Hyväksyisittetkö te?

haluampa vaan tietää

Jos rakkaanne tanssisi baarissa jonkun toisen naisen/miehen kanssa? Olisitteko mustasukkainen?

8

1332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +

      Oman puolison tuntien en ole sitä missään tilanteessa, en vaikka se tanssipartneri pussaisi puolisoani minun nähden. Se ei olisi minulle haaste eikä pelonaihe, sen sijaan olisin uteliaana kuulemassa miltä se vieraan pusu puolisostani tuntui. ;D
      On aivan eri asia jos jo lähtökohtaisesti ei kykene luottamaan toiseen edes sen vertaa, että antaa hänen mennä tanssimaan muidenkin kanssa. Silloin taustalla vaikuttaa jokin asia jota ei ole käsitelty pois nykyisyyden tieltä tai ehkä kyse on ihmisestä joka pelkää aina menettävänsä rakkaansa vaikka syytäkään ei olisi.
      Niin tai näin, kannattaa aina katsoa peiliinkin kun tuntee häiritsevää mustasukkaisuutta. Sille tunteelle on aina selitys ja se selitys kannattaa tutkia perinpohjaisesti – ihan vaan itsensä takia.

    • mitä sitte...

      olis...

    • luottoakka

      en olisi, koska itsekin tanssin baarissa, enkä ala "varomaan" siellä ketä voin katsoa ja kenen kanssa tanssia jos nyt vaikka toinen olisi mustasukkainen... jos ei toiseen luota sen vertaa niin on huonolla mallilla kyllä suhde,...

    • fhffh

      Riippuu tanssista. Hauskat ryhmätanssit sun muu biletys on normaalia.

      Mut musta sitten hinkkailu/hitaat ei kuulu jos on parisuhteessa.. ja mihin sellast tarviskaan jos onnellinen on?

    • tansssijja

      olisin mustasukkainen jos mieheni vetelisi samanlaista mamboa jonkun toisen kanssa ku me yhdessä vedetään tanssilattialla, mutta niin kauan kun pysyy pelkässä tanssimisessa, en tuomitse. Syynä tähän se että itse en ainakaan pidä tanssimista mielekkäänä jos koko ajan tarvitsee varoa ettei kukaan toinen vastakkiasta sukupuolta edustava kajoa muhun tai yritä tulla tanssimaan. Kuitenkaan en välttämättä itse halua nähdä kun mies tanssii jonkun toisen kanssa, tulloin aina se pieni mustasukkiasuuden kipinä muistuttaa siitä että todella pidän miehestäni ja haluan hänet vain itselleni. Mutta musta toi tunne on ihan normaali jos toisesta välittää? Mieheni sanoo ettei pidä asiaa kamalana jos itse tanssin toisten kanssa mutta hänkään ei henk.koht halua istua baarin sohvalla ja katsella kun joku toinen yrittää minua pokata. Mutta niin tai näin, aika monitahonen juttu tuokin..meillä ei ainakaan ole mitään kummempaa harmia tuottanut, itse tanssin melkein aina eri miesten kanssa jos tanssituulelle sattuu.

    • kguikvo

      Riippuu niin paljon tanssista! Tiiän et mieheni ei ees mee tanssimaan muita ku hitaita korkeintaan ja niitä on mun kanssa tanssinu kerran kaks :D. Mut jos siis hitaita tanssis niin että että kädet menis perseeseelle ja suu tyyliin kaulalle nii totta hemmetissä en hyväksyisi!

    • Dancing Queen

      Kuten luottoakka sanoi jos ei toiseen luota sen vertaa niin on huonolla mallilla kyllä suhde..Hyvä ystäväni tanssittanut useitakin naisia mukaanlukien minua tässä lähiaikoina.Ja uskon että tämän ystäväni nykyinen? olisi todella mustis koska on sitä muutenkin..Mutta eipä ole ollut paikalla katsomassa kuka tanssittaa ja ketä..Meinaa vois muutama "pää pudota" jos sattuis näkemään ihan omin silmin mitä hänen selän takana tehdään..Musta surma tappaa suhteen kun suhteen....

    • riokes

      No miksi pitäisi olla mustasukkainen, et kai sinä ole ainoa ihminen jonka kanssa sitä tanssitaan, vai yhdistätkö tanssin ja salaisen suhteen jotenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      107
      7714
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2852
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2432
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1583
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1436
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1434
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1397
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1359
    Aihe