotisen tapahtuman metallisesta annista.

Ohjelmisto koostuu seuraavista elokuvista:

17:15 - 18:35 The Man without a Body. UK/USA 1957, o. Charles Saunders & W. Lee Wilder. "A Diabolical Dream Come True!" Sci-finkatkuista kauhua 50-luvulta! Mitä tekee miljonääri, jolla on syöpä aivoissa? Vaihdattaa tilalle Nostradamuksen pään.

18:50 - 20:15 The Crimson Cult a.k.a. Curse of the Crimson Altar. UK 1970, o. Vernon Sewell. "Come Face to Face with Naked Fear on the Altar of Evil!" Antiikkikauppias lähtee etsimään kadonnutta veljeään syrjäisesta talosta, jossa tapetun noidan henki ei jätä vieraita rauhaan... Karloff, Lee ja Steele tähdittävät tätä goottikauhun klassikkoa.

20:30 - 22:12 Don't Deliver Us from Evil a.k.a. Mais ne nous délivrez pas du mal. FRA 1971, 0. Joël Séria. "At First it Was Just a Game" Kaksi luostarikoulua käyvää tyttöä tutustuu todelliseen pahuuteen, eikä paluuta viattomuuteen ole. Lumoava, shokeeraava elokuva oli pitkään kiellettyjen listalla mm. jumalanpilkan takia.

22:20 - 23:50 Count Dracula's Great Love a.k.a. El gran amor del conde Drácula. SPA 1972, o. Javier Aguirre. "She's the Kind of a Girl You Can Sink Your Teeth Into." Ryhmä matkailijoita joutuu hakemaan suojaa Draculan linnasta. Kreivi elää ja voi hyvin, ja ottaa vieraat erittäin lämpimästi vastaan. Eräs heistä rakastuu verevään isäntään ja joutuu valitsemaan joko kuolevaisen elämän, tai ikuisuuden Draculan rakastettuna. Silmänruokaa kauniita naisia arvostaville!

Päätösklubi heti elokuvien jälkeen:

00:00 - 00:30 Stench of Decay
00:40 - 01:30 Lie in Ruins

Liput ennakkoon 8/6eur Underground Storesta (Kauppiaskatu 5).
Ovelta 10/8eur. Alennukset voimassaolevalla opiskelijakortilla.
Lipun hinta kattaa koko illan (elokuvat ja päätösklubin), lippuja yksittäisiin näytöksiin ei myydä.
Päätösklubi 4 eur, liput ovelta.

Kauhuelokuvafestivaali HURME Turussa 13.11.2010.
Näytökset ja päätösklubi: S-Osis, Rehtorinpellonkatu 4-6 B
Tapahtuma on kokonaisuudessaan K18.

Tapahtuman kotisivut www.hurme.org

0

1750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

        Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
        Maailman menoa
        272
        2405
      2. Muistatko kun kerroin...

        että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
        Ikävä
        38
        1389
      3. En sitten aio sinua odotella

        Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
        Ikävä
        56
        1327
      4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

        Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
        Kotimaiset julkkisjuorut
        22
        1146
      5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

        Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
        Ikävä
        7
        1144
      6. Kuka sinä oikeen olet

        Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
        Ikävä
        48
        1126
      7. En vain ole riittävä

        Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
        Ikävä
        26
        1113
      8. Kellä on rumin tukka?

        Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
        Haapavesi
        10
        1077
      9. Oon pahoillani että

        Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
        Ikävä
        46
        1063
      10. Kuinka paljon nalle harmittaa

        Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
        Ikävä
        6
        1012
      Aihe