turhaan mustasukkainen?

mama......

Mies, mukava, kiltti, mutta... kuulen koko ajan tutuilta miten sinisilmäinen olen kun en huomaa miten mies käyttää minua hyväkseen. Olimme mökkeilemässä poikaystäväni kanssa, mukavaa oli. lähdin muutaman pvän päästä kotiin, poikani luokse. Nooh sitten poikaystäväni naispuolinen ystävä oli erittäin kiinnostunut miten minulla ja nykyisellä poikaystävällä meni vloppu, naimmeko mm. Noh en tietenkään myöntäny asiaa, mutta sitten tämä ystävä sanoi että ovat poikaystäväni kanssa olleet sängyssä muutaman kerran ennenkuin mies lähti mökkeilemään kanssani. Emme siis seurustelleet vielä, vaan oli ns tutustumisvaiheessa. ja nyt tuo asia vaivaa minua edelleenkin, ja mies ei pahoitellut asiaa ollenkaan, sanoi että se oli tarpeiden tyydyttämistä...

3

787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Panopuut eri juttu

Naispuolinen ystävä mittasi "osaamistaan" ja "onnistumistaan" (eli päti) sillä saiko miehen sänkyynsä vaikka se seukkaa jo toisen naisen kanssa, ja kun sai, pröystäilee sillä kuin ison tipin saanut katuhuora. Olisit kysynyt siltä maksoiko mies sille palveluista joita se niin auliisi jakaa ja jos vastaus olis ollu ei, olisit voinu pyöritellä silmiäsi että ilmaseksiko sä ittees jaat sun ystävilles!
      Mies puolestaan käytti helppoa naista hyväkseen ja tyydytti seksitarpeensa siihen juuri niin kuin sanoi. Se ei ole sinkkumiehille juttu eikä mikään. Kännissä ja vähä puutteessa ollessaan ne nussii vaikka naapurin mummoa kun niin naitattaa.

Se mies viihtyy kuitekin nimenomaan sun seurassasi ja luultavasti juuri siksi, että sun kanssasi hän voi olla muutakin kuin vain seksipartneri. Se arvostaa sua eri tavalla kuin sitä panopuuta, joten älä sinä vertaa itseäsi sellaisiin. Tähtää siihen, että mies viihtyy sun seurassa vastakin. Silloin ne panopuut sun muut jää pian tarpeetomina pois hänen elämästään.
      Ja jos/kun te aloitatte jossain vaiheessa tosissanne parisuhteen, on päivänselvää ettet sinä silloin enää siedä niitä miehen muita hoitoja, ihan samoin kuin mieskää ei siedä muita miespuolisia hoitelijoita sun elämässäsi. Se on hinta joka parisuhteeseen sitoutuminen molemmilta vaatii.

Miehet on siis myös älyllisiäkin otuksia ja sekin puoli niissä kannattaa haastaa jos meinaa rakentaa niiden kanssa jotain pysyvämpää kuin pelkän seksisuhteen.
      Kun se mies kokee, että sä tarvitset häntä muuhunkin kuin sänkyysi, sä nouset sen arvoasteikolla heti monnen "ystävättären" ohi ihan luonnollisesti.

• mmuuiiiii

...niin sen miehen tekemiset sua edeltävältä ajalta ei kuulu sulle.

• mama....

kyllä ne vain kuuluu... jos tutustumisajalla panee jokaista joka liikkuu niin silloin se kuuluu....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      29
      5460
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      167
      1939
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      160
      1571
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1324
    5. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      28
      1248
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1145
    7. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      70
      1124
    8. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      51
      1089
    9. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      210
      1063
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      38
      895
    Aihe