Tiesitkö, että aurinkoon meinasi lentää komeetta?

2012yoyo

Filmi aurinkokuntamme "lähes tuhosta": http://www.youtube.com/watch?v=sVrz16YrIic Noin 4:42 kohdasta alkaen hän esittelee sitä taivaankappaletta, mikä meinasi lentää aurinkoon.

Mielestäni äijällä on asiaa. Minä olen itse lukiossa kehitellyt omia mustan aukon teorioita ja myöhemmin olen huomannut nämä samat teoriat tieteen kuvalehdessä. Tällä tyypillä on samoja ajatuksia, kuin minulla on ollut omat teoriat, paitsi häneltä opin sen lisäyksen omaan teoriaani, että aikamatkustuksessa mustien aukkojen läpi pitää matkustusaluksessa olla musta aukko itsessään sisällä! Aikaisemmin olin miettinyt jotain kryojäädytysjuttuja, mutta tällaista alkeellista tekniikkaa ei tarvita, kun musta aukko muodostetaan aluksen sisällä. Tässä tämän huomaa taas, "sadannen pään apinan" efektin, että samoja ideoita esiintyy paljon maapallolla lähes yhtäaikaa, kuin sienet sateella.

http://theresonanceproject.org/personnel.html

Eräällä toisella forumilla tuli kommentti tähän, mitä nyt lainaan:

"Mustassa aukossa tietty massa on yksinkertaisesti pusertunut tilavuudessa tietyn rajan"

Onko? Minä kun olin siinä uskomuksessa, että mustat aukot imevät jopa valoa? Onko tämä fakta muuttunut, vai miksi asetat väitteidesi tueksi jotain, mitä et pysty todistamaan? En näes nää linkkejä tekstissäsi, missä osoitettaisiin moinen vallankumouksellinen tieteellinen löytö.

Sensijaan, Mr. Haramein on puhunut paljon asiaa myös tässä videossa, mikä siis ainoastaan näyttää sen; kuinka lähes oman aurinkomme kokoinen taivaankappale oli suuntaamassa kohti aurinkoamme (mikä olisi lopettanut elämän maapallolla), mutta aivan viime hetkellä auringosta purkautui aurinkosoihtu, mikä pelasti koko planeettamme. Ihmeellistä? Todella, niinkuin elämä onkin: ihmeellistä.

Mitä Nassim sanookin siinä, on että tämä tiedettiin myös nasassa mutta ketään ei sanonut mitään, koska he uskoivat meidän olevan "paahtoleipää". Eli myös 2012 on valtiomme tiedossa, kyse onkin siitä mitä nyt kaikki tekevät nyt: lampaat ovat yhä lampaita, eikö olisi pikemminkin parempi lampaiden nyt paljastaa itselleen ketä ovat tässä elämän pelissä? Joten, minä suosittelen tutkistkelemaan asioita (mikä lähtee sisältä, hyvä meditointiasento on risti-istunta), selvittämään tosisisintänsä (sillä kaikki on valoa, elämä maapallolla on vain erilaista valoa kuin auringossa) ja toimimaan maailmanparannuksen puolesta: maailmanparannus parantaa myös sinua!

1

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fvöpuv

      Ei meditaatiokeskuksissa ole ennenkään tiedettä tehty.

      Aurinkoon on lentänyt komeettoja lukemattomia kertoja eikä maailmanloppua ole tullut koska Aurinkomme sisältää noin 90% koko aurinkokuntamme massasta. Sinne on myös lentänyt kiviä ja muuta taivaallista roskaa harva se päivä ja ne eivät ehdi edes lähellekään aurinkoa kun ne jo tuhoutuvat. Jos Haramein tosissaan väittää että kaksi kertaa Jupiterin kokoinen komeetta olisi lentänyt Merkuriuksen radan takaa (ja yrittää todistella että kyseinen kappale oli Nibiru) ja että se olisi puhallettu pois pelkällä solar flarella, niin äijä on yksinkertaisesti täydellinen idiootti. Ja jos aurinkomyrskyt olisivat niin voimakkaita että heittelevät aurinkokuntamme ehdottomasti suurinta kappaletta ja vielä vierailijaa tuosta vaan pitkin seiniä, niin miksei meidän planeettamme ole lentänyt aurinkokunnasta pihalle kun meidänkin planeettaan on osunut jättimäisiä aurinkomyrskyjä?

      Ihmettelen myös sitä miksei tuo kappale ole aiheuttanut minkäänlaista muutosta planeettojen ratoihin tai näkynyt missään, vaikka Aurinkoa ja auringon läheistä avaruutta, kuin myös muuta avaruutta tarkastelevat myös muut kuin Soho. Ja puhun tässä nyt amatööreistä. Tuollaisen kappaleen pyrstö olisi pitänyt näkyä äärimmäisen hyvin kun hän väitti sen riittävän Auringon ja Merkuriuksen väliseltä alueelta aina Maapallon radalle saakka.

      Kumma ettei meditaatio (risti-istunta) ole sinulle sellaista asiaa paljastanut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1888
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      244
      1808
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      92
      1572
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      110
      1378
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      167
      1132
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1100
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      942
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      938
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      876
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      98
      866
    Aihe