Mikael Granlund

exxex

En ymmärrä miksi ne hehkuttaa tätä mikael granlundia ei poika edes pystynyt taklaamaan kuin itsensä sairaslomalle opettelisi ensin taklaamaan ja sitten vasta pelaamaan ylimainostettu kaveri paljon huonompi kuin jokereiden pulkkinen tai sami vatanen mutta kun pääsi hifk:hon nostettiin lähes jumalan asemaan vaikkei ole vielä tehnyt mitään jääkiekoilussa

29

513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä vittua se...

      sua liikuttaa??? Onks Mikke syöny sun puurot vai?

      Ihmeellistä kitinää ja vinkumista (teillä) böndeillä on! Mun iskä vetää sun iskää turpaan ja meillä on isompi Valtra ku teillä!!!

      • exxex

        Mielestäni onn niin tyhmää hehkuttaa pelaajaa joka ei ole mitään muuta kuin KÄRPISTÄ RYÖSTETTY juniori ja ei osaa edes taklata


      • juha82222
        exxex kirjoitti:

        Mielestäni onn niin tyhmää hehkuttaa pelaajaa joka ei ole mitään muuta kuin KÄRPISTÄ RYÖSTETTY juniori ja ei osaa edes taklata

        osaa Mikael taklata.
        Pieni pelaaja ja näppärä pelillisesti.

        Ansaitsee kaiken hehkutuksen mut taitaa olla silti niin että tämäkin pelaaja tuhotaan Suomessa.
        Lahjakkuudet Suomessa yleensä tuhottu koska niistä taitelijoista ei olla pidetty vaan ollaan pidetty enemmän näistä isoista ja ilkeistä duunareista.

        Taitopelaajia syrjitään.


      • jeede
        juha82222 kirjoitti:

        osaa Mikael taklata.
        Pieni pelaaja ja näppärä pelillisesti.

        Ansaitsee kaiken hehkutuksen mut taitaa olla silti niin että tämäkin pelaaja tuhotaan Suomessa.
        Lahjakkuudet Suomessa yleensä tuhottu koska niistä taitelijoista ei olla pidetty vaan ollaan pidetty enemmän näistä isoista ja ilkeistä duunareista.

        Taitopelaajia syrjitään.

        Nuoret lupaavat pelaavat taitokiekkoa. Takalauksen tuloksena on monia nuoria kiekkoilijoita joiden aivot ovat pian sosetta. Kiekkoilu on hieno laji mutta hullut takalarit halauisin pois peliareenoilta.


      • 3+7

        Oikeesti te "hesalaiset" ootte tyhmiä.


      • 3+7
        3+7 kirjoitti:

        Oikeesti te "hesalaiset" ootte tyhmiä.

        ...ja te böndet ootte leikisti viksuja!


    • danjan

      Koittakaa nyt ymmärtää miten nuori pelajaa Granlund on :D Jätkä on aika kova luu kun pyörii pistepörsseissä korkealla (pelatessaan, ei toki nyt kun on sairaslomalla) ja lätkii rankkareita sisään minkä kerkeää. Kuten kaikki varmaan muistaa Euro Hockey Tourilta Venäjä-pelin rankkarin?

      Ja se on pieni kokoinen kaveri. Kai te ymmärrätte ettei sen kokosena voi taklata mitään satakakskyt kilosia kaappeja noin vaan, vaan sillon pitää keksiä joku muu tapa selviytyä niistä.

      Jos on draftin ensimmäisen kierroksen varaus niin ei voi olla kovin huono pelaaja. Vai veikkaatteko että nhl:n silmäparitkin on menny ylimainonnan lankaan? :D

      • antsa37

        Mikke on kuningas


    • 16+5

      Osaa kyllä pelata mutta, ei tule juuri taklauspelin vuoksi NHL:ssä viellä pärjäämään.

      • 16+5

        Voi vittu, mikä asiantuntija sinäkin olet! Mene tekemään analyysejasi sinne pesis-palstalle.


      • 8+7
        16+5 kirjoitti:

        Voi vittu, mikä asiantuntija sinäkin olet! Mene tekemään analyysejasi sinne pesis-palstalle.

        Niin ja taidat olla viel kaiken lisäks demari.


      • 8+7
        8+7 kirjoitti:

        Niin ja taidat olla viel kaiken lisäks demari.

        Mielummin olen vaikka demari jolla on bemari, kuin keskustalainen valtralla.


      • 16+5

        Et vissiin ole nähnyt montaa Miken peliä? Jos olisit, et tulisi puhumaan tuollaista paskaa tänne! APINA!


      • 6+8
        8+7 kirjoitti:

        Mielummin olen vaikka demari jolla on bemari, kuin keskustalainen valtralla.

        Moni heppanen traktori sulla muuten on? onko peltotyöt jo hyvällä mallilla? Ifkin tarra tietenkin ikkunassa ja lippis päässä. Hurriganes soi ja naapurin Iita oottaa illalla aitassa.


      • 5+3
        16+5 kirjoitti:

        Et vissiin ole nähnyt montaa Miken peliä? Jos olisit, et tulisi puhumaan tuollaista paskaa tänne! APINA!

        Monta kertaa Cralle on taklannu Esim. MM-kisoissa.


      • 5+3
        5+3 kirjoitti:

        Monta kertaa Cralle on taklannu Esim. MM-kisoissa.

        Kuuluuko sen rooliin MM-kisoissa esim. taklaaminen? Ja mikäli olisit kisoja katsonut, niin et kyselisi noin tyhmiä! Taklashan se mm. sitä venäläistä kromosomihirviötä.


      • 6+8
        6+8 kirjoitti:

        Moni heppanen traktori sulla muuten on? onko peltotyöt jo hyvällä mallilla? Ifkin tarra tietenkin ikkunassa ja lippis päässä. Hurriganes soi ja naapurin Iita oottaa illalla aitassa.

        Sorry, mut en asu siellä teilläpäin.


      • 23
        5+3 kirjoitti:

        Kuuluuko sen rooliin MM-kisoissa esim. taklaaminen? Ja mikäli olisit kisoja katsonut, niin et kyselisi noin tyhmiä! Taklashan se mm. sitä venäläistä kromosomihirviötä.

        Onneksi se venäläinen ei taklanut Crallea. olis ura ollu paketissa. Se vaara piilee myös NHL:ssä.


      • 23
        23 kirjoitti:

        Onneksi se venäläinen ei taklanut Crallea. olis ura ollu paketissa. Se vaara piilee myös NHL:ssä.

        Kuka helvetti on Cralle? Tai miten saat sen väännettyä nimestä Granlund?

        On siellä NHL:ssä pärjännyt mm. sellainenkin pikkumies kuin Saku Koivu. Mikke kyllä osaa ottaa taklauksia vastaan, se on tullut huomattua kauden aikana useammankin kerran (se päävamma johtui ohi menneestä taklauksesta).


      • 18+13
        6+8 kirjoitti:

        Sorry, mut en asu siellä teilläpäin.

        Okei. mä olen stadista. Ootko sä sitten Siilinjärveltä? Kataisen Jyrkin naapureita?


      • 32
        23 kirjoitti:

        Kuka helvetti on Cralle? Tai miten saat sen väännettyä nimestä Granlund?

        On siellä NHL:ssä pärjännyt mm. sellainenkin pikkumies kuin Saku Koivu. Mikke kyllä osaa ottaa taklauksia vastaan, se on tullut huomattua kauden aikana useammankin kerran (se päävamma johtui ohi menneestä taklauksesta).

        Tarkoitatko tuolla Mikellä Crallea?


      • 32
        32 kirjoitti:

        Tarkoitatko tuolla Mikellä Crallea?

        Tarkoitatko tuolla Crallella penistäsi?


      • 13+18
        18+13 kirjoitti:

        Okei. mä olen stadista. Ootko sä sitten Siilinjärveltä? Kataisen Jyrkin naapureita?

        Niinhän sä luulet...


    • HIFK nr1

      Miten joku voi mennä noihin provoihin mukaan.

      • Älä viiti :(

        ööh... ilmeisesti sinä!? Nyt sun olis pikkuhiljaa aika oppia viljelemään omat tilukset jne...


    • ööh...

      onks siellä vähä kateellisia ihmisiä? kyllä mikael osaa taklata ja se osaa pelata helvetin hyvin. ite oon kans jääkiekkoilija ja tiedän, että se osaa.

      • jouni 11v

        mäkin oon jääkieekko stara ja tiiän et se ei osaa pelata. t. jouni 11v


    • äh häh hää

      tiedoksi vaan kaikki ifk fanit että kun peltonen lopettaa ja granlund lähtee änäriin. IFK palaa omalle tasolleen säälittäväksi tunari joukkueeksi

    • iloveyou4ever<33;)

      Mikael Granlund on ihana

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      100
      1929
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1450
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      92
      1333
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1134
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      474
      1046
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      928
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      862
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      836
    Aihe