Video http://www.mestis.fi/kookoo/www/fi/index.php taklaus on kohdassa 11½min.
Mestiksen Kukkahattutäti Jami Kauppi: "Näkemykseni mukaan Lukkarin suorittama kiekollisen pelaajan taklaaminen kovalla vauhdilla takaviistosta / selästä on erittäin törkeä ja jääkiekkoon kuulumaton teko ja osoittaa taklauksen suorittajassa vastustajan kunnioittamisen puutetta. Näkemykseni mukaan säännöissä mainittujen laitataklauksen, ryntäyksen, sekä myös selästä taklaamisen tunnusmerkistö tilanteessa täyttyy ja kun taklauksen kohde tilanteessa loukkaantuu, täyttää teko ne tunnusmerkit jonka mukaan ottelurangaistus on tilanteessa oikea tuomio. Pelikiellon pituuttaa määrättäessä on otettu huomioon edellä mainitut seikat."
Eikö tuo ole taklattavan vastuulla, ettei päästä tulemaan puun takaa, vai olenko käsittänyt jotain ihan väärin? Vai miksi jokainen jääkiekon kommentaattori ja asiantuntija sanoo "pidä pää ylhäällä"? Yhtään taklausta ei nähtäisi jos niistä varoitetaan etukäteen, koska toinen ehtisi halutessaan väistää.
Taklattavan vastuu?
Keep your head up
0
185
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 928435
- 926505
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon626343Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344991Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593630- 453361
- 503305
- 492923
- 562872
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512846