Shell levänen

huhhuhhuhhuhunhuhhuh

Minne lie hävinnyt entinen aika paljon keskustelua herättänyt keskustelu. Siinä käytiin läpi aseman siisteyttä ja omistajajien palveluasennetta. pari tynkää keskustelua näyttää olevan jäljellä. Miten käy ko. asemalle ja sen "palvelulle" kun Shell luopuu asemistaan Suomessa.Loppuuko (toivottavasti) koko asema. Kävin taas Pakon sanelemana kysymässä apua pienessä ongelmassa auton kanssa. Vastaus oli : Eikös se ole ihan helppo tehdä itsekin. Ei osannut onneton työntekijä edes osannut neuvoa mistä muualta olisi voinut pyytää apua.
Jos joku löytää tuon mielenkiintoisen ketjun: laita linkki. Vai minnehän se on kadonnut.

62

8573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja lässyn lässyn

lässyn lässyn.

älä viitsi taas tuota paskaa. mikset mennyt muualle, jos muka "tiesit", että se on niin "kauhea" paikka. muutaman sadan metrin säteellä on vaikka kuinka monta autonkorjauspalveluja tarjoavaa yritystä, ja sinä muka "pakon sanelemana" jouduit shellille. joopa joo. paskat olet edes käynyt siellä.

en tiedä mistä tuo sinun pohjaton katkeruutesi shellin yrittäjiä kohtaan johtuu, mutta et sinä sitä kyllä pysty mitenkään peittelemäänkään.

niin ja se edellinen paskanheitto"keskustelusi" samasta aiheesta taidettiin poistaa täältä kokonaan. siis se ketju, johon sinä itse kirjoitit avauksen ja ne viisikymmentä muuta omasta päästä keksimääsi paskanheittokommenttia. et tainnut tietää, että sekä herjaus että solvaus ovat rikoksia. ja että eräs tällä samallakin palstalla erästä toista kuopiolaista instanssia herjannut yksityishenkilö tuomittiin hiljattain käräjillä maksamaan ihan huomattavat korvaukset paskanheittokohteelleen. samaa voisin toivoa sinulle.

• eisama

herjaaminen on eri asia mutta jos puhuu totta..?!!

• vai miten se on?

millä asemalla olet johtotehtävissä?

• turmion tommi
        vai miten se on? kirjoitti:

millä asemalla olet johtotehtävissä?

Laitureille velkaa kun aina valitat älä mene sinne, ei ne sinua kaipaa

• leväsen shellin timo

menkäähän tänä aamuna leväsen shellille sinne vitun aamu kahvillenne niin katellaan vitun pellet!

• leväsen timppa

vittu ja maksakaa siitä saatanan kultalonkero bäkistä se 16 euroo ja menkää sen jälkeen kotiinne juomaan sitä paskaa vitun saatananpalvojat te viette joka päivä minun viimeset veromarkat jotka oon kovalla työllä ansainnu ja ostakaa bensaa niihin paskoihin rotteloihinne ja maksakaa timolle ja työkavereille bonuksia.. vitun vakioasiakkaat!!! vittu pistäkäähän vielä jotain ala-aste matematiikka laskuja lisää niin ei varmasti yksikään laskutaidoton robotti kirjottelemaan tänne, todennäköisyyt on taivaassa. varmasti jos yksikään roskapostirobotti osais laskee yhteenlaskuja niin ei varmasti olis yhelleen timpalla eikä muullakaan yhtäviisalla ihmisellä olis mitään asiaa tänne. onks teillä vitun nörteillä mitään hajuu ketä mä tunnen??? no ihan vittu mitä voitte kuvitella siellä pienissä aivolohkoissanne saatanan alkuasukkaat!!

• väinö, peloton
        leväsen timppa kirjoitti:

vittu ja maksakaa siitä saatanan kultalonkero bäkistä se 16 euroo ja menkää sen jälkeen kotiinne juomaan sitä paskaa vitun saatananpalvojat te viette joka päivä minun viimeset veromarkat jotka oon kovalla työllä ansainnu ja ostakaa bensaa niihin paskoihin rotteloihinne ja maksakaa timolle ja työkavereille bonuksia.. vitun vakioasiakkaat!!! vittu pistäkäähän vielä jotain ala-aste matematiikka laskuja lisää niin ei varmasti yksikään laskutaidoton robotti kirjottelemaan tänne, todennäköisyyt on taivaassa. varmasti jos yksikään roskapostirobotti osais laskee yhteenlaskuja niin ei varmasti olis yhelleen timpalla eikä muullakaan yhtäviisalla ihmisellä olis mitään asiaa tänne. onks teillä vitun nörteillä mitään hajuu ketä mä tunnen??? no ihan vittu mitä voitte kuvitella siellä pienissä aivolohkoissanne saatanan alkuasukkaat!!

rauhotuhan timppa, heittelen sinua kuin litran mittaa vänärin rannalla. tiiätsä timo ? timo sä et määrää sitä kuka juo kaljan leväse shelliä. minä taittelen sulle jerikon muurit toho shelli lattialle. iso h imee samaan aikaan mun lekaa että koita siinä sitten pyristellä. minä leikkaan sinut kahtia moottoriSAHALLA samalla kuunnellen syksynsäveliä. usko timppa poikaa, sä oot kohta niin solmussa!

terveisin, puijon kovin hiihtäjä, useiden sm mitalien viejä, syytetty 2 näpistyksestä tappanut karhun katseellan. legendarinen puijon alistaja/kuristaja bäinö

p.s. timo, teen susta jauhelihaa. leivon kasvoistasi pullaa

• shellin extyöntekijä
        väinö, peloton kirjoitti:

rauhotuhan timppa, heittelen sinua kuin litran mittaa vänärin rannalla. tiiätsä timo ? timo sä et määrää sitä kuka juo kaljan leväse shelliä. minä taittelen sulle jerikon muurit toho shelli lattialle. iso h imee samaan aikaan mun lekaa että koita siinä sitten pyristellä. minä leikkaan sinut kahtia moottoriSAHALLA samalla kuunnellen syksynsäveliä. usko timppa poikaa, sä oot kohta niin solmussa!

terveisin, puijon kovin hiihtäjä, useiden sm mitalien viejä, syytetty 2 näpistyksestä tappanut karhun katseellan. legendarinen puijon alistaja/kuristaja bäinö

p.s. timo, teen susta jauhelihaa. leivon kasvoistasi pullaa

voi ei eilen en uskaltanut shellin ovelta käydä edes kattomaan millon pääsen töihin ku timo veti 95 oktaani bensaa työpaikkani eteiseen ja uhkaili pelkällä olemassa olollaan ja minun kuulemilla huhuillani sain sen käsityksen että en voi palata työpaikalle koska timo voisi soittaa mulle ja leijua omilla elämänkokemuksillaan ja pelkään kokoloppuelämä timoa varokaa häntä hänellä häntää soittaa teillekin ja huudella ikkunasta pelottavia runoja teille ja mulle mä luulin että oon kovajätkä mutta pehmenin kuin, joudun perumaan kaikki sanani koska en uskalla timon silmien edessä. nyt en uskalla latukuninkaan kovistelun takia en uskalla koskaan enää käydä netissä. lisäksi en uskalla hakea edes toimeentulotukea sosiaalihuollon piiristä koska viime vuonna erehdyin kysyä timon 2vuotiaalta veljeltään henkilöllilisyys simolla ja ajetukset ovat timon syystä hukassa enkä erota timoa ja hänen ex esikuvaansa simoa toisistaan vaikka simo on elänyt viimeksi viime vuoden lokakuun puolessa välissä tai ainakin näin hänet timon seurassa rakkaalla ex työpaikallani bensa-kauppojen merkeissä en muista nyt tilannetta niin tarkasti että voisin muistaa litra määrää mitä simo timon pakottamana tankkasi 70luvun nastattomaan saabbiinsa hämärä muisti kuva on että rekisterikilvessä yksi numero muistutti kaukaisesti num. ykköstä nelosta tai sitten kirjain faaraota vaikka luulin että he asuvat ulkomailla mutta timo sekoitti minun pääkoppani nyt minulla ei ole varaa ostaa edes eilen ottamaa valokuvaa paperille ja revin hädissään jopa vanhat julisteenikin seinältäni ja lopulta en luulin tapettejanikin julisteiksi ja irrotin nekin ja nyt pelkään jo sementtiäkin luulenpa jos edes uskalla tämän paineen alla edes luulla mitään huomenna sitten varmaan en uskalla edes sukkia jalkaani kengät ovat maastoutuneet asuntooni ja ne olivat jo eilen illalla nukkumaanmennesse väin hämärä muisto viime elämästäni vai oliko se viime mutta jokatapauksessa timo on pilannut kokoelämäni en uskalla valvoa enkä nukkua timon takia ennen oli kaikki niin hyvin nyt ymmärrän että ihminen ei voi olla jumala mutta se voi halutessaan näköjään määrätä joka ikisen ihmisen elämän ja olla painajaisissa sekä elämässä hautaan saakka lopetan nyt kaikin timon takia

• shelli timo

vittu mitä pellejä täällä liikenteessä mitä vittua tänne on joku hiihtäjä eksynyt. vitun intoilija suksi vittu suolle niitten pullien ja jauhelihojen. ootsä joku peloton hiihtäjä olevinas mulle ei mikään kaksinkertainen paska näpistelijä sä oot ehkä kaks kertaa elämäs aikana pölliny ja molemmilla kerroilla oot jääny kiinni ja vittu mä kuulin huhuja yheltä frendiltä joka tuntee sut niin ekalla kerralla sä olit kuulema yrittäny ovelasti lihatiskiltä paketin jotain ihan paskaa alennus jauhelihaa tunkea hihaan ja sit seuraavalla kerralla vissiin tuli vähän pupu pöksyyn ja pullan olit uskaltanu taskuun laittaa ja varmaan jo typerä tekokovis luonteesi paljastu ulospäin jokaiselle myyjälle ja nyt sä oot niin vitun kova pelle peloton pulla varas että jokainen pullaleipomon asiakas varmaan tutisee ihan pelosta ku näkee tommosen dorkan leipomossa. ja vitut sä mitään mitaleita oot saanu.. yrität saada vähän edes mainetta takasi kusettamalla kaikkia jollain hiihtomitaleilla tosi naurettavaa paskaa ja vieläkin pullat vaan mielessä voit mun puolesta tulla ottamaan turpaan ja suksia sinne leipomoon pullataikinaa vatkaamaan tai sit ainiin et uskalla vai?? eli suksi suolle niitten paskojen suksies kanssa ja ota vaikka ne keksityt mitalit sinne suolle ja haaveile että vielä joku päivä se aurinko löytää sen sun hevosenpaskan hajusen turvemajan mutta tietysti kaikkilla on syvällä mielessään toive että olisitpa uponnut sinne suohon niitten lumikenkies kanssa ja ei oo pelkoo että kukaan jäis kaipaamaan sua. ja mieti oikeesti ens kerralla vähä tarkemmin mitä paskaa tänne syötät. vittu miten sä luulet että johonkin leväsen shelli keskusteluun liittyy joku suksilla liikkuva pelkuri joka on olevinaan niin peloton kovis joka on kerran pölliny pullan ja saatana paskat housussa jääny kiinni ei niinku ei oo enää todellista ku rupee miettimään miten naurettava noh mut tuu illal shellille niin muotoilen sun naaman siihen kuntoon että kehtaat edes sinne suolle mennä mut kyllähän sut nauretaan sieltäkin pihalle vaikka siellä oot jonku rusakkolauman seurana ja erotut joukosta tyhmyydelläsi. missä sä oot oppinu kirjottamaan? veikkaan että oot lahjonu jonku sinne kirjottaa ja olemaan nauramatta sulle edes viisminuttii jatkahan hiihtelyäs kaltaisessasi seurassa mutta ainiin ei semmosta löydy mistään toivo on menetetty tee meille kaikille palvelus ja elämäs ensimmäinen hyvä teko ja ammu ihtes jonnekkin sinun kaltaiseen paikkaan mut ai saatana ku niin paskaa paikkaa ei voi mistään löytää sä olisit paskakasassakin se isoin paska

• mika740

miks kaikki hullut on tänne samaanpaikkaan kerääntyny? ei terve!

• Jopesz
        mika740 kirjoitti:

huomenta kaikki hullut jotka ootte kerääntyneet tänne mä oon täällä se joka määrää piste. ei yhtään mitään järkee, että yks näsäviisas huoltamoasiakas antoi fiksun keskustelun avauksen ja kukaan ei kunnioita sitä. miettikää hei vähän mitä kirjotatte tai suljen koko keskustelun. järjestään kokoajan vielä toinen toistaan tyhmempi kommentti montako sanaa tässä koko aiheessa liittyy tähän edes jotkut ei yhtään joissakin on ehkäpari sanaa järkee jaa muut näköjään haluaa vain mustamaalata toisiaan netin takana todella aikuismaista ja rohkeaa kaikilta. mikalle pisteet yks kommentti jossa on ihan hyvin havaittu mut siinäkin on tietty vähä tommosta ylimielisyyttä havaittavissa. mutta jokatapauksessa veikkaan että tommonen kukkoilu ei jatku täällä pitkään.

• leväs timppa
        mika740 kirjoitti:

no sanoppa sinä mika hullujenhuoneen älykkönä mistä homma kiikastaa ku näytät olevaan niin TERVE!!!

• shellin kingi
        Jopesz kirjoitti:

huomenta kaikki hullut jotka ootte kerääntyneet tänne mä oon täällä se joka määrää piste. ei yhtään mitään järkee, että yks näsäviisas huoltamoasiakas antoi fiksun keskustelun avauksen ja kukaan ei kunnioita sitä. miettikää hei vähän mitä kirjotatte tai suljen koko keskustelun. järjestään kokoajan vielä toinen toistaan tyhmempi kommentti montako sanaa tässä koko aiheessa liittyy tähän edes jotkut ei yhtään joissakin on ehkäpari sanaa järkee jaa muut näköjään haluaa vain mustamaalata toisiaan netin takana todella aikuismaista ja rohkeaa kaikilta. mikalle pisteet yks kommentti jossa on ihan hyvin havaittu mut siinäkin on tietty vähä tommosta ylimielisyyttä havaittavissa. mutta jokatapauksessa veikkaan että tommonen kukkoilu ei jatku täällä pitkään.

ja heti putkee uusi tosikko kaikki tietävä laumanjohtaja osuu paikalle mistä näitä niin vitun älykkäitä hienohelmoja tänne oikeen tulee, hankkikaa vittu uus vitun paska elämä jossa voitte päteä toisillenne jossain vitun hienossa pitsinypläämön nurkassa jossa kaikki ovat aina oikeessa vihaan just tommosii ihmisii kaikist eniten ei mitään elämää ja olevinaan niin muita viisaampi ja ylemmässä kastissa mut joo meitä on moneen junaan mut etsikää teille se oma juna vittu alkaa päässä keittää ihan saatanasti tollanen itehän säkin jopeszszsz sössösslsö täällä kirjottelet niin mitä vittuu sä tuut tänne painu vittuun mun vakio shellillä jos kuulisit jotain tommosta mä repisin koko paikan kappaleiks perkele!!!

• shellin timo_king
        leväs timppa kirjoitti:

no sanoppa sinä mika hullujenhuoneen älykkönä mistä homma kiikastaa ku näytät olevaan niin TERVE!!!

joo näyttää olevan täyspaska tääkin paikka vittu viestit pomppii ihan minne sattuu ja pitsikerholaiset yrittää olla jotain mutta tositilanteessa suojaudutte jonkun vitun pitsisateenvarjonne alle että ei vaan voi sattua pipi.. vitun nössöt tulkaa mulle vielä jotain joku aukoo niin hajotan tän kokochatin vittu!!

• Jynkän Kale
        shellin timo_king kirjoitti:

joo näyttää olevan täyspaska tääkin paikka vittu viestit pomppii ihan minne sattuu ja pitsikerholaiset yrittää olla jotain mutta tositilanteessa suojaudutte jonkun vitun pitsisateenvarjonne alle että ei vaan voi sattua pipi.. vitun nössöt tulkaa mulle vielä jotain joku aukoo niin hajotan tän kokochatin vittu!!

Se oli Leväsen Timppa ja tämä suksisankari kahdestaan Shellillä eilen, yrittivät pihistää kaksissa miehin Daim-patukan sekä parkkikiekon. Pojat pääsivät pelikoneelle asti kunnes tein stopin tälle pelleilylle: Timon minä tungin Tähti-pelin voittolaariin, ei jäänyt kuin jalat sätkimään voittoluukkuun, eli aika syvälle peliin Timo joutui. Suksisankarin minä heitin Leväsen grillin katolle ja siellä se raukka värjötteli vielä tänäkin aamuna kun olin menossa Shellille kahville.

Täällä ei hipit kukkoile, eikä natsit bailaa!

• kuopion kingi

Niin just kyllähän se kuitenkin on niin että minä oon leväsen ja koko kuopion kingi!!!! Hyvää ja aurinkoista kevättä jokaiselle mun alamaiselle ;)

• kaija-kpo

voi herranjumala tämänlaista keskustelua jo jossain internet keskustelu palstalla, taidan jättää asemalla käynnit pois vaikka melkeen naapurissa asunkin ku tämän perusteella ei voi yhtään tietää mitä paikanpäällä tapahtuu. tässä tulee lähinnä tunne että aiheena olis aivan joku muu kuin vakio tankkaus paikkana pidetty rauhallinen kantakuppila lähempänä tämä on joittenkin todella pahasti häiriintyneiden ihmisten uhoamista ja varmasti tämä ei ainakaan anna kellekkään hyvää mielikuvaa että paikka jotenkin houkuttelisi todella huonoa mainosta. mut joo onhan se kuitenkin parempi niin että samalla aaltopituudella olevat ihmiset ovat löytäneen yhteisen paikan niin pysyvätpähän edes muista paikoista erossa en kyllä ainakaan näitten ihme juttujen perusteella haluaisi suurinta osaa kirjottajista koskaan tavata. mulla tulee kirjaimellisesti mieleen että muutama mielisairas taitaa olla nyt karannut jostain

• MBS63AMG

Pirkka Mersu!

• Pohjois-Savon poliis

mitä vittu täälä oikean tapahtu??????????????????????

• ylikonstaapeli

joo no pakko myöntää että timo oot kyllä oikeessa tässä asiassa

• 9+14
        ylikonstaapeli kirjoitti:

joo no pakko myöntää että timo oot kyllä oikeessa tässä asiassa

no sä oot se pienen pieni ryhmä paskalakeista jotka yrittää

• Timo ei ui

tulit sä jollain vitun uimahallin koneella tänne nettiin vai oliks sulla puhelin siellä altaassa käsilaukussas. et taida tajuta että kaikkia ei uiminen kiinnosta vittuakaan, kaikki ei ole niinku sä vtun tane!

• iso-timo

et osaa edes uida vitun uintikanditaatti ja keskustelu on huoltoasemasta niin miten vitussa sä kuvittelet että siellä uidaan. onhan siellä tietysti polttoainesäiliitä ja sä sit vissiin kuvittelet että muutkin on yhtä hiiriä että mahtuvat bensatankin vitun snadista reijästä sisään ei vittu taas mitä pellejä aina vain parempia ideita satelee kuin sieniä sateella. LISÄÄ NÄITÄ!!! ja tanelle vielä yks kysymys.. tiiät sä ketä mä tunnen?? no en ainakaan sua ja toivottavasti en koskaan tule näkemäänkään sua. hukuta ihtes saatanan sairas sankarin perseen lipittäjä!!!

• nfuaebgue

on se ihan hyvä kuitenkin että maailmassa on olemassa huoltoasema muuten joutusin työntämään autoani koko 15km pituisen työmatkani ajan. vittu että siitten olis vitsit vähissä. eli summasummarumarum liirumlaarumlaarum yms yms yusms. jos ei asemaa mä työnnän autoo sä et saa hodaria ajoissa ei se ruutikaan räjähdä jos sitä ei ole vanha sananlasku mutttammuuutaut hxbushgi38h

• Kaali-Pepe

Muahahaaaaa!!!!! kytät!!!!!!!!!!!! ootte paskoja!!!!!!!!

• tellme

kävin eilen shellillä kahvilla. ihan rauhallista siellä oli, ei tullu kukaan kahveja syliin kaataa :)

• pates665

taitaa heikkiseltä se viimenenkin pultti tipahtaneen!!

• Shell_T

mitä vittua homo selität siellä? vituttaa tommoset patet jotka tulee jauhamaan paskaa tänne muitten silmiin.. Saatana! Timoisbackto the reality leväsellä kulkee lujaa shelli on kuin toinen kotini perjantai aamuisin voin tehdä typeriä haaveita ja haaveilla jostain höyryävästä jääkaapin takapenkin sulakkeesta tai muusta vastavaasta ihan paskoista jutuista. jos ei vielä joku tienny kuka mä oon niin imekää keilaa vitun imbesillit saatanan huoltamo kävijä! vittu että taas vituttaa niin paljon että tekis mieli heittää teidät jokaikisen vittupää hortoilijan kalliolle vitun munapää edellä. kaikki muutenkin haistakaa niin iso ryhävalaan vuoden paskakasa säiliö. ja tiiättekö te saatana edes että ketä mä tunnen??? no en ainakaan teitä, njähnjäh!!!!!!! haistakaa paska ihan kaikki vaan vittu repikää persettänne riekaleiks saatanan epäkohteliaat alottelijat mun rinnalla muurahaisia Saatana! oon kookas haistakaa vittu! kukaan ei mulle sano mitään negatiivista tai vittu löydätte negatiivinne vittu postilaatikostanne. imekää paskaa jos osaatte kaikki paskat. kissojenkin paskat ja sitten joku hieno viini vaikka seuralaiseksi hienolle illalliselle suosittelisin pitämään turvan tukossa..

• timon kans 38v

aijon käydä nostamassa tänään shellin automaatilta rahaa jos timo ei oo työvuorossa. sitten ostan munkkipossu kahvit ja viinerit mutta varon sivusilmällä kuitenkin timoa. KOSKA!!! se voi vittu hajottaa teidän reisiluut sijoiltaan teinä olisin ärsyttämässä timoa mä jos kuka tunnen timon t: petra i

• ikmsbfsdb

noh mainetta on tullut mutta en anna kusen nousta päähäni (vielä) vien sen lavuaariin vittu mun uistinkaapinylähyllylle jossa varmasti saat damagee 2 eri aineesta! salee

• raha tule rahan luo

Haukkukaa vaan niin kassa kilisee paljon nopeammin.

• leväsen timo

haistakaa edelleen kaikki paska!! vittu tulkaa mulle sanomaan jos on jotain asiaa vitun vinkujat!!!

• ilumas

En suosittele kyseistä paikkaa rengashommissa. Jäi vähän paha maku suuhun toiminnasta. Mut kaikki tavallaan.

• pisejfpijwer

Voisi siellä äärimmäisessä hädässä schaissella käydä, ei muuta.

• tämä on tosi

Minä en edes äärimmäisessä hädässä. jos olen alle kilometrin päässä ko. paikasta en edes kuse sinne päin. Mielluummin kusen vaikka vastatuuleen kolmenkymmenen asteen pakkasessa.

• Voi mitä itkua

Paskapuhe-ketjut sietääkin siivota.

Henk. koht. olen saanut asemalta aina hyvää palvelua. Renkaita/vanteita olen ostanut sieltä vuosien varrella noin kymmenet. Tarjous on ollut aina kilpailukykyinen ja useimmiten ylivoimaisesti paras.

Valittajan pontimena taitaa olla kateus tai sitten katkeruus? Onko joku vienyt naaraasi vai saitko potkut?

Ja tosiaan kannattaa olla varovainen kirjoittelun kanssa. Voi päätyä käräjille.

• 30000€ + ehdollista

http://www.savonsanomat.fi/uutiset/savo/tennisseuran-johtoa-loukannut-tuomittiin-maksamaan-yli-30-000-euroa/578736

"Pohjois-Savon käräjäoikeus on tuominnut 37-vuotiaan miehen törkeästä kunnianloukkauksesta kolmen kuukauden ehdolliseen vankeuteen. Lisäksi hänet tuomittiin maksamaan korvauksia kärsimyksestä 23 000 euroa ja loukattujen oikeudenkäyntikulut, mikä tekee yhteensä yli 30 000 euroa."

"Hallin vuokranneen yrittäjän lähipiiriin kuuluva 37-vuotias mies oli kirjoittanut kesällä 2008 useilla eri nimimerkeillä internetin Suomi24-keskustelupalstalle viestejä, joissa halvennettiin kuopiolaisen tennisseuran johtoon kuuluvia viittä henkilöitä nimeltä."

• ksuriwkfif

Kyllä tuosta leväsen puljusta on senverran monelta ihmiseltä vuosien varrella kuullut valitusta, että epäilen vahvasti että asiassa on jotain perää....

• Kyllä kelpaa

Lopettakaa Laiturien haukkuminen jos olet niiltä saamassa käy pyytämässä itse. Kyllä niillä on asiat kunnossa ja kauppa käy.

HYIÄ ON LAITURIT ? ei mitään moittimista

• osedoieor

No äläs nyt LAITURI tule tänne itteäs kehumaan......

• sellin kunkku

Mutta rengastarjouksissa on yllättäin vaan ollu paras. Ainakin olen näin kuullut joten aion mennä sinne rengastarjouksia kyselemään. Parilla kaverilla on kokemuksia ja itsekin olen käynyt useasti siellä ja tulen asioimaan jatkossakin. Jotta menkeepä muualle itkemään.

• pijspfojwejr

Ennemmin ajan vaikka vanteilla kuin siihen liikkeeseen menen.....

• Aloittajan...

• jsnefonwer
        Aloittajan... kirjoitti:

kannattaa lopettaa paskan puhuminen:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10110431

-ip-osoite on jo jäljityksessä

No jäljitä ihan mitä vaan, minä kerron vain vahvoja huhuja, jotka olen veijoesson baarissa ko. paikasta kuullut.....

• shellin-mopojonne

mitä shellillä olen käynyt joskus niin palvelu ollut aina hyvää eikä muutenkaan ole mitään moittimista paikassa. taitaa kateelliset vaan täällä jauhaa """"""""..

• Matti Jämsä

Kun oot aloittanut Shellin nolaamisen, oletko jäännyt velkaa heille, jota et pysty maksamaan.

Lopettakaa! ei ainakaan Laiturit ole kellekään velkaa. on hyvä liike.

• asser3

no rahan ahneita paskiaisia ja palvelu itse vanhan yrittäjän taholta ala arvoista.. ei tarvitse miettiä tippaakaan onko asiassa jotain mätää...
      ainut yritys hyvä niillä "hoodeilla" leväsen grili ja biltema.. noloa kun omistajat itse puolustelevat itseään, vähän niinkuin pizzeria atlantis..
      pelle meininkiä.

• Kualeppi

Bisnes on tietenkin heillä mielessä, sen olen huomannut, kun olen asunut reilun kolmekymmentä vuotta tässä vieressä. Alennuksia tuskin tulee tai se on harvinaista.

Mutta on myös sanottava vuosien kokemuksella, ettei palvelu ole koskaan yrittäjien puolelta kohteliasta, mutta he ovat kaikille asiakkaille samanlaisia ja se on minusta kaikkein hienointa (nuoret myyjät ovat eri asia ja yrittäjien pojat). Ei kaikille meille ole kohteliaisuussanat helppoa sanoa, meidän vanhemman polvenkaan, vaikka meille kouluissa aikoinaan opetettiin kohteliaisuuksia ja teitittelyä enemmän mitä nykyisin. Nykyisin nuoret sinuttelevat kaikkia.

Leväsen Shelliltä saa palvelua autoasioissa, kun miesväki ja oman väen naisväkikin ymmärtää autojen korjauksien päälle, joten tämä liike saa kokonaisuutena erittäin hyvän arvostuksen itseltäni. Olen saanut paljon pieniin autoremppoihin tarvikkeita, menemättä merta edemmäksi. Myös olen ostanut todella maistuvia munkkeja joskus aamukaffeelle, kun ei ole kotona sattunut mitään vehnästä olemaan. Kannattaa nauttia todella maistuvista munkeista, sanon täysin puolueettomasti, Leväsen Shell osaa niitä valmistaa.

Leväsen Shelliltä kannnattaa myös kysyä rengastarjoukset, ainakin itselleni ne ovat Kuopion parhaimpia olleet.

• ronkainen70

Jokainen tarpoo tyylillään. Kyllä niihin kans pärjää kun ossoo olla ottamatta niinkään ihteesä. Ihmisiähän myö ollaan ja eikö oo hyvä että jokainen ei oo iha samallaine? Hyvät makkara potut ja munkit maistuu ja melkein aina mukavan tuoreita. Nuoriso ossoo hymyillä ja kyllä vanhuksettii. Ollaa ystävällisiä muille ni ehkä suahaan sitä takassiin. ........

• 55566667

Se on sellainen laituri joka ei uppoa!

• höhöhhöö

Tuntus olevan uppoamaton laituri :)

• Antso70

Leväsen Shellille en enää koskaan vie autoa huoltoon. Entisenä asiakkaana kierrän tämän huoltoaseman niin kaukaa kuin pystyn.

• rohkeus_puuttuu

Kuka tahansa voi kirjoittaa tänne mitä tahansa nimettömänä vaikka olisi olisi naapuriyrityksessä töissä ja haukkuisi kilpailijayritystä.

Laita rohkeasti nimi esiin ja miksi et vie autoa huoltoon.

• Antso70

Outo ajatus, että naapuriyrityksen työntekijä alkaisi haukkumaan kilpailevaa yritystä Suomi24 palstalla. Kun kirjoitin, että en vie Leväsen Shellille enää autoa huoltoon ja enkä enää sinne itse mene, niin totesin vain kuinka tulen jatkossa toimimaan. Ei tässä ole kyse mistään haukkumisesta. Itse äänestin jaloillani ja onneksi Kuopiossa on varaa valita huoltoasemien suhteen.

• Peksi3

Hyvää palvelua shell leväsellä ja mahtavat munkit kahveineen

• Re85-tankkaaja

Viime syksynä Shell Leväsen re85-polttoaineen hinta n. 6 senttiä yleistä Suomen hintatasoa korkeampi. Nyt ero noin 15 senttiä. Taitaa yrittäjällä ottaa pattiin, kun saa kilpailijan. Osansa saattaa olla myös St1 Mastercard alennus, jonka yrittäjä haluaa vain itselleen. Pitää varmaan kääntää wc-pönttö toiseen suuntaan, koska en halua kustakkaan Leväsen Shellin suuntaan.

• Käämi

Toimii kahvion puolella. Rengasmyynti tarjosi aivan muuta mitä olin hakemassa ja edulliset kaupat jäi tekemättä. Huomasin ettei autopesua kannata reklamoida... asiakas väärässä auton puhtaudesta.. siitäkin huolimatta käyn asiakastapaamisia munkin rasva huulilla.

• Mölkky

Onko nää niitä samoja Laitureita joiden lapset tai lapsi on huostaan otettu ja käyttävät huumeita???

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4636
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3724
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3095
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2667
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2599
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      205
      2597
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2328
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1529
    Aihe