mahtuis(ko?) ilmeisesti 60 litraseen (30lev., 30syv.ja 60cm pitkä).
Siellä on nyt 7kpl mustatetroja.Yksi (ilmeisesti kupari)monninen ja yksi matokala.
Eli myyjä ei sanonut että piikkisilmä ja monninen ovat parvikaloja,nyt ajattelin että ostaisin madolle kaverin ainakin ja monnisia vielä 4kpl. Olisko joku pintakala joka menis 60 litrassa? Tai mitä muuta ...
mitä vielä
6
420
Vastaukset 6
- fish KING
Mustatetrat 120l akvaan 6kpl parveen !!
Kuparimonninen on myös parvikala ja sen parvi minimi tilavuus ja pööluku on samaa luokkaa mustatetrojen kanssa :(
50l akvasi kalaston muutos edessä;
- no, joo, piikkisilmiä voit ottaa mutta onko se järkevää, kalat ovat niin hyviä piiloutumaan että niitä tuskin koskaan näkee, itse en ole omassa akvassani niitä nähnyt sitten ostona ja kotiutuksen jälkeen 8/ ??
- jotain pikkutetraa tai rasboroita parvi, riippuen vesi arvoista;
pH, KH/GH lämpötila ...
ENSIKSI : mustatetroista ja monnisesta eroon !! koita saada vaihdettua ne parempaan kalastoon akvaliikkeessä. Jos ei huoli, olisiko siellä Markku Varjon Akvaariokalat kirjaa myynnissä, etsi ko. kirjasta lajit ja näytä hänelle että olen oikeassa ja koita vaihtaa kaloja. Jos tuota kirjaa ei ole liikkeessä myynnissä, onko se edes sen arvoinen lemmikki liike josta kannattaisi ostaa mitään elävää lemmikkiä kotiisi ??? !!!- uunoöö
Lainasin Markku Varjon Akvaariokalat kirjan.Siinä sanotaan että Mustatetrat menevät 60Litrasessa mutta monniset vaatisivat 85 litrasen (miksiköhän?).Pitäsikö mustatetraa tosiaan olla iso parvi?
Jos laatikkoni on ylös asti vettä niin onko tosiaan vaan 50L?Luulen että on 60L...
Saatiin yksi mustatetra akvan mukana ja ostettiin sille kavereita.Harmi kun liikkeessä ei kysellä eikä neuvota kysymättä...
Kysyin kyllä vaatiiko piikkisilmä ja monninen kaveria/kavereita mutta myyjän mukaan ei.
Liikkeen pitäisi olla asiantunteva,, suosittu ainakin. - uunoöö
uunoöö kirjoitti:
Lainasin Markku Varjon Akvaariokalat kirjan.Siinä sanotaan että Mustatetrat menevät 60Litrasessa mutta monniset vaatisivat 85 litrasen (miksiköhän?).Pitäsikö mustatetraa tosiaan olla iso parvi?
Jos laatikkoni on ylös asti vettä niin onko tosiaan vaan 50L?Luulen että on 60L...
Saatiin yksi mustatetra akvan mukana ja ostettiin sille kavereita.Harmi kun liikkeessä ei kysellä eikä neuvota kysymättä...
Kysyin kyllä vaatiiko piikkisilmä ja monninen kaveria/kavereita mutta myyjän mukaan ei.
Liikkeen pitäisi olla asiantunteva,, suosittu ainakin.vielä akvaarion mitat eli korkeus 35, leveys 30 ja pituus 60. Giant eli 63 litranen.
uunoöö kirjoitti:
Liikkeen pitäisi olla asiantunteva,, suosittu ainakin."Pitäsikö mustatetraa tosiaan olla iso parvi? "
Parvesi on aivan riittävän kokoinen, mutta se ei mahdu akvaasi. Isosta parvesta puhutaan vasta sitten, kun kaloja on yli 10 kpl.. :)
"Harmi kun liikkeessä ei kysellä eikä neuvota kysymättä...
Liikkeen pitäisi olla asiantunteva,, suosittu ainakin."
Suosittu ja asiantunteva ovat jokseenkin eri asioita. Noiden perusteella vaihtaisin kyllä liikettä.- uunoöö
Plussa-pallero kirjoitti:
"Pitäsikö mustatetraa tosiaan olla iso parvi? "
Parvesi on aivan riittävän kokoinen, mutta se ei mahdu akvaasi. Isosta parvesta puhutaan vasta sitten, kun kaloja on yli 10 kpl.. :)
Suosittu ja asiantunteva ovat jokseenkin eri asioita. Noiden perusteella vaihtaisin kyllä liikettä.Markku Varjon Akvaarion perusopas 2010 sanoo että mustatetrat voi laittaa 60 litraseen.
- uunoöö
Plussa-pallero kirjoitti:
"Pitäsikö mustatetraa tosiaan olla iso parvi? "
Suosittu ja asiantunteva ovat jokseenkin eri asioita. Noiden perusteella vaihtaisin kyllä liikettä.Markku Varjon Akvaarion perusopas 2010 sanoo että Mustatetrat voi laittaa 60 litraseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65938
- 69702
- 133636
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37605- 68567
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33562- 43544
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43541Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19490Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k166457Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto61372- 52369
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29354- 42349
YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338- 16331
En aio ottaa sinuun yhteyttä nainen
Saatan minä olla aika tyhmä välillä mutta sentään sen verran kuitenkin tajuan että annan sinun olla rauhassa. En siis ol17330