Hyväksyisittetkö te?

haluampa vaan tietää

Jos rakkaanne tanssisi baarissa jonkun toisen naisen/miehen kanssa? Olisitteko mustasukkainen?

8

1389

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +

Oman puolison tuntien en ole sitä missään tilanteessa, en vaikka se tanssipartneri pussaisi puolisoani minun nähden. Se ei olisi minulle haaste eikä pelonaihe, sen sijaan olisin uteliaana kuulemassa miltä se vieraan pusu puolisostani tuntui. ;D
      On aivan eri asia jos jo lähtökohtaisesti ei kykene luottamaan toiseen edes sen vertaa, että antaa hänen mennä tanssimaan muidenkin kanssa. Silloin taustalla vaikuttaa jokin asia jota ei ole käsitelty pois nykyisyyden tieltä tai ehkä kyse on ihmisestä joka pelkää aina menettävänsä rakkaansa vaikka syytäkään ei olisi.
      Niin tai näin, kannattaa aina katsoa peiliinkin kun tuntee häiritsevää mustasukkaisuutta. Sille tunteelle on aina selitys ja se selitys kannattaa tutkia perinpohjaisesti – ihan vaan itsensä takia.

• mitä sitte...

olis...

• luottoakka

en olisi, koska itsekin tanssin baarissa, enkä ala "varomaan" siellä ketä voin katsoa ja kenen kanssa tanssia jos nyt vaikka toinen olisi mustasukkainen... jos ei toiseen luota sen vertaa niin on huonolla mallilla kyllä suhde,...

• fhffh

Riippuu tanssista. Hauskat ryhmätanssit sun muu biletys on normaalia.

Mut musta sitten hinkkailu/hitaat ei kuulu jos on parisuhteessa.. ja mihin sellast tarviskaan jos onnellinen on?

• tansssijja

olisin mustasukkainen jos mieheni vetelisi samanlaista mamboa jonkun toisen kanssa ku me yhdessä vedetään tanssilattialla, mutta niin kauan kun pysyy pelkässä tanssimisessa, en tuomitse. Syynä tähän se että itse en ainakaan pidä tanssimista mielekkäänä jos koko ajan tarvitsee varoa ettei kukaan toinen vastakkiasta sukupuolta edustava kajoa muhun tai yritä tulla tanssimaan. Kuitenkaan en välttämättä itse halua nähdä kun mies tanssii jonkun toisen kanssa, tulloin aina se pieni mustasukkiasuuden kipinä muistuttaa siitä että todella pidän miehestäni ja haluan hänet vain itselleni. Mutta musta toi tunne on ihan normaali jos toisesta välittää? Mieheni sanoo ettei pidä asiaa kamalana jos itse tanssin toisten kanssa mutta hänkään ei henk.koht halua istua baarin sohvalla ja katsella kun joku toinen yrittää minua pokata. Mutta niin tai näin, aika monitahonen juttu tuokin..meillä ei ainakaan ole mitään kummempaa harmia tuottanut, itse tanssin melkein aina eri miesten kanssa jos tanssituulelle sattuu.

• kguikvo

Riippuu niin paljon tanssista! Tiiän et mieheni ei ees mee tanssimaan muita ku hitaita korkeintaan ja niitä on mun kanssa tanssinu kerran kaks :D. Mut jos siis hitaita tanssis niin että että kädet menis perseeseelle ja suu tyyliin kaulalle nii totta hemmetissä en hyväksyisi!

• Dancing Queen

Kuten luottoakka sanoi jos ei toiseen luota sen vertaa niin on huonolla mallilla kyllä suhde..Hyvä ystäväni tanssittanut useitakin naisia mukaanlukien minua tässä lähiaikoina.Ja uskon että tämän ystäväni nykyinen? olisi todella mustis koska on sitä muutenkin..Mutta eipä ole ollut paikalla katsomassa kuka tanssittaa ja ketä..Meinaa vois muutama "pää pudota" jos sattuis näkemään ihan omin silmin mitä hänen selän takana tehdään..Musta surma tappaa suhteen kun suhteen....

• riokes

No miksi pitäisi olla mustasukkainen, et kai sinä ole ainoa ihminen jonka kanssa sitä tanssitaan, vai yhdistätkö tanssin ja salaisen suhteen jotenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4894
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1752
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      288
      1602
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1554
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1428
    6. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1187
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1170
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1109
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      1084
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1064
    Aihe