asia http://www.youtube.com/watch?v=DiNO85sanm4&feature=channel
Vastaukset 9
- Anonyymi
meidän työmaalla johtaja vaatii että kossu korkataan viimeistään klo 14 perjantaisin, siitä on tullut sellainen isänmaallinen tapa.
- Anonyymi
Oletteko kaikki isänmaallisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko kaikki isänmaallisia?
Kyllä , kaikki korkkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä , kaikki korkkaa.
Meitin työmaalla ei juurikaan selvää miestä näy.
Työt hoidellaan siinä ryyppäämisen ohella.
Jos aika käy pitkäksi, pelataan pokeria rahasta.
Ylitöitä ei tehdä, vaan viimeistään klo 16 ollaan siirrytty viereiseen räkälään.
- Anonyymi
Tänäänkin oikeisto perseraiskaa köyhiä huvin vukosi
Kiitos tästä Orpo. - Anonyymi
Izzyn työnantajaa pahoinpidellään kolme viikkoa putkeen niin oppii ymmärtämään elämää.
- Anonyymi00008
Olin puisto-osastolla ryyppäämässä 34 vuotta ja selvää miestä en muista nähneeni siellä koskaan. Jotkut kuitenkin lopettivat ryypiskelyn vapaa -ajalla ja aloittivat taas töissä aamuaikaan n klo 7.
Selviä naisia ol kaksi kappaletta. Ne alotti ryyppäämisen vasta ruokatunnin jälkeen.
- Anonyymi00009
Työpaikastaan juopuneista suurin osa on ilkeimpiä ja julmimpia ihmisiä.
- Anonyymi00010UUSI
Olen lakkatehtaan märässä päässä hommissa.
Työsuhde-etuihin kuuluu ilmaiset kännit, nuuhkimalla lakkapönttöö.
Pönttö on jo aika sekasin ekan vartin jälkeen, jotta hyvin jaksaa paiskoon duunia, kunhan lakan hajua pääsee nuuhkaseen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771652
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo88574- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510